Full House deel 4

28-06-2011 15:57 2550 berichten
Alle reacties Link kopieren
naam0 mnd3 mnd6 mnd9 mnd11 mnd14 mnd21 mndMr. J.

7-4-'10399510,7 kg.

78 cmAatje

16-6-'1034655685 gr

61,9 cm6575 gr.

65,9 cm8320 gr.

71,8 cm9455 gr.

75,6 cmLmeisje

10-7-'1039006530 gr

60 cm8080 gr.

61 cm9260 gr.

70 cmOotje

15-7-'1020004975 gr

54 cm5950

60 cm7100 gr.

64 cmJongste

2-9-'1036505420 gr

60,5 cm6950 cm

66,58035 gr.

70 cmRmeisje

28-10-'1036005470 gr

59 cm6965 gr.

64 cmBengeltje

25-2-'1145157410 gr.

63,5 cmUmini

2-3-'1129805450 gr

60 cm7690 gr

68,5 cm8580

73,5

Link naar het eerste deel -> een derde kindje in 2010

Link naar het tweede deel -> 2010, mama's op herhaling

Link naar het derde deel -> Full House

Link naar het vierde deel -> Full House deel 2

Link naar het vijfde deel -> Full House deel 3
Aaah man wil ook zooooo graag een zeilboot. Ik wil het niet, zie me er voorlopig nog niet op zitten met 3 kleintjes

Woooeheoeohaha, die bril van Tatjana's moeder bij 'Ik kom bij je eten'. Sommigen snappen het echt niet

Oke, mijn bril is ook op het randje hoor Maar ik ben nog een jonge blom en niet 70.

Ziek, zoek.. als ik ziek ben raak ik wel de weg kwijt ja. Geloof niet dat ik ziek word maar helemaal fit is ook niet het goede woord.

Jongens waren afgelopen nacht logeren en Aatje heeft spontaan tot 8 uur geslapen. Baal ik van, want ze wordt ze dus kennelijk altijd wakker van de jongens. Aan de andere kant moet ze ook wel mee in het ritme mee, maar ik vind het zo sneu dat ze dus eigenlijk langer wil/kan slapen. Nouja het is een vrolijk kind dus zal er wel niet onder lijden.
Spullen van H&M zijn er trouwens. Niets is leuk behalve een spijkerrokje maar dat is te krap

Skipak voor Aatje en winterjas voor oudste is wel goed. vorig jaar op wintersport al voor jongste een jas gekocht dus dat is dit jaar klaar ha ha ha!
Vanaf maandag 25 graden!!!
balen amalia dat je niet fit bent! Misschien lekker in bad vanavond en vroeg in bed?

titanic op tv dames, I love it

van dat slapen is herkenbaar, J slaapt sinds we terug zijn van vakantie ook tot 8.00/ 8.30! (hij slaapt op zolder en word dus niet wakker van de oudste 2 die slapen op de 1ste verdieping) in de tent was natuurlijk anders.

Maar toen bedacht ik me ook voor nu is het handig maar straks als de school weer begint moet hij dan allang op de fiets zitten (en morgen als ik ga werken ook trouwens)

voordeel is wel dat hij al 3 dgn nu pas weer om 12.15 naar bed gaat en dus nog maar 1 slaapje doet. Wel 3,5 uur
he wat jammer dat niks leuk is, was dat spijkerrokje voor jou? Die wil ik ook bestellen.

Ja de zomer komt terug eindelijk! Eind van de dag was het hier ook prachtig weer, tuin op het zuiden heerlijk buiten gezeten

Amalia je kan toch een zeilboot met motor kopen? Ik ga ook echt nog niet zeilen met 3 kinderen maar wel dobberen met het motortje en gewoon s'avonds samen zeilen ofzo (zeggen we nu weet niet of het er in de praktijk veel van gaat komen maargoed)

zaterdag gaan de kinderen uit logeren en wij naar het zomer carnaval in rotterdam!
Titanic duurt tot half 1!

Heb m op dvd, beter DTS, strak beeld en geen reclame
nou nou wat een gezelligheid hier
Hier even rust in huis Oudste en middelste spelen bij een vriendje van oudste, jongste ligt te slapen. En ik zit even lekker relaxed spelletjes te spelen. Straks even door het huis zoeven met de stofzuiger, een start maken met het eten, en dan de oudste twee maar weer ophalen.

En relaxed: kreeg vandaag een mailtje van een recruiter dat ze mijn cv wel aan vinden sluiten bij een vacature. Ben benieuwd, krijg ze alleen niet te pakken.
spannend Tieger!!!
Nou, recruiter gesproken, en net mijn motivatie de deur uit gedaan. ben heel benieuwd, het klonk wel leuk. En in principe is het wel een stuk korter, half uur met de auto, wel een filegevoelig stuk. Maar goed, het scheelt wel weer 3 kwartier, nu zit ik op 5 kwartier.

Ik ga gauw de oudste twee halen!
Spannend tieger !

Hm man is primitieve gedoe nu al zat

Wil nu een huis huren met alles erop

Dan wil ikeen zwembad voor de kinderen..

Enfin natuurlijk niet te vinden! Maar ik ga eens dapper rondbellen, zodat mijn mannetje weer vrolijk kijkt ( ik zag het al aan zijn gezicht, de kinderen slapen nml allemaal bij mij in de caravan want durven nergens anders ) erg gezellig hihi
Wat een rust weer...
Wat stil hier he ? Ik wilde nog even melden dat alles vol zat, behalve een luxe huis met zwembad en alle voorzieningen.. Daar gaat mijn spaargeld maar jongens blij, kan ik eindelijk goed wassen en ootje relaxed badderen instead met pannetjes warmen.

Man gaat nog wel wat aan huis knutselen ( deur maken) en mss de braam te lijf.

Zou het mooi weer zijn in NL ?

Ik denk dat ik wifi heb straks. Ben benieuwd naar het huis. Ik zie er gaar uit van het slapen met lenzen in ( stel dat er ineens iemand voor je caravan staat wil ik zien wat en wie snachts )

Lekker gezwommen rw ?
Tieger wat zou dat fijn zijn voor je, een baan iets dichter bij huis. Dat je in ieder geval minder reistijd hebt.

Wat doen jij en je vriendin precies als jullie lopen. Is dat hardlopen, of wandelen? En hoe lang dan?

Viool geniet je nog? Heerlijk toch even een luxe huis. IK zou zeggen geniet daarvan.

Amalia ben je alweer wat fitter?

Is er nou een ontmoeting geweest tussen jou en Sardegna?

Hier alles ok. Ben gister met babybengel naar het CB geweest voor zijn inentingen. HIj is gewogen en gemeten. Goed nieuws, hij groeit niet meer zo hard als in het begin. Hij is de afgelopen maand maar 265 gram gegroeid en 2 cm langer geworden. Hij stabiliseerd nu dus iets. Moest ook wel, want zo kon hij niet doorgroeien.
Jaaaa, dat was leuk, Lmeisje en Aatje hebben elkaar ontmoet. Zie foto van Amalia bij krabbels.
Bengel, vriendin en ik wandelen in een lekker tempo, een uurtje, 2 maximaal. Gewoon 's avonds na het eten, als we de kinderen in bed hebben liggen. Bij slecht weer slaan we over, of we gaan de stad in als het nodig is (winkelen om sinterklaas of verjaardagscadeautjes te kopen ). En ondertussen gezellig kletsen, ik ken haar via het forum, en ze woont ook hier in het dorp.

Lekker dat bengelbeeb iets stabiliseert. Hoe zwaar is hij nu? Gek zeg, ik dacht dat hij al veel ouder was, maar hij is pas 5 maanden! Maar goed, ik vergeet soms ook wel eens dat jongste nog geen jaar is

Vanmorgen geschrokken, jongste had zichzelf omhoog getrokken aan een tafeltje op de kamer van middelste, tot zover ging het nog goed. Maar ze moest een stapje opzij zetten, dat ging nog redelijk, wilde een puzzelstukje pakken, en dat ging dus mis. Viel ze vervolgens om, rakelings met haar hoofd langs de FP-kassa (met van die puntige hoeken) die oudste net van mij opzij had moeten zetten. Gelukkig nergens op gevallen (aan spullen bedoel ik), alleen met haar hoofd op de grond, en ze schrok nog het meeste van mijn reactie. Oudste was ook flink geschrokken, die zat ernaast.

Lekker Viool, een luxe huis. Wanneer gaan jullie daar naartoe? Is dat in de buurt van jullie eigen huis?
Ik vond het echt leuk sardegna! Bleef wel een beetje lamg hè?

Bengel wat goed dat het iets rustiger gaat qua groei . Sneu altijd die prikjes

Tieger wat een schrik! Gelukkig alleen schrik, pfff.

3 kwartier is beter dan 5 kwartier. Hopelijk is het wat leuks. Salaris ook beter? Goeie match dan wanneer weet je meer?
Ai viool dure vakantie zo! Maar wel echt vakantie, heerlijk!
Grappig de jongens hebben op de kermis laatst een potje slime gewonnen. Had oudste even op mijn stoel gelegd zodat ik er op zou gaan zitten. Leuk idee maar ik ben blij dat ik het toevallig zagliggen net
LOL

Sommige dingen raken hier zomaar kwijt Of ben ik nu een heel slechte moeder?

Blegh, geen zin meer in de trein. Gelukkig moet ik er de volgende stop al uit, dat scheelt weer. En dan weekend! Jullie nog leuke plannen? Hier gaat oudste misschien naar de bios, en ik wil morgen naar de stoffenmarkt in Utrecht. Heb binnenkort een feestje waar ik mn trouwjurk weer aanmoet, maar ik vrees dat die niet meer past. En die 20 kg gaat niet meer lukken in 3 weken

Oh station!
Dus dan maar zelf een galajurk maken.

Nu wel echt station.
Trouw jurk weer aan??? Wat voor feestje is dat?
Dat zou mooi zijn Tieger, nieuwe baan meer in de buurt. Scheelt het drie kwartier enkele reis? Dat is anderhalf uur per dag!! Je houdt tijd over straks.

Fijn dat bengel baby wat rustiger groeit. Doet ie het verder nog steeds goed? En slaapt hij 's nachts lekker door. Oh heerlijk lijkt me dat... Is je man weer opgeknapt van de ingreep?

Viool hoe bevalt het vakantiehuis? Klinkt goed zeg. Genieten hoor, van de luxe, heerlijk toch. Voor de jongens ook leuk, lekker zwemmen. Schijnt de zon nog?

Rw heb jij je hennes spulletjes al binnen? Van mij kwam vandaag. 1 broek leuk, 1 niet leuk en 1 te groot, 1 coltruitje leuk, 1 bloes stom, 1 jurkje mwah. Kinderspulletjes leuk. Al vond Amalia het jasje voor Lmeisje niet echt leuk geloof ik

Leuk hoor, de meisjes bij elkaar. En de jongens hebben zich prima vermaakt met z'n vieren. Duurde even, eerst allemaal verlegen natuurlijk. L en F willen nu graag een keer bij B en L spelen

Je bleef wel lang ja, ha ha, van 11 tot 3 ofzo? Nou, ik vond het juist leuk dat jullie wat langer bleven, gezellig.
Eeeeh, even zelf een galajurk maken???!! Petje af Tieger.
Slime op je stoel, best goed verzonnen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven