Full House deel 4

28-06-2011 15:57 2550 berichten
Alle reacties Link kopieren
naam0 mnd3 mnd6 mnd9 mnd11 mnd14 mnd21 mndMr. J.

7-4-'10399510,7 kg.

78 cmAatje

16-6-'1034655685 gr

61,9 cm6575 gr.

65,9 cm8320 gr.

71,8 cm9455 gr.

75,6 cmLmeisje

10-7-'1039006530 gr

60 cm8080 gr.

61 cm9260 gr.

70 cmOotje

15-7-'1020004975 gr

54 cm5950

60 cm7100 gr.

64 cmJongste

2-9-'1036505420 gr

60,5 cm6950 cm

66,58035 gr.

70 cmRmeisje

28-10-'1036005470 gr

59 cm6965 gr.

64 cmBengeltje

25-2-'1145157410 gr.

63,5 cmUmini

2-3-'1129805450 gr

60 cm7690 gr

68,5 cm8580

73,5

Link naar het eerste deel -> een derde kindje in 2010

Link naar het tweede deel -> 2010, mama's op herhaling

Link naar het derde deel -> Full House

Link naar het vierde deel -> Full House deel 2

Link naar het vijfde deel -> Full House deel 3
Grappig ja dat jullie alweer thuis zijn RW en Tieger. En Rikst en Viool onderweg. Ik heb zo´n zin!!! Zit hier nu een beetje te niksen vandaag, saai. Geeft niet hoor, ook lekker. Jongens hebben net een deel van hun zakgeld aan meneer Intertoys gegeven en zitten nu op het geheime kamertje van oudste (hij heeft een zolder op zijn kamer en daar zit een berghok met een deur) met hun verse Cars auto´s te spelen Ik klop het heeeel hard af, maar ze zijn zo leuk samen de laatste tijd!

Aatje krijgt een kies!! Is dat niet vroeg?? Ze doet vanalles maar praat nog niet. Volgens mij is het het een of het ander niet waar? Ze begrijpt wel heel veel. Gaan we weg, zeg ik; ga je jas maar pakken. Dan loopt ze naar de kapstok en haalt haar eigen jas eraf. Knap toch?

Goed, even nog door de Ouders van Nu bladeren voordat de kinderen besluiten dat ze genoeg gespeeld hebben Nu nog even rust ha ha.
hier een bioscoop gebouwd, alles donker, bedden beneden en met het buurmeisje de nieuwe mega mindy musical kijken met natuurlijk een bak popcorn!

J heeft in de vakantie 2 kiezen gekregen, volgensmij kan dat wel hoor!

ja ik hoor wel vaker dat of ze ontwikkelen zich lichamelijk heel snel of ze gaan snel praten. Dat ging op bij mijn twee oudsten, J praat niet en loop niet dus dat gaat niet op.

Misschien ook wel typisch 3de? als hij iets wil gaat hij gillen en dat word hij gelijk bediend door andere 2 waarom zou je dan leren praten?
Lmeisje sinds gistermiddag ineens onder de rode vlekjes. Ze heeft vast vijfde (of zesde?) ziekte. Dat past dacht ik bij eerst een paar dgn koorts en niet lekker en vervolgens uitslag. Is dat gekwakkel van de afgelopen week ook weer verklaard.

Tieger mooi dat jullie het leuk hebben gehad. Balen dat jullie allemaal ziek geweest zijn, zal je altijd zien net op vakantie. Jongste kruipt dus ook al goed? Leuk hoor. En om je vraag te beantwoorden: ja, de nachten zijn nog heel erg prut, maar als ze straks van die vijfde ziekte af is gaat ze hopelijk lekker doorslapen.

Amalia dat is toch knap van aatje, dat ze zelf haar jas gaat halen? Lopend nog wel. Praten begint meer rond anderhalf toch? Ach, ik ben het ook eigenlijk allemaal vergeten van de jongens, is al zo lang geleden.

Rw dat zwemmen kan wel toch, als het een overzichtelijk badje is en de oudste 2blijven netjes in je gezichtsveld, en dan ook nog vleugeltjes aan.

Ha, ben nu ik dit zo lees van tieger en rw toch wel erg blij dat de jongens gewoon lekker kunnen zwemmen
Leuk zeg, geheime zolderkamer en thuis bioscoop, echt vakantie (nu de zon nog....)
Maar Lmeisje praat toch al?!?!
Ah GOS 6e ziekte of 5e. Hier vorig jaar herfstvakantie. Vond ik wel vroeg.

Ik wacht op waterpokken, zijn we daar maar vanaf. Nouja liever in de winter. Stél dat het nog warm wordt en dan die pokjes in de luier
mmm de 5/6de ziekte klinkt bekend inderdaad, volgensmij 3 dagen koorts en daarna uitslag. Arm meisje. Beterschap!

ik ben echt van die winterdingen aan het doen, foto- album maken en net een heleboel spullen op marktplaats gegooid. Ben binnen een kwartier dochters skipak al kwijt dus er zijn meer mensen die bezig zijn met de kou

Krijgt ze een nieuwe van de hennes daar hebben ze leuke!
Ik heb die roze van hennes besteld, verwacht hem een dezer dagen...

Samen met de winterjas van oudste!
quote:amalia schreef op 26 juli 2011 @ 14:38:

Maar Lmeisje praat toch al?!?!

Nou ja, praten..... Ze zegt poes, digjjjjt, mamamama en T... (naam middelste) Maar alleen als mevrouw daar zin in heeft hoor. Meestal wijst ze overal naar en is alles 'die' of 'dish'

Ja leuk, ik zit ook op bestelling h en m te wachten, trui oudste, vest en jasje Lmeisje en lekker spulletjes voor mezelf

Skipakken en winterjassen voor de kinderen heb ik nog niet gedaan. Hoop dat middelste spulletjes van vorig jaar nog past, waren vrij groot. Vind het altijd moeilijk qua maten om een half jaar vooruit te kopen.
Gisteren had ik Lmeisje op mijn arm en stelde ik haar voor aan iemand van mijn werk. Toen ze haar naam hoorde wees ze zichzelf aan, zo cute
Slim kind hoor.

Waarom duren die bestellingen van h&m zo lang? Staat al 3 dagen aangemeld bij TNT. Ligt het daar dan ofzo?

En dat voor 4,95...

Zalando, esprit, mexx en o'moda zijn gratis eb de volgende dag in huis
h&m duurt altijd lang ik krijg het soms weken later echt raar inderdaad als je het vergelijkt met andere winkels.

sardegna wat lief dat ze zichzelf aanwees!!!!!! smelt

J gaat steeds vaker stappen aan twee handen hoera dan wil ik hem neer zetten en dan blijft hij staan en gaan we een stukje lopen zo stoer! Wel fijn idee dat hij in de herfst in ieder geval kan lopen, lekker door de plassen stampen met broer en zus!

Zo box van mijn moeder ook al kwijt het gaat goed met de zaken!

Eerste dag alleen-met-de-kinderen in de vakantie is ook goed verlopen, zelfgemaaktde bios was top en daarna was het droog dus de hele middag in een super mooie natuurspeelplaats gezeten hier vlakbij met de kinderen heerlijk!

Oudste is heel moeilijk de laatste paar dagen, heel moe en vervelend niks voor hem ik heb eigenlijk nooit 'problemen' met hem vind het ook zielig. Hij eet ook heel slecht misschien een griepje onder de leden?
Ha ha RW; over die box gesproken. Die heb ik al een tijd geleden weg gedaan. Laatst zaten de jongens te DS-en en Aatje zat er steeds aan te trekken. Zegt middelste; mama, Aatje doet vervelend, ze moet weg! Ik moest lachen en zei dat ze ook wilde kijken. Keek hij radeloos om zich heen, en verzuchtte toen: mam, we hadden eerst toch een bóx??!!!

Erg komisch.

Zal idd een griepje worden, bah niet leuk in z;n vakantie.
Door die stomme vakantie loop ik om een of andere rede de hele dag te snaaien Te veel te lunchen (gezellig met de jongens aan tafel), koekje, chocolaatje. Ooh ooh niet goed!
Maar er is hoop: jongens logeren bij m'n ouders dus aatje en gaan morgen om kwart voor 9 richting sportschool! Ha
mogguh!

Succes vandaag bij de sportschool! Ik vertrek zo richting zwembad ook sportief toch! J gaat even naar mijn schoonouders die wonen een paar straten verderop vind ik toch fijner. Na de vakantie wil ik met j naar baby/ dreumes zwemmen gaan dus hij mist niks.

haha dat verhaal over die box geweldig, ja voor die oudsten is het nu soms ook lastig he, ze moeten hier playmobile en lego aan de grote eettafel doen, als ze iets op de grond doen komt J er gelijk aan. Hij stopt al niet meer zo veel in zijn mond gelukkig dat scheelt wel.
Lekker gesport Amalia? Herkenbaar ja, Lmeisje wil overal aanzitten. Electrische treinbaan in de woonkamer is er niet meer bij. Box is bij ons ook alweer naar zolder, onding. Nou ja, voor hele kleintjes wel handig natuurlijk.

Rw oudste niet ziek geworden? Lekker weer om te zwemmen vandaag. Middelste heeft vanmorgen alweer zwemles gehad. Was een beetje verdrietig dat hij niet door het gat kwam, hij moet nog even wennen aan de dubbele afstand onder water voor B. Leuk met J dreumes zwemmen. Wil ik ook gaan doen met Lmeisje.

Viool hoe is het met ootje? Nog in de apotheek geweest? Ben benieuwd hoe het huis is. Maar je hebt daar natuurlijk geen wifi bedenk ik me nu...

Jongens zitten te risken, gezellig zo.
Gister eindelijk mijn nieuwe badpak getest (ging niet met vriend in buitenland). Gelijk maar even anderhalve km doorgetrokken, ging eindelijk weer eens lekker. En slecht weer, dus bijna privé zwembad, maar 1 andere zwemmer in het water.
Ik loop toevallig tegen wifi aan, man is al bij auto dus even gauw: ootje was geen spruw, oortjes ook gecheckt, ze is gewoon " hangerug" maar ok!!

Nu op zoek wasserij. Later meer. Ons land wordt zo gemaaid en gesnoeid ( door boer )7600m2 overwoekerd land en overgroeid huis, overal appels en waknoten in de bomen. We vinden het prachtig maar vraag is of het huis binnen nog goed is, veel konijnen, slangen etc in dordogne. En de muur is ( deels ) gescheurd, man gaat zo cement halen. Dorp is prachtig.

Meer dan ego post lukt nu dus niet k ga achter de rest aan hollen ! Dag allemaal
Slaap je wel in het huis viool?

Goed gezwommen RW en sardegna.

Ja ik zat vanmorgen op de spinfiets. Zweten en een hartslag van 92% . Kreeg m moeizaam omlaag. Hoop niet dat ik zoek word . Hoewel ik me nu beter voel.

Lekker weer hoor. Vanaf maandag weer 25 graden
Zoek? Is dat aaifoons voor ziek? Niet ziek worden nu het eindelijk een beetje zomer is hoor. Misschien was het gewoon een hele zware spinles.

't is hier vandaag al 25 graden en zonnig, lekker. Jongens wilden vanmiddag alweer zwemmen, ben er met Lmeisje ook in geweest, ze vond het volgens mij wel leuk. Stappen aan de hand in het pierenbadje.

Viool huis met slangen lijkt me niks hoor! Eerst grote uitmest/ schoonmaak actie? Fijn dat land iig gemaaid wordt.
Hmmm, nu komen er ineens heel veel wolken aan. Nou ja, zwemmen was iig heerlijk. Alleen werd middelste door een wesp gestoken, die komen helaas ook gelijk tevoorschijn met warm weer.
Wat een sportiviteit hier! nou ja, ik ga morgen weer wandelen met m'n wandelmaatje.

Lief, Lmeisje aan het kletsen. Hier heeft jongste het regelmatig over 'kijke, da'. Naam van oudste wordt ook al gezegd, net als heel nadrukkelijk papa. Scheelt mij weer lopen En vervelend van de wespensteek, jongste is vorige week gestoken Vinger was meteen twee keer zo dik

Amalia, niet nu ziek worden hoor, je gaat bijna op vakantie. aan de andere kant, beter nu dan tijdens de vakantie.

Viool bij huis dus. Doe je voorizchtig met de slangen? Hou idd eerst maar een grote schoonmaak.

Nu nog even werken, straks de kinderen maar weer ophalen.
Even een trucje paste-copy als ik zo voorbij wifi-point loop dan doe ik paste-kopie-plak en we hebben meteen een stukje tekst en ik wandel door met de viool familie. 

Even kopjes, voor wie wat wil lezen

WEER

Beter nu(24 graden zon ) ik lees dat rw gaat zwemmen dus begrijp dat het in NL ook beter is

HUIS

Heb daar geen " running water" maar flessen water. Watertoren moet nieuwe pomp

Geen electriciteit. 

Het land heeft bramen, berken, walnootbomen en appels 

We hebben kennis gemaakt met een boer die ons land wil verzorgen gedurende de winter.

SLANGEN

Alleen adders zijn giftig maar die vluchten hoor.

Praten :

Wat lief dat aatje zoveel praat en wat liwf dat lmeisje zichzelf aanwijst !!!
he wat leuk weer wat van je te horen viool haha kopieren en plakken langs de wifi slim!!!!!

Ik ben wel benieuwd naar dat huis fijn dat de boer het wil onderhouden! Hoe vinden de jongens het daar?

Sardegna sportieveling!

En wat leuk Lmeisje aan de hand!

Amalia ook al zo sportief we zijn goed bezig!

Wij hebben gewoon binnen gezwommen

man is met de kinderen naar de boot, die hebben we vorige wk gekocht we hadden al een ligplaats maar geen boot. Een zeilboot, een BM met diepe kuip en een motor erachter.

J ligt al lekker te slapen en ik even chillen op de bank

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven