Fussie did it helemaal!!!
vrijdag 9 juli 2010 om 12:23
Veertig volle weken heb je uitgezeten, knap hoor.
Spannend, soms zelfs een beetje eng, maar het is jullie gelukt.
En omdat je vorige keer bij jouw Oudste een pagina's lang topic kreeg, is het natuurlijk zielig voor Kleintje als die geen eigen topic heeft...
Dus; goed gedaan, en ik snap dat je jouw prachtige buik koestert en ervan geniet (goed, zo)... maar nu mag Kleintje wel komen hoor! We zijn benieuwd.
Spannend, soms zelfs een beetje eng, maar het is jullie gelukt.
En omdat je vorige keer bij jouw Oudste een pagina's lang topic kreeg, is het natuurlijk zielig voor Kleintje als die geen eigen topic heeft...
Dus; goed gedaan, en ik snap dat je jouw prachtige buik koestert en ervan geniet (goed, zo)... maar nu mag Kleintje wel komen hoor! We zijn benieuwd.
Wat wilde ik nou toch typen?
vrijdag 9 juli 2010 om 14:22
vrijdag 9 juli 2010 om 14:27
Hé fussie, dat is hartstikke mooi joh!
Ik hoop voor je dat je een normale (nou ja, normaal gemiddeld dan hé) goede bevalling krijgt.
Enne...de kraamtijd, dát is echt genieten vond ik.
Nadat ik met mijn oudsten gewend was om steeds naar de couveuses te gaan, en bijna te moeten bedelen om te kangaroe-en (puntjes lukken niet), was het een verademing om in bed te blijven, te knuffelen wanneer ik maar wilde.
En fruithapjes van de kraamverzorgster, haha.
Ik gun jou dat van harte!
Ik hoop voor je dat je een normale (nou ja, normaal gemiddeld dan hé) goede bevalling krijgt.
Enne...de kraamtijd, dát is echt genieten vond ik.
Nadat ik met mijn oudsten gewend was om steeds naar de couveuses te gaan, en bijna te moeten bedelen om te kangaroe-en (puntjes lukken niet), was het een verademing om in bed te blijven, te knuffelen wanneer ik maar wilde.
En fruithapjes van de kraamverzorgster, haha.
Ik gun jou dat van harte!
vrijdag 9 juli 2010 om 15:18