Fussie did it helemaal!!!

09-07-2010 12:23 199 berichten
Alle reacties Link kopieren
Veertig volle weken heb je uitgezeten, knap hoor.

Spannend, soms zelfs een beetje eng, maar het is jullie gelukt.

En omdat je vorige keer bij jouw Oudste een pagina's lang topic kreeg, is het natuurlijk zielig voor Kleintje als die geen eigen topic heeft...

Dus; goed gedaan, en ik snap dat je jouw prachtige buik koestert en ervan geniet (goed, zo)... maar nu mag Kleintje wel komen hoor! We zijn benieuwd.

Wat wilde ik nou toch typen?
Ik zag het Komt helemaal goed.

Heerlijk, vakantie. Wij gaan volgend jaar ook weer, kijk er nu al naar uit!
Ja dan ben ik natuurlijk weer te laat. Hoewel je dus weer lekker thuiszit. En Jippie het wordt vast woensdag. Op mijn verjaardag.

Nee Zoeb, het wordt morgen, op mijn verjaardag
Wel lekker dat je De Buik nog even hebt, Fus
Ik had een poll moeten toevoegen op wiens verjaardag Skippy zou komen

Maar goed, ben zonet gebeld en we kunnen morgen een nieuwe poging wagen Het mag gewoon een inleiding worden met een blaaskatheter. Kan dus even duren maar dat zien we wel.

Vandaag voelt echt als een cadeautje. Nog één dag genieten van dat leven in mijn buik en ik hoef niets meer. Gisteren had ik immers alles al gedaan. Nu hoef ik alleen maar te luieren. Zálig!
Haha ja zeg. Een poll zou spannend zijn geweest. Hadden we er nog een weddenschapje aan kunnen wagen Fus.

Ben je nog steeds zo lekker aan het genieten van je buik?

Vandaag was Phoehee hier. Die is ook al zo mooi zwanger.

Raar maar vroeger moest je je buik verbergen onder van die royale tenten en tegenwoordig vind ik het zo mooi om te zien.

Lekker een mooi strak truitje over je buik.

Wat waren we vroeger toch preuts. Hoewel..... ik niet maar de mensen om mij heen. En anders zei je schoonmoeder wel, dat je daar niet in mocht lopen.
Ik denk dat sommige schoonmoeders dat nog steeds zeggen hoor Zoeb!

Enne morgen komt Skippy!!

MissM en mijn oude vader zijn dan jarig, kan ik die man zijn verjaardag ook eens onthouden.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Zie ik heel veel pagina's erbij, denk ik dat Skippy er al is... Komt hij pas later. Of zij. Maar ik denk hij :-)

Fussie, succes morgen en als je mijn mobiele nummer nog hebt, mag je sms-en (ik heb al meer dan tien jaar hetzelfde nummer, realiseer ik me nu...).
Fijn dat inleiden mag, Fussie.

Enne, op Zoeb dr verjaardag is ook goed (zolang dat maar niet betekend dat je dan al twee dagen bezig bent), als alles maar goed gaat met jou en Skippy.
Even zeggen dat het gewoon genieten is om te lezen hoe jíj geniet!
ow, en succes natuurlijk!
Slaap lekker Fuss!

Erik is de Mol en HPL de Lul.
Dank jullie wel

Wat heerlijk zo'n topic met meelevende mensen!

Vandaag was een heerlijke dag. Niets hoeven, alleen nog maar wat rondrommelen en vanavond naar de ouderavond van Zoonlief. Ook handig dat dat nog even kon. Zoon is al bij opa en oma, dus morgenochtend kunnen we zo weg. Mits er plaats is natuurlijk

Zou een mooie bak zijn, als morgenochtend de verloskamers vol liggen.

Lucebertha, ik heb je nummer idd nog Komt goed En wat is je zoon toch een dotje he? Ik spiek vaak even op jullie site om foto's te kijken. Echt een jongetje om van te smelten

Ik zag vandaag trouwens nog een baby, pasgeboren en zo rond de zeven pond. Was wel even fijn voor mijn inlevingsvermogen, want wat was het nog klein! Ik dacht dat 7 pond al bijna een peuter was maar dat valt gelukkig nog heel erg mee. ( ik kan me namelijk alleen maar premature pasgeborenen voorstellen , dit was even heel goed om te zien)
niks inleiden. Fussie is vannacht om ongeveer 3 uur begonnen. Zit nu op 5 cm ontsluiting. We zijn veilig in het ziekenhuis en ik moest perse van haar iedereen die zo lief meeleeft van een update voorzien. Vandaag komt de kleine dus gewoon zelf.
niks inleiden. Fussie is vannacht om ongeveer 3 uur begonnen. Zit nu op 5 cm ontsluiting. We zijn veilig in het ziekenhuis en ik moest perse van haar iedereen die zo lief meeleeft van een update voorzien. Vandaag komt de kleine dus gewoon zelf.
Oh, wat spannend!

Zet hem op Fussie, Fusman en Skippy

Wat goed dat het toch nog vanzelf op gang is gekomen!

Hoera, we worden bezemtantes vandaag!
Fussie wat spannend, zet hem op!
Spannend!!

Zet hem op Fuss!
Zet hem op Fussie!!!
Eigenwijze Skippy! Go Fussie Go!

Wahaaaaaaaaaa!!!!

Spannend!

Go Fussie, Go Fussie, Go Fussie!!!
Joehoe! Spannend Fussie!! Zet 'm op!
Ooooooh! Wat goed, wat goed, wat goed!

Go Fussie!

Hou je goed, vrouw, niet panieken, maar gewoon blijven ademen,. Je lijf weet wat het moet doen en kan dit. Rust en kalmte voor de barende vrouw.

**stuurt de stuiterende cheerleaders de kamer uit**

Zennnnnnn.....
wat spannend, zet m op!

of hopelijk is hij/zij er al!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven