Geboortekaartje, hellup!
dinsdag 10 maart 2009 om 20:36
Ben me een beetje aan het orienteren op internet voor geboortekaartjes, sjees wat is er een hoop te vinden.
Ben op zoek naar een leuk en vooral betaalbaar kaartje, moet zeggen dat ik een hoop kaartjes echt asociaal duur vind.
We hebben ongeveer 75 kaartjes nodig, Kwam bijvoorbeeld een site tegen van Babyboefjes waar ze een all-in pakket aanbieden (met enveloppen en drukkosten inbegrepen), Kent iemand nog meer van dit soort sites? Of andere sites waar goede ervaringen mee zijn.
Alvast bedankt!
Ben op zoek naar een leuk en vooral betaalbaar kaartje, moet zeggen dat ik een hoop kaartjes echt asociaal duur vind.
We hebben ongeveer 75 kaartjes nodig, Kwam bijvoorbeeld een site tegen van Babyboefjes waar ze een all-in pakket aanbieden (met enveloppen en drukkosten inbegrepen), Kent iemand nog meer van dit soort sites? Of andere sites waar goede ervaringen mee zijn.
Alvast bedankt!
dinsdag 10 maart 2009 om 22:31
http://www.google.nl/sear...re+geboortekaartjes&meta=
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
dinsdag 10 maart 2009 om 22:34
geinig , die vlindertjes : http://www.buskaartje.nl/
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
dinsdag 10 maart 2009 om 22:38
woensdag 11 maart 2009 om 07:05
Wij hebben ons kaartje ook bij geboortepost.nl gemaakt. Heel makkelijk, heel betaalbaar (dat laatste blijft natuurlijk persoonlijk, maar vergeleken met andere sites in ieder geval niet duur). Die proefdrukken zijn inderdaad een aanrader. Eerst kun je gratis onbeperkt pdf's van je ontwerp aanvragen, dan een proefdruk (daar betaal je voor) om de echte versie te beoordelen.
zaterdag 21 maart 2009 om 09:42
zaterdag 21 maart 2009 om 10:09
www.koningkaart.nl veel leuke kaartjes en ook betaalbaar en ook inclusief alles
zaterdag 21 maart 2009 om 13:22
Wij hebben beide geboortekaartjes gemaakt via: www.poobies.nl Wij zijn er erg over te spreken en vinden de kwaliteit goed. Wel een proefdrukje aanvragen, want kleuren op je scherm lijken vaak toch anders dan in het echt.
zaterdag 21 maart 2009 om 15:12
zaterdag 21 maart 2009 om 15:15
zaterdag 21 maart 2009 om 15:20
zaterdag 21 maart 2009 om 18:51
Ik had ook een kaartje van geboortepost.nl. Van te voren wilde ik het bij een drukker laten doen omdat ik de kwaliteit van internetkaartjes vaak bedroevend vind. Maar ik was wel zo tevreden over de proefdruk hiervan dat ik ze hier besteld heb. Scheelde me een hele hoop geld, en we hebben nu een mooi zelf ontworpen kaartje. Je kunt er ook al ontworpen kaartjes uitkiezen. Ik vond het een aanrader! (en ik had ze ook aan Lou76 aangeraden, haha!)
zaterdag 21 maart 2009 om 19:38
Wij hadden een harmonica-kaartje van
www.aagjeontwerp.nl. Wij waren erg tevreden over de service en kregen leuke reacties...
www.aagjeontwerp.nl. Wij waren erg tevreden over de service en kregen leuke reacties...
zaterdag 21 maart 2009 om 19:40
zaterdag 21 maart 2009 om 19:51
quote:Ik had ook een kaartje van geboortepost.nl. Van te voren wilde ik het bij een drukker laten doen omdat ik de kwaliteit van internetkaartjes vaak bedroevend vind.Wat is er dan zo bedroevend aan die internetkaartjes van bijv. poobies of geboortepost ed? De druk an sich, het ontwerp, het (standaard?) papier?
zondag 22 maart 2009 om 09:28
Ligt heel erg aan de site, maar ik heb inderdaad ook bedroevend slecht gedrukte kaartjes binnen gehad. Vaak gewoon alles niet scherp, kleuren die heel vaag zijn etc. Het is vaak geprint ipv gedrukt, en dat zie je!
Onze trouwkaarten hebben we wel via internet besteld. Maar toen had ik inderdaad voorbeelden gezien die heel strak waren. echt super. Even kijken naar het kaf tussen het koren dus!
Onze trouwkaarten hebben we wel via internet besteld. Maar toen had ik inderdaad voorbeelden gezien die heel strak waren. echt super. Even kijken naar het kaf tussen het koren dus!
maandag 23 maart 2009 om 09:58
wij hadden schandalig dure kaartjes (ook door de extra kosten fotograaf aan huis) maar ze waren geweldig! kijk op www.schattekus.nl (bij februari zie je ons kaartje ertussen staan trouwens, haar naam is Kate)