Gespermaband
vrijdag 18 juni 2010 om 10:34
vrijdag 18 juni 2010 om 10:42
quote:Bengal schreef op 18 juni 2010 @ 10:39:
Ik hoop dat dit topic snel volloopt! Ook hier nog een felicitatie van mijn kant (of is op 3 topics feliciteren over the top )
In dit geval niet! Wat ben ik godvergeten blij zeg!
Nu die hel 12 weken weer door en dan trachten te genieten! Oh eindelijk weer een stapje dichterbij!
Heb al een lekker potje zitten janken vanochtend! Het moet toch ook een keer weer goed gaan!
Nu de rest zich er hier snel bijvoegen! Fortstik, van wippenstein jullie!
Ik hoop dat dit topic snel volloopt! Ook hier nog een felicitatie van mijn kant (of is op 3 topics feliciteren over the top )
In dit geval niet! Wat ben ik godvergeten blij zeg!
Nu die hel 12 weken weer door en dan trachten te genieten! Oh eindelijk weer een stapje dichterbij!
Heb al een lekker potje zitten janken vanochtend! Het moet toch ook een keer weer goed gaan!
Nu de rest zich er hier snel bijvoegen! Fortstik, van wippenstein jullie!
vrijdag 18 juni 2010 om 10:50
oooooh wat fantastisch! Ik moest zo hard lachen om je openingsbericht van je andere topic.
Dus om zwanger te worden moet je dus geen seks hebben maar wél een topic openen?
Goed om te weten voor de volgende keer want na lang wachten ben ik ook eindelijk gespermabanned, al bijna 28 weken.
Hoe voel je je?
Dus om zwanger te worden moet je dus geen seks hebben maar wél een topic openen?
Goed om te weten voor de volgende keer want na lang wachten ben ik ook eindelijk gespermabanned, al bijna 28 weken.
Hoe voel je je?
vrijdag 18 juni 2010 om 11:00
vrijdag 18 juni 2010 om 11:04