Gestopt met de pil in december 2008 en nog niet zwanger...

27-07-2009 16:11 2 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal. Ik ben net 34 geworden en lief is 39. We dachten dat we als we met de pil zouden stoppen "wel even zwanger zouden worden", maar dat bleek toch heel wat meer voeten in de aarde te hebben. We sexen iedere maand netjes in de goede periode (gelukkig niet "op commando", we hebben gewoon genoeg libido gelukkig!), maar het wil maar niet lukken en ik begin me af te vragen of het wel normaal is... Ik heb een heel regelmatige cyclus sinds ik met de pil ben gestopt : 24 of 25 dagen, maar nog steeds geen positieve test. Ik heb het gevoel dat iedereen op dit forum best snel zwanger word. Is dat zo, en duurt het bij ons echt lang of zijn er ook andere meiden waar het zo lang bij duurt (geduurd heeft)? Ik zou wel een beetje morele steun kunnen gebruiken ;-)! Ik wacht jullie ervaringen af!
Alle reacties Link kopieren
Leontientje, bij mij duurde het drie jaar voordat ik voor de eerste keer zwanger raakte. Ondertussen huppelen er twee kinderen door het huis. Jullie zijn nog maar ruim een half jaar bezig, zo lang is dat toch nog niet? Hou de lol er nog even in, geniet van alle leuke dingen in het leven en mocht er in december nog steeds geen positieve test zijn geweest dan zou je kunnen checken of de huisarts een paar simpele testjes zou kunnen doen om eventuele dingen uit te sluiten. Succes!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven