Gestopt met de pil... januari 2009

12-01-2009 12:43 4490 berichten
Alle reacties Link kopieren
Spannend!!! Zaterdagavond mn laatste pil ingenomen en nu gaan we ervoor!!

Misschien nog meer meiden die net gestopt zijn?

Wie?Gestopt?LNL/VlkZwanger!Due dateUgglover 31jr1 mei 0930 juni��Futuremaman 27jr28 jan 0912 juni��Yaelle2 29jr1 jan 0921 juni��Rianne2910 24jrnog niet���Bebje 27jr13 feb 0921 juni��Loesssie 27jrjan 0911 juni��Coco1977 32jrsept 0929 mei��Nietvoordepoes 29jr1 jan 098 juni vlk+pretecho!JA! 9 okt 09Akka 29jr25 sep 086 juli vlk/10 juli echoJA! 17 okt 09Jippiedepippie 30jrsept 0823 juni vlkJA! 20 okt 09Muca 26jrjan 097 juli vlkJA! 24 okt 09Sunshine09 32jr1 jan 0915 juli 20 wkn echoJA! 29 nov 09Jowellie 35jrdec 0822 juni gynJA! 20 jan 10Mariska79 29jr15 jan 0923 juni vlk / echoJA! 29 jan 10Mundy 33jr22 jan 0918 juni vlkJA! 30 jan 10Xasi 26jrdec 082 juniJA! 11 feb 10
Ik weet niet wanneer ik alles moet gaan bijlezen hier.. pff... ik kan jullie ook geen weekend alleen laten!

En nu heb ik het tot en met volgende week maandag permanent druk...
@Mika13: Thnx! maar voel me behoorlijk beroerd.... Ik zou willen dat de ongesteldheid zonder pil wat minder naar zou zijn. Het weer werkt ook niet echt mee natuurlijk......Vanavond nog een zakkelijke afspraak ook terwijl ik eigenlijk gewoon lekker op het bankje wil hangen met mijn donsje en liefje...

BLLLEEEEGGGGGGGG

Kut hoofd en buikpijn!

Verder valt de teleurstelling wel mee.....Gelukkig..... Ik had het erger verwacht, maar misschien komt dat nog.....

Het scheelt dat ik het hier van me af kan schrijven!

En ik ben ook super blij voor de zwangere onder ons! Ik had verwacht toch wel een beetje jaloers te zijn maar dat valt mee!

Welkom nieuwe meiden trouwens!
Nu ga ik iets heel politiek incorrects zeggen; maar is het misschien een idee om het aantal meekletsers vanaf nu te laten zoals het is? Dus na dit punt geen nieuwe toevoegingen aan de tabel? Anders wordt het zo'n onleesbaar topic...

Als jullie er allemaal heel anders over denken, prima hoor Dan zal ik gewoon beter mijn best moeten doen
Oh en Yaelle:

@nvdp: Thnx voor de !

Fijn dat je een lekker weekend hebt gehad! Ik hoop dat jullie lekker hebben kunnen genieten.

Dit weekend willen jullie het toch aan de familie gaan vertellen?

O ja, en over je ethisch niet verantwoorde opmerking; Wat betreft de overzichtelijkheid ben ik voor.

Maar misschien is dat helemaal niet aardig van mij.

Weet ook niet of je zomaar kan bepalen dat andere niet mee schrijven? Heb niet zoveel ervaring met forums, dit is de eerste keer dat ik er op eentje mee schrijf.....
@ Yaelle: Balen dat je je zo kloten voelt! Doe rustig aan!

Is niet gek dat je niet echt teleurstelling voelt. Tis pas ronde 1. Ik denk ook niet dat ik me teleurgesteld zal voelen. Heb mega buikpijn dus verwacht zo ongesteld te worden en ik vind het prima!

Ik ben er ook voor om het zo te laten voor wat het is. Anders gezegd: Niemand meer toe te laten. Ik heb er ook wel eens aan gedacht en wilde niet als een trut overkomen. Nu hebben we een klein clubje en dat is fijn!
Haha... je kunt niemand verbieden mee te schrijven, maar we kunnen toch vriendelijk melden dat we 't hier liever bij houden in het kader van de overzichtelijkheid? Vind ik helemaal niet zo raar.

En ja, we gaan het komend weekend idd vertellen. Spannend moment!
@ Mariska, dus nu kom ik als de trut over?
@Mariska: Thnx voor je medeleven! Voor mij was dit ronde 2 om het zo maar te zeggen. Hahahaha!

Kan nu in ieder geval naar mijn workshop sushi maken/eten, carnaval vieren met een lekker drankje, en ook naar een house feestje wat al in de planning stond!
Zie je nou wel Akka! Ik zei het toch!! Van harte gefeliciteerd !!! Leuk hoor... hoe reageerde je man? Helemaal blij zeker?? Geniet ervan meid harstikke leuk voor jullie!

@Mariska & Mika: bespeur ik daar nog een paar zwangeren onder ons ?? Spannend meiden!

@Yaelle: jammer dat het niet gelukt is deze maand . Maar volgende maand weer een nieuwe kans zullen we maar zeggen .

@Sunshine & Coco: welkom! Gezellig dat jullie ook mee schrijven .

@NvdPoes: niet zo onzeker he .. je bent gewoon zwanger!! Geniet er lekker van!
@ Yaelle, jammer dat het deze maand niet gelukt is...

Op naar de volgende maand!

Ik zal het over 1 1/2 week weten.... we zullen het zien...
@ Yaelle: Toch ronde 2 voor jou, verkeerd begrepen. Inderdaad dan lekker positief bekijken. Ik heb voor mezelf ook wat voordelen bedacht voorals het nog wat langer mocht duren.

@ NVPD: Nee je bent helemaal geen trut. Ik ben daar zelf altijd bang voor dat andere mensen me dan zo zien, terwijl als iemand anders dat doet ik daar niet eens over nadenk. Beetje onzeker denk ik. En niet kunnen verbieden, moet jij eens opletten hahahahaha.

@ Loessie: Zou mooi zijn als ik zwanger ben, maar ik heb zo'n buikpijn dat me dan niet echt gezond lijkt. Wel vreemd wat ik nu allemaal aan mijn lichaam voel, maar goed zal mss ook tussen mijn oren zitten.

Maar ik hou jullie op de hoogte.

Welke zwangersschapstesten hebben jullie gebruikt? Ik vind die merken altijd zo duur, maar als die beter zijn.
Jeej ik was even weg, maareh veel gemist zeg!

Allereerst: voor Yaelle. Kop op meid! Knap dat je de teleurstelling niet de boventoon laat voeren. Ik leef met je mee!

Jippie en Akka:

Goed werk meiden! Gefeliciteerd!!! Wow wat spannend zeg! Ik hoop dat jullie allebei je goed blijven voelen en niet teveel last krijgen van kwaaltjes! Geniet ervan!!! (=eigenlijk een overbodige opdracht... genieten lukt denk ik wel hè?)

Tjuusss...
@Akka en Jippie, VAN HARTE GEFELICITEERD!!

Echt super voor jullie!! Op naar de volgende zwangeren!!

@Yaelle, jammer dat het nu niks geworden is. Vol goede moed naar de volgende poging

@nvdp, ik ben het wel met je eens dat het groepje zo mag blijven. Ik vond eigenlijk al eerder dat de lijst wel wat lang en onoverzichtelijk begon te worden
Thnx Bepje en Mundy, Lief!
Ja, goed plan! Dit is het groepje en zo moet het maar blijven!!

Lekker naar huis! Ik ga mezelf ff moe rennen en daarna lekker douchen en koken en gestrekt met de poezen op de bank!

Fijne avond!
en als ik nou eens heel lief kijk?????? :-)

wordt ik dan nog wel geaccepteerd?? hihihi

heb met kerst mijn laatste pil geslikt en zit deze maand dus in de 2e ronde voor een eerste kindje!

t gaat bij een aantal dames heel snel lees ik! wow

hier verwacht ik deze maand geen positief resultaat, heb er niet hard aan gewerkt haha
Hoi!

Ugglover bedankt dat je me in de tabel hebt gezet . Ik zie dat jij over een paar dagen je lnl-dag hebt, spannend!

Was op het nippertje dat ik meedoe als ik het zo lees . Snap dat jullie niet willen dat het te groot wordt, het is inderdaad best veel om te lezen allemaal! Maar ben heel blij dat ik nog mee mag doen (hoewel ik me een klein beetje een inbreker voel toch...)!

Mijn lnl-dag is trouwens een beetje onduidelijk, maar ik hou hem vooralsnog op 21 feb.

Hoe weten jullie wat je vruchtbare dagen zijn trouwens? Zijn jullie heel regelmatig of net als ik met temperatuur en ovulatietesten in de weer? Ik heb een vrij korte cyclus en dacht altijd dat je 2 weken na je eisprong je menstruatie kreeg maar bij mij blijkt het al na 8 dagen te zijn! Dus eisprong niet op dag 11, maar pas dag 16 van cyclus! Had ik echt niet verwacht, maar ben wel blij dat ik het weet ivm timing . Echt goed nieuws is het niet btw, want het schijnt dat het daardoor moeilijker kan zijn om zwanger te raken (menstruatie al voordat evt. bevrucht embryo zich heeft kunnen innestelen) maar helemaal duidelijk is het niet. Ik wil eigenlijk niet meteen naar de dokter rennen, eerst mijn cyclus nog een paar rondes de kans geven.

Poe, wat een problematisch verhaal maak ik er meteen van, zo bedoel ik het niet hoor, hoort bij de onzekerheid rondom het zwanger willen worden denk ik. Mijn reactie is dan heel veel info verzamelen .

@ugglover en bunny: succes met lnl-dag (niet lekken !!!)

xxx sunshine
@coco: ben je hier nog op het forum? Ik zie dat je lnl-dag al 3 feb. was. En????
Gefeliciteerd Akka, ik had al zo'n voorgevoel bij jou. Vind het echt heel erg leuk voor jullie!

Blijkbaar een vruchtbaar topic, ik hoop dat de behaalde resultaten uit het verleden in dit geval wel een garantie zijn voor de toekomst

Ik ben hard mijn best aan het doen, wej zijn op dit moment heel goed bezig met sexen, dus daar kan het in ieder geval niet aan liggen!

Tot straks!
Hey meiden,

@nvdp: Niet zo onzeker.. Van het weekend ga je heel wat mensen verassen! Leuk man. Lekker genieten hoor, niet onzeker zijn! Je hebt al 2 testen gedaan..

Fijn dat je een leuk weekend hebt gehad, jammer van de mist..

@ Yaelle, Rustig aan!

@ Jippie, Akka en Nvdp. Hoe voelen jullie je?

Wanneer moet je eigenlijk naar de dokter als je zwanger bent? Bij hoeveel weken? Of gelijk als je weet dat je zwanger bent? Dat vraag ik me eigenlijk af..

Ik voel me echt zo onzeker als het dit soort dingen betreft, ik kan er 100x over lezen, maar twijfel over heel veel dingen..

Geloof dat ik de jongste ben hier..

Voor mijn ouders word het het 7de kleinkind.. 3 oudere (broer en 2 zussen hebben al kindjes. 5 Nog niet..

Voor me vriends ouders, de 1ste

Hoe zit dat bij jullie? Hoeveelste kleinkind?

Tot later..
Eerst nog een dikke voor jou Yaelle, begrijp dat je een beetje teleurgesteld bent. Hoop dat er snel goed nieuws voor je volgt!

@ Mariska; vervelend die buikpijn, hoop dat het snel over is. Misschien is het wel een voorteken?

@ allemaal; ik vond het ook al een tijdje onoverzichtelijk worden, dus wat mij betreft laten we het ook hierbij qua meeschrijvers. Sorry alvast voor degene die zich nog wilden melden.
@ nvdp: Inderdaad niet zo onzeker hoor nvdp! 2 testen zeggen niet voor niets dat het goed zit. Die onzekerheid hoort er denk ik gewoon bij.

Wat gaat zo'n dame van moeders voor moeders eigenlijk precies doen?

@ Rianne: Bij mijn beiden schoonfamilies wordt het het eerste kleinkind. Denk dat ze allemal heel blij, maar ook verrast zullen zijn.

De ouders van mijn vriend zijn gescheiden en zijn vader heeft sinds een aantal jaar een nieuwe vriendin. Een van haar dochters is nu zwanger (maand of 6) en ze noemen mijn schoonvader nu 'toekomstige opa'.... DAt vinden wij dus eigenlijk helemaal niet leuk, Mijn vriend wil zijn vader opa maken.. Maar ja.. Inhalen lukt niet meer!

Heeft er wel voor gezorgd dat wij voor het echt zijn begonnen omdat we hierdoor beseften dat wij ook wel heel graag al een kindje willen.
Hey lieve meiden!

Bedankt voor al jullie lieve reacties!

Het is eigenlijk heel onwerkelijk... heb de hele dag krampen in mijn buik gehad, maar na uitgebreid onderzoek op Internet blijkt dat erbij te horen

Verder loop ik inderdaad met een mega big smile rond, kan nergens anders aan denken! Vandaag ook niet zo produktief geweest op werk...

@Yaelle: wat klote dat je je zo rot voelt!

@Sunshine: ik dacht altijd dat je precies 2 weken na je eisprong ongsteld wordt. Dus als je eerder ongesteld bent geworden, is je eisprong eerder geweest. Ik kan me vergissen... maar waarom bel je niet naar je HA? Dan weet je het zeker....

@Jippie: hoe voel je je? Die misselijkheid was bij mij echt van de zenuwen...

@nvdp: niet onzeker zijn! Je hebt toch al 2 testen gedaan? Dan ben je echt wel zwanger. Probeer ervan te genieten.

Ik reageer later uitgebreider, ga nu koken.

Buona serata!
Ohja: ik vond het hier ook best wel onoverzichtelijk worden, dus die rem erop vind ik een buon idea!

Sorry Xasi (hoop wel voor je dat snel zwanger wordt!) Als je nou geen andere forumvriendinnetjes kunt vinden, moet je ons nog maar eens heel lief aankijken... (ik ben zwak en snel over te halen)

Coco enSunshine hebben mazzel! Welkom meiden!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven