Gestopt met de pil... januari 2009

12-01-2009 12:43 4490 berichten
Alle reacties Link kopieren
Spannend!!! Zaterdagavond mn laatste pil ingenomen en nu gaan we ervoor!!

Misschien nog meer meiden die net gestopt zijn?

Wie?Gestopt?LNL/VlkZwanger!Due dateUgglover 31jr1 mei 0930 juni��Futuremaman 27jr28 jan 0912 juni��Yaelle2 29jr1 jan 0921 juni��Rianne2910 24jrnog niet���Bebje 27jr13 feb 0921 juni��Loesssie 27jrjan 0911 juni��Coco1977 32jrsept 0929 mei��Nietvoordepoes 29jr1 jan 098 juni vlk+pretecho!JA! 9 okt 09Akka 29jr25 sep 086 juli vlk/10 juli echoJA! 17 okt 09Jippiedepippie 30jrsept 0823 juni vlkJA! 20 okt 09Muca 26jrjan 097 juli vlkJA! 24 okt 09Sunshine09 32jr1 jan 0915 juli 20 wkn echoJA! 29 nov 09Jowellie 35jrdec 0822 juni gynJA! 20 jan 10Mariska79 29jr15 jan 0923 juni vlk / echoJA! 29 jan 10Mundy 33jr22 jan 0918 juni vlkJA! 30 jan 10Xasi 26jrdec 082 juniJA! 11 feb 10
jippie wat goed dat je geen last meer hebt gehad! is vast hele opluchting!!
Gelukkig gaat het goed met je Jippie. Houden zo!

Ben inderdaad ook bang naar hoe het lichaam eruit ziet na een zwangerschap. Denk dat als je beetje normaal doet met eten en weer lekker gaat sporten na de bevalling het allemaal wel zal meevallen. En anders heb je er in ieder geval iets moois voor terug gekregen!
Ik vind dat het tijd is voor nieuwe cheerpoppetjes in ons lijstje, sunshine en Xasi, jullie zijn de eerstvolgende. Hoe voelen jullie je?
niet alleen na de zwangerschap maar ook tijdens kunnen gevolgen errugh naar zijn.....sommige mensen worden heel mooi van zwangerschappen en andere totaal niet. Heb beide gezien en kies dan toch liever voor de eerste haha
Mijn man zei dat ik er mooi en zwanger uitzie vandaag. Mijn eigen visie was dat ik een rooie kop heb en een dikke pens.
ik voel hier niks, echt helemaal niks. zelfs geen menstruatiepijnen en daar heb ik veel last van net als chagrijnigheid....maar ook die is afwezig (alhoewel kan ik natuurlijk beter bij vriend nachecken die ondervindt meestal de consequenties hihihi)

maar ja ik was voor de pil zeer onregelmatig, dus dat zou nu ook het geval kunnen zijn....ik wacht af zonder veel hoop :-)
nvdp hahaha ik zal op man vertrouwen als ik jou was, klinkt veel beter
@ futuremaman (oa): ik voel ook nog he-le-maal niets. Vorige maand, de eerste maand na het stoppen had ik onwijs gevoelige borsten en nu niets daarvan. Ik ben wel heel regelmatig dus als ik zaterdag niet 'lek' dan ga ik wel hopen!

@ mariska: ! Ik denk dat je niet te druk hoeft te maken over stress en zwanger worden, zóveel mensen worden zwanger terwijl je stress hebben, zelfs in ons eigen forum!

@nvdp: haha, ik zou ook kiezen voor de visie van je man!

Ik ga nu stoppen want WIDM begint!

xxx Sunshine
dat had ik ook vorige maand zeeeeeeeer pijnlijk...normaal wel gevoelig maar toen kon ik niet eens normaal in auto rijden!
haha heb net een 'online' zwangerscaptest gedaan op www.babybrabbel.org...paar vage vragen die je moet beantwoorden en er kwam uit dta ik 65% kans heb dat ik zwanger ben..... ja ja ...

tja een mens die verslagen moet schrijven en daar geen zin in heeft gaat rare dingen op het internet doen....
Grappig testje. Ik geloof er ook niet zoveel van, maar kon het niet laten natuurlijk . Ik heb 68% kans volgens dat ding. Da's toch een hoop meer dan die 20% die je naar mijn weten hebt.

Wie zou trouwens de mol zijn?? Ik dacht vorige week even Vivienne, maar die was veel te goed bezig vandaag. Dan zou ik toch op Anniek inzetten, hoewel die dan wel doorzichtig bezig zou zijn.
ik dacht ook anniek, maar dan is ze niet zo'n hele goede...dus dan dennis, of is ie er inmiddels al uit (hier komt de aflevering volgens mij later)
@mariska: kop op meid, sluit me aan bij jippie... is echt veel bij elkaar. genieten hè, van Londen!

@akka: nou snap ik dat jij zo'n slankie bent, als je die hoeveelheid ontbijt al veel vindt!

@jippie: heb jij nu alle reden om weer gerust te zijn? Klinkt alweer een stuk beter!

@futuremaman: voel jij je al wat beter?

Hoe zou het met mijn lnl-genootje Klunen zijn?

Ik zit nog in de race, het wordt steeds spannender.

De feiten op een rijtje:

- zit nu op dag 28 (laatste 8 maanden tussen 24 en 28).

- heb beetje last gehad van obstipatie afgewisseld met juist andersom

- heb al ruime week af en toe lichte menstruatiepijn die weer weg trekt

- verder niks, maar begin het wel verdacht te vinden. Net een russische roulette ofzo, maar dan positief. oeh lala... Tegelijkertijd kan ik me ook voorstellen dat ik zo toch ongesteld word (zou langzamerhand wel teleurgesteld zijn).

Hou jullie op de hoogte!
Hahaha, volgens mij ben ik de nachtbraker van het stel. snel naar bed, morgen om 06:30 gaat t wekkertje weer.

@Muca: Nee hoor, ik heb nog effies bij gelezen toen ik thuis kwam! Gezellig avondje gehad, alleen nu wel WIDM gemist Morgen maar ff op het www kijken!

Morgen lekker vrij! Heerlijk!

Moet wel om 9u in het ziekenhuis voor mijn liefje..... Dus niet uitslapen helaas!

Enne, wat mijn lichaam tijdens en na de zwangerschap betreft: Ik hoop er het beste van natuurlijk maar mocht het naar uit gaan pakken dan neem ik dat op de koop toe! Ongelooflijk dat deze uitspraak nog eens uit mijn mond zou komen! Ik ben er echt aan toe HIhihihi

Truste, tot morgen!
Muca herken heel erg het 'opzoek' gaan naar de kenmerken hoe lang ga je nog wachten tot het testen?? morgen zit je al op 3 dagen he?! t zou dus heeeel goed kunnen....spannend

@Yaella wat is WIDM?? succes in het ziekenhuis morgen! hoop dat het niks ernstigs is.
@Klunen, Mika en Muca; al ongesteld????

----------------

Ik dacht ff snel bijlezen (maar het gaat zo rap en heb weinig tijd gehad) ... maarre hier een helaas-ik-bloed-weer, we gaan gewoon weer voor de 2e ronde. Dan moet het gaan lukken hoor.
quote:Ik dacht ff snel bijlezen (maar het gaat zo rap en heb weinig tijd gehad) ... maarre hier een helaas-ik-bloed-weer, we gaan gewoon weer voor de 2e ronde. Dan moet het gaan lukken hoor.hoe lang ben je al bezig dan klunen?
@xasi: ik ga zondagochtend testen als ik dan nog niet ongesteld ben. ga vanavond met paar meiden bij iemand logeren dus morgenochtend is niet handig.

heb er zweethandjes van...

Ben nu één dag later dan de langste dag van afgelopen half jaar ofzo. Begint er op te lijken...

eerst maar even aan het werk!

@klunen: jammer... op naar de volgende keer!

Hoe zit het met de overige lnl-ers?
[quote]muca schreef op 19 februari 2009 @ 23:37:

@akka: nou snap ik dat jij zo'n slankie bent, als je die hoeveelheid ontbijt al veel vindt!

HAHA, Nou, dat was wat ik allemaal gegeten had nadat ik een uur wakker was ofzo.

Er zijn daarna nog heeeel veel boterhammen, beschuitjes, crueslie, koekjes en liga's doorheen gegaan! Én een zure haring!

Normaal gesproken drink ik altijd heel veel thee (ben een echte theemuts) maar daar moet ik nu helemaal niet aan denken! Heb voornamelijk zin in melk (met crueslie, oe slecht!)

Verder voel ik me nog steeds heel moe en slap... oe, dat klinkt wel heel negatief Akka. Ok, ik heb er gewoon geen kracht meer voor! (heb een hekel aan Geer en Goor)

En ben misselijk! :puke:

Toch ga ik vandaag maar eens een beetje werken... kijken hoe dat gaat. Met Evergreens in the pockes moet ik die misselijkheid wel in bedwang kunnen houdem bij die 2 klanten waar ik zo heen moet.

quote:muca schreef op 19 februari 2009 @ 23:37:Ik zit nog in de race, het wordt steeds spannender.

De feiten op een rijtje:

- zit nu op dag 28 (laatste 8 maanden tussen 24 en 28).

- heb beetje last gehad van obstipatie afgewisseld met juist andersom

- heb al ruime week af en toe lichte menstruatiepijn die weer weg trekt

- verder niks, maar begin het wel verdacht te vinden. Net een russische roulette ofzo, maar dan positief. oeh lala... Tegelijkertijd kan ik me ook voorstellen dat ik zo toch ongesteld word (zou langzamerhand wel teleurgesteld zijn).

Hou jullie op de hoogte!Wat spannend Muca! Je klinkt best zwanger... Wanneer ga je een test doen? Ik duim voor je!!

Goeiemorgen meiden,

Volgens mij zijn er een paar vrij vandaag, gezien de late reacties..

Ik moet zo weer aan het werk, maar even vlug bijlezen wat er gisteravond allemaal nog is geschreven..

@ NvdP, ik vond de mening van je vriend liever klinken.. :P

@Klunen, balen voor je, op naar de volgende ronde!

@Xasi, WIDM- volgens mij Wie Is De Mol.. ?:D

@Yaelle, Naar het ziekenhuis? Hoop dat het meevalt..

@Jippie, fijn dat het weer goed met je gaat!

@Futuremaman? Hoe is het met jou? Slaan de medicijnen al aan?

Nou ik ga me koffie opdrinken, en naar het werk.. Reageer snel wat langer hoor..

Liefs
@Akka, pff, werkze vandaag! Hoop dat het goed gaat!

En Mucca nog, inderdaad, wie weet ben jij de volgende die een cheer achter haar naam heeft! Ben nieuwsgierig
Goedemorgen,

@ Muca, spannend!!!!

@ Klunen, Balen, wie weet is het de volgende ronde raak...

@ Jippie, goed om te lezen dat het goed met je gaat!

@ Xasi, en.....???

Ik zit al op mijn werk, en zoals het eruit ziet, is er vandaag niet veel te doen.... pff... zal een lekkere lang dag worden...

Ach, heb ik wel meer tijd om hier te lezen en te reageren !!
woww muca, jij klinkt wel zwanger! Hoop dat het raak is!

@ Yaelle; er is toch niets ernstigs met je vriend hoop ik?

Even snel over mijzelf;;... die 50% werken heb ik gister al meteen niet volgehouden, ik ben helemaal thuis gebleven.. Had zo'n last mijn onderrug en van de bijwerkingen van de AB, diarree en huiduitslag... Gister ook nog koorts.. Maar de medicijnen zijn tenminste aangeslagen. Verder voel ik me nu weer beter, dus ga zo wel werken een half dagje. Telang zitten doet nog pijn.

Op de rest reageer ik later vandaag ok, moet nu eigenlijk gaan!? Succes op werk en de vrije dagen vandaag!
Goedemorgen allemaal!

@Futuremaman; dat klinkt nog steeds niet erg fijn! sterkte!

@Akka; wat naar dat jij je zo beroerd voelt! Dat heb ik gelukkig niet, lijkt me erg lastig! 't Schijnt doorgaans na maand drie echt beter te worden!

@Klunen; op naar de volgende ronde, komt vast goed!

@Muca; spannend!! Houd ons op de hoogte!

@Yaelle; wat is er met je lief, heb ik dat gemist?

Hier weinig bijzonders te melden. Gisteravond weer die verlammende vermoeidheid, dus niet gesport, dat doe ik vandaag alsnog. Was erg gezellig. Manlief kwam thuis uit de sportschool en ik lag in coma op de bank met een kat op mijn schoot..

Heb volgens mij nog net één ooglid opgetrokken en me toen naar bed gesleept.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven