Gestopt met de pil... januari 2009

12-01-2009 12:43 4490 berichten
Alle reacties Link kopieren
Spannend!!! Zaterdagavond mn laatste pil ingenomen en nu gaan we ervoor!!

Misschien nog meer meiden die net gestopt zijn?

Wie?Gestopt?LNL/VlkZwanger!Due dateUgglover 31jr1 mei 0930 juni��Futuremaman 27jr28 jan 0912 juni��Yaelle2 29jr1 jan 0921 juni��Rianne2910 24jrnog niet���Bebje 27jr13 feb 0921 juni��Loesssie 27jrjan 0911 juni��Coco1977 32jrsept 0929 mei��Nietvoordepoes 29jr1 jan 098 juni vlk+pretecho!JA! 9 okt 09Akka 29jr25 sep 086 juli vlk/10 juli echoJA! 17 okt 09Jippiedepippie 30jrsept 0823 juni vlkJA! 20 okt 09Muca 26jrjan 097 juli vlkJA! 24 okt 09Sunshine09 32jr1 jan 0915 juli 20 wkn echoJA! 29 nov 09Jowellie 35jrdec 0822 juni gynJA! 20 jan 10Mariska79 29jr15 jan 0923 juni vlk / echoJA! 29 jan 10Mundy 33jr22 jan 0918 juni vlkJA! 30 jan 10Xasi 26jrdec 082 juniJA! 11 feb 10
mariska is toch ook lekker om gewoon lekker dagje te niksen! lekker relaxen beetje rommelen en met je vriend! lekker toch

yaelle heeeeelijk broodje brie jammie heb ik ook wel zin in! helaas niet in huis
@Yaelle: wat jammer zeg... ik dacht echt dat het raak was bij jou deze keer. Succes in de volgende ronde dan maar .

@Xasi: wat leuk een nieuwe pluizebol ! En Boogiewoogie... leuke naam!!

@NvdPoes: spannend je eerste echo!

@Ugglover: wat erg zeg van je moeder en tante. En nu zit je zus in de molen... heel veel sterkte .

Nou ik ben dus nog steeds niet ongesteld geworden. Heb sinds gisteren last van steken in mijn borsten (en dat doet best pijn ) maar voel verder niets raars ofzo aan mijn lichaam. En nog steeds geen tekenen dat ik binnenkort wel ongesteld ga worden dus het begint nu wel echt spannend te worden hierzo! Als ik morgen of woensdag nog niet ongesteld ben geworden maar weer eens een testje doen ofzo.... vind het nu wel erg spannend worden hoor ! Liefs
@Iedereen, ik heb net de kennismaking gehad met die Turkse vrouw, voor dat Nls leren. Ik vond het best spannend maar het is goed gegaan, leuke lieve vrouw (denk ik), verlegen, spreekt wel een heel klein beetje NLs, en het klikte wel volgens mij. Dus vanaf morgen, elke dinsdag 2 uurtjes daarheen om Nls te kletsen. Ben benieuwd. Heftig verhaal idd, nu ik het zo opschreef, kwam het weer helemaal terug. Ik ben zo iemand van; daar denk ik ff niet meer aan. En dan doe ik dat dus ook echt niet... Bedankt voor al jullie lieve medeleven iig! Doet een mens goed...

@nvdp, is tie nog langs geweest? Kou is zo'n armoe!

@Akka, waar zit je??? Gaat het wel goed met je?

@Xasi, wanneer is jouw nieuwe lnl datum (ongeveer, denk je, misschien, hoop je, zou kunnen...) ?

Als jullie een baby vast hebben, hebben jullie dan ook altijd zo ontzettend de neiging om hem/haar te besnuffelen? Of dat je van liefde dat kindje in je armen plat wil drukken? Dat heb ik altijd, ook met de poezen hoor... voordat jullie gaan denken dat ik 1 of andere gek ben!
Oh Loesssie, spannend!! Ik ben héél hard aan het duimen hoor!
Ik heb Klunen verwijderd, ben nogal een opgeruimd type, dus Klunen; mocht je je weer melden, zet ik je er weer bij... Ik kan niet tegen een tabel die niet up to date is! haha!
uggi, klinkt goed met de turkse mevrouw! leuk hoor. ook fijn dat ze al een beetje NL spreekt, scheelt toch.

toen ik papiaments leerde hier, las ik veel kinderboeken. misschien kan je dat ook met haar doen (prentenboeken en daarna steeds stapje verder)

mijn nieuwe lnl ....euh geen idee ze het maar op 1 april..nee das geen grap hahaha dat is precies 28 dagen, wie weet doet mijn lichaam daar aan mee deze ronde hihi

enne knuffel de babies ook altijd plat ( en poezen dus ook)

niks mis mee! (naja misschien denkt poes daar anders over)
loesssie spannend!! ben je al honderd keer zenuwachtig stiekem op het toilet aan het checken?
Oh Loesssie spannend hoor!!

Monteur is geweest en ik heb gelijk een uur (ja lang he? Ik was in slaap gevallen ) in een warm bad gelegen. Heerlijk!!
@Ugglover: heel veel plezier/succes morgen met de Turkse dame... wordt vast leuk! Laat je even weten hoe het is gegaan?

@Xasi: hahaha... ja dat klinkt herkenbaar... inderdaad op het werk vaak naar het toilet om even te checken ... gelukkig tot nu toe niets.

@NvdPoes: heeeeeeeerlijk een uur in bad.

@Akka: ik zag in het overzicht dat jij donderdag naar de verloskundige gaat... spannend!! Gaat het alweer wat beter met je eigenlijk?
Ugglover, pff, wat een verhaal joh.. Sterkte met afwachten voor het nieuws voor je zusje..

Nvdp, toen was je bad vast niet meer warm, na een uur! Spannend man, je eerste echo overmorgen..!!

Loessie, spannend!!!

Xasi, wat gezellig 2 baby's. En inderdaad, heerlijk knuffelen met baby's, heb ik ook, net als ugglover..

Mariska, ik ben benieuwd naar de film. Dan ga ik 'm downloaden.. Ideaal is dat hoor. De nieuwste film staan er heel snel op.. Laatst 'bolt' gezien, die is leuk, nu wil ik nog 'Marley and me' hebben. Ben druk op zoek..

Vanmiddag gewerkt, en daarna gesport. Me eerste sonjabakker dagje is goed geslaagd. Op naar de rest!

Fijne avond.

Liefs:kiss:
Oh die jongste babies zijn echt het mooist! Als het nog van die rimpelige wormpjes zijn! Helemaal in de kreukels door de geboorte, die vind ik echt het leukst! Die wil je gewoon in je armen nemen en nooit meer afgeven... Tja, dan moet ik toch echt wachten op een eigen kindje, want tot nu toe wil de moeder ze steeds terug...

Loesssie spannend!!! Ben je een beetje een relaxed type of juist een zenuwenpees / stuiterbal?

Mijn lnl dag is trouwens 3 april geworden.

Fijne avond allemaal!
haha bepje lastig he die moeders die hun kind terug willen
Net terug van de film. Goede film hoor. Heel anders dan anders.

Mijn vriend noemde het een sympathieke film. Goede samenvatting vind ik dat.

Zeker de moeite waard om eens te kijken!

Duik zo mijn bed in met mijn boek. Morgen weer werken, best zin in eigenlijk!
Buongiorno ragazze!

Ben ik weer

Hoe is het met iedereen?

Ik ga zo weer aan het werk na een onrustige en misselijke nacht.

Ben niet zoveel online, ik werk nog steeds halve dagen en daarna ben ik zo moe dat ik niet zoveel zin om thuis achter de comp te kruipen. Ik ga vanmiddag al jullie verhalen bijlezen!

Heb al wel meegekregen dat Yaelle toch ongesteld is geworden, klote voor je meid!

En idd, vrolijk verder met de volgende ronde.

Loessie, heb jij al nieuws?

Ciao, a dopo!
Ik lees net dat je stekende borsten hebt Loessie, had je dat andere keren ook? Anders zou het best weleens een teken kunnen zijn.... dat je zwanger bent dus!

Oe, wat spannend!

Wanneer had je ook alweer test gedaan, donderdag toch?

Wanneer ga je weer testen? Ik duim voor je!
Ben ik nou de enige die helemaal nooit de neiging heeft om baby's te knuffelen? Poezen en andere dieren wel hoor!! Maar ik wil liever geen kleine baby's op schoot, ik weet gewoon niet zo goed wat ik ermee aan moet...

Ik ga er maar vanuit dat dat anders wordt, als het je eigen kind is
@iedereen: goedemorgen!

weer ff een paar dagen niet meegeschreven. dit weekend vreselijke rugpijn. zit op werk op een kapotte stoel. helaas ligt mijn werkgever in het ZH, dus die nieuwe stoel laat nog even op zich wachten. flink wat paracetamol geslikt en zit nu tijdelijk op een normale stoel.

@yaelle: balen ik dacht echt dat het bij jou raak zou zijn.

@mariska: ik zou graag borstvoeding willen geven als het lukt. heb zelf veel last van allergieën en het schijnt dat een tijd borstvoeding geven de klachten bij de baby kan verminderen.

@ugg: heftig verhaal zeg. vervelend ook dat je zo lang moet wachten op de uitslag. sterkte!

wel fijn dat ze al een klein beetje ned praat

@nvdp: vreselijk geen cv! leef met je mee! ik heb jaren in een huis gewoond zonder centrale verwarming, met maar 1 gaskachel in de woonkamer. drama!!! '

@loesssie: ik blijf duimen voor je. hoop dat je de volgende zwangere bent!

@xasi: oppassen op twee baby's is voor mij nog te hoog gegrepen. vriend grapt wel eens dat een tweeling een leuke verrassing zou zijn voor mij. ik vind 1 baby al een hele taak.

fijne (werk) dat allemaal!
Loessie! Wat spannend!! Ik hoop het zó voor je! Ik duim voor je hoor!

@ugg: Als ik op kraamvisite ga zeg ik altijd dat ik een baby ga ruiken, heerlijk! Maar knuffelen vindt ik net als Mundy een beetje eng. Vooral omdat het van een ander is hoor.

@Maris: Ik ga nog ff mijn best doen voor die foto!

@Bepje: Hey! Zelfde lnl!

Fijne dag!
@ugglover; vreselijk verhaal van je moeder en tante. Gelukkig heb jij het gen niet, kan me heel goed voorstellen hoe opgelucht je bent. Nu is het spannend voor je zusje, waarom moet dat anno 2009 nog zo lang duren zo'n test trouwens!

Helaas heb ik het borstkanker verhaal ook van dichtbij meegemaakt, nog niet zo lang geleden zelfs. Een jaar geleden is mijn moeder 'schoon' verklaard. Nu is het iedere 3 maanden nog spannend als ze controle heeft. Ook als ze een keer niet lekker of moe is, ben ik meteen heel bang dat het mis is en slaap ik slecht etc. Terwijl iedereen weleens ziek is. Maar goed, heftige dingen zijn dat.

In mijn familie is het gen trouwens niet gevonden gelukkig. Ikzelf ben daarom niet getest. Wel een paar keer mammografie/echo gehad, maar allemaal goed.

@Yaelle; balen! Even genieten van de feestjes dit weekend en hopen op meer geluk de komende maand!

@ Loessie; spanennd! Ga je vandaag weer testen?

@xasi; respect hoor, op een tweeling passen! Durft het zelf ook niet, vind andermans baby maar eng, ben bang dat ik hem laat vallen. Ken ook niemand van dichtbij met een baby, ben de eerste van mijn vriendinnen (tot nu toe dan. )

@ rest, ik reageer later!
Goedemorgen allemaal!

Even een weekend weggeweest en weer een hoop bij te lezen!

Ga ik vanavond lekker op m'n gemak eens doen.

Hoe gaat het met iedereen?

@ Loessie; ik heb wel even snel gelezen dat je nog steeds niet ongesteld bent!!! Spannend!!!

Groetjes
Yaelle: balen toch ongesteld geworden dus…. Duimen voor de volgende ronde! Fijn dat je de zon nog ziet schijnen!

Xasi: leuke naam boogiewoogie!

Futuremaman: wij zijn zeker kinderen-mensen, maar mensen zijn verbaasd over het tijdstip, aangezien ik nog met een studie bezig ben!

Mundy: ik wil zeker gaan proberen om borstvoeding te gaan geven, lijkt me erg bijzonder! het sneller afvallen is handige bijkomstigheid denk ik.

Rianne: leuk een nieuwe keuken uitzoeken, gaaf hoor! En goed bezig met sonjabakkeren, hopelijk gaat het je lukken!

Ugglover: pff heftig die borstkanker zo dichtbij, spannend voor je zus en fijn dat jij het gen niet hebt.

Muca: fijn dat het nog redelijk goed met je gaat en niet teveel last van misselijkheid. De menstruatieachtige pijnen herken ik erg, naast de moeheid natuurlijk. Kan me voorstellen dat je hoofd nu een stuk voller zit als je ook nog veel piekert over werk/opleiding in combinatie met je zwangerschapt. Maar komt vast goed…

NvdP; oh heerlijk weer een lekker bad kunnen nemen. Je kan dus nog goed tegen de warmte? Ik stond gisteren onder de douche en toen werd ik helemaal duizelig….

En oh wat spannend de eerste echo, ik leef met je mee, hopelijk is er een prachtig mooi kloppend hartje te zien!

Loessie: wat SPANNEND nog steeds zeg…. Ik kijk elke keer voor goede hoop naar nieuwe berichtjes hier op het forum!

Rianne: marley en me is ook leuke film, heb je hem al gevonden? Ik ben niet zo’n ster met computers, vriendlief doet dat allemaal, anders had ik je hem misschien kunnen sturen ofzo?

Akka; doe maar lekker kalm aan, al die moeheid kun je toch maar het beste even aan toegeven, je lijf is hard aan het werk! Ben ook heel benieuwd hoe bij jou de echo is, spannend hoor.

Hier ook alles goed, al gaat om 21.00 zo'n beetje wel het licht uit....moe! Maar verder mag ik niet klagen, eigenlijk amper misselijk zolang ik maar regelmatig beetje eet.

zo, nu weer aan het werk, fjine dag allemaal!
Hey hoi! Ik heb ff geen tijd om te reageren op iedereen, teveel spiedende oogjes om me heen...

@Loesssie, nog niks? Morgen maar weer eens testen?

@Nvdp, morgen de echo, echt heel erg spannend!!

Ik ga snel weer wat doen hiero! Ciao!
Ik ben ZO zenuwachtig! Ik denk niet dat ik slaap vannacht.
Dat kan ik me héél goed voorstellen!! Zo spannend wat je te zien krijgt... Hoe laat moet je?
@nvdp: Kan me goed voorstellen dat je zenuwachtig bent! Heel veel succes!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven