Gestopt met de pil... januari 2009

12-01-2009 12:43 4490 berichten
Alle reacties Link kopieren
Spannend!!! Zaterdagavond mn laatste pil ingenomen en nu gaan we ervoor!!

Misschien nog meer meiden die net gestopt zijn?

Wie?Gestopt?LNL/VlkZwanger!Due dateUgglover 31jr1 mei 0930 juni��Futuremaman 27jr28 jan 0912 juni��Yaelle2 29jr1 jan 0921 juni��Rianne2910 24jrnog niet���Bebje 27jr13 feb 0921 juni��Loesssie 27jrjan 0911 juni��Coco1977 32jrsept 0929 mei��Nietvoordepoes 29jr1 jan 098 juni vlk+pretecho!JA! 9 okt 09Akka 29jr25 sep 086 juli vlk/10 juli echoJA! 17 okt 09Jippiedepippie 30jrsept 0823 juni vlkJA! 20 okt 09Muca 26jrjan 097 juli vlkJA! 24 okt 09Sunshine09 32jr1 jan 0915 juli 20 wkn echoJA! 29 nov 09Jowellie 35jrdec 0822 juni gynJA! 20 jan 10Mariska79 29jr15 jan 0923 juni vlk / echoJA! 29 jan 10Mundy 33jr22 jan 0918 juni vlkJA! 30 jan 10Xasi 26jrdec 082 juniJA! 11 feb 10
@Muca: ik had mijn intake bij 8 weken en 5 dagen en ze ging niet eens proberen om het hartje te luisteren, omdat je het van buitenaf nog niet kan horen.

Hartje moet vanaf 7e week gaan kloppen... dus het klopt al wel!

Als het klopt, klopt het!
@akka: maar ging ze wel kijken of je baarmoeder groot genoeg was ofzo? of weet ik dan nog steeds niet of t wel leeft...
Tweeling tja, lijkt me vooral erg druk!

Maar dan ben ik wel meteen klaar!

Ohja, het zou trouwens niet eens passen in ons minihuisje met minikamertje voor miniAkka.

Dus beter van niet.... of is dat heel slecht om te zeggen?
Baarmoeder groot genoeg?

Geen idee hoe ze moeten zien. Inwendig? Heeft ze niet gedaan. Moest wel op de weegschaal staan. en die was niet lief!
@Akka: leuk een tweeling!! Maar zijn er bij jullie in de familie meerdere tweelingen geboren ofzo omdat je zei dat je een verhoogde kans hebt?

@Mariska: echt leuk joh dat je zwanger bent... zeker omdat je eigenlijk niet verwachtte.

@Coco: balen zeg dat je nog niet ongesteld bent... ik hoop voor je dat je stiekum misschien toch zwanger bent en anders dat je snel ongesteld wordt want dat wachten is ook niets (en ik spreek uit ervaring... zit nu op dag 42!!!).

Ik heb vanochtend wederom negatief getest en ga morgen met de huisarts bellen... dit kan toch bijna niet normaal zijn?! Ik ben blijkbaar niet zwanger dus er moet iets anders aan de hand zijn...
En nee, na je intake weet je niet of het wel goed is. Zie je pas bij de echo.

@ Jippie: heb jij al een echo afspraak??
@Muca: maandag naar de VLK... spannend hoor!

@Yaelle: hoe is het met jou gegaan vandaag bij de HA (of heb je dat al getypt... moet nog even goed alles bijlezen hoor)
Klote Loesssie, dat die test negatief was!!

Op hoeveel dagen zit je, ergens in de 30 toch? Bij Xasi duurde het volgens mij 38 dagen.... geeft dat hoop?

Idd, er zitten tweelingen in de familie. Maar mijn moeder en haar broers hebben geen tweelingen gekregen.
Loessie, zou je trouwens nog willen uitleggen hoe ik op Yahoo forum kom?

(anderen weten het volgens mij ook niet, want niemand heeft op mijn vraag gereageerd... jullie ook allemaal blonde IT doosjes? )
@Akka: ik zit nu op dag 42!!! Ik was eerder nooit onregelmatig dus snap er niets meer van maarja... we zien wel.

Maarre volgens mij moet je als je een Yahoo account hebt er op kunnen maar omdat ik de pagina zelf heb aangemaakt ga ik er op een andere manier in dan jullie. Ik weet dus ook niet hoe jullie er in moeten (sorry!)... maar aangezien we nu een Hyvespagina hebben (wat ook veel gemakkelijker is volgens mij!) wilde ik eigenlijk voorstellen om dat Yahoo gedoe maar op te heffen (ik zie ook niet echt veel activiteit daar trouwens).. maar ik weet niet wat jullie daar van vinden??
oooo akka je weet dat het een generatie overslaat hé?! hiohi sorry ik hou van pesten.

maar snap best dat je zegt liever niet, en mocht het wel zo zijn zal je er ook blij mee zijn hor (na de schok dan)

loessssie ze zeggen dat je na 42 dagen idd contact kan/moet/mag opnemen met HA.....

vind het écht vervelend voor je!
ja loessssie sluit het maar dan houden we yahoo aan
Uhmmmm... ik denk dat je bedoelt om Yahoo af te sluiten en Hyves aan te houden ???!
Xasi kun je me alleen uitleggen hoe ik nou vanaf mijn eigen hyvespagina op die besloten pagina kom (sorry hoor... blond )
o haha ik bedoel hyves
ja weet je daar snap ik dus ook niks van eerlijk gezegd hahaha

maar ik heb hem direct in mijn favo gezet.

wacht ik ga er wat op krabbelen, als het goed is ontvang je dan een mail toch?

en anders op je eigen hyves naar overzicht vrienden gaan, dan kan je 1 van ons opzoeken en je zei je bij acties bijv dicussie op doelgericht en dan ka jer misschien daar op klikken en er zo komen

sjonge jonge wat een vaag verhaal heb ik geschreven.......
MARISKA!!! Gefeliciteerd!! Ben zo blij voor jullie! ZO GAAF!

Ik heb net al je stukjes van vandaag gelezen en ben helemaal bij! Gaaf dat je het ook al direct hebt verteld. Weet niet of ik dat zou durven! Kan me voorstellen dat die smile niet van je mond af te slaan is

Jowellie: Jammer dat je ongesteld bent geworden.

Bloemkool: Welcome back!

Coco en Loessie: Wazige cyclus hebben jullie. Echt kut dat je maar niet ongesteld wordt. Kan je ook niet verder! Sterkte!
@Jowellie: ik lees net bij de reactie van Yaelle dat je ongsteld bent geworden (heb ik helemaal gemist op de een of andere manier)... jammer .
Oké, vanochtend naar de ha geweest en mijn klachten verteld. Omdat ik in de veronderstelling was dat ik blaas ontsteking had sinds 2 dagen direct mijn urine mee genomen.

De ha wilde eerst uitsluiten of ik een blaasontsteking had ja of nee zodat we een aantal zaken uit konden gaan sluiten.

Vanmiddag terug gebeld en ik heb geen blaasontsteking. Maar dus wel enorme buikpijn.... Waarschijnlijk eisprongetje! Een dagje te vroeg volgens planning

Maar als dit het begin is van wéér 3 weken buikpijn dan wordt ik gek. Dus.....Morgen weer naar de ha hoe we nu verder gaan!

Alleen al voor de buikpijnen hoop ik snel zwanger te zijn zodat ik daarna snel weer een pil kan gaan slikken want dit is geen leven. Probeer er niet teveel aan te denken of over te klagen maar het gaat me nu echt de keel uit hangen.....

Morgen ochtend dus weer ff afwachten.

En passant ook nog ff uitstrijkje laten maken.....AAAHHHH Eerste keer in mijn leven....AAAHHHHH Echt kutverhaal als je dertig gaat worden

Vandaag hard gewerkt, 15 km geskeelerd, mijn huis gedaan en net lekker gesext! Nu nog steeds vol energie! Beter!
@Yaelle: he gatsie een uitstrijkje... heb het zelf (gelukkig!) nog nooit gehad maar het lijkt me dus echt VERSCHRIKKELIJK! En zo te lezen aan jouw reactie is het dat ook. Maar wel je eisprong gehad dus en er gelijk maar even gebruik van gemaakt .

Maar vervelend van die buikpijn hoor... ik hoop dat je morgen een beetje wijzer wordt.
@Xasi: ik ga maar die link bij mijn favorieten zetten dan zoals je mailde... thanx voor de tip!

Oja het lukt nu weer niet om die Yahoo pagina in zijn geheel te verwijderen ... anders maar laten bestaan en gewoon niet meer gebruiken ?!
@Loessie: Moet wel ff zeggen dat het me uiteindelijk erg is meegevallen hoor! Je ligt daar wel in je blote nixie, dat is wat apart en je krijgt dat ding in je. Maar het is zo voorbij én voor een goed doel!

Bij een vriendinnetje van mij was de uitslag niet goed vorig jaar en die zit nu in de molen van baarmoederhalskanker....Wordt je niet vrolijk van!

Ik heb wel eens naardere dingen meegemaakt, dus achteraf viel het me écht mee!
He bah wat erg zeg van die vriendin. Hoe gaat het met haar?

En het is inderdaad voor een goed doel... maar toch
Oeps bericht twee keer geplaatst... even verwijderen de laatste
yaelle snap je baalgevoel wel!!! ik had er vorige maand ook echt twee weken last van! buikpijn en rugpijn.

Dit keer heb ik het gelukkig niet! heb wellast gehad rond eisprong (tenminste dat dacht ik dat dat het was) maar verder niet!

ik hoop dat je ha je kan helpen! baal met je mee voor je!! is niet leuk!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven