Gestopt met de pil... januari 2009

12-01-2009 12:43 4490 berichten
Alle reacties Link kopieren
Spannend!!! Zaterdagavond mn laatste pil ingenomen en nu gaan we ervoor!!

Misschien nog meer meiden die net gestopt zijn?

Wie?Gestopt?LNL/VlkZwanger!Due dateUgglover 31jr1 mei 0930 juni��Futuremaman 27jr28 jan 0912 juni��Yaelle2 29jr1 jan 0921 juni��Rianne2910 24jrnog niet���Bebje 27jr13 feb 0921 juni��Loesssie 27jrjan 0911 juni��Coco1977 32jrsept 0929 mei��Nietvoordepoes 29jr1 jan 098 juni vlk+pretecho!JA! 9 okt 09Akka 29jr25 sep 086 juli vlk/10 juli echoJA! 17 okt 09Jippiedepippie 30jrsept 0823 juni vlkJA! 20 okt 09Muca 26jrjan 097 juli vlkJA! 24 okt 09Sunshine09 32jr1 jan 0915 juli 20 wkn echoJA! 29 nov 09Jowellie 35jrdec 0822 juni gynJA! 20 jan 10Mariska79 29jr15 jan 0923 juni vlk / echoJA! 29 jan 10Mundy 33jr22 jan 0918 juni vlkJA! 30 jan 10Xasi 26jrdec 082 juniJA! 11 feb 10
hey yaelle zou wel heel mooi zijn als je toch stiekem zwanger blijkt te zijn!1 of kan dat echt niet?
Zjee Loesssie, al 42 dagen!! Sorry, dat had ik echt niet in de gaten.

Morgen afspraak maken bij de dokter dus? Hoop dat hij je meer kan vertellen.
@ allen, meiden wat gaan jullie goed! Alweer vijf! Wij, van het februari groepje, zitten op twee! Hopelijk volgen er bij jullie en bij ons snel meer!!

Succes allemaal! Hopelijk volgen de niet zwangere meiden snel en voelen de zwangere meiden zich heel erg top!

x
@xasi: Hahahahaha, tja, dat zou wel mooi zijn maar dat denk ik echt niet hoor! Ben écht gewoon ongesteld geweest....

Mijn vriendinnetje zei dat vandaag trouwens ook al.....

Maar nee, misschie volgende maand!
@Poffertjes, gaat idd hard hier hè! Vruchtbaar topicje... Maar bij jullie ook al 2, dat is ook geen slechte score!

@Coco, hopelijk zet het snel door of... ben je toch zwanger!

@Muca, dapper van je dat je toch bent gaan skien, vond je dat niet eng met eventueel vallen ofzo, of sla ik nu door van overbezorgdheid? Nog een paar daagjes dan mag jij ook lekker naar de vlk! Spannend!

@Akka, een zak winegums... You go girl! Ik snap dat dat een lichte misselijkheid op doet komen, haha! Hopelijk kun je een beetje pitten vannacht, dat heb je nodig... is ook goed voor mini-Akka. Waarom moet je naar Veghel, is dat voor de vlk? Ehm, stamppot andijvie?

Een tweeling? Zou leuk zijn toch? Druk maarja, je hebt toch geen referentiekader...

@Loesssie, weer een negatieve test. Wat ontzettend klote voor je. Echt, ik baal met je mee. Steeds toch nog die hoop... maar wsl gewoon een shit lange cyclus... Kijken wat de ha ervan zegt. Sterkte meid! Yahoo mag van mij uit de lucht gehaald worden, ik kijk er iig niet meer op... Dus mochten jullie weer actief worden daar, let me know!

@Jippie, waar zit je? Alles goed met je?

@Yaelle, kut van die buikpijn! Hopelijk kan de ha morgen je wat nuttigs vertellen/aanbieden. Uitstrijkje valt wel mee hè, ik heb het ook pas laten doen en zag er erg tegenop maar ik vond het eigenlijk alles meevallen. Doet geen pijn ofzo, je ligt idd in je nixie, das ff raar! Vreselijk van je vriendin...

Nou, ik ga maar weer eens ff wat anders doen dan op het forum rond te hangen... Ciao!
@poffertjes: Wat lief dat je hier een berichtje achter laat!

Ik hoop dat er overal veel zwangeren gaan komen! :-)
@Bebje, je bent zo stil, alles goed met je?
Hello darrrrlings!

Ik krijg morgen mijn angelsounds... zodat ik thuis naar het hartje van mini-me kan luisteren!
@ugg: had met de verloskundige overlegd, en die zei dat het wel kon de eerste paar maanden - dat valgevaar dan niet zo erg was omdat je beschermd werd door je schaambot ofzo :S

@poffertjes: jullie lopen ook een maand achter hè, go for it!

@nvdp: lijkt me echt bijzonder!
@nvdp: Ik wil ook een angelsounds! :-)

Het klinkt al zo leuk! hihihihi

Ik hoop dat je er veel plezier van zal hebben!
meiden, ik heb weer even bijgelezen hoor, maar ben te moe om te reageren, doe ik later, liefs mij
leuk !! nvdp! geniet ervan!

akka vandaag mag jij!! wohoooo heb je wel een beetje kunnen slapen? we willen oook babyfotootje van jou zien hé?!

Muca nog even het weekend achter de rug en dan mag jij ook naar de vlos! heb je er zin in ? voel jij je nog steeds helemaal op en top? zou zo lekker zijn als je klachtenloos je zwangerschap kan door gaan!

zijn er nog spannende plannen voor het weekend? Ik moet zaterdag de hele dag werken, maar ben er blij mee = leuk om te doen wat ik ga doen.

zondat weet ik nog niet, misschien weer even naar het strand, ik moet natuurlijk wel een mooi kleurtje hebben als ik dadelijk naar NL kom hihi

mariska hoe voel je je vandaag? dringt het al tot je door dat je een kleine frummel met je mee draagt? heb je gelijk al afspraak gemaakt bij verlosser? of hoeft dat nog niet?

fijne dag vandaag allemaal!
Akkaaaaaaaaaaaaaaaa vandaag is de dag! Ik ben ZOOOO benieuwd! Als je ook maar een beetje op mij lijkt heb je niet goed geslapen en ben je bloednerveus.

Je gaat er vast van genieten en als het beeld niet zo duidelijk is vraag dan om een vaginale echo. Echt je voelt er niks van en het is zo vreselijk veel mooier en duidelijker!
Akka, geniet van het beeld van mini akka! Veel plezier vandaag!
@Akka, als het goed is, zit jij nu bij de vlk! Laat je ons snel weten hoe het was??!

@nvdp; super dat je vandaag de angelsound krijgt, kun je lekker thuis op de bank naar de hartslag van je kindje luisteren... Wanneer moet jij weer naar de vlk?

@Loesssie, hoe was het bij de ha?
Ik ben helemaal plaatsvervangend zenuwachtig voor Akka!

Ik moet komende maandag om 18.30u weer bij de verloskundige zijn.
WHAAAAAAAHHHHHH

Ik heb vanmorgen positief getest!!!!!!!!

Gisteren had ik, na twee dagen bruine afscheiding, helemaal geen enkel teken van ongesteldheid. Gistermiddag test gedaan, maar die was negatief.

Vanmorgen was mijn temperatuur opeens toch weer hoger en dus toch maar weer getest en toen (tromgeroffel) verscheen en een héél licht 2e streepje!!!!

Ik kan het bijna niet geloven, ik vind het echt te mooi om waar te zijn, maar het streepje stond er echt!!!

Durf er op de een of andere manier nog niet helemaal in te geloven, ga morgenochtend nog een keer testen hoor!

@mariska: het is besmettelijk!!!

@akka: heel veel succes bij de vlk vandaag!

Heel veel liefs van
ben ik nou de eerste?

WAAAAAAAAAAAAAAAAAAaHOOOEEE!!!

gefeliciteerd!!!!
@Poffertje: lief dat je even een berichtje achter laat. Ik hoop dat er bij jullie ook snel meer zwangeren bij komen.

@Akka: spannnnnnend !! Jij zit nu bij de VLK voor je eerste echo... ben erg benieuwd!

@Mariska: ben je al een beetje gewend aan het idee dat je nu een kleintje bij je hebt? Leuk hoor... geniet er lekker van samen.

@NvdP: leuk Angelsounds... laat je even weten hoe het was (want ik neem aan dat je hem gelijk gaat uitproberen ?!).

@Coco: al gelekt?? Ik hoop iig van niet voor je en dat je stiekem toch gewoon zwanger bent .

Ik zit nu op dag 43 en heb net gebeld met de HA maar die had voor vandaag geen plek meer dus maandagmiddag heb ik een afspraak. Ben benieuwd wat er dan gaat gebeuren... of misschien wordt ik dit weekend toch nog wel ongesteld.
@sunshine: moest even snel op verzenden drukken om écht de eerste te zijn, had je berichtje nog niet eens helemaal gelezen.Licht streepje is ook een streepje, toch maris?

Echt super leuk man! HOe voel je je?

@xasi; ja, wel zin in de vk. voel me nog steeds prima (nog steeds lichte buikpijn)... als alles goed is, is het inderdaad erg luxe zoals het nu gaat!
JEEEEEEEEEEEEUUUUUUIHHHHHHHHH!!! SUNSHINE IS OOK ZWANGER.... GEFELICITEERD !!!! Geweldig twee zwangeren in twee dagen!! Sunshine geniet er van meid... ben heel blij voor je.
@akka: en en en en en en en en?
@Sunshine!!!! Joehooeeeeee... van harte gefeliciteerd!! Je bent gewoon zwanger, helemaal super zeg... Ik snap dat het onwerkelijk is... wow, gister goed nieuws, vandaag goed nieuws... Super!
Het is inderdaad heel onwerkelijk...het is dat ik al heel vaak gelezen heb dat ook een licht streepje goed nieuws betekent, anders had ik het helemaal niet geloofd. Verder voel ik me totaal niet anders dan anders, dus wil heel graag snel nog een keer testen om bevestiging te krijgen!

Kan het echt nog niet geloven....
@Sunshine: een licht streepje is ook een positieve test dus geniet er lekker van! Maar ik kan me voorstellen dat je nog een keer wilt testen hoor... toch een extra bevestiging.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven