Gestopt met de pil... januari 2009

16-06-2009 16:04 2990 berichten
Alle reacties Link kopieren
En we gaan weer verder... Op naar de volgende 5000 berichten!

Mocht je onze 4500 berichtjes nog eens door willen nemen :

Gestopt met de pil... januari 2009

Wie?Gestopt?LNL/VlkZwanger!Due dateFuturemaman 27jr28 jan 092 sept��Yaelle2 30jr1 jan 099 sept��Bebje 28jr13 feb 098 sept��Loesssie 28jrjan 0917 sep zkh��Nietvoordepoes 30jr1 jan 09...JA! 9 okt 09Akka 29jr25 sep 08...JA! 17 okt 09Jippiedepippie 30jrsept 0822 sep vlkJA! 20 okt 09Muca 26jrjan 09...JA! 24 okt 09Sunshine09 32jr1 jan 09...JA! 29 nov 09Jowellie 35jrdec 0814 sep gynJA! 20 jan 10Mariska79 29jr15 jan 0911 sept vlkJA! 26 jan 10Mundy 33jr22 jan 0924 sep vlk/17 sep 20 wkn echoJA! 30 jan 10Xasi 26jrdec 0826 sep pretecho!/29 sep vlkJA! 10 feb 10Uggie 31jrjan 0918 sep vlkJA! 29 apr 10Coco1977 32jrsept 09...JA! 1 mei 10
Ola chickas!
Gevonden!

Hoi allemaal!
Eccomi is hier ben ik Ugg.

Hoe is het met je? Vriendje nog niet besprongen? Ik ken dat wel hoor, als de mijne druk is met werk in zijn hoofd dan kan ik het ook wel schudden. Maar weet hem meestal toch wel te verleiden. Gewoon beginnen zeg maar.

Mijn Kschimmel is trouwens weer helemaal terug! :'(

Verder alles goed hoor, MiniAkka wiebelt druk in mijn buik, heerlijk om te voelen! Het wordt steeds echter.... nog 17 weken te gaan en zijn we papa en mama!
@Akka, ik zit op mn werk dus heb mn vriendje nog niet besprongen, haha! Ik ga het gewoon proberen vanavond maar vrees dat ik deze maand voorbij moet laten gaan... Ik twijfel ook of ik het tegen hem moet zeggen dat we het nu moeten doen ivm eisprong. Dat wil ik namelijk liever niet, dat ik er mee bezig ben, vind ik meer dan genoeg. Of vinden jullie dat stom? Ik zit er eens over na te denken, mss moet ik het maar gewoon zeggen... Maar ik wil het allemaal zo natuurlijk mogelijk houden, vandaar! Wat prachtig dat miniAkka zo lekker zwemt!! Lijkt me zo bijzonder om mee te maken... Nog 17 weken, dat is echt niks als je het snel zegt! Voor je het weet, heb je een prachtig minimeisje in je armen! Hoest met de bevallingsvooruitzichten? Trek je het nog of spring je in de paniek nog als je er aan denkt? En hoe is het met moeheid, misselijkheid, maagzuur? Gaat dat allemaal wat beter?
hey ugg, ik heb ook zo'n man!!!! niet leuk!! maar je bent dus niet de enige.

Ik zou het hem trouwens niet zeggen van je eisprong er is, mijn ervaring is dat man zich dan als spermadonor voelt en das geen goede bijdrage aan he libido :-)

(sexy lingeriesetje doet wel wonderen)

akka leuk zeg je meisje voelen en jij ook he poes. Ben benieuwd wie van jullie twee als eerste dr babietje in armen heeft!

bebje spannend!! Ik heb nog steeds ongestelheidskrampen, en ben toch echt zwanger (bewijzen mijn steeds groter wordende tieten borsten.......dus wie weet.....

euh ben vergeten waarop ik nog meer ging reageren..............
Hey Ugg, nu ben je wel thuis als het goed is?

Ben nog steeds wel misselijk eigenlijk, de afgelopen dagen was het heel erg. Ben vandaag niet eens gaan werken, was ook zo moe! Maar ja... het went al een beetje.

Maagzuur komt met vlagen, gisteren bv wel en vandaag weer helemaal niet. Het ligt volgens mij aan wat ik weet, vooral van vette dingen krijg ik brandend maagzuur. Ik had bv zondag friet gegeten, daar krijg ik een dag later dan last van. (denk ik)

Verder is het heel goed hoor, thanks for asking

En tja, die bevalling... Vandaag bedacht ik me zowaar dat ik het heus wel kan. (weeën overleven en pijn opvangen enzo) Maar vind het nog steeds heeeeel eng en pijnlijk. Ben vooral bang dat ik enorm uit ga scheuren, enge hechtingen krijg die gaan ontsteken en daarna nooit mee fatsoenlijk sex kan hebben. (heb ervaring met ontstoken hechtingen, ben daar nogal gevoelig voor. Het goede nieuws is dat geen borstvoeding ga/kan geven, dus wil ik als het even kan meteen preventief ontstekingsremmers gaan slikken. Nu moet VK/ziekenhuis daar nog mee accoord gaan.)

Over een paar weken beginnen lief en ik met een heuse zwangerschapscursus: 'Samen bevallen' ben erg benieuwd!

Gaan de andere zwangeren nog iets doen? Yoga ofzo?
Xasi en Ugg: mijn lief werd juist heel opgewonden van het idee dat ik vruchtbaar was. Maar dat kan jij wel inschatten uggie?
In het kader van de bezuinigingen, (heb wel een nieuwe witte zomerbroek (had ik nodig!) (en was voor de helft) en 2 leuke topjes gekocht) wil ik mijn haar zelf gaan kleuren i.p.v. bij de kappert.

Dus Akka naar de Etos... vertellen ze me daar doodleuk dat ik dat niet mag. "Waarom niet? " Omdat je zwanger bent! (had eigenlijk moeten zeggen dat ik helemaal niet zwanger ben...LOL)

Maar goed, tijdje geleden hadden we het hier ook al over.... wat zouden jullie doen?

Ik laat mijn haar wel gewoon verven bij de kappert, dan adem ik al die geurtjes niet in, (daar schijnt t om te gaan) ik heb het eigenlijk nog nooit zelf gedaan. Maar als mijn lief maar haar verft, dan valt toch ook wel mee?
@Maris: hoe is het met jouw buikpijn? Kan me echt goed voorstellen dat je daar onzeker van wordt hoor, had ik ook!

Weet je, waarschijnlijk is het je groter wordende baarmoeder en/of je darmen. Je darmen worden aan de kant geduwd door beebie, dus die gaan ook protesteren, klinkt heel logisch toch?

Maar bij twijfel zou ik altijd je vk bellen!

Weten jullie trouwens al wanneer je het blijde nieuws aan fam e.d. gaat vertellen?

(ik dacht gisteren nog dat ik MiniAkka vermoord had, toen ik een klein schokje kreeg van de fohn, maar dat schijnt niet erg te zijn.... heb me de hele dag ontzettend kut gevoeld.)
ja akka ik zit daar dus ook mee

Ik moet écht mijn haar verven! maar durf niet zo goed. Zeker omdat ik nog niet over de 12 weken ben.

Maar moet dus ook heel nodig mijn haar knippen en ben bang dat de uitgroei er dan nog lelijker uitziet......

Ja de een zegt van wel en de ander zegt niet doen...............
dus euh ja akka heb niet echt advies voor je

quote:xasi schreef op 16 juni 2009 @ 19:38:

dus euh ja akka heb niet echt advies voor je

Nee, aan jou heb ik ook niks!

Ps. als ik jou was zou ik gewoon naar de kapper gaan. Heb ik ook al 2 keer gedaan sinds zwanger. (eerst toen ik niet eens wist, vlakna mijn eisprong)
Yaelle, hoe is het met jouw buikpijn? Trek je het allemaal nog?

@Bebje: nog gefeliciteerd met jullie huis! Wat gaat dat snel, binnen 4 weken er al in!! Spannend zeg. En een hoop geregel inderdaad... gaat allemaal goed?

@Loessie: je ging 3 weken weg toch? Volgens mij moet je bijna thuis zijn. Hoe was jullie vakantie?

Kunnen we er nog een popje bijzetten?

@Ugg: ik heb een paar van je Ibiza foto's gezien! Je bent maar kort geweest volgens mij? Maar wel genoten dus. Klinkt ook erg goed!
FM, jij bent ongsteld geworden he? Klote zeg!

Baal je ervan, of ben je nog steeds zo nuchter?

Hoe is je lief eronder?
quote:xasi schreef op 16 juni 2009 @ 19:19:

akka leuk zeg je meisje voelen en jij ook he poes. Ben benieuwd wie van jullie twee als eerste dr babietje in armen heeft!

Waarschijnlijk Poes... haar buik groeit zo hard!

Ga je nog foto's plaatsen Poes? Ben heeel benieuwd!

Ik zal binnenkort ook weer een foto's maken.
hahaha nee aan mij heb je niet zoveel!!
@Ugg en Xasi, mijn vriend vond het juist een spannend idee dat we 'voor het echie' aan het sexen waren. In de week voor mijn eisprong hebben we zonder moeite om de dag sex gehad!

Ik heb het probleem, dat hij nu niet zo graag meer wil. Hij is een beetje bang dat het dan verkeerd kan gaan met de baby. Hoe overtuig ik hem nou dat dat echt niet zo is?!

@Akka en Xasi, ik zou mijn haar gewoon verven hoor! Dat is nou één van die dingen die ik echt overdreven vind. Ik heb ooit nog eens een artikel van een kapper hier geplaatst, die zei dat dat prima kon. Maarja, vind die maar eens tussen die bijna 5000 vorige berichten

Ik heb trouwens ontzettend last van obstipatie, echt héél erg... Het lijkt wel alsof er bakstenen uitkomen, het doet zoveel pijn, ik kan wel huilen als ik naar de wc geweest ben en ik bloed daarna ook Vanmiddag had ik ook wat bloed in mijn onderbroek, ik schrok me dus dood! Dacht gelijk dat er iets mis was met de baby. Maar het kwam dus ergens anders vandaan... Sorry voor dit onsmakelijke verhaaltje, maar misschien dat iemand anders het ook heeft en een goede tip heeft? Ik doe 's ochtends al zemelen in de yoghurt, ik neem elke avond een bakje Activia en drink veel water. Maar dat helpt allemaal niet
Jaaaa! Ik heb ons weer gevonden!

Och arme Mundy! Da's niet leuk! Ik heb daar totaal geen ervaring mee, dus helaas kan ik je niet helpen... Weet wel dat ik altijd moet poepen van koffie... Maar weet niet of dat een algemeen iets is...

Ha mijn vriendje wil ook wel eens niet. Maar als ik dan echt wel wil dan ga ik gewoon zijn piemel verleiden. Dat werkt altijd.
Ik ga het zo maar eens proberen dan! Oops, hij komt eraan... laterrrrr!
ff kort: heb ons weer gevonden!

@xasi: gefeliciteerd met diploma!

@mundy: heb de eerste weken / maanden ook last gehad van obstipatie - dronk yakult maar hielp niet echt. laatste weken eerder het tegenovergestelde - snel naar de wc moeten zeg maar

@ugg: mijn vriend moet zich vaak 'ertoe zetten' - 's avonds vind hij niks (warm, moe) en 's ochtends ook vaak niet (tijdsdruk). 's nachts bevalt wel, hebben we ontdekt. Wel lastig, niet dat ik nou persé zo veel zin heb, maar wil wel dat hij dat gewoon heeft, zoals een man betaamt.

Is het gelukt overigens?

met mij verder goed, voel m'n meiske geregeld! Heerlijk. ben echt aan alle kanten gegroeid (en misschien nog het minste van voren - beetje flauw). Ach, nieuwe uitdaging voor straks, alle kilo''s weer kwijt. Verder beetje brandend maagzuur, maar voel me voor de rest kip-lekker (voel me echt een mazzelaar, zeker bij jou vergeleken Akka, trek je het nog een beetje?).

ik ga gauw op de bank!
Goedemorgen meiden!

@uggie; vriend nog kunnen verleiden?

@akka; ben nuchter, maar baal tegelijk. Als ik al die zwangere buiken om me heen zie, wil ik ook hoor! Nu we zo druk bezig zijn met dat huis, is het minder erg dat het nog niet zover is, komt eigenlijk wel goed uit, anders zijn er zoveel dingen tegelijk om me druk om te maken en veel geld kosten! Maar tegelijkertijd komt bij mij steeds vaker de angst dat er iets mis is en dat ik nietzwanger kam worden. Ik heb dit altijd al

gedacht en nu het nog steeds niet is gelukt komt

die gedachte wel steeds vaker naar boven..

Jij nog 17 weekjes, wat snel! Je bent al over de helft! En wat leuk dat je lief mee op cursus gaat!
@ mundy; balen zeg.. Heb helaas geen tips, behalve dat je extra kan letten op 'verstoppende' etenswaren; bananen, witte rijst, wit brood etc even laten staan... Sterkte!

@ muca; fijn dat alles goed met je gaat! Ga jij ook nog op zwangerschapsgym/yoga?
Goedemorgen meiden, even heeel kort:

Mundy: Yakult helpt bij mij goed tegen verstopping. (maar heb het niet zo erg als jij! )

Daarnaast kun je ook probiotica in pilvorm nemen (kun je in natuurvoedingswinkels kopen)

Verder staat in mijn 'bijbel' (veilig zwanger) dat je zachte,waterrijke voeding moet eten. Dus niet perse water bij het eten, maar juist eten dat geweekt heeft. Zemelen/muesli/lijnzaad/gedroogd fruit laten weken in water schijnt heel goed te helpen. Dat kun je bv 's avonds in de week zetten en dat dan de volgende ochtend opeten met yoghurt oid.

Daarnaast vezelrijk eten (bruin brood, fruit, groenten, weinig suiker en vet, dat ken je vast allemaal)

Enne, koffie werkt bij mij ook

Succes meid!
hahaha, zo kort was mijn tip niet.

Anders even in een boekwinkel in dat boek lezen, of zal ik je kopietje mailen? Ik kan scannen op mijn werk, laat maar weten!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven