Gestopt met de pil... januari 2009

09-09-2009 15:40 2821 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel III

Kunnen we weer even vooruit...

Wie?Gestopt?LNL/VlkZwanger!Due dateFuturemaman 27jr28 jan 0923 okt��Yaelle2 30jr1 jan 091 nov��Loesssie 28jrjan 096 nov lnl��Jippiedepippie 30jrsept 08Hij is geboren!!! 10 oktoberNietvoordepoes 30jr1 jan 09Ze is geboren!!! 12 oktoberAkka 29jr25 sep 08Ze is geboren!!! 20 okt 09Muca 26jrjan 098 okt vlk24 okt 09Jowellie 35jrdec 0819 nov gyn+echo!20 jan 10Mariska79 29jr15 jan 0927 okt vlk26 jan 10Mundy 34jr22 jan 0922 okt vlk30 jan 10Xasi 26jrdec 0827 okt vlk10 feb 10Uggie 31jrjan 092 nov vlk/echo25 apr 10Coco1977 32jrsept 09? vlk1 mei 10Bebje 28jr13 feb 099 nov termijnecho18 mei 10
Haha, ik lag laatst te puffen in bed (ik dacht; toch maar even oefenen), vroeg mijn man (jaja!): wat ben je aan het doen?

Ik: puffen. Hij: waarom??? (enigzins ongerust, bang dat het al zover was)... Ik: ja, dat schijn je te moeten oefenen...

bij ons is seks ook niet alles, maar mijn mannetje is beetje moeizaam met die dingen (vindt het nu maar eng idee enzo). Maar ik ben er ook niet zo mee bezig moet ik zeggen.
ohja, nog een puf-opmerking: volgens mijn 'juf' halen de meeste 7 niet eens. Dus liever iets korter:

Rot op wee!

maar het moest iets positiefs zijn van mijn docent
Heerlijk al die bemoeienissen met mn seksleven! Geen probleem! Heb er hier ook een aantal topics aan gewijd maar da's alweer even geleden. Echt, dan ben ik zo blij dat ik achter mn pc-tje zit en de mensen niet aan hoef te kijken! Anders zou ik niet meer bijkomen van het lachen!!

Oja: nee ik kan het zelf ook niet... Ook niet met tarzan of andere vrienden... Ook nooit een bedpartner gehad die het kon. Al is het zeker een aanrader om te zeggen tegen een man dat je nooit een orgasme hebt gehad; die wordt helemaal fanatiek en haalt alles uit de kast om te bewijzen dat hij het wel kan!

Maar bedankt voor alle ideeen! Ik zie wel wat het opleverd. Wie weet lukt het tijdens zwangerschap... Heb ook ooit gelezen van een vrouw die op haar 30e haar 1e kind kreeg en bij de eerstvolgende keer seks ook haar 1e orgasme kreeg. Wie weet is dat het...
Hai! Eindelijk bijgelezen....Pffff.....

Hoe moet het nou straks als ik drie weken weg ben.... Kan ik het helemaal niet meer bij houden!

Weekendje was leuk! Niet echt ontspannen, familie weekend met zo een 50 pers. Behoorlijk druk dus, maar wel gezellig.

Vandaag lekker dagje vrij om bij te komen.

Wezen kijken voor nieuwe auto.... We gaan eerst nog maar ff sparen....Wensen zijn groter dan onze portemonnee

Verder niet zoveel te melden en weet niet waar ik moet beginnen met reageren......
haha yaelle hebben we weer zoveel zitten ouwehoeren..?!

Leuk zo'n familie weekend....ik heb ze hier elke dag haha nee hoor grapje

Ja jammer altijd he als je keuze heeeel anders is dan de keuze van je portemonnee...
@ Ugg, nee vriendlief gaat niet mee. Dat is maar 1 les en dat is tegen het einde. Daarbij is het maar de vraag of hij meegaat...

@ Maris, we zien wel wat voor geslacht mini heeft. Hopelijk weten we met 30w echt wat het geslacht is.

@ Akka, ik volg de gewone zwangerschapscursus. Ik wilde eerst yoga gaan volgen, maar daar ben ik denk wel te druk voor.

Was wel grappig hoor, we zijn in totaal met 8 personen en we kregen ook nog een hele map met oefeningen en tips mee.
quote:jippiedepippie schreef op 14 september 2009 @ 18:49:

ok dus het wisselt nog wat, wat betreft de chinese kalender.

Als ie wel klopt dat krijg ik een jongen...

Heb ook wel gave huid nog steeds en niet veel misselijk geweest. Weet niet meer waar dat bij hoorde..

akka; deze zin kan ook: flik-ker-al-le-maal-toch-op

lijkt me bij pijn wel een fijne,haha

(als het maar uit 7 lettergreep bestaat toch??)

Ha, die zin is goed voor mij Jippie!

Enne, jij krijg vast een jongen
@Bebje: dat heb ik ook weleens gelezen/gehoord! Dussse, spreek jou over 9 maanden graag ;-d

Jippie: was de lasagne lekker?

@Ugg: was jouw soepje ook geslaagd?

@Jowellie: cursus was leuk dus, leuke meiden ook?

Ik heb weer een avondje overleefd... was best gezellig eigenlijk. Maar het oefenen van dat persen is echt niks voor mij, lief weer soort van boos dat ik niet serieus mee doe...

Ga nu lekker in bad liggen, hopelijk minder harde buik en dan lekker slapen.

Tot morgen chicas!
Ps Poes: waar hang je uit? Je bent toch niet stiekum al aan het bevallen?

@Bebje: leuke naam trouwens.. wordt dat m als het een jonkje is? (op Hyves)
Goedemorgen!

@ Akka, zo op het 1e gezicht lijken het vriendelijke meiden.

Maar ja, dat is altijd maar weer afwachten

Wel grappig, want ik had tegen een aantal mensen verteld dat ik cursus ging volgen en die waren verbaasd dat ik dat ging doen, dat hadden ze nooit van mij verwacht.

Alleen de komende 2x kan ik niet vanwege vakantie ( ook lekker uiteraard!)
@Mariska, we zitten normaal gesproken met sex op zo'n 2x per week. Soms 3x soms 1x, dus gemiddeld 2x

Ik had het al eens gezegd, maar ik denk echt dat ik geen cursus ga volgen. Als ik er alleen al aan denk, staat het me al tegen om erheen te gaan! Het kindje komt er vast zonder cursus ook wel uit

@Xasi, 27 graden koud??!! Je bent verwend
Hé meiden. Was het weekend druk met babykamer (zo goed als af!) en ben een nachtje bij mijn schoonouders geweest. Kortom, geen computertijd voor mij.

Ik ga zo naar een fotostudio voor buikfoto's! Leuk!

Zal later even bijlezen hier.
hé chickies,

alles goed met jullie?

@Poes, leuk!! Veel plezier!

@Yaelle, 50 pax, grote familie! Gezellig hoor...

@Akka, wat een stom gedoe, dat zou ik ook niet trekken hoor, die weeenrijmpjes, doe ff normaal zeg. Liefje weer bozig op jou omdat je niet serieus kan doen, haha!

Ik zit lekker achter mn bureautje misselijk te zijn, gistermiddag was het een stuk minder dus ik hoop dat het zo weer wegtrekt. Pfffff... groen en geel, steeds het gevoel dat ik moet kotsen! Nog 3 nachtjes slapen en dan naar de vlk... Cant wait!
@Ugg; spannend joh! Bijna naar vk! Hoop dat de misselijkheid een beetje te houden is! Sterkte!

@Poes: Buikfoto's door een échte fotograaf, dat is pas tof! Plezier! :-)

Al die puf-gym-kreun cursussen lijken mijn ook nix hoor....Maar misschien dat ik daar anders over ga denken als er een mini in me zit.....

Komende 2 maanden wordt het trouwens een lastig verhaal m.b.t. bevruchting....

Aankomende eisprong zit ik in Space Mountain- Disney zonder mijn lief, volgende maand zit ik in een boeing van KLM wel met lief, maar hij is niet zo van sex op vreemde plekken....Laat staan vliegtuig wc...

Heb het super druk op mijn werk, geen tijd om te lezen reageren verder....sorry.... Vanavond thuis pas weer.

Fijne dag allemaal!
Waaaah, ik krijg net een bericht van een vriendin van mij dat ze zwanger is!! Ik ben zo blij, nu kunnen onze kindjes samen opgroeien!!
@Mundy: Wat leuk zeg!!!!

@yaelle: Flink daarvoor sexen dan, zaadjes kunnen lang leven! Zolang zit jij niet in een vliegtuig hahaha.

@Ugg: Balen dat je zo misselijk bent. En wat spannend voor het eerst naar de vk. Gaat je vriend mee?
Uiteraard gaat hij mee! Hij vindt het nog spannender dan ik! Echt klote die misselijkheid, tis echt niet te houden en het gaat maar niet weg, echt constant de hele dag door. Ik voel me echt ontzettend klote maarja... niks aan te doen...
Arme Uggje,zo misselijk. Hebben je collega's niks in de gaten?

Ik heb trouwens nog homeopatische pilletjes tegen misselijk (niet dat die heel veel hielpen bij mij) Als je ze wilt proberen... roep maar!

@Mundy: wat leuk zeg!! Zijn jullie goede vriendinnen?

All: ik ben vanmorgen weer bij de VK geweest, alles was goed. Ze vond me wel zwaar worden.... Snoep je veel? Uuh ja dus.

Verder hebben we het over hechten gehad. Had jullie verteld dat ik allergisch ben voor oplosbaar hechtdraad? Tegenwoordig wordt daar alleen nog maar mee gewerkt, best wel een probleempje.

Ze zei dat ik perineumolie kon gebruiken om te voorkomen dat ik inscheur. (niet dat er een anti-inscheur garantie bij die olie zit, lief heeft in ieder geval iets te doen vanavond )

We hebben zo intake van de kraamzorg. Tot later!
@Yaelle: Dus je lief is niet lid van de Mile high club?
@Poes: ben benieuwd naar jouw foto's! (Dat wil ik ook nog laten doen.)

Moeten jullie nog wat doen aan het kamertje dan? Dacht dat het al klaar was?
Wat zijn we rustig vandaag trouwens!

Waar is stuiterBebje?
@Akka: Nee.... Ik daar in tegen wel
Akka olie??? smeren?? hmmmmm apart..

yaelle daarvoor en daarna sexen helpt ook hoor!

Ugg blijf eten dat helpt! en wat bij mij ook hielp was gewoon overgeven...dan was de misselijkheid weg.

poes heb je nieuwe foto's van kamertje?

jowelli mundy yaelle ik weet het ook nog steeds niet van zo'n pufclub! staat me beetje tegen, maar aan de andere kant wel handig om sommige dingen te weten. Misschien ga ik het gewoon proberen......misschien
@akka: je mag toch zeker wel een beetje zwaar worden, zo tegen het einde van je zwangerschap? Vervelend lijkt van dat hechten, wat gaan ze dan doen?

@ugg: vervelend zeg, dat misselijk zijn! Vind dat toch wel een van de naarste lichamelijke sensaties die er zijn!

@mundy: leuk zeg!!!

Pfff, snotverkouden en hoogzwanger is ook niet zo'n fijne combi!
@ Xasi, ik ben ook niet zo van de pufclub, maar heb toch besloten om het te doen. Je krijgt ook allerlei oefeningen om bepaalde spieren sterk te maken.

Daarbij heb ik een heel boekwerk meegekregen met oefeningen, tips en trucs.

Ik had zoiets van; ik probeer het gewoon, vind ik er niets aan, dan kap ik ermee. Ik heb nu 1 les gehad en om eerlijk te zijn viel het reuze mee.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven