Gestopt met de pil... januari 2009

09-09-2009 15:40 2821 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel III

Kunnen we weer even vooruit...

Wie?Gestopt?LNL/VlkZwanger!Due dateFuturemaman 27jr28 jan 0923 okt��Yaelle2 30jr1 jan 091 nov��Loesssie 28jrjan 096 nov lnl��Jippiedepippie 30jrsept 08Hij is geboren!!! 10 oktoberNietvoordepoes 30jr1 jan 09Ze is geboren!!! 12 oktoberAkka 29jr25 sep 08Ze is geboren!!! 20 okt 09Muca 26jrjan 098 okt vlk24 okt 09Jowellie 35jrdec 0819 nov gyn+echo!20 jan 10Mariska79 29jr15 jan 0927 okt vlk26 jan 10Mundy 34jr22 jan 0922 okt vlk30 jan 10Xasi 26jrdec 0827 okt vlk10 feb 10Uggie 31jrjan 092 nov vlk/echo25 apr 10Coco1977 32jrsept 09? vlk1 mei 10Bebje 28jr13 feb 099 nov termijnecho18 mei 10
babje en ugg het is dan wel klein, maar niet zoooooooooo klein...

Het stomme is dat ik de weg heen net 15 min ervoor had gereden, dus je zou denken dat de terugweg dan zeer makkelijk zou zijn....

Werd er wel een beetje paniekerig van...ik dacht als ik dit zelfs niet meer weet.

Vanavond lekker yoga-en, kom ik vast van tot rust...misschien maar wel even vragen of vriend me wil halen en brengen.....hihi
Over de mexcicaanse griep gesproken...

gister vertelde een kindje dat haar zus het had.....ben toch maar heel erg uit haar buurt gebleven

Ik twijfel over het vaccin, hoorde gister op de radio dat hier ook zwangere vrouwen ook worden opgeroepen....
Ja Xasi? Dan is het echt wereldwijd... Zelfs in paradijs krijgen mensen de griep. Je zit dan ook wel extra dicht bij mexico en de vs... Balen zeg. Heb je al bedacht wat je wilt doen mbt de vaccinatie?

En ja! Je lief moet je maar even halen en brengen! Stel je voor zeg, dat je zomaar verdwaalt!
Nou het kwam hier later aan dan in NL. Is ook nog niemand aan overleden. Maar nu begint het cruise-boten seizoen, dus heeeel veel amerikanen...

Eigenlijk wil ik het niet doen denk ik, maar ga di even aan de VK vragen wat haar advies is.
Het cruise-boten seizoen. Dat klinkt geweldig! Allemaal vatsige americaanse toeristen met bloemetjesbloesen en fotocamera's? Ik zie het helemaal voor me. Of is het wel gezellig?
boehoe zit me te vervelen en heb alle dropjes opgegeten...
pompompom pompiedom...

Bebje precies zoals je het beschrijft alleen dan nog de witte sport sokken tot de knie in stevig aangesnoerde sportschoenen en het buiktasje!!
heb net twee pannenkoeken als ontbijt gegeten en dat omdat ik te lui ben om brood te gaan kopen.....
Een buiktasje! Heerlijk! LOL

Hoe lang duurt dat botenseizoen?
hoogtepunt is in december dan zijn er soms wel 4 boten op een dag. nu liggen er 1 of 2 en dan loopt het in januari weer af.
@Xasi: mmmm pannekoeken!!!!!!!

@Akka: Mooi je verhaal te lezen over je bevalling. Krijg altijd zo'n warm gevoel van binnen als ik dat lees. Fijn dat alles goed gaat. En ik heb de foto's bekeken, wat een schatje zeg jullie dochter! Hele stomme vraag, maar past ze in maatje 50 of meteen 56? Ik denk dat wij namelijk ook een lang kindje krijgen (met 20 weken echo lagen de beentje ruim anderhalve week voor op groeischema) en vroeg me dat af ivm inkopen.

@Ugg: Ja die vriendin had zelf weer contact opgenomen. Mij gemaild alsof er nooit wat gebeurd was. Heb ik haar kort teruggemaild. 2 dagen later zag ik haar, even mee gesproken. En nu laat ik het allemaal van haar afhangen. Ik reageer als zij wat te vertellen heeft en verder rustig aan.

@Rest: Ik heb alles gelezen, maar ben het weer vergeten.
Mijn vriend en ik lopen beide op ons tandvlees. Ik dacht dat ik het vooral had en dan mede omdat ik zwanger ben en dat je dan wat minder kan hebben ofzo. Maar vriendlief wil ook rust.

Gisteren liet hij wat vallen in de auto en is hij ontzettend gaan schreeuwen. Toen er iets met het schilderen niet ging liep hij ontzettend te vloeken.

Hij moest nog verf in onze winkel gaan halen, komt hij terug zegt hij dat hij een bekeuring heeft ivm door rood licht rijden. ¤ 150,00. Ik huilen. Vraag me niet waarom. Ja het is stom en lomp en weggegooid geld, maar huilen???

Ik ben maar optijd naar bed gegaan en ik hoorde hem vloeken, moest ik daar weer om huilen. Ik voelde de spanning in ons huis.

Vanmorgen samen overgesproken en toen vertelde mijn vriend dat hij het net zo heeft als ik. Opzich fijn, wat ik vond mezelf alweer een aansteller.

Afgesproken echt tijd voor ons zelf en samen te nemen. Niet te veel meer af te spreken en snel alles thuis afmaken, zodat het af en klaar is.

Verder uitslag van suiker en ijzeronderzoek gehad. Is allemaal in orde, JIPPIE!

O ja 3 november ga ik beginnen met zwangerschapsyoga. Veel zin in!
quote:Bebje schreef op 22 oktober 2009 @ 15:54:

Ik bedoel het kopje "topics" bij "mijn laatste" bovenin de keuzebalk bij "mijn viva".

Tip voor Beb: in de lijst met topics kun je snelzoeken met CTRL + F. Type Ugglover in en voila, daar is het topic wat je zoekt.

@ all: ik probeer bij te lezen....
Hoi meiden,

om meteen met het slechte nieuws te beginnen: ben gisteren ongesteld geworden... Man teleurgesteld, ik ook ondanks dat ik al een voorgevoel had. We zijn nu van plan om 1 mnd ovulatietesten te gaan doen

ugg; wat goed van je kat! Hoop dat dd schade beperkt is. Hoe reageerde vriendlief eigenlijk?

Akka; trots op je! Wat een mooie baby zeg! En die baarkruk is dus wel een uitkomst...Lijkt me ook een prettige houding. Je leunt dan toch voorover? Maar (domme vraag waarsch.) moet dan niet iedereen die helpt bukken om erbij te kunnem? Of is die kruk heel hoog?

Beb; avond nog door kunnen komen gister?
O ja en ik zet de topics bij notificaties en dan zet ik de signalering uit. Je kan ze dan altijd terugvinden bij tabblad notificaties.
Xasi; wat een heftige dromen weer, gelukkig is het niet echt. Misschien toch wat rustiger aan doen?
De 3000 ste post komt er aan.

Denken jullie er aan op tijd een nieuw topic te openen?
@ Ugg, ik ga na mijn verlof 4 dgn per week werken. Heb jij al enig idee wat je gaan doen?

UGG, ER MOET EEN NIEUW TOPIC AANGEMAAKT WORDEN, ZIE BERICHTJE VAN VIVAANGEL4

@ Xasi, lekker joh, bijna op vakantie!

@ FM, Hopelijk dat de ovuluatietest direct goed z'n werkt!

Ik had dat app. persona gebruikt en het was die maand direct raak. ( zal ook wel geluk geweest zijn)

@ All, bijna weekend! heerlijk!!! Ben er wel aan toe!
Oef, ik ga even snel een nieuw topic aanmaken...
Nieuw topic is aangemaakt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven