Gestopt met de pil

18-08-2007 10:34 3591 berichten
Alle reacties Link kopieren
NaamLeeftijdKindGestoptNOD/UitgerekendBijzonderhedenBlink2252ejun '0906-08Harleygirl29301esep '07 Nadine 409342enov '0803-09-0926-08 gyn 13-08 vk

Jongen

Nadine 409341eapr '0630-08-07 Nick Blink2241eokt '0629-09-07VincentOngeduld2271enov '0614-01-08 GuidoUtah262eaug '0702-05-08TimB80271ejul '0725-06-08YvoZaza 271eokt '0615-08-08LynnBloemetje78301ejul '0723-11-08 kleintje* Meissie80281edec '0610-12-08CharlotteSweety32341eokt '0624-12-08LauraTinkerbel80281ejun '0624-03-09Tomas

Hopelijk kunnen we in dit nieuwe topic snel nieuwe zwangeren en baby's verwelkomen!!
Tinkje heel veel succes, ik reageer morgen op de rest.

xxx
Tink: Fijn dat je er met zoveel vertrouwen naar kijkt! We gaan allemaal enorm voor je duimen!

Nadine: Wat een prachtige foto's op hyves! Echt een schatje, en zo wijs ook! En wat sneu van zijn nageltje! Maar wel weer heel stoer hoe hij verbanden legt met jouw nagels!

Blink: Wat leuk, twee vriendinnen zwanger! Ik zal je nog even krabbelen om af te spreken voor zaterdag. Zo, meteen maar even gedaan!

Sweety: Top als jij als doorgeefluik voor Tink speelt! Is je pakketje aangekomen?

Verder: Zwaai!
Grappig dat ik nu juist de nacht voor het inleiden voorweeen krijg. Als ik dit al niet leuk vind. Ik hoop dat het wel wat in gang zet met het verweken van mijn baarmoeder. Ze komen best regelmatig, zo om de 6 min alleen worden ze niet echt krachtiger en duren niet super lang. Ben de hele nacht al aan het spoken en heb amper geslapen. Ik word er wakker van. Dat word wat als ik me straks moet melden in het zk. Auwie
Oh Tink, het is toch zelf begonnen! Wat goed. Misschien heb je de gel niet eens meer nodig? Ik wens je in elk geval heel veel succes en zal aan je denken vandaag.

En het begint vaak 's nachts he? Dan ben je ontspannen. Wel jammer van je slaap inderdaad. Maar je kan het!
Wat goed! Hopen dat het uit zichzelf doorzet! Succes meid, je kan het!!
Go Tinkie go Tinkie!! Ow dit is wel heel spannend!!!

Maak je geen zorgen over die rotnacht meis..

Je krijgt een soort oerkracht hoor en na de bevalling loop je zeer waarschijnlijk te stuiteren van de energie

Maar nu even serieus: ook ik wens je alle succes en sterkte en dat jullie mannetje (liefst vandaag) snel en gezond ter wereld mag komen.Toitoi!!
Ooooh Tinkie, kom op meis!! Je kunt het! Het is net wat Sweety zegt, er komen straks oerkrachten vrij waardoor je alles aankunt!!! Zet 'm op!!!

Hier een blije Nadine. Vanmorgen bij de vk geweest en voor het eerst het hartje geluisterd. Wauw, wat een mooie gewaarwording weer zeg... Ze moest 'm ff zoeken dus kreeg eerst de zenuwen, maar toen we daar ineens luidkloppend het hartje hoorde, was ik alle zenuwen kwijt. Je hoorde het kindje ook constant bewegen! Dat had Nick dan weer helemaal niet. Dit is echt een druktemakertje!! Volgens mij heb ik het kindje zondagavond ook al gevoeld, maar dat kan dus ook haast niet anders met z'n beweeglijk frummeltje!

14 april 's morgens weer naar de vk en iets later die dag hebben we de 20 weken echo; hopelijk weten we dan wat het wordt!!!

Nu ga ik lekker ff m'n nagels laten doen, daarna ff naar de stad en om 1 uur ga ik Nick weer ophalen (die heeft een inhaalochtend op het kdv).

Doei lieve meiden!
Ik zeg maar zo(o), dat is korter dan dierentuin... :-D
Krijgt nu al tranen van ontroering als ze eraan denkt dat Tink heel snel nu haar manneke in de armen heeft....zwijmel...

Nadine: Sorry had je vraag nog niet beantwoord..

De bakerdoeken heb ik even opzij moeten leggen ivm met voorkeurshouding.Maar ben er toch heel blij mee hoor want als het echt nodig is mag het wel (in overleg)

Wat super dat je het hartje hebt gehoord meis! Gefeliciteerd!!!
Oh, Sweet, hier net zo! Kippevel bij de gedachten dat Tink snel de kleine man mag knuffelen. Net ook effe een mooi momentje toen een collega vertelde zwanger te zijn.

Nadine: Heerlijk joh, het hartje!!!!

Nu weer snel aan het werk!
Hoe zou het bij Tink zijn? Vaak aan gedacht vandaag! Zet 'm op Tink!!!

Oh, wat zou het toch fijn zijn als het zaterdag ook zulk mooi weer is als vandaag!
Thinkerbel, denk aan je!! Zet hem op. Vind het zo spannend!!

Nadine, wat fijn het hartje gehoord te hebben! Geniet er maar lekker van. Wat snel al weer bijna de 20 weken echo!!! Ben ook erg benieuwd wat het wordt!!

Zaza, idd dat hoop ik ook!!! Heerlijk weer!!!
Oh, ik hoop zo dat de kleine er inmiddels is en Tink het allemaal goed doorstaan heeft!!!!!
Even de bevallingsdans....

Go tinkie go tinkie!!!

Oh ik moet er ook steeds aan denken! Ben zo vreselijk benieuwd!!!
Bloem en Harley even een heel dikke knuf voor jullie!

Om te laten weten dat ik ook aan jullie denk!
HOERA!!!! ONS TINKIE HEEFT EEN KANJER VAN EEN ZOON!!! gisteravond uiteindelijk geboren middels een keizersnede om 20.14 uur.

Alles gaat goed laat zij weten.

HOERA!!!!!!!!

De naam zet ik op hyves want weet niet helemaal zeker of ze dat hier wil hebben..

Ow tranennnn hier....ben zo blij voor haar!

beschuit met blauwe muisjes!!!!!!
Hoera!! Gefeliciteerd Tink en Tinkman!!

Ik ben benieuwd naar het verhaal! Een keizersnee geworden dus?

Geniet lekker van je mannetje en kom maar gauw bij van je bevalling!
Hoera!!!, Gefeliciteerd met jullie zoon Tomas!!

Wat een mooie naam!! (die hadden wij ook in ons lijstje!).

Ben ontzettend benieuwd naar je bevallingsverhaal en als je eraan toe bent. Kom nu eerst maar bij van de bevalling en geniet van je zoon!! Je hebt er al zo lang op gewacht!!

Ben helemaal blij voor je!!

Liefs,

Blink
Sorry had niet meer op hyves gelezen maar de naam mag wel in de tabel hoor en eigenlijk Laura ook wel. Is wel zo leuk als die namen he?

Oh ben echt zo blij...gek is dat toch he maar keek er zo naar uit omdat je zo lang met elkaar meeleeft.

En hoop zo van harte dat dit ook Harley en Bloem mag overkomen..bluif duimen hoor!

Kan me helemaal voorstellen dat dit even behoorlijk slikken is maar blijf hoop houden..kijk naar mijn wonderlijke leventje nu..
Ooohhh wat heerlijk een zoon voor Tink. En wat een leuke naam hoor. Geniet ervan lieve meid.

En idd moge binnen afzienbare tijd ons hele forum een beebje in de armen houden.

Ik stond vanmorgen om 7.50 uur bij het cb, geen kat te zien. Keek ik in mijn agenda moest ik er pas om 8.50 uur zijn....grgrgrgrgrgr.... Dadelijk maar weer vertrekken dan.
Sweet Charlotte doet nog niet eens pogingen tot draaien dus geen tips hier.

Nadine wat leuk dat je het hartje gehoord hebt. Het is toch zo speciaal he... Ik hoop het ook nog een (meerdere) ke(e)ren te mogen meemaken.

Ongeduld welke nieuwe hobby heb je opgepakt? En hoe gaat het met je schoonmoeder?

Blink ik heb ook eens een trap afgeschuurd en in de grondverf gezet. Idd een heel werk, maar als het resultaat er straks is mag je wel mooi trots op jezelf wezen.

Nadine anders zet ik zaterdag mijn auto wel bij jou thuis. Hoe laat verwacht je me daar en kan je me jouw adres even doorgeven op hyves?

Utah, Zaza, Bloem en Harley een dikke dikke knuffel
HIEPERDEPIEP HOERAAAAAA!!!!!

Eindelijk is hij er dan! Lang gewacht en eindelijk gekregen!!!!

Tinkerbel en Tink vriend/man (ik weet het ff niet meer),

van harte gefeliciteerd met de geboorte van Tomas!

Nu kunnen jullie eindelijk dan live genieten van jullie manneke!

Heel veel liefs Nadine
Ik moet trouwens straks met Nick naar de dokter.

De afgelopen dagen ging het snel goed met z'n vingertje, maar gisteren werd ie plots dikker en kwam er allemaal vuiligheid onder z'n nageltje uit. Toen ff bij de doktersassistente langsgeweest en die zei lekker laten weken in een badje. Nick dus een half uur in bad gehad gisterenavond, maar vanmorgen zag het er zo lelijk uit, ontstoken, rood en heel dik, dat ik toch de dokter maar ff gebeld heb. Moet straks om 09.40 uur.

Kom straks wel weer ff verslag doen...

@ Meissie: ik stuur m'n adres wel via 'n hyves berichtje. Ik meen dat we om 12 uur bij de dierentuin af hebben gesproken, en van mij uit is het 'n uurtje rijden dus ik wil rond 10.45-11.00 uur aanrijden. Als je dan rond 10.30 uur bij mij thuis kunt zijn zou fijn zijn.

Trouwens, ff een vraagje voor iedereen. Hoeveel mensen hebben al een kaartje gekocht voor de dierentuin? De weersvoorspellingen zijn nl. niet zo gunstig.....maar ja, als er al een aantal van ons kaartjes hebben, is een andere lokatie ook niet echt een optie meer wel??

Ik hoor het allemaal wel weer... Doei!!!
Nou, hier ben ik weer ff.

Net terug van dokter en apotheek. Het vingertje was toch wat ontstoken en er kwam vuil uit. Hij had ook een beetje verhoging. En hoewel hij toch wel alles gewoon pakte met z'n handje/vingertje, heeft ze 'm toch een antibioticakuurtje van 'n week voorgeschreven. Nu is hij weer op het kdv en ik weer op m'n werk. Snel weer door dus, ik word niet betaald om te forummen
Nadine, wat vervelend.. Heeft Nick er veel last van? Hopelijk is het snel weer over!

Ik heb al wel een kaartje voor de dierentuin.. maar als het slecht weer is, is er dan niet binnen ook wat te zien? Ik ken deze dierentuin niet, maar in misschien kan je je ook binnen wel even vermaken.

Ongelooflijk gefeliciteerd met jullie zoon Tomas! Leuke naam, leuke spelling ook! Nu lekker genieten en ik ben ook nieuwsgierig naar het verhaal!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven