Goed boek over zwangerschap?

donderdag 30 juli 2009 om 20:55
Ben je al zwanger? Gefeliciteerd dan!
Ik heb op de dag dat wij ontdekten dat ik zwanger was het boek gekocht: Zwanger, het nieuwe handboek voor aanstaande ouders. Eerste auteur: Anja de Grient Dreux, uitgeverij Spectrum, ISBN 90 274 8091 5. Heel informatief, niet betuttelend en niet zweverig. Ik heb het ook tijdens de tweede zwangerschap weer erbij gepakt.
Caro
Ik heb op de dag dat wij ontdekten dat ik zwanger was het boek gekocht: Zwanger, het nieuwe handboek voor aanstaande ouders. Eerste auteur: Anja de Grient Dreux, uitgeverij Spectrum, ISBN 90 274 8091 5. Heel informatief, niet betuttelend en niet zweverig. Ik heb het ook tijdens de tweede zwangerschap weer erbij gepakt.
Caro
Pluk de dag! - In loving memory A.C. ❤
donderdag 30 juli 2009 om 21:18
donderdag 30 juli 2009 om 22:03
Gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik heb al aardig wat boeken verslonden tijdens mijn zwangerschap ik ben nu 32 weken) maar het beste boek vond ook ik die aanbevolen is door CaroMamavanMaik
Ik vind het echt een erg informatief boek en heb er vaak antwoorden op al mijn vele vragen gekregen.
Succes en een hele fijne zwangerschap toegewenst.
Ik vind het echt een erg informatief boek en heb er vaak antwoorden op al mijn vele vragen gekregen.
Succes en een hele fijne zwangerschap toegewenst.

donderdag 30 juli 2009 om 22:21
Ik heb eigenlijk nog het meest gehad aan het boekje van Kluun Eerlijk, grappig en zeker niet betuttelend
Voor foto''s en tips lees ik 'Your pregnancy day by day' is informatief en ook niet betuttelend. Alle andere boeken die ik te leen heb gekregen, liggen te verstoffen. Vooral die met het advies geen brie meer te eten
Succes en gefeliciteerd!
Voor foto''s en tips lees ik 'Your pregnancy day by day' is informatief en ook niet betuttelend. Alle andere boeken die ik te leen heb gekregen, liggen te verstoffen. Vooral die met het advies geen brie meer te eten
Succes en gefeliciteerd!