Goed boek over zwangerschap?

30-07-2009 18:15 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben opzoek naar goed informatief boek over de zwangerschap. Eentje waarbij zowel ontwikkelingen van baby-in-de-maak worden weergegeven als die van de moeder.

Zonder betuttelend gebeuren!!!!

Wie heeft een goede tip?
boeken over zwangerschap
Thanks!
Wat ik zelf een leuk boek vond om te lezen was:

Het Babyboom zwanger zap boek.

Groetjes
Ben je al zwanger? Gefeliciteerd dan!

Ik heb op de dag dat wij ontdekten dat ik zwanger was het boek gekocht: Zwanger, het nieuwe handboek voor aanstaande ouders. Eerste auteur: Anja de Grient Dreux, uitgeverij Spectrum, ISBN 90 274 8091 5. Heel informatief, niet betuttelend en niet zweverig. Ik heb het ook tijdens de tweede zwangerschap weer erbij gepakt.

Caro
Pluk de dag! - In loving memory A.C. ❤
ja ben ruim 12 weken!

Ik ben eigenlijk al lang opzoek dus, maar de boeken zijn hier (antillen) vrij prijzig en dus twijfel ik dan erg!

Ik ga jullie tips even bekijken hier inde boekhandel!

Alvast bedankt en mochten er nog meer tips zijn..... :-)
Gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik heb al aardig wat boeken verslonden tijdens mijn zwangerschap ik ben nu 32 weken) maar het beste boek vond ook ik die aanbevolen is door CaroMamavanMaik

Ik vind het echt een erg informatief boek en heb er vaak antwoorden op al mijn vele vragen gekregen.

Succes en een hele fijne zwangerschap toegewenst.
Oh, als je ook in het Engels leest, kan ik je de "what to expect" series aanraden.

What to expect when you're pregnant

What to expect the first year

What to expect the toddler years
Ik heb eigenlijk nog het meest gehad aan het boekje van Kluun Eerlijk, grappig en zeker niet betuttelend

Voor foto''s en tips lees ik 'Your pregnancy day by day' is informatief en ook niet betuttelend. Alle andere boeken die ik te leen heb gekregen, liggen te verstoffen. Vooral die met het advies geen brie meer te eten

Succes en gefeliciteerd!
Krijg nou tieten van claudia de breij is erg leuk als je zwanger bent, meer een leesboek net als van kluun.
Ik heb 'jouw zwangerschapsbijbel'.

Geen onzin, gewoon duidelijk. Met zowel jouw ontwikkeling als die van baby en verder.....ja.... eigenlijk alles.
Hey Xasi,

Mag ik hier ook wat zeggen?

Ik vind Veilig Zwanger echt een superboek. Staat ALLES in wat je wilt weten.

En als je er aan toe bent.... Veilig Bevallen.

Ps. Mini-X ziet er super uit op de echo foto!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven