Goed gemutst!
dinsdag 23 februari 2010 om 14:53
Succes voor de werkenden. Ik mag morgen ook weer. Was even vergeten dat ik dan 's morgens ook Maby weg moet brengen en dus nooit voor 9 uur op het werk kan zijn. Net dus maar even baas gemaild. Ik heb trouwens weer geen zin in werken. Ik hoop maar dat ik ein-de-lijk input krijg zodat ik eens spijkers met koppen kan slaan. Soms haat ik dat geleur om input .
Maar goed, zo eerst maar eens opruimen hier en dan langzaamaan de spullen voor de zwemles gaan pakken. Maby loopt hier trouwens voor de derde keer in een uur tegen een stoel aan...Weer een bult erbij.
Maar goed, zo eerst maar eens opruimen hier en dan langzaamaan de spullen voor de zwemles gaan pakken. Maby loopt hier trouwens voor de derde keer in een uur tegen een stoel aan...Weer een bult erbij.
dinsdag 23 februari 2010 om 20:09
Gemalen lavasteen, dat klinkt alsof het de pest is voor je autolak.
Wat dacht je van Milk&Fruit Nitro?
Ik ben trots op mezelf. Vanavond weer alleenstaand, kindertjes luisterden niet heel erg (of heel erg niet). Heb ze heel kalm medegedeeld dat er geen verhaaltje gelezen zou worden. En standvastig geweest ondanks simultaan gekrijs, snikkende sorry-mama-ik-zal-het-nooit-meer-doen-en-nu-luister-ik-wel én een enorme bloedneus van Mannie waardoor ik zijn bed moest verschonen.
*geeft zichzelf een schouderklopje*
Zit jij al Ank?
Wat dacht je van Milk&Fruit Nitro?
Ik ben trots op mezelf. Vanavond weer alleenstaand, kindertjes luisterden niet heel erg (of heel erg niet). Heb ze heel kalm medegedeeld dat er geen verhaaltje gelezen zou worden. En standvastig geweest ondanks simultaan gekrijs, snikkende sorry-mama-ik-zal-het-nooit-meer-doen-en-nu-luister-ik-wel én een enorme bloedneus van Mannie waardoor ik zijn bed moest verschonen.
*geeft zichzelf een schouderklopje*
Zit jij al Ank?
dinsdag 23 februari 2010 om 20:17
Ik zit . Hier liep het eigenlijk verrassend soepel: 18.20 uur thuis en om 19.30 uur lag alles gevoederd en schoon op bed. Zelfs Maby at haar soep zonder knoeien en dat is volgens mij voor het eerst!
Oef Pammie, wat een ellende toch met die bloedneuzen van Mannie .
Maby gaat trouwens ineens als een speer met zwemmen. Ze zwemt echt heel goed borstcrawl, duikt keurig in het water, zwemt door gat en onder mat door, zakt naar de bodem enzovoorts. Echt balen dus dat eind april pas weer de eerste keer afzwemmen is, want ik was echt positief verrast door haar zwemkunsten.
Oef Pammie, wat een ellende toch met die bloedneuzen van Mannie .
Maby gaat trouwens ineens als een speer met zwemmen. Ze zwemt echt heel goed borstcrawl, duikt keurig in het water, zwemt door gat en onder mat door, zakt naar de bodem enzovoorts. Echt balen dus dat eind april pas weer de eerste keer afzwemmen is, want ik was echt positief verrast door haar zwemkunsten.
dinsdag 23 februari 2010 om 20:22
He bah, man hoorde van een collega over zijn dochter, die praktisch hetzelfde gedrag vertoont als Limoen over een mogelijke aandoening, waarvoor die dochter van collega nu onderzocht wordt en nou ben ik toch weer aan het googlen, heeft ze toch iets? ik had het wel een tijdje van me afgezet, vooral ook omdat ze gewoon wat gedrag betreft wel redelijk op mij lijkt en het met mij ook wel losgelopen is, maar nu ga ik toch weer twijfelen. Het stomme is dat er ze op de PSZ en op school zich nooit echt zorgen over haar maken of dat ze echt afwijkend is, maar ze is sociaal emotioneel wel wat achter en heeft ook een slechte fijne motoriek, maar verder doet ze het hartstikke goed en lijkt het ook wel naar haar zin te hebben.
Maar wat zijn er toch veel dingen die allemaal wel een beetje op elkaar lijken en waarvan ze allemaal wel iets heeft en is het dan een stoornis of gewoon een karakter variant. Ik weet niet of ik wel zin heb om het uit te laten zoeken en of het zin heeft. Het gaat niet heel slecht eigenlijk, makkelijk is ze niet, maar ook weer niet dramatisch.
Ook een schouderklopje van mij Pammie.
Wat leuk Miffy, weekendje met Pluis erbij!
Hier gaat het wel goed, naar omstandigheden, niet veel nieuws, Miffy.
Ik ga nog eens wat belastingdingen uitzoeken, ben blijkbaar vergeten iets te betalen.
Afgelopen weekend viel trouwens mijn telefoon kapot, hij schoot uit mijn zak toen ik met de kinderen op K3 stond te
dansen, zou ik K3 aansprakelijk kunnen stellen daarvoor?
Maar wat zijn er toch veel dingen die allemaal wel een beetje op elkaar lijken en waarvan ze allemaal wel iets heeft en is het dan een stoornis of gewoon een karakter variant. Ik weet niet of ik wel zin heb om het uit te laten zoeken en of het zin heeft. Het gaat niet heel slecht eigenlijk, makkelijk is ze niet, maar ook weer niet dramatisch.
Ook een schouderklopje van mij Pammie.
Wat leuk Miffy, weekendje met Pluis erbij!
Hier gaat het wel goed, naar omstandigheden, niet veel nieuws, Miffy.
Ik ga nog eens wat belastingdingen uitzoeken, ben blijkbaar vergeten iets te betalen.
Afgelopen weekend viel trouwens mijn telefoon kapot, hij schoot uit mijn zak toen ik met de kinderen op K3 stond te
dansen, zou ik K3 aansprakelijk kunnen stellen daarvoor?
dinsdag 23 februari 2010 om 20:33
quote:citronella schreef op 23 februari 2010 @ 20:24:
Knap van Maby, borstcrawl
Vond ik ook al
Om wat voor aandoening gaat het dan Citro, bij dat andere kindje? Of zeg je dat liever niet? Googelen is trouwens niet zo verstandig voor dit soort dingen, want er is altijd wel herkenning bij bepaalde symptomen, maar dat zegt niets (ik doe het zelf ook altijd hoor, daar niet van). Ik hoorde je trouwens de laatste tijd niet zoveel meer over Limoen, ik had de indruk dat het iets beter ging eigenlijk. En waarom wordt dat andere kindje nu getest? Hebben ze het daar op school wèl gesignaleerd?
Schouderklopje voor Pammie, heel standvastig van je
Knap van Maby, borstcrawl
Vond ik ook al
Om wat voor aandoening gaat het dan Citro, bij dat andere kindje? Of zeg je dat liever niet? Googelen is trouwens niet zo verstandig voor dit soort dingen, want er is altijd wel herkenning bij bepaalde symptomen, maar dat zegt niets (ik doe het zelf ook altijd hoor, daar niet van). Ik hoorde je trouwens de laatste tijd niet zoveel meer over Limoen, ik had de indruk dat het iets beter ging eigenlijk. En waarom wordt dat andere kindje nu getest? Hebben ze het daar op school wèl gesignaleerd?
Schouderklopje voor Pammie, heel standvastig van je
dinsdag 23 februari 2010 om 20:38
Die Maby, van puggelen naar borstcrawl
Citro Misschien moet je piekeren over Limoen even laten. Je zegt het zelf al; op wat dingetjes na doet ze het verder prima. Van de instanties waar je het van zou verwachten hoor je niets. Je hebt nu genoeg andere dingen aan je hoofd meis
Schoon in bed hoeft niet persé badderen te zijn natuurlijk, een washand can do the trick
Citro Misschien moet je piekeren over Limoen even laten. Je zegt het zelf al; op wat dingetjes na doet ze het verder prima. Van de instanties waar je het van zou verwachten hoor je niets. Je hebt nu genoeg andere dingen aan je hoofd meis
Schoon in bed hoeft niet persé badderen te zijn natuurlijk, een washand can do the trick
dinsdag 23 februari 2010 om 21:00
Ik had vanavond zo'n kies&kook maaltijd van de Appie. Niet echt een aanrader. Ik had de couscous met falafelballetjes, roerbakgroenten en Marrokaanse saus. De couscous en groenten waren prima, de balletjes veel te melig en de saus chemisch. Kinderen bliefde het niet dus Mannie at het kliekje lasagna en Mini brood.
Mini is vanavond voor het eerst in lange, lange tijd mopperloos alleen gaan slapen. Joegee!
Mini is vanavond voor het eerst in lange, lange tijd mopperloos alleen gaan slapen. Joegee!
dinsdag 23 februari 2010 om 21:02
Pluis sputtert nog wat in zijn bed, maar dat is natuurlijk onze eigen schuld: de afgelopen dagen lag hij steeds idioot vroeg in bed, en nu moet hij weer wennen.
Die Maby, wat een wonderkind
Citro, stel dat ze die aandoening zou hebben, zou het dan uitmaken als je dat nu wist? Zo nee, dan zou ik het maar even laten rusten. Je hebt wel genoeg aan je hoofd op het moment.
Die Maby, wat een wonderkind
Citro, stel dat ze die aandoening zou hebben, zou het dan uitmaken als je dat nu wist? Zo nee, dan zou ik het maar even laten rusten. Je hebt wel genoeg aan je hoofd op het moment.
dinsdag 23 februari 2010 om 21:26
Ik denk dat het wel uit zou maken als we het wisten ja. En ja we hebben wel genoeg aan ons hoofd, maar daar kan wat gedokter met Limoen ook nog wel bij. Ik twijfel nog. Ik heb al vaker gedacht, dat "heeft" ze misschien wel.. Toch maar even laten bezinken. Ivm mogelijke herkenning zet ik wel even wat in de AK later.
Het klinkt wel lekker Pammie, als idee, jammer dat de uitvoering van Appie een beetje tegenviel.
Ik heb zo ontzettend geen zin in belasting gedoe, dat had ik al gezegd geloof ik he?
Het klinkt wel lekker Pammie, als idee, jammer dat de uitvoering van Appie een beetje tegenviel.
Ik heb zo ontzettend geen zin in belasting gedoe, dat had ik al gezegd geloof ik he?
dinsdag 23 februari 2010 om 21:39
Ik zou er toch voor kiezen om even in wat rustiger vaarwater te komen en je focus bij het eerste probleem te houden voor je er nog eentje bij neemt. Je hebt je werk, je gezin, 'het probleem', je huishouden en soms nog een flintertje tijd voor jezelf. Maak het jezelf nou niet moeilijker dan het is.
En ik snap écht dat het heel fijn zou zijn om te weten of er iets is of niet. Echt, écht. Maar, en dat bedoel ik niet lullig, Limoen gaat wel even goed zo. Stel dat er wat is met haar, dan moet je er toch ook samen staan om haar te helpen, als het even kan?
En ik snap écht dat het heel fijn zou zijn om te weten of er iets is of niet. Echt, écht. Maar, en dat bedoel ik niet lullig, Limoen gaat wel even goed zo. Stel dat er wat is met haar, dan moet je er toch ook samen staan om haar te helpen, als het even kan?
dinsdag 23 februari 2010 om 21:56
Bij welke rit zijn ze nu Mif? Ik ga alleen de laatste 2 kijken denk ik, ik vind de 10 km altijd zo saaaaaaai.
Had ik trouwens al gezegd dat ik mezelf heb ingeschreven voor de start to run? Terwijl ik eigenlijk altijd een beetje een hekel had aan hardlopen, ik ben meer een fietser, maar dat komt er gewoon niet meer van. Heb uberhaupt al sinds 2003 niet meer echt gesport, slecht he. Moet nog wel even schoenen kopen.
Had ik trouwens al gezegd dat ik mezelf heb ingeschreven voor de start to run? Terwijl ik eigenlijk altijd een beetje een hekel had aan hardlopen, ik ben meer een fietser, maar dat komt er gewoon niet meer van. Heb uberhaupt al sinds 2003 niet meer echt gesport, slecht he. Moet nog wel even schoenen kopen.
dinsdag 23 februari 2010 om 21:57
Ik ga altijd douchen, als ik het koud heb maar een kruikje is eigenlijk wel een iets milieuvriendelijkere oplossing. Best wel stom dat ik die babybellywarmer ooit weggedaan heb, die had ik ook wel voor mezelf als kruikje kunnen bewaren
Ja jullie hebben (uiteraard) gelijk maar het blijft toch stiekem wel weer in mijn achterhoofd hangen.
Ja jullie hebben (uiteraard) gelijk maar het blijft toch stiekem wel weer in mijn achterhoofd hangen.
dinsdag 23 februari 2010 om 22:01
Die babybellywarmer moeten we ook nog ergens hebben, maar ik heb geen idee waar. Bij mijn zus op zolder, vrees ik.
Van douchen worden mijn voeten eigenlijk niet echt warm.
Koeky, het is dweilpauze na rit 6.
Succes met hardlopen. Voordeel van lopen is dat het relatief weinig tijd kost en dat je er lekker moe van wordt, maar die zwaartekracht is wel lastig.
Van douchen worden mijn voeten eigenlijk niet echt warm.
Koeky, het is dweilpauze na rit 6.
Succes met hardlopen. Voordeel van lopen is dat het relatief weinig tijd kost en dat je er lekker moe van wordt, maar die zwaartekracht is wel lastig.
dinsdag 23 februari 2010 om 22:07
Istie niet übercute?
Ik gooi mijn hele koude voeten ook weleens even in een voetenbadje. Of sokken aan in bed, niet charmant wel effectief.
Citro, ik snap echt wel dat je het wel weten maar het hoeft niet nú. Laat eerst al die andere dingen een beetje bezinken. Je hebt echt meer dan genoeg aan je hoofd
dinsdag 23 februari 2010 om 22:11