Golden egg diggers

06-05-2011 22:13 2479 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dat er maar weer veel gouden eieren bij mogen komen!

Naam DatumBijz.DuvelD: 07/09/09

87,5cm / 11kg

sept '11 pas weer CB16/10/11 30/5 20 weken echo It is a GIRL IkZ: 13/09/0976,5 cm / 9 kg MayaJ: 16/09/0990 cm / 12,7 kgJ: 30/12/107250 gr 68 cm, Leonor

M: 17/09/09

79cm / 9,68kg

?: 29/06/1110,6mm en !Charlotte S: 03/10/0981cm / 10,6

Murron N: 04/10/0977,3cm / 12,5kg 4/11/11 JustdebT: 14/10/09 86cm / 12.8kg

19/01/12 28/06 vk HuskyI: 16/11/0984cm / 11,4kg

R: 03/05/11Ze is er !!!!! 4800 gram 55 cm PartyK: 24/11/0979,6cm / 11,4kg

FanaticM: 26/11/0978,5cm / 10,44kg

RizE: 27/11/0977cm / 9,8kg TheeG: 07/01/1079cm / 11kg 12/7 CB

13/5/11

GW H: 16/01/1074cm / 9000gr YayaD: 11/02/1078cm / 9760gr

BeckyN: 17/04/10 77cm / 9420gr

03/10 cbAnnika S: 26/06/10 74cm / 9785grRainbowS: 08/07/10 81cm / 9740gr

MomoA: 10/07/10 76,6cm / 9880gr, 15/6 CB, 29/6 PIM (3e bloedafname), 29/7 PIM (4e bloedafname)

KathF: 24/08/1074cm /9000gr

Specu K: 28/01/11 8210 gram 65,5cm heupecho goed!!Poll

Special guests aka suikertantes: Erine & Maris
Ja wat ik vaak zo irritant vind is dat mensen er gewoon vanuit gaan dat een kind van 17 maanden allang kan lopen... tuurlijk is dat in de meeste gevallen ook wel zo... maar ja sommige kinderen doen het gewoon niet (spreidbroek gehad of niet !).

M. wordt ook vaak ouder geschat... laatst schatte iemand haar op bijna 2 !!! Heeft ze zo'n oude kop joh

Oh god de 46 wkn sprong... niet leuk... Hier zijn de sprongen nu voorbij, maar daarmee hebben we het nog niet gehad hoor.. ze begint licht gedrag te vertonen van de pre-peuterpuberteit (gewoon een dure term voor sprongetje)
het valt nog mee hoor, fan. merkte het dus vnl aan het slapen wat veul moeite kostte vandaag.

rustig weer hier! wij hebben lekker de season finale van desperate housewives zitten kijken..
Niets zeggen hoor, want ik zit nog midden in het seizoen !!!

Ik ga mijn mandje ook maar eens opzoeken, ben beetje moe
ik zeg niets!! wel benieuwd hoe lang het nog doorgaat.
Erg gezellige dag gehad, was met beste dinnetje die over 4 weken voor half jaar op uitzending gaat, nog even lekker een dagje met zn 2tjes weg!

De kids waren 2 nachtjes bij mn ouders geweest, mn moeder was niet zo blij met J2. mn moeder is zo'n piekerkont. J2 had 3 voedingen gehad en de 4e om half 10 s avonds wilde hij niet ipv dat ze dan gewoon gaat slapen ligt ze tot 2 uur wakker en maakt hem dan toch maar weer wakker omdat ze bang is dat hij anders te weinig voeding krijgt. nou hij heeft de afgelopen 4,5 maand wel bewezen dat hij zich wel meldt als hij honger heeft, dus gewoon lekker laten slapen zou ik zeggen

Ik ga slapen, de camping eigenaresse heeft net de gasten daar ook naar binnen gebonsjoerd omdat ze te veel lawaai maakten, nu weer rustig buiten kan ik ook mn oogjes dicht doen
Ebp! N heeft zich beter gedragen als gister. Vandaag was het gewoon 6.00 uur.
Hier half zes!
oeh das ook vroeg!
nogal ja
tja je doet er niets aan helaas....
Goedemorgen

Hier lag j2 om half 6 te brabbelen in bed, viel gelukkig snel weer in slaap tot 7 uur. J1 is ook wakker geloof ik, die ga ik maar uit bed halen
N. is al vanaf 6 uur zo lief aan het spelen!
sjaak slaapt al weer
Jeetje vroeg moom!

S hier vandaag 7.15!!! Lekker 'uitslapen' dus (we lagen er gister rond 1.00 in, dus erg fijn!).

Gister nieuwe tuinset gekocht. Hardhouten set met bank en 2 stoelen. Blij mee!
Kom iknet thuis liggen man en kind nog te slapen!! Ze worden gewoon net wakker!!

Ga even gezellig met ze ontbijten.
Hier gisteren half 6, vandaag half 7.... Blijkbaar zit ze nog een beetje in het ritme van de dagen dat ze naar het kdv gaat...

GW: wow, lekker zeg, kind uitgeslapen tot half 10! Alleen jammer dat jij daar dan niets aan had!

Annika: klinkt leuk die tuinset!

Wij gaan vanmiddag op kraamvisite in Duitsland..... Man is nu met T de tom tom halen bij schoonouders, want op i-net wordt niet de hele route weergegeven... Die gaat maar tot de woonplaats, en dan niet door de plaats zelf naar de goede straat...
Goedemorgen !

Hier werd er een kletsend wakker om 06:15, heb haar toen opnieuw ingestopt en ze heeft het toen nog volgehouden tot 06:45. Vriend is haar toen gaan halen en heeft haar nog even tussen ons ingelegd, maar ze vond het veel leuker om in neuzen te knijpen, op wangen te slaan etc.

Hij is om 7 uur naar beneden gegaan met haar, en ik ben blijven liggen tot half 11. Moet ongesteld worden en soms heb ik dan zo'n vreselijke pijn in mijn onderlichaam... om moe van te worden !! Hij gaat straks naar bed als M. ook gaat slapen
Hier was het 8 uur! Ben op een gegeven moment naar z'n kamer te gaan om te checken of hij nog ademde... Wel lekker hoor. Vanmorgen ontbeten met broodjes uit de oven en een eitje en berendje ernaast op het kleed.

Ik heb wel een jip&janneke shirt voor berend hoor. Het is echt geen meisjes shirt (nou ja, het kan wel voor meisjes), want het is rood en blauw. Ik dacht dat ik jongenskleren veel lastiger zou vinden dan meisjeskleren, maar er zijn genoeg leuke dingen te vinden vind ik. Hier is hema nog zwaar favoriet: niet alleen maar sombere kleuren en ook niet van die schreeuwerige prints.

Klinkt mooi, zo'n houten tuinset. Wij hebben het oude plastic meubilair van m'n ouders gekregen. Niet echt heel mooi, maar het zit wel lekker. Moet misschien wel een keer andere kussens kopen, want die zijn echt afzichtelijk...
Hier was t 7 uur (aardig..) en toen na het voeden weer terug gelegd met een paar speeltjes in bed, en toen was het 9:15 (hoera!!!).

Zelf staan is hier ook helemaal het einde! Tsss, wat gaat ze hard.. En dan maar trots kijken! Gaat ook goed, want een paar dagen geleden stond ze nog echt te zwabberen op die enkeltjes, maar nu staat ze echt al stevig!

En ze heeft een nieuw geluidje, waarmee ze op haar lippen probeert te toeteren, ppppppptt, zo schattig! (hoop alleen dat ze niet doorkrijgt dat dat vooral heel leuk is met eten in haar mond..)

Vandaag maar eventjes rustig aan hier, gisteren nog bezoek gehad, en daarna de hele dag op verjaardag. We gingen om 11 uur 's avonds terug met F. op de fiets, mooi dat ze dat vindt! En een lawaai maken! (en ik voel me dan een hele slechte ouder, die met haar kind nog zo laat over straat gaat..)

Ik vind de kleertjes voor F. ook vooral bij de Hem@ en de Scandinaviër.. Mijn stijl is een beetje stoer maar wel girly (al zie ik bij de jongens ook vaak hele leuke kleding..) Heb laatst bijv deze gekocht:

Vanmiddag nog een verjaardag, maar ik hoef niet zo lang, vind t wel even lekker om thuis te hangen..

O ja, wij hebben ook zo'n houten tuinset, maar die is na 3 jaar gebruik toch echt wel helemaal naar zijn grootje.. Plastic is niet mooi, maar wel heeeeeeel praktisch.. Zoek nog steeds naar de ideale set.. Hier nu een zootje bijelkaar geraapt spul..
O ja, vraagje: F. staat nu, maar is t dan nu ook de tijd om zo'n loopauto-achtig iets te kopen, zodat ze kan oefenen met lopen? Of duurt dat nog een hele tijd voordat ze daar iets mee kan..?
S durft het nog niet echt aan om achter haar karretje te lopen, maar als het speeltafeltje per ongeluk de halve kamer doorschuift vind mevrouw het geen probleem

Geen idee dus Kath, maar doet ze er nog niks mee, dan later toch wel?

Wij gaan de vulling uit de oude tuinsetkussens halen. We halen dan veel zeil bij de bl*okker ofzo en maken dan een tafelkleed en we bekleden de kussens met het zeil, zodat ze buiten kunnen blijven liggen.
Trouwens: de plastic tuinset die we hadden (lounge set), was ook niet geweldig: het nep rotan begon te scheuren en de bank zakte door. Vandaar nu nieuwe set. Ook vinden we het wel handig dat we nu een hoge tafel hebben ivm de grijpgrage vingertjes van S. Is ook met eten handiger.
Dat loop karretje verschilt echt per kind... M. durft er nu ook pas achter te lopen terwijl ze nu al maanden bezig is met optrekken en staan... denk dat het een kwestie is van zelfvertrouwen.

Oh, nieuwe foto trouwens van M. op haaaaifs. Was al weer een tijdje geleden dat ik er eentje geplaatst had
loopkar hadden ze op het kdv voor meneer tevoorschijn getoverd. Hij deed er best wat mee, schijnt. Ik heb er hier ook een, maar geen idee hoe ik de wielen strakker kan draaien. Nu gaat het hem echt te hard!

Speec, ik weet welke je bedoeld! Maar ik vond de prints op de meisjesshirts veel leuker vooral die met Siepie.
Ben zomer maatje 74 op MP aan het zetten.. 25 stuks voor 27.50, is toch niet duur? Merk + niet merk?

Oh moom, als je naar de foto van M. op haaaifs kijkt weet je niet wat je ziet

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven