Good Luck 2

18-03-2009 16:58 5016 berichten
Alle reacties Link kopieren
nou, deel 2 dan maar

Haha Suze, gekwetst??? Nee joh, ik moest juist vreselijk lachen! Ik heb er met de Kinderarzt ook erg om gelachen (alles prima, gewoon flinke en kräftige zoals ze hier zeggen menneke).
Arme Heideroos, nog steeds geen nieuws... Als jullie nog een hart onder de riem over hebben? Down-topic.

Ik ben aan de arbeid dus dit was hem weer voor nu.

Fijne dag meisjes. Hier lekker weer dus geniet er van!
Suus, gedaan, zat er al een paar dagen aan te denken, maar jij hebt me net dat laatste zetje gegeven.

Zit hier op de uitslag van m'n uitstrijkje te wachten. Ze kunnen vandaag de hele dag bellen. Heb gisteravond maar de boodschapjes gedaan. Zo gek, ondanks dat ik denk dat alles wel goed is, ben ik toch nerveus.
Mamax, ook voor jou: wachten sucks!!

(Maar ik weet ook zeker dat alles goed is hoor!!!)
Goedemorgen,

wachten duurt altijd lang ook al weet je dat het goed zit. Knuf voor jou
Goedemorgen!

Sterkte met het wachten Mamax, niks aan nee....
Het kan altijd erger, lees net dat het dochtertje van Mike Tyson is overleden na een ongeluk in de speeltuin
quote:Suze2 schreef op 22 mei 2009 @ 09:12:

Mogge,

Zo, de kinderen van mijn schoonzus mogen hier niet meer logeren ... Om 6 uur wakker en de mijne ook wakker gemaakt. Dat is toch geen tijd????

Heel herkenbaar
quote:bambino schreef op 26 mei 2009 @ 08:22:

Kokos: fijn dat je het leuk hebt gehad, Lianne vond het ook leuk?

Hoi,

Lianne vond het geweldig. Er stond een grote trampoline; ze had geen tijd meer om te eten/drinken. Als ze wakker werd 's ochtends was het eerste wat ze zei:"Mag ik op de trampoline?"

We stonden op een boerencamping, er waren 2 geiten met 4 kleine geitjes, daar was ze helemaal weg van.
Mamax, wat een triest bericht!

Jij sterkte met wachten.

Bridges, lekker weekend eruit geweest.

Twintig km. lopen met kinderen? Ik ga héél hard duimen voor droog weer! Veel plezier alvast.

Ga weer, Lianne ophalen van psz. Groepsfoto was klaar en ze staat er zó leuk op .

Weet niet of ik vanmiddag nog online ben, Tim is niet lekker (tandjes en koorts)
quote:Suze2 schreef op 26 mei 2009 @ 22:06:

Star, hoest met C, merk je al verbetering nu je geen billendoekjes etc meer doet?Ja! Het lijkt erg rustig down under
quote:Suze2 schreef op 26 mei 2009 @ 22:27:

Overigens zeg ik ook niet dat goed eten een garantie is voor goed groeien he? (voor ik de moeder van Jeetje op mijn stoep heb staan ).Of de moeder van Ceetje
Succes met wachten Mamax!
Mamax, al nieuws?

Jin, koorts gezakt bij je binkie? Altijd sneu die prikken.

Star, fijn dat het beter gaat 'down under' ha ha, wat een term.

Bam, hoe is het met moeder van man? Echt schrikken!

Suze, hoe groeit Puxie? Lekker aan het trappelen? Kamertje al klaar?

Ik heb dit rompertje gekregen in maat 98/104. Geen bon helaas. Laurens heeft allang geen rompers meer en tegen de tijd dat Berend deze maat heeft, draagt hij ook geen rompers meer.

Kan ik iemand hier er blij mee maken?

Kan ook best voor een meisje vind ik...(om niet meteen alle meisjesmama's uit te sluiten)
Dat is Sam z'n lievelingsromper Amalia! Ik hoop alleen dat Sam ze tegen die tijd ook niet meer nodig heeft. Ze zijn wel heel coulant bij de Hema, misschien mag je hem anders voor een maatje kleiner ruilen?

Nog niks gehoord, zou hij me vergeten zijn...
Zat ik ook al aan te denken Mamax, maar dat is wel gek iets ruilen zonder bon. Dan kan ik het net zo goed uit het rek gehaald hebben. En ze kijken me hier als ik iets mét bon ruil al aan of het niet klopt...

Kan je zelf bellen trouwens? Is dat weer dezelfde muts (goeie woordkeuze in deze, ahum) die eerst ook steeds niet belde?

Misschien wat voor Jonathan? Weet iemand dat, anders stuur ik hem wel die kant op.
Schattig rompertje, ik zet in op Lars
Ik zat ook al aan Jonathan te denken, maar kan me herinneren dat MAl laatst van die gave Vingino boxers gescoord had.

Dit is trouwens een andere gyn. Deze is wel lief over het algemeen, alleen een beetje jammer dat hij me zo lang laat wachten.
Nog niks Mamax?
Net zelf maar gebeld en alles is goed. Pap 1 en alle kweekjes negatief. Nu alleen die colposcopie nog...
He fijn, mooi nieuws! Dan zal de rest toch ook wel gewoon goed zijn toch? Ik ben even vergeten wanneer je uitslag krijgt van die colposcopie?
Wel erg vaag dat je er uiteindelijk zelf aan het eind van de dag nog om moet bellen...
Fijn Mamax dat het goed is! Stom idd dat je zelf moet bellen

Maargoed, goed is goed dus dan vergeven we dat zelf bellen maar hè?
Goed nieuws Mamax! Ik weet helaas hoe het is om op die uitslag te wachten, ondanks dat het oke "voelt" is het toch een beetje stressig he? Erg fijn!!!!

Ik zeg broccoli Suze, dat groeit (en denk nu een grote smiley hier)
Heerlijk nieuws op Down topic voor de liefhebbers!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven