Good Luck 2

18-03-2009 16:58 5016 berichten
Alle reacties Link kopieren
nou, deel 2 dan maar

quote:amalia schreef op 09 juli 2009 @ 20:42:

Maar Bridges, dan ga jij klagen dat het hier een echoput is!Wat ben je toch ook een schat, dat je dat helemaal voor mij doet!
Ik kom hier alleen even kijken maar ik post niet hoor
Ik ook hoor...

EN IK KOM GEWOON POSTEN HOOR, wat een lef he
Is toch leuk Amalia, een forumjunk? Is als complimentje bedoeld hoor, heb ik nog wat te lezen .

Vinden jullie het een leuk cadeautje? Ik vond het echt moeilijk. Ik heb er in geschreven zoiets als: onze herinnering aan jullie tijd in Jinnyplaats.

Familie (schoonouders, oma, zwager en schoonzus) blijven tot en met zondag.... Ik ben de hele week in mijn enige vrije tijd (veel gewerkt en kitadienst en man veel werken) al aan het sloven, voor een menu dat ze aanstaat, het huis schoon en opgeruimd, voor iedereen de juiste cadeautjes, pfffff, niks spontaans meer aan hoor. Maar kost me minder energie dan een spectakel achteraf....
ja ik vind het echt een enorm leuk cadeau jin. Zou ik zelf ook super vinden! (Alleen ben ik degene die altijd foto's maakt hier en ook in vriendengroep haha)

Pfff respect voor jou weer hoor! Helemaal voorbereid. Ze komen dus morgen einde van de middag neem ik aan? En dan t/m zondag? Oké dat is dus zaterdag hele dag, morgen 8 uurtjes en zondag 16 uurtjes? Bij elkaar slechts 48 uur. Ik voel weer een leuke banner aankomen die uren aftelt voor Jinster! (oeh en bedenk dan de slaapuren er nog in, dan vliegt het helemaal voorbij!)
Oh en mocht iemand mij toevallig willen mailen, dat kan niet... Mail ligt eruit, geen idee hoe lang... Dus stuur me dan maar een hyvesberichtje!
Ze komen morgenochtend al. Ik dacht ook in de avodn, maar dat had ik mis (dus nog stel een crea lunch en diner), ik ben nu al bekaf. Maar goed, ik mag nog een heel weekend bedienen en dan is het weer voorbij.
oké, dan zijn het bij elkaar 55 uur? Waarvan je er een stuk of 16 slaapt? (Nou ja jij waarschijnlijk niet, maar zij hopelijk wel...)Dan blijven er nog zo'n 39 over... En morgen rond deze tijd zijn daarvan alweer een berg verstreken! Kop op Jin! Ieder uur is er een! Maandag meteen werken? of kun je dan lekker bijkomen?
Maandag en dinsdag van 7 tot zeven van huis voor werk (collega vrij), woensdag kitadienst en ga zo maar door.

Hel, hoe is het eigenlijk met jouw schoonmoeder?

Bridges, ik heb het even gemist, heb je nou al vakantie?
Ja!!! Dit is mijn eerste vakantieweek. Lekker hoor. Ben wel bekaf, maar geniet enorm van de rust en vrije tijd. Heerlijk! En volgend weekend gaan we op vakantie.

Ik ga nu naar bed. jin, als ik je niet spreek: succes! Tel maar in uren, het is zooooo voorbij en dan zijn je mannetjes en je rust (voor zover...) weer van jou!
Star, ik wil ook graag weten hoe het met jou gaat. Erge dip??? .
Geniet van je vakantiegevoel Bridges, en slaap lekker!

Compu, hoe is het met jullie daar? Tijdje niet geweest, ik mis je.
Jinny: Sterkte!

Compu is op vacantie!

Bridges: Waar ga je heen op vacantie?, slaap lekker!
Aha, dank Bam, had ik gemist. Hoe gaat het met jouw keeltje?
Goeiemorgen!

Mal, hoe gaat het met je?

Enka, bedankt voor de link, ik maakte ze ook bij de Hema, maar met hetzelfde probleem als Amalia (het zal ook niet ). Zal daar eens kijken.Lange dagen maak je meteen weer!

Bridge, goed gelukt hoor je tafeltent! En wat een leuke foto's van de kids! Wat wordt Fieke ook blond zeg!

Star, hoe is het met jou? Al een beetje gewend aan je verlof of heb je het gevoel dat je spijbelt?

Amalia, normaal ben ik hier ook wel vaker te vinden, maar we gaan donderdag op vakantie en dan krijg ik altijd nesteldrang . Dus gisteren de ramen gelapt en de vaatwasser van binnen schoongemaakt, de andere keukenkastjes van buiten en de gootsteenkast en 2 voorraadlades ook van binnen. Vandaag wassen, vouwen en strijken. Morgen de vouwwagen opzetten, zondag maar de badkamer en boven stofzuigen en dweilen. Ik lijk wel gek!
Bridge, als je het leuk vindt om een keertje op de thee te komen in de vakantie, dan mag dat wel hoor! (het hoeft niet!) Als je niks te doen weet ofzo. Trouwens, wat heel leuk is hier, voor Ties en Fieke is deze kinderboerderij

Mamax, wat ben je druk! Ik ben ook van alles maar aan het doen, dan ben ik maar wat bezig. Ik heb 'samen' met Jonathan de kersenboom gesnoeid (Jonathan deed de losse blaadjes in de groene kliko ), en vandaag ga ik de trap nog een keer schilderen want hij is her en der wat beschadigd.
Stressed is just desserts spelled backwards
Erg hè, Mal, als ik weg ben zie ik het toch niet.

Zo probeer je toch maar een beetje afleiding te zoeken hè. ik had het zo graag anders gezien voor je.

Jin succes komend weekend. Misschien valt het wel reuze mee!
Nou ja, misschien moeten we nog maar afwachten wat dr S in augustus verteld over de huidbiopt. Een kleine kans is nog steeds een kans toch? En daarna beslissen we wel weer verder.
Dat is waar, daarop hoop ik nog steeds met jullie mee!

Verschrikkelijk trouwens dat Mayls met 27 weken haar kindje verloren heeft. Toen ben ik van Sam bevallen...
Goedemorgen!!

Je bent er maar druk mee Mamax. Waar gaan jullie op vakantie?

Schattig he Mal dat ze zo mee helpen.
quote:mamax schreef op 10 juli 2009 @ 09:15:

Dat is waar, daarop hoop ik nog steeds met jullie mee!

Verschrikkelijk trouwens dat Mayls met 27 weken haar kindje verloren heeft. Toen ben ik van Sam bevallen...Dat is inderdaad zo. Wat erg voor hun...
Frankrijk Bam, de Vendee. Gaan jullie nog weg?
Goedemorgen,

Mal inderdaad maar afleiding zoeken. Succes met de trap schilderen, dat vind ik nou echt een niet zo fijne klus zeg maar

En een beetje hoop houden is wel positief!

Mamax bijna op vakantie, lekker hoor! En dat is best lekker toch, af en toe zo'n schoonmaakwoede. Als ik dat nou eens had

Bridges, jij nu ook al lekker vakantie! Nu nog fijn vakantieweer erbij

Star, lukt het allemaal nog een beetje? Blij dat je niet meer hoeft te werken? Lekker rustig aan thuis, voor zover dat gaat met Ceetje!

Ehh even nog wat door lezen
anoniem_48453 wijzigde dit bericht op 10-07-2009 10:45
Reden: duhh
% gewijzigd
Amalia, lipstick jungle vind ik ook leuk! En wat daarna komt is ook wle leuk om te kijken. Iets met cashmire ...?

Zo Jinny drukke dagen. Van 7 tot 7.. Pff..lang!

Enka nu al weer aan de sintfolder? Grappig dat Thijmen er ook in komt te staan! Ben benieuwd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven