Good Luck 2
vrijdag 10 juli 2009 om 10:42
Wat ik gister nou weer hoorde.. Ik was aan het spinnen, zeg die leuke sportinstructeur Nou, Michael Jackson kan nu natuurlijk niet ontbreken.. dus een liedje van MJ tussendoor.
Zit er een man voor me en die zegt tegen zn buurman; eh waarom MJ dan? Nou ehh.. die is dood. Nou hij van viel bijna van zn fiets. Hij geloofde het echt niet. Duh...
Met het praten van Tobias gaat het wel goed. Hij is nog niet op het niveau als andere kinderen van 3.5 jaar, maar het gaat wel goed. Je kunt hem nu ook goed verbeteren. Hij zei de hele tijd nel ipv snel. En nu zegt hij dus ssssssnel. hihi..wel grappig.
Ik hoop dat hij straks op school wel mee komt, want nog niet iedereen verstaat hem duidelijk. En hij is super verlegen, dus dat wordt nog wat.
En Robin doet het ook leuk. Hij is vandaag 10 maanden! Hij zegt papa en mama en tijgert de hele kamer door. Lekker ding is het!
Zit er een man voor me en die zegt tegen zn buurman; eh waarom MJ dan? Nou ehh.. die is dood. Nou hij van viel bijna van zn fiets. Hij geloofde het echt niet. Duh...
Met het praten van Tobias gaat het wel goed. Hij is nog niet op het niveau als andere kinderen van 3.5 jaar, maar het gaat wel goed. Je kunt hem nu ook goed verbeteren. Hij zei de hele tijd nel ipv snel. En nu zegt hij dus ssssssnel. hihi..wel grappig.
Ik hoop dat hij straks op school wel mee komt, want nog niet iedereen verstaat hem duidelijk. En hij is super verlegen, dus dat wordt nog wat.
En Robin doet het ook leuk. Hij is vandaag 10 maanden! Hij zegt papa en mama en tijgert de hele kamer door. Lekker ding is het!
vrijdag 10 juli 2009 om 12:03
Huh, in welke afgesloten grot heeft die man gezeten zeg Naat?! Oei spinnen.... ik ga in oktober weer. Ben nu aan het hardlopen maar eigenlijk ook al weer een maand niet gedaan. Gaat niet goed.
Mamax, naar verhaal met 27 weken kindje verliezen... Ik kan me voorstellen dat je met zulke berichten Sam en Max nog eens extra knuffelt.
De vaatwasser van binnen schoon?? Hmm, ik haal dat putje wel eens leeg, verder ziet ie er goed uit.
Ik poets ook hoor voordat ik wegga. Komt je in een schoon en opgeruimd huis thuis, dat is wel fijn.
Wij gaan over een week weg.
Ik ga de tafel dekken. Toedeloe
Mamax, naar verhaal met 27 weken kindje verliezen... Ik kan me voorstellen dat je met zulke berichten Sam en Max nog eens extra knuffelt.
De vaatwasser van binnen schoon?? Hmm, ik haal dat putje wel eens leeg, verder ziet ie er goed uit.
Ik poets ook hoor voordat ik wegga. Komt je in een schoon en opgeruimd huis thuis, dat is wel fijn.
Wij gaan over een week weg.
Ik ga de tafel dekken. Toedeloe
vrijdag 10 juli 2009 om 12:10
Dan moet je voor de gein eens een doekje langs dat rubber onder aan de binnenkant van de deur halen. Ik dacht ook dat hij van binnen niet vies werd, maar helaas... Waar gingen jullie ook alweer heen? Italie toch?
Jin, ik zat op een site voor houten speelgoed te kijken, kom ik een vliegveld tegen. Misschien ook leuk voor jouw jongens? Ik denk dat Sam hem ook krijgt, die is gek van vliegtuigen.
Jin, ik zat op een site voor houten speelgoed te kijken, kom ik een vliegveld tegen. Misschien ook leuk voor jouw jongens? Ik denk dat Sam hem ook krijgt, die is gek van vliegtuigen.
vrijdag 10 juli 2009 om 12:21
Tim is nog steeds onrustig 's avonds/'s nachts: hij begint klokslag 23.00u te huilen. Als we bij hem zijn is het prima, zetten we 1 stap buiten zijn kamer dan is het brullen.
Ik had highlights gekocht en ging enthousiast aan de slag toen Lianne woensdag nog naar psz ging. Maar goed, ik en highlights in mijn haar..... Ik vond het maar een gedoe en vond het zonde dat de helft van de verf overbleef dus heb het hele goedje in mijn haar gesmeerd . Dan maar geen highlights. Het was wat geel geworden, speciale shampoo gekocht en tádááá nu ben ik lichtblond.
Bam, hé beter dat je keel weer oké is. En nu geen dokters meer dit jaar.
Enka, lekker actief geweest; leuk om te lezen!
, die opmerking van Thijmen.
Amaal, oh héél herkenbaar van fotoalbums. Van Lianne loop ik al een jaar achter en van Tim heb ik nog niks, de foto's staan nog in de pc en dat terwijl hij al 9 maanden oud is.
Bridges, wat voor tent heb je gekocht? En jezelf verwennen met een mooie tas, dat mag toch wel?
Mal, lekker naar Ballorig geweest. Even je gedachten verzetten.
Jin, goed weekend.
Mamax, ha, ha, ik wil ook alles schoon hebben vóór de vakantie. Maar dat heeft er meer mee te maken dat onze buuf of vriendin voor de poes zorgt.
vrijdag 10 juli 2009 om 12:39
quote:Kokos2 schreef op 10 juli 2009 @ 12:21:
Mamax, ha, ha, ik wil ook alles schoon hebben vóór de vakantie. Maar dat heeft er meer mee te maken dat onze buuf of vriendin voor de poes zorgt.
Hier ook hoor. Sowieso vind ik het lekkerder thuiskomen, maar dat beide buurvrouwen voor de poesjes zorgen maakt de motivatie net even groter
!
Ik ben helemaal erg, van Max loop ik al ruim 3.5 jaar achter en van Sam ruim 2. Boven de bank hangen ook al 3.5 jaar dezelfde canvasfoto's, van Max als pasgeboren baby. We hebben bonnen liggen, dus dat is ook het excuus niet. Na de vakantie echt maar eens doen!
Hier ook hoor. Sowieso vind ik het lekkerder thuiskomen, maar dat beide buurvrouwen voor de poesjes zorgen maakt de motivatie net even groter
Ik ben helemaal erg, van Max loop ik al ruim 3.5 jaar achter en van Sam ruim 2. Boven de bank hangen ook al 3.5 jaar dezelfde canvasfoto's, van Max als pasgeboren baby. We hebben bonnen liggen, dus dat is ook het excuus niet. Na de vakantie echt maar eens doen!
vrijdag 10 juli 2009 om 12:49
die is Gaaf Mamax, je hebt er ook die je om kan bouwen tot garage/autoweg/vliegveld.
Ik neem me steeds voor er een spulletje van calgonit in te gooien, maar dat vergeet ik steeds.
Ohh, jullie gaan allemaal op vakantie, dan wordt het wel heel stil hier. Gaan jullie naar Frankrijk Amalia?
Kokos: Probeert hij jullie uit?
Haha klinkt als een heel experiment.(dat haar)
Ik neem me steeds voor er een spulletje van calgonit in te gooien, maar dat vergeet ik steeds.
Ohh, jullie gaan allemaal op vakantie, dan wordt het wel heel stil hier. Gaan jullie naar Frankrijk Amalia?
Kokos: Probeert hij jullie uit?
Haha klinkt als een heel experiment.(dat haar)
vrijdag 10 juli 2009 om 12:58
Hai!
Ik moet nu huishouden even doen, maar ben nog even aan het ontwijken...
Jee dat echte soppen doe ik niet hoor. Ik wil het huis wel schoonhebben maar echt van binnen kastjes soppen en zo? Neuh... Ik ben een vuilpeuk denk ik...
Mal; oh dat zou ik erg leuk vinden! Ik zal even met vriend overleggen en dan bel ik je wel! Hé had je net andere avatar? Met donderwolkjes?
Mamax: wow dat ziet er leuk uit! Gaaf hoor! Oh maar die canvas is ook wel erg mooi, weet ik nog. Ik wil er ook nog een maar blijf telkens twijfelen over welke foto...
Kokos: ha klinkt bijzonder inderdaad, je haar!
Naat: dat geloof ik zowat niet. Deed die man het niet om te stangen? Fijn dat het beter gaat met Tobias!
Jin: mocht je stiekem spieken: de eerste uren zijn voorbij!
Star: waar ben je?
Ik moet nu huishouden even doen, maar ben nog even aan het ontwijken...
Jee dat echte soppen doe ik niet hoor. Ik wil het huis wel schoonhebben maar echt van binnen kastjes soppen en zo? Neuh... Ik ben een vuilpeuk denk ik...
Mal; oh dat zou ik erg leuk vinden! Ik zal even met vriend overleggen en dan bel ik je wel! Hé had je net andere avatar? Met donderwolkjes?
Mamax: wow dat ziet er leuk uit! Gaaf hoor! Oh maar die canvas is ook wel erg mooi, weet ik nog. Ik wil er ook nog een maar blijf telkens twijfelen over welke foto...
Kokos: ha klinkt bijzonder inderdaad, je haar!
Naat: dat geloof ik zowat niet. Deed die man het niet om te stangen? Fijn dat het beter gaat met Tobias!
Jin: mocht je stiekem spieken: de eerste uren zijn voorbij!
Star: waar ben je?
vrijdag 10 juli 2009 om 13:10
Bridge, leuk!
We zijn nog wel 2 dagen weg vanwege opname Jonathan volgende week (ik zet liever nooit precies wanneer op het forum vanwege inbrekers enzo, had ik laatst gelezen dat die hyves checken en antwoordapparaten enzo)
Ja, ik heb even een wat minder vrolijke avatar. Aangepast aan het noodweer van buiten.
We zijn nog wel 2 dagen weg vanwege opname Jonathan volgende week (ik zet liever nooit precies wanneer op het forum vanwege inbrekers enzo, had ik laatst gelezen dat die hyves checken en antwoordapparaten enzo)
Ja, ik heb even een wat minder vrolijke avatar. Aangepast aan het noodweer van buiten.
Stressed is just desserts spelled backwards
vrijdag 10 juli 2009 om 13:14
Noodweer bij jullie? Hier valt het mee. "Gewoon" herfstig... Hè gek. Nu zie ik je avatar weer wel. Net eerst wel, toen niet en nu dus weer wel. Nou ja. Ik zie hem. Hopelijk komt snel je zonnetjesavatar er weer bij... En voor die week, we houden wel even contact joh!
Wat voor opname is het eigenlijk? Die slaap EEG?
Wat voor opname is het eigenlijk? Die slaap EEG?
vrijdag 10 juli 2009 om 13:51
Ik wil nu 3 vierkante. Ik heb 1 hele mooie van Max en Sam samen, eens kijken of ik die ook vanuit Hyves kan plakken:
En dan nog een van Max alleen en nog een van Sam alleen.
Hier ook geen noodweer, beetje regen en wind.
Ik maak de vaatwasser trouwens ook niet elke week schoon hoor, maar eens in de zoveel tijd wel.
En dan nog een van Max alleen en nog een van Sam alleen.
Hier ook geen noodweer, beetje regen en wind.
Ik maak de vaatwasser trouwens ook niet elke week schoon hoor, maar eens in de zoveel tijd wel.
vrijdag 10 juli 2009 om 14:17
Ik wil nú zon.
Ha, ha, ik had net de wasmachine leeg gehaald, samen met Lianne. Een knuffelbeest van haar zat er ook in, een muis.
Lianne tegen de muis:"Jij zat in de wasmachine!"
Ik (speel het spelletje mee):"Ja, ik ben een beetje draaierig en nog een beetje nat".
Lianne:"Dan moet je daar hangen (wijst naar wasrekje die boven de trap hangt) en dan krijg je knijpers aan je oren"
Ik: "Dat is goed, maar mag ik vanavond dan bij jouw in bed slapen?"
Lianne laat het even met rust, gaat haar kamer in, loopt weer naar de muis aan het wasrek:"Doet het zeer, de knijpers aan je oren muis? Je bent nu wel droog, nu mag je in mijn visnet"
Bam, ik denk dat Tim last heeft van eenkennigheid/scheidingsangst. In het cb boekje staat precies beschreven dat het voorkomt bij baby's vanaf 9 maanden en het 's nachts gebeurt. Dit kan drie maanden duren
Mamax, prachtige foto
Ik ga eens wat creatiefs met Lianne doen. Doei!
Ha, ha, ik had net de wasmachine leeg gehaald, samen met Lianne. Een knuffelbeest van haar zat er ook in, een muis.
Lianne tegen de muis:"Jij zat in de wasmachine!"
Ik (speel het spelletje mee):"Ja, ik ben een beetje draaierig en nog een beetje nat".
Lianne:"Dan moet je daar hangen (wijst naar wasrekje die boven de trap hangt) en dan krijg je knijpers aan je oren"
Ik: "Dat is goed, maar mag ik vanavond dan bij jouw in bed slapen?"
Lianne laat het even met rust, gaat haar kamer in, loopt weer naar de muis aan het wasrek:"Doet het zeer, de knijpers aan je oren muis? Je bent nu wel droog, nu mag je in mijn visnet"
Bam, ik denk dat Tim last heeft van eenkennigheid/scheidingsangst. In het cb boekje staat precies beschreven dat het voorkomt bij baby's vanaf 9 maanden en het 's nachts gebeurt. Dit kan drie maanden duren
Mamax, prachtige foto
Ik ga eens wat creatiefs met Lianne doen. Doei!
vrijdag 10 juli 2009 om 18:43
Goed van Jonathan!!!!
Stoere avator, word er wel nog herfstiger van
Mamax, rubber aan de binnenkant... hmm kweetniet of ik daar wil kijken
Arme Star.. goed dat je overdag wat kan slapen. Is C dan op het kdv? Of slaapt zij nog tussen de middag.
Wat schattig Kokos!
Mamax, die foto is leuk!!! Ik ga naar Italie inderdaad.
Bridges, hier idd ook herfst, bah. Ben ook donker gekleed vandaag, vond ik wel passend
Arme Star.. goed dat je overdag wat kan slapen. Is C dan op het kdv? Of slaapt zij nog tussen de middag.
Wat schattig Kokos!
Bridges, hier idd ook herfst, bah. Ben ook donker gekleed vandaag, vond ik wel passend
vrijdag 10 juli 2009 om 18:43
Goed van Jonathan!!!!
Wat schattig Kokos!
Wat schattig Kokos!