Good Luck 2

18-03-2009 16:58 5016 berichten
Alle reacties Link kopieren
nou, deel 2 dan maar

Eens even spieken of ze wel op haar andere kletsgroepje is geweest.
Daar is ze de 19e voor het laatst geweest. Vorige week dus.
Hmm, das dus ook wel even terug dus. Misschien is ze ziek? Ik ga morgen sms-en!
Of wel een weekje weg geweest en vandaag weer terug voor de inhuldiging?
dat kan natuurlijk prima! Het was heerlijk weer dus goede week voor even weg.
En Bammie ook al een paar dagen niet hier. Die zal dus ook wel goed ziek zijn van de keelonsteking.

Bam beterschap meis!!!
Compu had gisteren nog gezellige afspraak met dinnetje zag ik op Hyves. Oohooh wat errug dat je zo ieders gangen na kan gaan

Nouja, mss even geen tijd/zin. Kan toch?

Trusten meisjes!

Ja, arme Bam... zal echt wel niet lekker zijn
adem in, adem uit..... Ik moet op yoga, dat is duidelijk..

Slaap lekker dames!
Hier idd nog steeds behoorlijk last, morgen weer naar zkh.

Hoe is het met Julia, Suze? weer helemaal top?

fijn dat ze blij was met de post.
Hou je taai Suus! Laat je niet opfokken door anderen!!!
Bridge, is lastig, erg lastig... gelukkig heb ik jullie en denken andere mensen wel met een ander mee...

Bam, jeetje meis, das niet goed hoor! Je zou nu onder de AB toch wel een stuk beter moeten zijn. Heel veel sterkte morgen! Sms je even als je nieuws hebt, zit klem op werk dus geen viva morgen..

Julia gaat ok, nog wel moe dus ik hoop maar dat AB genoeg is. Dinsdag terug met urine en hopelijk is dat schoon.
Suus, jij bent hartstikke sterk en hoeft je naar niemand toe te verantwoorden! Ik heb veel respect voor hoe je de laatste tijd bent doorgegaan! je bent een kanjer hoor!
Stressed is just desserts spelled backwards
Hmmm, die is wel erg blij om de maandagmorgen!
Suus, wat is er? Ik mis even wat. Gaat het goed?

Bam, k*t dat het niet goed gaat.... knuffel! Sterkte in het zkh. Hoe laat moet je?

Gezellig plaatje Mal! Ik word er -ook of mss juist op de maandagmorgen- vrolijk van.

Goeiemorgen! Net goedgekeurd bij de tandarst en ik mag een jaar wegblijven, hij's fijn.

Brrr, zo m'n eerste zangles, ben heel nerveus. En heel verkouden, dus als die kraai naarboven komt kan ik het daarop gooien, ha ha

Blèèègh, waar is de zon? Ga straks kleine Zara knuffelen en dan weer naar mijn eigen kinderen. Blijf ik een nachtje bij m'n ouders want morgen zouden we naar een grote speeltuin gaan. Maarja, dat gaat niet echt lukken met dit weer Bah.
Goedemorgen

Hel, hoe was het bij opa en oma?

Bridges, groot feest in jouw stad, heb je ook meegefeest?

Amaal, wat ben je toch aan de klus (in huis dan hè ;))

Há, in B. gebeurt ook eens wat .

Hé gezellig uit eten geweest.

Zangles! Dat was ik vergeten. Veel succes met de toonladders.

Mal, yep, ik vind deze avator wel leuk, had hem nog opgeslagen. Lekker vrolijk.

M. ook weer blij met zijn grasveld (je). Oh, hij was chagrijnig, fijn dan. Heb je hem zijn bed in geschopt?

Ha Star, leuk dat de BB al binnen is en nu proefrondjes lopen . Wat vindt Ceetje er van?

Bam, sterkte vandaag.

Suus, ik heb wat gemist denk ik, maar wil dit even zeggen: geloof ik je zelf.

Mamax, goed weekend gehad?
Weekend is voorbij gevlogen. Zaterdagochtend heerlijk uitgeslapen tot 09.15u.

Tim heeft zijn eerste sapje gedronken, vond het nu wel lekker. Hij is nog lui in het rollen, rolt weinig. Ligt op zijn rug en draait dan om zijn as, zo kan hij het speeltje waar hij niet bij kan ook pakken. Best slim.

En Lianne was vanochtend droog. Nu zetten we haar 's avonds als wij gaan slapen rond een uur of elf nog op het potje. En dan redt ze het zonder luier tot de ochtend. Vanochtend had ze zelf een plas gedaan.
hai!!

Kuur is verlengd, het gaat heel langzaam, maar ze zag wel verbetering.. ben er klaar mee

De amandelen moeten er wel uit, en er staat een operatie gepland voor 11 juni......
succes Amalia, met het zingen.

Knappe Lianne. Wat worden ze groot!
Arme jij Bam, dat is heel naar die keelamandelen eruit. Ik stuur je van Jonathan een knuffel want die weet hoe het voelt
Hier gaat alles lekker hoor. Ben tot de ontdekking gekomen dat je best heel veel kan doen als je de computer uit laat.

Star, fijn dat je Bugaboo er is!

Ris, wat een k*tnieuws zeg! Ik hoop dat alles goed komt

Suus, ik vond Sophie en Charlotte ook erg leuk. En Emma, maar dat eindigt op een A. Fien vind ik ook errug leuk trouwens!

Amalia, lekker dat de bijkeuken geschilderd is. Wij willen in mei de benedenverdieping opnieuw schilderen. Ik zit nu aan een zandkleur en een muur in lever te denken.

Ga even broodje eten met de mannen.
Zo, het komt hier met bakken de hemel uit.

Da's nog best lang wachten Bam

Hi Mal, hoe gaat het met Jonathan?
Bam, fijn dat je opknapt, k*t dat het zo lang duurt. Van mij ook een knuffel, was 4 dat m'n amandelen geknipt werden, maar weet het nog steeds...
Sms van Compu: Compcrash en kon dus niet bij nr's. Internet buiten deur kan niet, ben druk met madam die sleutelbeenbreuk heeft (glijbaan). 2 Weken mitella, valt mee! Hoop dat alles ok is met jullie. Heb vannacht van shoppende Star gedroomd haha. Tot gauw forums hoop ik!!
een sleutelbeenbreuk.... arme CG!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven