Good Luck 2

18-03-2009 16:58 5016 berichten
Alle reacties Link kopieren
nou, deel 2 dan maar

He, die hebben wij ook Nimco. Hoe kom je aan die 10 euro korting dan? Is dat op alles?
Stressed is just desserts spelled backwards
Ja volgens mij op alles en de bonnen lagen daar gewoon... Zag ze toevallig in de winkel liggen.
Mogge,

Leuk nieuws: mijn kleppertjes worden vandaag of morgen gebracht (als we het toch over schoenen hebben ).

Verder aan het werk dus ik ben weg weg. Dahaaag meisjes, geniet van het mooie weer!
Ik moet toch nog even naar de kapper met Mr J dus kan ik wel even binnen gluren. Ik zou gaan voor de zwarte lak.

heb hele echtelijke ruzies hier over het kapsel van Jonathan. Malman wil het een stuk korter voor de zomer en ik wil dat niet. Dus ik ga nu naar mijn eigen kapper en vraag of ze er een leuk model van kunnen knippen en dat het toch lang blijft.
Jaja Suus, maak ons gek!

Mal: oei dat gebeurt hier ook wel eens. (alleen met die 7 kruinen van Ties kunnenw e ook niet echt anders dus onze ruzies zijn snel over )

Ik ga. Daaag!
Goedemorgen,

Even een paar mosterberichtjes, maar wel nodig:

voor jullie Ris! Wat een ongelooflijk rotnieuws. Zeker als het ineens niet goed is.

Bam, hé, geen abonnement op het zh nemen. Wat ontzettend balen!

Mal, goed van het afbouwen!

Enka, lang leve de osteopaat. Wat goed en ontzettend fijn.

Compu, lekker dat het goed gaat met je meisje.

Bridges, fijn te lezen dat het goed met je gaat. En Fieke lekker aan de wandel. Goed!
Daar zat ik ook nog tussen te twijfelen Mal, maar ik heb ook redelijk wat bruin in de kast hangen. Man wil Max z'n haar ook korter. Maar vriendin (die kapster is) en ik vinden anders, dus hij heeft weinig in te brengen

Bridge, nee, Sam heeft van ons een doeltje gekregen voor buiten. Die garage, boerderij en kermis wordt ook niet heel veel mee gespeelt.
Oh Mamax, nog gefeliciteerd met jouw verjaardag!! Zag het ook in mijn inbox. Nog gevierd?

En hoe is het met Kokos?

Kreeg net een kopstoot op straat van madam. Ben dat mishandelen nou wel zat hoor..
Hi dames.

Ow, dat is leuk, 10 euro korting op de Birkenstocks Bridges. Ik mag ze niet van Suus (gelukkig maar, want mijn schoenenbudget is op).

Mamax, Max z'n haar toch niet te lang? Zat prima hoor, vond ik!

Mal, hahaha, Jonathan aan het meppen, goehoed! He, en wat fijn dat hij helemaal van de Frisium af is!

Bam, wow, 1200 euro nieuwe kleren! Dat was zeker wel een hele berg (hoewel, ligt er een beetje aan in welke winkel - kan ook één bikini zijn natuurlijk ). Wat heb jij zoal gekocht? Hoe is het met je gezicht?

Wij kwamen vrijdag zomaar Frank van Sesamstraat tegen in het wild. Mare was net in 'dr fietsstoeltje aan het klimmen, zag er blijkbaar nogal eng uit, want een vriendelijke meneer op de fiets vroeg of ik hulp nodig had. Was dus Frank Groothof, met z'n kleinzoon, woont in dorp verderop. Mare geloofde er niks van (achteraf dan, op het moment zelf was ze sprakeloos van verlegenheid, kleine held...), want Frank woont niet in X maar in Sesamstraat. Tja, logisch. Enfin, erg aardige & charmante man.

Dat was trouwens net nadat we ternauwernood aan een kudde boze schapen waren ontsnapt. Je hebt hier van die wandelroutes over de dijk, daar grazen schapen maar daar mag je dus gewoon doorheen lopen. Waren vorige week een keer geweest met z'n drietjes, Mare vond het helemaal geweldig met al die lammetjes. Maar nu waren we met z'n tweetjes en vonden de schapen het toch niet zo geslaagd. Eentje kwam er nogal dreigend op Mare af, en op een gegeven moment hadden we de hele kudde achter ons aan. Men, wat kunnen die beesten hard blaten! Ben maar snel met Mare over het volgende hek geklommen, maar daar stonden heule grote koeien die al nieuwsgierig onze kant op kwamen. Ik vond het echt niet lollig. En Mare maar aaaaah, lieve koeien, kom mama, we gaan bij de koeien kijken..... Na een tijdje taaiden de schapen weer af en zijn we heel snel zo ver mogelijk bij ze vandaan weer overgestoken. Volgende keer maar weer gewoon naar de kinderboerderij. Is beter voor stadse mama's.
Oh ja, Mamax, hoe was je verjaardag?

Compu, haha, handig he, zo'n inbox? Ja ja, 40. Na, relaxt hoor, vind het niet echt een issue. Alleen de vruchtbaarheidskwestie vind ik wel slikken. Wordt nou toch wel tamelijk definitief.
Hi Compu, het gaat prima. Soms wat benauwheidsklachten, ik gebruik de inhalatie ook meer. Flink benauwd op zijn tijd, maar het is te doen.

Ik geniet ontzettend van Tim en Lianne. Man was de afgelopen vier dagen vrij, lekker genieten met zijn vieren. Ik was op zoek naar een nieuwe hobby (zingen of sporten). Volgende week woensdag ga ik kijken bij een theatergroep hier. Zij doen hetzelfde als De Lama's. Lijkt me hartstikke leuk.

Kopstoot van madam? Tsssss.....

Hel, erg attent van Frank. Leuk hoe peuters daar zo op reageren. Lianne heeft Disneyfiguurtjes (kon je sparen bij de supermarkt) en ze vroeg laatst of Sesamstraat een keer bij ons op visite kon komen .

Ga weer, Lianne wat meer aandacht geven. Ze is nogal snel met d'r handjes vandaag, niet dat ze gericht slaat maar ze mept wel snel om d'r heen. Dat heb je als papa weer na vier dagen aan het werk is en je je aandacht moet delen met je broertje

Hel, dat was een serieuze flirtactie hoor! Hij wilde vast een eindje met jou opfietsen. Wist hij veel dat K. Herdigein voor was. Vooral thuis opnoemen aan vriend, dan is hij weer een poosje koest.

Ik heb hetzelfde t.a.v. leeftijd. Het maakt me geen donder uit, ben blij dat ik gezond ben, maar wel de combi met kinderwens.
Hel, ik vind Max ook knap zo hoor. Vent wil alleen steeds stekeltjes maken, maar daar is het inderdaad (Godzijdank) te lang voor. Hij vindt het dan weleens lastig te bedenken wat hij er dan wel mee moet doen.

Het is ook lastig om af te sluiten. Jij hebt het dan qua leeftijd, ik qua geschiedenis. Ik ga nu alles op Marktplaats gooien, hoe raar ik het ook zal vinden als het opgehaald wordt.

Grappig dat je Frank tegenkwam.

Verjaardag was rustig maar geslaagd. Eerst door al m'n mannen verrast met een lekker ontbijtje en toen de hele dag af en aan visite. Gezellig!
Mooi verhaal Hel, eng schapen in het wild

Frank roels Heb een zwak voor die man.

Op visite bij Disney, dat is nog te realiseren Kokos.

De mijne wilde donderdag op visite bij de Koningin, want die was toch jarig?

Nee de Koningin is bij Jonathan. O. Nou dan wil ik naar Jonathan

Grappig trouwens hoeveel ze meekrijgen van dingen die kleintjes. Ceetje gisteren: 'De Koningin is naar huis gegaan want er was een auto gevallen over mensen heen en toen waren er mensen dood'.

En ik maar denken dat ze lief aan het spelen was en tv niet had gezien
quote:compu schreef op 04 mei 2009 @ 13:54:

Hel, dat was een serieuze flirtactie hoor! Hij wilde vast een eindje met jou opfietsen. Wist hij veel dat K. Herdigein voor was. Vooral thuis opnoemen aan vriend, dan is hij weer een poosje koest.

Kenneth! Die was ik helemaal vergeten! Ach ja, al die aanbidders... Na, actie Frank geslaagd hoor, hihi!

quote:Ik heb hetzelfde t.a.v. leeftijd. Het maakt me geen donder uit, ben blij dat ik gezond ben, maar wel de combi met kinderwens.

Ik blijf erbij dat de natuur dat niet goed geregeld heeft. Nou ja, beetje onzin natuurlijk, maar toch. Hoe is het nu bij jullie wat dat betreft (goes without saying dat je daar niet op in hoeft te gaan als je daar geen zin/behoefte aan hebt) - nog steeds even on hold?

Ik merk dat ik er wel een beetje emo onder ben. Komt mss ook omdat ik het (op aanraden van iemand hier, denk Suus?) laatst eens serieus heb aangeroerd bij vriend. Hij was erg verbaasd en reageerde heel lief. We praten er nu wel eens over. Niet dat hij ineens wel wil of zo (de situatie is er ook totaal niet naar), maar ik vind het wel fijn om het erover te kunnen hebben zonder dat het beladen is - met respect (bleeeeegh ) voor elkaars standpunt en gevoelens, zeg maar.
quote:Star schreef op 04 mei 2009 @ 14:18:

Mooi verhaal Hel, eng schapen in het wild

Frank roels Heb een zwak voor die man.

Op visite bij Disney, dat is nog te realiseren Kokos.

De mijne wilde donderdag op visite bij de Koningin, want die was toch jarig?

Nee de Koningin is bij Jonathan. O. Nou dan wil ik naar Jonathan

we hebben Bea niet gezien hoor!
Ik hou niet van die hele korte stekels dus snap jullie helemaal Mamax en Mal
Nou die korte stekels is het enige wat hartstikke stoer staat bij mijn kleine Apie met zijn hoofd vol kruinen.

Als Juul lang haar heeft dan is het net of hij altijd net uit zijn bed komt

Ik heb weer niks met lange stekels..

Hahaha Hel, ik moest echt lachen om je verhaal van de schapen en de koeien, is maar goed dat er niemand in mijn buurt is
Maar Malman zegt dat het zo warm is in de zomer met lang haar. Ik vind dat echt gel*l want ik heb langer haar dan M en toch zweet hij veel sneller dan ik. Ik vind stekeltjes best leuk bij jongetjes maar niet bij Jonathan. Dus ik hoop nu bij de iets betere kapper dat ze er een leuk modelletje in kunnen knippen.
quote:bambino schreef op 04 mei 2009 @ 14:30:

Nou die korte stekels is het enige wat hartstikke stoer staat bij mijn kleine Apie met zijn hoofd vol kruinen.

Als Juul lang haar heeft dan is het net of hij altijd net uit zijn bed komt

Ik heb weer niks met lange stekels..

Hahaha Hel, ik moest echt lachen om je verhaal van de schapen en de koeien, is maar goed dat er niemand in mijn buurt is Bam, dat vind ik geen korte stekels die Juul heeft. Ik bedoel echt dat gemilimeterde.
Kokos, ja, dat is natuurlijk ook weer even schakelen na 4 dagen voor Lianne...

Mamax, stekeltjes, mmmm, ook niet zo mijn ding nee. Maar ja, haren zijn ook niet zo'n papading geloof ik.. Marktplaats, da's ook wel wat ja...

Star, jaja, klein potjes grote oren... Mare ook al vragen in die richting. Waarom dan mama? Tja, leg dat maar es uit...
Bij Jonathan zitten op het KDV 2 jongetjes met Down die ook altijd gemillimeterd zijn (bijna kaal). Het zal vast wel praktisch zijn, maar toch vind ik het dan net lijken, alsof ze heel erg ziek zijn ofzo. Ik zou dat zelf niet snel doen denk ik.
Vrij vandaag Star?

gemilimeterd vind ik ook niks. wel goedkoop, want dat kan ik zelf wel
Stekeltjes bij Juul zijn natuurlijk wel leuk, Bam! ha ha, nee, serieus, ik vind dat het hem leuk staat.
jaja.............

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven