Good Luck 2

18-03-2009 16:58 5016 berichten
Alle reacties Link kopieren
nou, deel 2 dan maar

jaja.............
Ties is ook wel eens gemillimeterd, ook vanwege het weer en zo maar ik vind kort hem leuker staan. En dan wel iets stekelachtigs, al wil hij geen gel in dus zit het vaak gewoon plat...
Niet vrij, nu even naar dok met C.
Echt hoor Bam!

Ow, succes bij dok Star. Homeopaat of gewone dok?
ohh wat is er met C, heb ik iets gemist?
quote:Helenita2 schreef op 04 mei 2009 @ 14:20:Ik blijf erbij dat de natuur dat niet goed geregeld heeft. Nou ja, beetje onzin natuurlijk, maar toch. Hoe is het nu bij jullie wat dat betreft (goes without saying dat je daar niet op in hoeft te gaan als je daar geen zin/behoefte aan hebt) - nog steeds even on hold?

Ik merk dat ik er wel een beetje emo onder ben. Komt mss ook omdat ik het (op aanraden van iemand hier, denk Suus?) laatst eens serieus heb aangeroerd bij vriend. Hij was erg verbaasd en reageerde heel lief. We praten er nu wel eens over. Niet dat hij ineens wel wil of zo (de situatie is er ook totaal niet naar), maar ik vind het wel fijn om het erover te kunnen hebben zonder dat het beladen is - met respect (bleeeeegh ) voor elkaars standpunt en gevoelens, zeg maar.

Gelukkig dat hij zo reageerde. Dan heb je in elk geval de mogelijkheid om je hierover te uiten. Het is toch een soort proces waar je in terecht komt en het lijkt wel goed om dat met hem te delen. Juist als je allebei op een verschillende manier in dat proces zit. Je bent dan van elkaars ideeen op de hoogte in elk geval.

Ik bespreek het vaak hier (we zijn momenteel niet actief vanwege de school die in 2010 start), zeker omdat ik zie dat de vrijheidsdrang soms heel sterk is. Dat hij zich wel realiseert om weer met een baby te starten. Maar hij heeft het er voor over zegt hij. We zullen zien hoe het loopt.

Zelf vind ik het nu erg jammer dat ik door mijn leeftijd die druk zo voel. Was mijn leven maar anders gelopen, dan was ik eerder moeder geworden en stond ik er nu anders in. Maarja, het gaat zoals het gaat.
Compu, ik hoop dat het jullie in 2010 gegeven is!

Vergeet trouwens steeds te zeggen dat man z'n nichtje nu als invalkracht op CG d'r toekomstige school werkt. Ze is er heel enthousiast over. Vind het een leuk team wat ook heel regelmatig bijgeschoold wordt.
Terug naar de gewone dokter omdat ze nog steeds zo moe en bleek en onder de vlekken/eczeem zit, veel moet plassen, blijft niezen en zo moet hoesten.

Morgenochtend plasje inleveren en kijken of het niet meer een blaasontsteking is, daar zou ze namelijk ook moe van kunnen worden als het langzaam blijft aankwakkelen. Ze krijgt ook een vingerprikje om suiker te checken.

Als daar niks uit komt, denkt arts aan bloedarmoede (Starman had het vroeger als kind heel vaak, dus daar houden ze toch rekening mee) of een allergie, maar daar kunnen ze niet zoveel mee, want tot een jaar of vier vaak niet betrouwbaar de bloedtests.
Hè bah, een voor de kwakkelende Ciara. Kun je haar niet sowieso wat Floradix geven?
Sterkte bij dok, Star. Sneu voor Cee. Ik hoop dat ze iets vinden, wat makkelijk te behandelen is.

Thanx, Mamax! Ben benieuwd wie het is. Misschien werkt ze er volgend jaar ook nog? Er zijn veel leerkrachten afwezig momenteel.
Hel, wat heb je Mare geantwoord op al haar vragen trouwens?

Floradix kan denk ik inderdaad niet zoveel kwaad, thanks!
Hè gets Star, klinkt niet fijn... Hopelijk kunnen ze er iets mee!

Compu: Hoop ook dat het jullie dan gegeven is. Het klinkt wel alsof vriend er nu helderder in staat (of misschien lijkt dat nu zo hoor...)
Suuuuuus, hoessie daar?
Je hebt er ook pilletjes van. Blijven langer goed en smaken minder vies.
Zal eens kijken bij de drogist morgen. Kind kennende wil ze een drankje
Mijn moeder is trouwens ook een tafeltent aan het maken
Goed hoor. Met joe? Met kind ietsje minder lees ik. Bummer! Beterschap voor C!

Zit CSI te kijken, Grissom naar Sara gegaan? Heb ik even gemist?
Compu, welkom terug in de digitale wereld. Fijn dat meisje zo weinig last heeft van sleutelbeentje. Maar waarom kreeg je kopstoot? Leg eens uit?

Enka, wat fijn dat Lars het na een wat lastiger begin nu zo herlijk doet zeg. Geniet maar van de mannen.
Nou, beetje slordig bijgelezen, sorry.

Enka, wat super dat Lars het nu zo goed doet! Wat een wonder hè, zo;n oesteopaat! Heerlijk voor jullie en vooral voor Lars.

Voor Hel en Compu even een heeeeele dikke knuffel!

Star, wat naar dat Ceetje nog steeds last heeft. Ik hoop dat er nu iets uitkomt met het plasje.

Hier alles goed.

Hel ga jij die lady;s run nog doen? Kan ik me nog opgeven...;-) Lekker laat, maar ik heb net zo lekker gelopen, ha ha! Ik ga het uitzoeken.
quote:Star schreef op 04 mei 2009 @ 20:54:

Mijn moeder is trouwens ook een tafeltent aan het maken Ohh ik wil ook zo'n handige moeder....
Arme Ceetje, zit haar ook niet echt mee. gaan ze dat morgen doen, prikken voor de suiker?
quote:Star schreef op 04 mei 2009 @ 20:54:

Mijn moeder is trouwens ook een tafeltent aan het maken Ik ben benieuwd! Wat heb je voor stofjes?
Iedereen aangestoken door de tafeltent? Ik heb morgen vrij dus ga weer een flinke slag slaan!

Mal: was je nog de stad in vandaag? Nog bij Nimco geweest?

Juud/Mal: ik zoek een leuke camping in jullie omgeving... Tips?
Ja, ik was nog geweest maar ik zag nergens dat ik 10 euro korting kreeg. Dus toen heb ik ze nog 1 keer gepast, maar ik vind ze echt niet lekker zitten...

Oh en deze is voor Hel

Stressed is just desserts spelled backwards
Zie nou wel dat schapen niet lief zijn!
Stressed is just desserts spelled backwards

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven