Good Luck

12-05-2011 09:44 2650 berichten
Alle reacties Link kopieren
Uiteraard mop, uiteraard.

Zeg Amalia komt 3 juni. Hebbie ook zin in een date?
Su, ze klimt uit ledikant, link ding. Was net aan het zoeken, C had heur peuterbed ook al in augustus
Hellep? Al gelukt toch nu
Hieperdepiep Hoera

Gefeliciteerd kokos.

Wie zoekt er mee voor iets leuk aan de muur voor Eetje? Kom maar op met de links Mamax
Leef je uit
Ja pfffffffff dat ziet er dus niet aanlokkelijk uit zo'n site Bam
Hahaha tsjaa je denkttoch niet dat ik je alles in de schoot werp?

Ik heet nou eenmaal geen Mamax
Reageer dan gewoon niet
Ik dacht laat ik me eens van de sociale kant laten zien
sorry voor de opkomende faillissementen

Maar ja ik had vor mijn feel good modus echt 2 jurkjes nodig en die hebben ze daar nu eenmaal

Gisteren ook nog even met Evy op pad geweest en les 10 is nu ook een feit. Vanmiddag weer even bloedprikken en kijken wat de uitslagen nu weer geven.

Star, je kleine dame al in een groot bed? Wow, dat is snel! Ja dan zijn ze ineens weer heel klein hè. Wel lief. L blijft gelukkig gewoon in zijn bed en ligt dus nog steeds in zijn ledikant.

Kokos, gefeliciteerd!!!

Ik moet steeds wel lachen om al jullie iphone/ipad en apps gebeuren. Volgens mij ben ik zo 2010, met mijn gewone mobiel en laptop

Verder weinig te melden en aan het werk, vanavond man feliciteren die is nu jarig (40) en vrijdag een feestje. En verder gewoon lekker even rustig
Gefeliciteerd Enka!
quote:Suze02 schreef op 17 mei 2011 @ 21:35:

Grote meisjesbed?!? Is dat niet een beetje snel? Moet ik dat ook al dan?Nee hoor, Mini is pas 2 maanden over naar een peuterbed
quote:enka schreef op 18 mei 2011 @ 11:02:

Ik moet steeds wel lachen om al jullie iphone/ipad en apps gebeuren. Volgens mij ben ik zo 2010, met mijn gewone mobiel en laptop

Haha, dan zit ik nog in 2009, hier een gewone computer en gewone mobiel
Enka, gefeliciteerd met je man! Heb je nog wat leuks voor hem, 40 is een hele mijlpaal natuurlijk!

Bam, die lockerkast die ik laatst plakte heeft nu 20% korting. Misschien wel leuk om te weten.

Suus, wat een leuke schoenen! Hadden ze ook nog andere kleuren? Ik vind donkerblauw zo leuk, maar het staat me niet. Ik heb 3 juni een verplichte snipperdag, maar Pamax en ik zijn dan 6 jaar getrouwd. Schoonmoeder heeft aangeboden op te passen, dus wij zitten dan in de sauna. Anders was ik graag gekomen, ben erg benieuwd naar je huis!

Star, waar ben je naar op zoek?

Amalia, hoe gaat het met solliciteren?
Star, dit vind ik ook erg leuk voor op een muur. Er zijn heel veel verschillende dieren:

Hmm, hij haalt het plaatje weg. Dit is de link.
Kokos, van harte gefeliciteerd!!!

Hoe toepasselijk. Het is ook nog een kokostaart
Stressed is just desserts spelled backwards
Ha, gefeliciteerd met man, Enka! En goed bezig met Evy! Ik heb vanochtend les 16 gedaan, op naar de 5 km.

Mamax, in 2009 deed alles het ook prima toch? De iApparaten zijn hier aan komen waaien, anders was ik er ook niet aan begonnen hoor (maar nu ik ze eenmaal heb is het wel errug leuk en handig )...

Suus, 3 juni, leuk, is ook vakantie hier (zie ik nu ). Vrijdag even kijken of ik vrij kan nemen.
Ooo, Kokos gefeliciteerd! Op dezelfde dag jarig als Enkaman, grappig. Maak er een lekker dagje van!

Hee, Amalia aan het solliciteren, dat heb ik helemaal gemist. Vertel vertel!

Maatje 'dr losse tand zit er nog gewoon in trouwens. Helemaal scheef, maar erg veel beweging zit er verder niet in.
Haha grappig, heb net een knalroze buggy geruild met 2 meisjes aan de deur. Nu is Sjimmie de trotste eigenaar van een enorme knalbuggy. Ik denk dat ik hem van de week maar doorschuif aan mijn nichtje. Ze waren begonnen met 2 theezakjes, wel leuk (tenzij je om de 5 min. kinderen aan de deur hebt...)

Bam Sjors is de oudste, Sjimmie de jongste. Ik heb idd dat muggenspul wat je al noemde.

Sjors reageert niet op het vlees- en visgebeuren op tv. Ik heb het hem laatst geprobeerd om uit te leggen want hij zag het natuurlijk wel steeds maar hij had zijn eigen verhaal.

Sjors: Mijn papa eet dieren, vis en eend en ik eet alleen maar vlees.

Ik: en waar is vlees dan van gemaakt?

Sjors: van vlees natuurlijk!

Dus het komt nog niet binnen, prima! En Juul?

Mal leuk een vriendinntje voor V in de straat.

Ooh Enka balen van die aanrijding en het waterflesje! Voor verslapen heb ik een oplossing, niet haasten, je bent toch al te laat. (Is mijn motto de laatste tijd wel erg vaak trouwens, ooh te erg! )

Allergie is nog steeds aanwezig bij Sjim net als zijn eczeem. Zal voorlopig nog niet over zijn.

Star een roze donut is ook vele malen lekkerder dan een soepstengel, ik geef haar geen ongelijk . Hhaha mooi gerechtje...

Promod verzend naar NL? Was laatst op vakantie eens in de winkel, maar leuke spullen daar voor weinig.

Kokos van harte!

Suus mijn kleinste ligt ook nog in een ledikant en klimt er ook zelf uit. Dus je hebt nog alle tijd voor Meetje.

Mamax wat fijn een saunadagje in het vooruitzicht. Naar welke sauna ga je dan?

Hier verder alles goed hoor. Wil ook minder werken maar krijg het waarschijnlijk niet voor elkaar, grblm. Mannen ook alles goed. School gaat lekker, creche gaat goed, krijg hem alleen nog niet zindelijk, de draak....
Hoera voor Kokos!!!!!! Van harte meid. Heb je een leuke dag?

Mamax, wij komen uit hetzelfde tijdperk qua mobiel en computer haha.

Ga even mijn kleinste ventje aandacht geven. Hij heeft het wat zwaar deze week geloof ik.
Verzenden van Promod gaat snel... zondag besteld en vandaag of morgen binnen volgens de bevestiging.

Hel, goed zeg alweer les 16 Lijkt nog zo ver weg, maar ik vind het verbazend dat het zo snel al zo lekker gaat met lopen. En Maatje haar tand bungelt dus al bijna aan een draadje, T zou jaloers zijn

Mamax, die muurbomen zijn leuk hè?! Ga je die ook bij de jongens op hun nieuwe kamers plaatsen of heb je daar al hele nieuwe ideeën over?

Suze, leuke schoenen zeg! Ja ik moet nu natuurlijk ook op schoenenjacht voor bij de jurkjes, wel met hak maar niet te hoog want de bruiloft is bij Schloss Neuhausen met veel gras en bos en kinderkopjes.

Deze man, Edward Monkton, heeft de afgelopen dagen wel voor vrolijkheid gezorgd. Kan smakelijk lachen om zijn kaarten en ze zijn ook vaak wel erg toepasselijk en waar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven