Good Luck
zondag 20 november 2011 om 19:08
Zoooooooo, ben ik weer! Eerst was mijn moeke bij ons en nu ziojn we dit weekend naar nl geweest en heb ik de baby bewonderd, geweldig! Vandaag dagje bankhangen en morgen er weer tegenaan.
Bam, wat knap van Juul van het koken. En wat een leuke cadeaus zeg.
Mal, ik bedacht het twee weken geleden van de lootjes en ik wilde jullie vragen en toen was ik het weer vergeten........
Bam, wat knap van Juul van het koken. En wat een leuke cadeaus zeg.
Mal, ik bedacht het twee weken geleden van de lootjes en ik wilde jullie vragen en toen was ik het weer vergeten........
zondag 20 november 2011 om 19:18
zondag 20 november 2011 om 19:41
Zwemmers gefeliciteerd! Goed zeg allemaal.
T nog niet af gezwommen, hij hield zijn handen niet de hele tijd in zijn zij met rugzwemmen en zijn benen zijn met het trappelen van de borst- rugcrawl niet altijd naast elkaar... Nou ja in januari mag hij zeker.
Leuk Jin, dat het een geslaagd weekend was, moest wel lachen om je gehaaste mail haha. Hebben de mannetjes het ook naar hun zin gehad?
Bam, ik vind het echt wel super stoer wat Juul allemaal maakt in de keuken. En als het dan ook nog smaakt?!
Lootjes, ben ik voor.
Oh als jullie nog op zoek zijn naar leuke boeken;
Het Muizenhuis - Karina Schaapman
De Boeken van Agent en Boef - Tjibbe Veldkamp
Hebben de jongens van Sinteropa en oma gehad. Erg leuk.
Mijn ouders kwamen vrijdag en mijn moeder bleef een nachtje. Gisteren was mijn moeder hier naar de intocht met L, ik was met T naar zwemles. En vrijdag ben ik met T en L naar het Sinterklaashuis geweest, was heerlijk rustig en ze hadden dan ook alle tijd voor de jongens, erg leuk. Ze mochten taai taai versieren, helpen inpakken, tanden poetsen van het (nep) paard en natuurlijk bij Sinterklaas langs en nog wat dingen.
T nog niet af gezwommen, hij hield zijn handen niet de hele tijd in zijn zij met rugzwemmen en zijn benen zijn met het trappelen van de borst- rugcrawl niet altijd naast elkaar... Nou ja in januari mag hij zeker.
Leuk Jin, dat het een geslaagd weekend was, moest wel lachen om je gehaaste mail haha. Hebben de mannetjes het ook naar hun zin gehad?
Bam, ik vind het echt wel super stoer wat Juul allemaal maakt in de keuken. En als het dan ook nog smaakt?!
Lootjes, ben ik voor.
Oh als jullie nog op zoek zijn naar leuke boeken;
Het Muizenhuis - Karina Schaapman
De Boeken van Agent en Boef - Tjibbe Veldkamp
Hebben de jongens van Sinteropa en oma gehad. Erg leuk.
Mijn ouders kwamen vrijdag en mijn moeder bleef een nachtje. Gisteren was mijn moeder hier naar de intocht met L, ik was met T naar zwemles. En vrijdag ben ik met T en L naar het Sinterklaashuis geweest, was heerlijk rustig en ze hadden dan ook alle tijd voor de jongens, erg leuk. Ze mochten taai taai versieren, helpen inpakken, tanden poetsen van het (nep) paard en natuurlijk bij Sinterklaas langs en nog wat dingen.
zondag 20 november 2011 om 19:50
Van harte met alle zwemdiploma´s ! Geweldig! Oudste gaat hier in januari verder zwemmen, moet dat arme kind verplicht van 3m hoge duikplank springen. Rare regels heb je hier toch .
Enka, wat klinkt dat geweldig dat huis! Wat leuk zeg, dat tandenpoetsen, proest.
kerstverassingen, dat klinkt luguber hahaha.
Enka, wat klinkt dat geweldig dat huis! Wat leuk zeg, dat tandenpoetsen, proest.
kerstverassingen, dat klinkt luguber hahaha.
maandag 21 november 2011 om 10:27
Wat een knapperds toch, Juul en Maatje, gefeliciteerd met jullie zwemdiploma!
Suus, adres kwijt Bijna niet meer de moeite van het opschrijven, over 2 maanden is het weer anders
Jin, lekker babysnuffelen! Gaat alles goed daar?
Enka, klinkt leuk dat Sinterklaashuis! Hij komt hier in het museum en volgend weekend natuurlijk het Pietendorp, maar even kijken wat we doen. De man is net een week in het land en de jongens hebben er al 4 feestjes opzitten Vorige week zaterdag de intocht, zondag in toekomstig dorp, moesten daar qua inburgering wel heen dus Zaterdag in een andere wijk, Maxi had aan een kleurwedstrijd mee gedaan, 2e prijs gewonnen! En gisteren vierde een vriend z'n verjaardag en daar in het dorp was ook een Sinterklaasfeest, daar waren alle kinderen heen. Ben die man eigenlijk alweer een beetje zat...
maandag 21 november 2011 om 10:32