Good Luck

12-05-2011 09:44 2650 berichten
Alle reacties Link kopieren
Amalia, wat beviel je niet aan de Cerazette, ik overweeg hem ook namelijk. Ben een beetje klaar met condooms maar nog niet klaar genoeg voor een definitieve keuze en spiraal vond ik ook niks.
Stressed is just desserts spelled backwards
Ik word er moe van, gevoel alsof mijn nek vastzit en moet 'kraken' zeg maar om een dof gevoel van watten uit mijn hoofd te halen.

Humeur was vorige keer ook niet al te best, dat viel nu mee (had hem vorige maand ook geprobeerd maar snel gestopt, nu na de menstruatie 2e kans). Daarnaast -en dat is een logisch maar vervelend verschijnsel- krijg ik stuwing in mijn rechterborst! Nou, daar zit ik niet op te wachten haha. Maar omdat ie goed met bv kan voel je dat normaal niet. Ik geef geen bv meer.

Ik wilde deze pil vanwege het lage hormoongehalte en omdat er geen stopweek is.

Spiraal vind ik doodeng en ik hoor net zo veel negatieve als positieve verhalen (lang vloeien, kramp) en dat vind ik teveel negetief.

Maar ik wil wel wat! Niet eens omdat ik condooms vervelend vind (scheelt weer een natte plek in bed ) maar ik heb 2, 3 dagen pijn onderin mn buik gedurende de eisprong, 2 dagen voor mn menstruatie ben ik niet te pruimen en ik ben 7 tot 8 dagen ongesteld En dat iedere 28 dagen.... No fun.

En nee, definitieve keuze wil ik ook niet. Ik zou best per ongeluk nog een 4e willen. Zeker niet bewust maar mocht het gebeuren dan zouden man en ik het niet erg vinden. Als we er beiden nog zo over denken denk ik dat sterilisatie niet een overweging is.
Ja ik ben nog aan de Cerazette Amaal, maar stuur maar naar Mal

Wat ga je nu doen dan, toch spiraal?
O, mosterdX-D
Hier een egopostje, sorry! CB heeft in een week tijd een dikke lip, een nieuwe tand, 5e ziekte en een hardnekkige oorontsteking. Om de anderhalf uur is hij wakker in de nacht! En domme ik, ga steeds heen, dus nu rekent hij erop. Heb nu door dat hij niet steeds wakker is door pijn, maar door zitten in bed (even bestudeerd). Nu proberen te laten brullen vannacht.

Ben gesloopt!
Grappig, ik ben ook net weer gestopt met de pil. Ik heb het deze keer langer vol gehouden, maar was de constante vermoeidheid en het vaak hoofdpijn hebben zat. Spiraal zie ik ook (nog?) niet zitten, ik ben al zo vaak onder het mes geweest de laatste 6 jaar, dat doe ik zeker niet vrijwillig nog een keer, geheelonthouding lijkt ons ook zo ongezellig , dus nu maar weer condoom. Met als bijkomend voordeel inderdaad dat droge bed

Star! Je bent er weer! Had je een ban, of even geen zin?
Compu, kun je zijn bedje niet op jullie kamer zetten en als hij weer gewend is door te slapen weer terug zetten? Ik ben een watje hoor, maar ik kan ze ook echt niet laten huilen. Nog steeds niet.
Nou zo'n lange ban had ik niet Even geen zin, las wel mee hoor.

Ach arme CB! Sterkte er mee Compu.

Niks aan, een kwakkie in een zakkie
Mamax, wij hadden het plan om hem in bed tussen ons in te laten liggen. Maar nu ik weet dat het door het zitten komt, heeft dat ook geen zin lijkt me. Maar vannacht als ik ten einde raad ben, doe ik dat vast wel..
Ik haat huilende kinderen. Dan moet ik erheen
Goedenavond.

Ik val er lekker in zo tussen de spiraalscondoomsdepilensterrilisatie...

Ah dat zijn slopende nachten compu, misschien toch volhouden?, al was ik daar ook nooit een ster in .
Hallo hallo,

mijn laatste verregende vakantie-avond

Lekker hoor, ach een voordeel heb in mijn 2 weken vakantie niet 1 keer de tuin hoeven te sproeien. En morgen weer aan de slag Niet zo heel veel zin in, de sinterklaashel is in volle gang. Vent is vandaag alweer begonnen en is vertrokken voor 3 dagen Genève. En volgende week weer 3 dage UK. Was hij wel een beetje chagrijnig over want hij hoorde dus pas afgelopen vrijdag van deze trips.

Amalia, want een valpartijen bij die dame van jullie, die wil volgens mij veel te snel met haar grote broers mee doen.

Compu, wat sneu van mannetje en kindjes laten huilen? Wij hadden vannacht ook weer een peuter tussenin. Wordt CG ook vaak wakker 's nachts?

Mamax, schiet al lekker op bij jullie huis. Hoe gaat het eigenlijk met Maxi's bril? Blijft hij een beetje heel?
Nog even verder, had het gisteravond nog getypt maar toen ineens de site in onderhoud.

Haha wisselkindjes dus rijp voor de volgende groep. T heeft op het moment 3 wiebeltanden, wil hij misschien iets na de zomervakantie? Maar nee, hij heeft ook nog weinig interesse in lezen en schrijven etc.

Bam, leuk de kermis, Tilburg? Of staat die voor komende week op het menu?

Jinny, hoe is het vandaag gegaan?

Hel, goor hè al die naaktslakken, gisteren heeeeel veel pogingen gedaan om ze te ontwijken. En vrijdag maar een hardloopjack gekocht voor al die heerlijk verfrissende buien

Suze, jullie dus beter weer in Italië gehad dan wij in Denemarken. Hebben de dametjes ook genoten?

Star, wij zaten in een huis op een prive parkje vlak bij het strand bij zuid oost jutland, klein uurtje naar Legoland.

Zo. En nu weer aan het werk. Ben alweer helemaal terug, zucht
Lekker pittig dus Compu, bah.

Mamax, ik kan Aatje wel laten huilen (nouja, nu niet meer omdat ze dat bijna nooit doet, maar tijdje geleden wel) maar de jongens niet. Als er een jongen van 5 en (bijna!) 4 huilt s nachts zal er wel echt iets aan de hand zijn

Gezellig weer . Boeheoehoeoeo, hoe triest kan de zomer zijn? En waarom verhuizen we eigenlijk niet gewoon met zijn allen naar Ibiza ofzo? Nee, lekker klagen en mopperen Suf eigenlijk.
Weet je wat pas triest is, schijnt er een heerlijke buiten, willen ze alleen maar binnen spelen, en dus zitten we binnen ipv een boodschapje doen, fietsen en mijn ijskoffie wacht en wacht en wacht maar op het terras! Ik heb ze al mickey-mouse-ijs beloofd (een enorm ijs) maar zelfs dat helpt niet..... En het zijn nog wel van die buitenkinderen normaal gesproken. Lekker dan .

Ik geef mijn zon aan Mal, geef mij die regen maar even

Enka, sterkte met de sinterklaasdrukte en de uithuizige man!

Compu, dat is wel heul veul ineens. Arm kind! En arme mamma zonder slaap! Ik heb ook een bijna-kleuterje de halve nacht bij mij in bed gehad, maar dat gaf niets want Jinnyman sliep in de logeerkamer omdat ie in het holst van de nacht moest arbeiten (tot in de avond).
quote:Star schreef op 25 juli 2011 @ 20:48:

Ik haat huilende kinderen. Dan moet ik erheen Eensch, kan ik erg slecht tegen.
Sterk spul dat Fishermans Friend , oudste wil echt niet .
Huilende baby's zijn dan nog wel een beetje aandoenlijk. V-tje huilt sinds kort met echte traantjes, aaaah zielig
Stressed is just desserts spelled backwards
Aaah.... Dan is het menes
Up om te melden dat ik naar bed ga. Mijn eerste werkweek zit er voor meer dan de helft weer op. Nu twee dagen uitrusten

En gelukkig blijft het dit weer dus chillen voor de buis
Het is hier droog! Eens even checken of dat zo blijft vandaag....
Volgens mij blijft het mooi vandaag. Jeetje nog anderhalve week vrij zeker?
Nog 2,5 mop. Het gaat wel hard maar gelukkig niet zo hard
Jaah, hier ook zonnig ende droog! Kind onder de douche parkeren en dan op naar opa en oma. Kijken of er weer nieuwe geitjes zijn bij onze favoriete kinderboerderij (jaja, eerst kind afdrogen, aankleden en in de auto zetten ).
Hel, leuk noar de kinderboerderie! En nog leuker met opa en oma!

Suus, werkweek zal wel even aanpoten zijn, sterkte.

Star, hoe lang heeft Ceetje nog vrij dan?

Enka, hoe is het met werken gegaan? Beetje te doen?

Compu, hoe gaat het nu met cb? Is hij al wat minder zielig? Beetje geslapen? Ik niet, oudste was om 5.30 uur up en vooral running .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven