Good Luck

12-05-2011 09:44 2650 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn meneer zit weer een gezellige film te kijken: not. Iets vaags op 8, joepie.

Zo, heeft er nog iemand familie met een huis aan zee? Ik zoek nog wat voor 6 personen in het weekend van 12 augustus.... Ik weet het, lekker op tijd
Na een uur of 5 slaap heb ik nu hoofdpijn

Meetje verkouden, dan weten jullie het wel....

Hier iedereen lekker geslapen?
quote:mamax schreef op 29 juli 2011 @ 17:49:

Hel, Arie heeft een nieuw programma (en net van de week bekend gemaakt dat hij echt echt echt niet van de mannen is ) http://www.nu.nl/achterkl ... omoseksuele-ervaring.html Dus.Ik vraag me toch echt af of Arie mag liegen van God
Meetje vaker ziek dan Jeetje hè? Die is nooit ziek toch?
Meetje heeft vrijwel altijd een snotkop. Maar dat had Jeetje op deze leeftijd ook dus als het goed is ben ik er over een jaartje vanaf

Jij gelooft niet dat Arie het niet op jongens kan begrijp ik?
Is dit wat Suus:

http://www.bungalows.nl/i ... pes=1&bngDetailType=plain

Heerlijk geslapen, hele week druk geweest op werk (ik zit alleen) dus behoorlijk moe gaan slapen gisteren.
Mini ook behoorlijk verkouden nu, Maxi is er alweer vanaf. Het wordt ook hoog tijd voor de zomer!
Het zou mij ook niet verbazen als Arie van de herenliefde was. Maar da's eigenlijk nergens op gebaseerd, haha!

Familie uitje naar zee Suus?

Heeft Maxi ook helemaal gelijk in dat dat zIelig is ja... Wel goed dat ze daar zo mee omgaan naar de andere kinderen toe.
Ins buro is van Jiskefet, Hel.

Hij is door ons steeds uit bed gehaald, gevoed, gespeeld. En ja, dan krijg je dat. Dan slaapt hij licht door oorpijn ofzo.

2e Nacht is goed gegaan.

Nu weer oorontsteking helaas.

Mal, red je het met de twee samen? Gaat het al wat beter met slaan of eigenlijk niet slaan?
Ziet er wel goed uit Mamax! Ik gooi het in de groep.
het pist hier de hele dag al de hemel uit!

Compu, het zit hem ook niet mee he? Heeft hij antibiotica? Beterschap. Hopelijk zit hij snel wat lekkerder in zijn velletje en slaap jij ook snel wat beter!

Suus, al wat gevonden voor een weekend weg? Met wie ga je?

Mamax, is het druk nu in de vakantietijd dat je alleen zit?

Hel, wat leuk dat je Maatje mee hebt genomen naar je werk! En dat "speelgoed" klinkt helemaal geweldig! Oudste is stikjaloers als ik hem vertel dat zij wel mee mag en hij niet! Hij stond gisteren helemaal klaar en toen mocht het niet van mij .
Het pist hier niet Jinster, het is alleen maar stervenskoud. Echt stom weer...

Met een vriendin en 4 kinderen ga ik. Mits ik nog wat weet te regelen dus....

Fijne dag gehad Jin?
Klinkt leuk Suus! Hoe oud zijn die andere twee kinderen? Ik neem aan dat je die twee van jezelf mee neemt namelijk . Deze dag was zeer stom en vermoeiend, ik ben blij dat we morgen weer een nieuwe dag hebben.
Dat komt door dat stomme weer Jin. Daar wordt iedereen niet goed van. En hastikke ongezellig. Stommerderstommerderstom! Ik had in de auto 16 graden vanmiddag. ZESTIEN. Het is 30 juli... Ik bedoel: kansloos.

Kinderen in vette pyama's en slaapzakken in hun nest ipv in hun naakte niksie onder een lakentje zoals het hoort. STOM.

Dus

Morgen zon en een leukere dag.

5 en 8 Jin. Reuze gezellig dus. Mijn vriendin uit verweggistan. Ik heb er helemaal zin in. Maar we doen ieder jaar wel zoiets en het is altijd rotweer. Dus dames: het weekend van 12 aug niet te veel plannen want het regent en het is koud

Lekker slapen lieve Jinny, tot morgen.
Allemaal snotkopjes lees ik. Oudste ligt ook met koorts in bed en 'een prikje in z'n keel' als hij eet .

Ik wil zooooooomer!!! Nog 2 weken. Als het in Italië niet ineens dan heel koud wordt

Jin die tute lijkt me zooo schattig . Moet er altijd aan denken als ik die playmobilpoppetjes hier tegenkom die door dat ding niet kunnen blijven staan, zo zwaar
Dan zit ik in de auto suus, en ik ga geloof ik altijd met regen naar de zon
Amalia, dat popje van Playmobil heb ik voor in de Tüte. Als ouders moet je dat megading dus helemaal volstouwen met leuke cadeautjes, nuttige dingen en lekkere dingen. Ik vind die Tüte echt geweldig, ik ga los . Ach arme L. wat sneu! Een prikje in zijn keel klinkt als zere keelpijn. Hopelijk helpt een boerennacht en wordt het niet erger!

Suus, leuk een weekendje weg met vriendin uit Verweggistan. Hebben de kinderen daar zo´n maand of drie vrij in de zomer en komt ze dan hier elk jaar? Morgen hier nog fikse regen voorspeld, dus sodemieter op met je .
Boerennacht? Dat ken ik niet :-). vroeg erin en vroeg eruit? Hoop het toch niet hij lag er laat in.

Aaah m'n maag helemaal van slag! Ben er wakker van geworden en nu zit ik moe en balend beneden, grrmmbbll . Hoop dat het zo weg zakt dankzij Okugest.
Gaat ie weer, Amalia?

Die boerennacht wil ik ook wel weten! Misschien Duitse uitdrukking?

Suus, waar slaapt ze? Plezier gewenst!

Dat weekend wordt CB een jaar! Dus geen verjaardag in de tuin, jammer.

Oja, nog kadotips? Van ons krijgt ie my first

Puky.
Vergeet het helemaal, hij slaapt doorrrrr!!

En ik ben wakkerrr!!

Jimmy, betere dag gewenst voor jou.

Durf het bijna niet te zeggen, maar ik geniet van dit weer! (sorry hoor)
Genieten van dit weer Compu?!? Hoezo dan? Wat doe je dan? Wrom?

Maar super dat hij doorslaapt zeg!! Daar komt een mens van bij he, een beetje degelijke nachtrust. Mooi!

Amaal nog een beetje geslapen?
Goedemorgen trouwens
Nou vorige week toen jij nog niet terug was Suus, was het twee dagen 13 graden .
Echt achterlijk weer dus Star....
Jullie Google stuk ofzo?

"Er werd blijkbaar uitgegaan van de veronderstelling dat boeren het 's nachts lang rustig hebben; want de boerennacht was een nacht dat het schip werkloos aan de wal lag, zodat men eens rustig kon gaan passagieren en slapen en zo. Aangezien dit haast alleen van zaterdag op zondag het geval was en een koopvaardijschip die dagen door hogere beschikking uitgerekend meestal vaarde, was de boerennacht een vrij zeldzaam exemplaar van een nacht". Bij de marine sprak men wel over de grote beurt voor iets soortgelijks, d.w.z. dat men zaterdag en zondag geen wacht had (gewoonlijk eens in de drie weken).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven