Good Luck
woensdag 26 oktober 2011 om 16:19
woensdag 26 oktober 2011 om 17:41
O, is er weer ergens een rel?
Leuk spul Bam en Compu, ideale sint kadootjes.
Maatje vandaag voor het eerst met kleren aan geoefend op zwemles, lachen. Ze mag in november afzwemmen, ik vind het maar stoer.
Even checken met jullie: is een DS over the top voor een bijna 6 jarige? Zat erover te denken er Maatje een voor verjaardag te geven.
Maatje vandaag voor het eerst met kleren aan geoefend op zwemles, lachen. Ze mag in november afzwemmen, ik vind het maar stoer.
Even checken met jullie: is een DS over the top voor een bijna 6 jarige? Zat erover te denken er Maatje een voor verjaardag te geven.
woensdag 26 oktober 2011 om 18:56
Wil ze dat dan? Een DS is uit.... Een beetje koter ramt gewoon op de iPad
Maar als ze er echt een wil vind ik het voor 6de verjaardag wel kunnen hoor. Ik heb nog geen idee trouwens. Er komt in december een tablet voor kinderen op de markt, eens zien of dat wat is.
Lachen he met kleren aan. Sprong ze er zo in?
En volgende maand afzwemmen
Ach ja Star, je kent me, als je domme topics opent over zware zaken ben ik de lulligste niet. Doe ik graag mee
Maar goed komt niet van de grond, zie je het?
Jin, kijk ff naar je post over de bollen.
Maar als ze er echt een wil vind ik het voor 6de verjaardag wel kunnen hoor. Ik heb nog geen idee trouwens. Er komt in december een tablet voor kinderen op de markt, eens zien of dat wat is.
Lachen he met kleren aan. Sprong ze er zo in?
En volgende maand afzwemmen
Ach ja Star, je kent me, als je domme topics opent over zware zaken ben ik de lulligste niet. Doe ik graag mee
Maar goed komt niet van de grond, zie je het?
Jin, kijk ff naar je post over de bollen.
woensdag 26 oktober 2011 om 20:08
quote:mamax schreef op 26 oktober 2011 @ 16:21:
Ziet er leuk uit Bam! Ik heb voor de jongens gewoon hun eigen mes (waar ze mee eten) als ze me willen helpen, werkt ook.
Ja Juul dus ook, maar dat levert regelmatig gemopper op en als je niet uitkijkt alsnog een snee, omdat hij het toch wil proberen en er dus alsnog van afschiet en ondanks dat het dan vrij bot is, loop je dan alsnog de kans op een snee...
En dit stimuleert volgens mij nog veel meer, allemaal keukenhulpjes die van jezelf zijn en er ook nog eens onwijs leuk uitzien.. En je moet toch wat bedenken voor de klaas
Alleen is Juul wel een onwijs luie kok...... Hij gaat zitten op het aanrecht..dat is prettiger voor zijn billen aldus Juul..
Ziet er leuk uit Bam! Ik heb voor de jongens gewoon hun eigen mes (waar ze mee eten) als ze me willen helpen, werkt ook.
Ja Juul dus ook, maar dat levert regelmatig gemopper op en als je niet uitkijkt alsnog een snee, omdat hij het toch wil proberen en er dus alsnog van afschiet en ondanks dat het dan vrij bot is, loop je dan alsnog de kans op een snee...
En dit stimuleert volgens mij nog veel meer, allemaal keukenhulpjes die van jezelf zijn en er ook nog eens onwijs leuk uitzien.. En je moet toch wat bedenken voor de klaas
Alleen is Juul wel een onwijs luie kok...... Hij gaat zitten op het aanrecht..dat is prettiger voor zijn billen aldus Juul..
woensdag 26 oktober 2011 om 20:10
quote:Maleficent schreef op 26 oktober 2011 @ 17:34:
Morgen in de aanbieding bij de Lidl: skibroeken en ski-jassen.
Even een tip van mij tussendoor!
[afbeelding]
Juul past die nog van vorig jaar, maar wel een aanrader. prima spul. Misschien haal ik er vast een voor volgend jaar
Al kan ik me herrineren dat deze goedkoper was dan die van nu..
Weet jij daar nog iets van Mal?
Morgen in de aanbieding bij de Lidl: skibroeken en ski-jassen.
Even een tip van mij tussendoor!
[afbeelding]
Juul past die nog van vorig jaar, maar wel een aanrader. prima spul. Misschien haal ik er vast een voor volgend jaar
woensdag 26 oktober 2011 om 20:12
quote:Helenita2 schreef op 26 oktober 2011 @ 17:41:
Wat cool zeg zwemmen met kleren aan. Ging hetgoed? Leuk bijna afzwemmen.
Ik vind het persoonlijk wel over the top, maar goed.. ik geef weer bakken met geld uit aan andere dingen voor Juul.. hahaha
En als jij het een goed kado vind, gewoon doen dus..
Wat cool zeg zwemmen met kleren aan. Ging hetgoed? Leuk bijna afzwemmen.
Ik vind het persoonlijk wel over the top, maar goed.. ik geef weer bakken met geld uit aan andere dingen voor Juul.. hahaha
En als jij het een goed kado vind, gewoon doen dus..
woensdag 26 oktober 2011 om 20:18
Zoo ik heb nog een onwijs leuke tip voor jullie en Jin als je weer eens hier bent is het ook leuk voor jouw kinders denk ik, als je het al niet kent.
Wij zijn vandaag bij de militaire luchtvaart museum geweest.
De jongens hier vonden het geweldig, en wij trouwens ook.
Echt een aanrader, onwijs leuk.
Ze mochten van alles doen. In een cockpit zitten en sturen, proefjes doen. oortest. Luisteren hoe je naam ( ben het even kwijt maar noem het maar even vliegtaal) in vliegtaal genoemd wordt. Bij Juul was het even uit mijn hoofd: Juliet, hmm en verder kom ik al niet, hahaha
en nog veel meer.
Ook leuk voor een kinderfeestje...
Wij zijn vandaag bij de militaire luchtvaart museum geweest.
De jongens hier vonden het geweldig, en wij trouwens ook.
Echt een aanrader, onwijs leuk.
Ze mochten van alles doen. In een cockpit zitten en sturen, proefjes doen. oortest. Luisteren hoe je naam ( ben het even kwijt maar noem het maar even vliegtaal) in vliegtaal genoemd wordt. Bij Juul was het even uit mijn hoofd: Juliet, hmm en verder kom ik al niet, hahaha
en nog veel meer.
Ook leuk voor een kinderfeestje...
woensdag 26 oktober 2011 om 20:20
woensdag 26 oktober 2011 om 20:47
quote:bambino schreef op 26 oktober 2011 @ 20:10:
[...]
Ik had een skipak aan 1 stuk (die foute rooie ), voor 15 euro volgens mij, maar die is nu te klein (na 2 jaar). Bewaar ik voor mr V. En die pakjes van broek en jas waren 25 euro.
Maar ik heb geen reserve winterjas meer, dus ik vind het op zich wel handig om jas (+broek) te kopen voor als hij een keer onder de modder thuiskomt.
Maar volgens mij is het nog wel goedkoper dan elders.
[...]
Ik had een skipak aan 1 stuk (die foute rooie ), voor 15 euro volgens mij, maar die is nu te klein (na 2 jaar). Bewaar ik voor mr V. En die pakjes van broek en jas waren 25 euro.
Maar ik heb geen reserve winterjas meer, dus ik vind het op zich wel handig om jas (+broek) te kopen voor als hij een keer onder de modder thuiskomt.
Maar volgens mij is het nog wel goedkoper dan elders.
Stressed is just desserts spelled backwards