Good Luck

16-07-2009 21:51 2988 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ach die arme Thijmen, wordt nu al geindoctrineerd

Geen tips voor kleine man, je weet hoe slecht Ceetje sliep, dus ik waag me er niet aan

Relaxen gaat steeds beter
Wij hebben hier ook een vraagmonster die alles wil weten als tie gaat slapen, maar dan met name wat hij de volgende dag gaat doen...

En zo had juul ook een heel ritueel van gedag zeggen: eerst kusje, handje, knuffel en ik de beesten die hij in bed had liggen precies hetzelfde en geloof mij dat zijn er veel... En daar kwam steeds wat bij: Dag zeggen, okidokidokijokie,, love you etc etc. Ik ben daar vrij ver in mee gegaan, maakte mij niet zoveel uit en nu een half jaar later of zo is het alleen nog Juul kus,knuffel hand ritueel en soms zijn haasje en hij lult nog een paar woorden als ik weg ga en dan is het voortaan klaar!

( hier ook wel huilsessies gehad, hoor maar die waren zo doorzichtig dat we daar niet intrapte)

Dus kortom: Ik denk dat het een uitprobeerfase is, tot hoever kan ik gaan. En ze heeft nu de douche bereikt....
Kokos, Misschien is dat boek ook iets voor jullie en geeft ze ook aan waarom ze huilt?

Thijmen had even een periode dat er een spook achter het gordijn zat en een draak onder het bed en wij zeiden toen dat die spoken en draken heel lief zijn en dat ze even gedag komen zeggen en dat als hij dat niet wilde maar tegen ze moest zeggen dat ze maar naar hun eigen huis moesten. Nu komt hij vaak zelf met "mama er zit een lieve draak onder mijn bed en die jaagt de spoken weg"
Ohh Enka, nu je het over enge draken hebt.

Juul ziet overal krokodillen Enge welte verstaan.

Nu heeft meneer een krokodillenlamp......

Die krokodil moest dus weg, want hij ging julian in zijn billen bijten... Manlief verteld dat het een lieve krokodil was en ik later eens een keer dat deze lieve krokodil altijd licht maakt als het nodig is.. Gelukkig mocht meneer de krokodillenlamp blijven... Ik zag me al schroeven...
Ohh Enka, nu je het over enge draken hebt.

Juul ziet overal krokodillen Enge welte verstaan.

Nu heeft meneer een krokodillenlamp......

Die krokodil moest dus weg, want hij ging julian in zijn billen bijten... Manlief verteld dat het een lieve krokodil was en ik later eens een keer dat deze lieve krokodil altijd licht maakt als het nodig is.. Gelukkig mocht meneer de krokodillenlamp blijven... Ik zag me al schroeven...
Prachtig citaat heb je enka..
Een vraagmonster
Hij timmert nu zo te horen zijn kamer in elkaar
Had je gehoopt dat ie ging slapen?
Hij heeft de vloer gedweild in het winkelcentrum, meneer vond het nodig om een woedeuitbarsting te krijgen omdat hij vertikt te slapen overdag terwijl meneer dat eigenlijk nog wel nodig heeft. en ik was er helemaal klaar mee Dus heb ik hem op bed gelegd, heeft wel half uurtje geslapen en vroeg toen of hij uit bed mocht om te spelen op zijn kamer..

Juul is erg bewerkelijk de laatste dagen.......
Er komt vast storm
Die van jou ook bewerkelijk?
Nee dat niet, maar wel Druk.
Joehoe!

Daar zijn we weer. Ik was dus even weg naar een vaag vakantiehuis in het altijd natte Overijssel (ga 1x per jaar 2 dagen en het is altijd kaaauuuttt weer, dit keer gelukkig niet anders )

Zo, hoest verder hier? Alles wel met iedereen?
Yep en met u? Leuk gehad?
Zo, bergen onwillige koters zie ik alweer. Hel, en? Zit je al halverwege de trap ondertussen?

Dinsdagmorgen daten ok?

Uh.... ik geloof dat ik genadeloos last krijg van zwschdementie... Lees ik net alles terug weet ik het nu niet meer???
begint al vroeg.
Het was wel gezellig Star.

Met mij verder alles best. Ik vind alleen dat mijn vent eens wat moet gaan doen in verband met dat kind dat over een week of 7 in mijn bed ligt (je hebt me 38 weken belooft dus ik ben er dan klaar voor ). We hoeven bijna niks maar ik geloof dat hij echt denkt dat het nog wel even kan wachten: sjouwwerk want dozen moeten van zolder gehaald, logeerbed uit elkaar halen en verplaatsen, planken ophangen, kind erkennen zijn zo de dingen waar ik maar even aan denk). Ik ben goed bezig: Hema geweest voor nieuwe hydrofielen, aankleedkussenhoezen en voedingskussen hoes met roze bloemetjes en rode hartjes, schattig hoor! En dit weekend ga ik verf kopen. Ik dacht op die rode hartjes door te borduren en dus een roze muur met rode harten te maken. Maar goed, tot de vent iets doet kan ik niks aangezien muur die ik moet verven niet leeg is.

Na ja, je kent het wel
Wel gezellig, klinkt niet echt heel enthousiast? Was je met meiden weg?

Ooooooo kind erkennen!!! Het is goed dat je dat zegt, want dat vergeet ik voor het gemak maar even. Was dat ook alweer nodig?

Roze en rood is leuk!
Nee, het was gezellig! Met vriendinnetje en kinderen. Alleen hopen we ieder jaar weer op lekkere badjes in de tuin en lukt dat nooit.

Dat erkennen moet omdat die lamzak van een vent van je nog steeds niet met je getrouwd is () en jij dan je kraambed binnen 3 dagen moet verlaten om zelf je chic aan te geven bij de burgelijke stand ofzo? Kweet niet meer precies, weet wel dat het handiger is het te doen voor geboorte... Dus doen we dat maar weer, toch?
Heb je het nu over mijn lamzak of de jouwe?

Zal eens een dag prikken dat we alles maar even moeten doen. Kaartjes enzo moet ook nog. En plafond witten, dingen ophangen en en en. Zelfde verhaal als daar dus
Oh ja, kaartjes, dat moet ook nog...

Jou lamzak natuurlijk, ik wil niet trouwen, ook niet in een Maggie whats her name jurk
Ik ben dan wel gevraagd (in 2002 dus al ), maar ik heb geen haast, anders was ik wel op mijn strepen gaan staan. Zo'n jurk zou me nu toch niet staan. Correctie, ik zou er niet inpassen
Ha, weer in de bewoonde wereld Suus! Di morgen daten, check. Mmm, ik voel toch een gevalletje nesteldrang hoor...

Star, yep, al bijna drie en een half jaar bijzitten. Dus hoog tijd voor verandering.

Bam, lieve krokodillelamp, haha! O, en vreselijk ja, om de draad weer op te pakken, weet er alles van (wel weer goed bezig nu maar heb natuurlijk de bikini in oktober als stok achter de deur ). Je kunt het!

Kokos, na, wat sneu, zo'n overstuur meiske. Als ze zo over haar toeren is, denk ik eerder dat ze echt bang is dan dat ze bewust aan het uitproberen is. Als ze een week lang wil horen wat jullie doen - ik zou er niet zo'n punt van maken, Gaat wel weer over.

Jin, gelukkig "gewoon" druk dus. Heb je nog een reisje naar Nl in de planning eigenlijk de komende tijd?

Enka, klinkt als een leuk boek! Ga eens kijken of ik het kan vinden. Weet niet of het echt angst is (meer dat ze ons gewoon altijd bij zich wil hebben ). Maar alles dat kan helpen is meer dan welkom. Hmmm, helaas geen tips wbt slaap- en voedingsritme. Met 10 minuutjes of een kwartiertje per dag proberen te verschuiven?
Niks mis met mijn lange termijn geheugen trouwens

Dus je wacht nog even tot allebei de dames bruidsmoppie kunnen zijn?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven