Good Luck

06-11-2009 09:30 2980 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gelukkig dat het goed ging op trillipje na, Star!
Stressed is just desserts spelled backwards
grappig Sintfilmpje

http://www.youtube.com/watch?v=MsMWLAgQJwk
quote:Maleficent schreef op 30 november 2009 @ 15:34:

[...]

Dat vindt Malman wel een leuke naam. Maar ik denk dat iedereen zo'n kind Ollie noemt en dat vind ik niet leuk. Ik had zelf een jongen in de klas en die heette Ollivier en die noemde iedereen Ollie.Jonathan en Olivier wel een goede combi!!
Haha, briljant gedaan!
O, mijn ventje heeft echt zijn dag niet, zit overal om te huilen. Ik wilde nog even met hem naar de stad op de fiets maar ik blijf maar lekker thuis vanmiddag, kan hij wat rommelen hier.
quote:mamax schreef op 30 november 2009 @ 11:23:

Mini hoest sowieso al minder dan Maxi en ik. Ik nog tot spugen aan toe aan het hoesten, fijn virus Ieeeeuw bah!
quote:Maleficent schreef op 30 november 2009 @ 15:44:

O, mijn ventje heeft echt zijn dag niet, zit overal om te huilen. Ik wilde nog even met hem naar de stad op de fiets maar ik blijf maar lekker thuis vanmiddag, kan hij wat rommelen hier.Hoop dat hij niet ziek gaat worden. Nog even slaapje doen?
Hij heeft al een slaapje gedaan... Ik hoop dat mijn pinpas het nog doet trouwens, hij trekt hem net helemaal krom. Altijd handig zo met het oog op de feestdagen ik heb vorige week al mijn zakelijke pinpas per ongeluk geblokkeerd omdat ik mijn pincode niet meer zeker wist. Hij is fijn.
Amalia, 11 weken is ze nu.

Bedankt, nu zie ik mezelf ook al zo op wc zitten

Heb je Chinese conceptie kalender al gedaan?
quote:Maleficent schreef op 30 november 2009 @ 15:50:

Hij heeft al een slaapje gedaan... Ik hoop dat mijn pinpas het nog doet trouwens, hij trekt hem net helemaal krom. Altijd handig zo met het oog op de feestdagen ik heb vorige week al mijn zakelijke pinpas per ongeluk geblokkeerd omdat ik mijn pincode niet meer zeker wist. Hij is fijn.Mijn pinpas trekt automatisch krom zo rond de feestdagen
Ik vind Florian leuk bij jouw jongens Amalia.

Maar waar heb ik het over, het is een meisje
Mamax
quote:Star schreef op 30 november 2009 @ 15:52:

Ik vind Florian leuk bij jouw jongens Amalia.

Maar waar heb ik het over, het is een meisje Die vind ik ook leuk! Maar krijg ik er niet door denk ik.
Niet kakkie genoeg
Vrienden in Ierland hebben een zoon gekregen, Karl Harry, roepnaam Harry en :puke:
quote:Star schreef op 30 november 2009 @ 15:58:

Niet kakkie genoeg Ik had Florius een keer geopperd. Malman: Ik ga mijn kind toch niet vernoemen naar een hypotheekverstrekker!
Harry is juist leuk! Zo heette onze vorige auto!
Whahahahahaha daar dacht ik ook meteen aan hoor, aan die hypotheekgasten.

Ja dat bedoel ik Je auto heette Harry. En de kat van die vriends moeder heette ook Harry.

En volgens mij zegt Amalia ook wel eens 'wat een Harry'
Harry is idd wel een sukkelnaam. Als Malman zijn beste vriend belt zegt hij ook altijd; met Harry!
Jonathanneke zit nu lekker Bumba op schoot te kijken op youtube en druifjes te eten. Ideaal zo'n groot beeldscherm.
Heb je het over je iPhone?
Florian vind ik niet leuk, dat was dan weer een heel suf kind uit mijn klas.

Olivier wordt volgens mij idd Ollie, heet stom.

Ik heb nog zo'n 27 weken, komt goed!
Zielig voor Cee. Eetje wel okee dus. Pff, 11 weken. Nou ik vind het knap van je! Maar je kreeg ook geen onbetaald verlof toch? Dus je moet wel weer aan het werk. Balen...
Inderdaad niet leuk nee, maar goed, niet werken ook niet echt iets. Hebben er nog heel even over nagedacht, maar dan zou ik niet meer zo lekker kunnen online shoppen als nu en ik zou me kapot vervelen
En geld uitgeven is toch ook heel erg belangrijk

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven