Good Luck

06-11-2009 09:30 2980 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hopelijk gewoon een virusje ofzo Kokos!

Bridge smste al dat ze jou gemaild had
Lianne en Tim
Niet te zien Kokos.

Goed nieuws , dat beloofd wat.

Update op de group
Kokos, hij vraagt om codes,d us ik kan het ook niet openen. Spannend voor vent, fijn dat hij zo snel terecht kon!

Bridge, ben erg benieuwd naar het goede nieuws! Denk dat ik wel weet wat het is, maar zet het nog maar niet neer

Even op de groep kijken.
Zo even bijlezen maar dank Jin en Kokos voor jullie lieve kaartjes!

En Ceetje; je hebt L heel blij gemaakt en wij hebben nu een hele mooie bestickerde Legodoos . De Glow in de Darks zitten op de verwarming, dus dat wordt vanavond nog leuk.

Ha, nieuw topic.

Goed nieuws van Bridges?? Ik hoop iets met zusje!

Jaaaaa, het misselijke is best wel over, fijn fijn fijn. Nu alleen nog heeeeel moe.

Wie is Kutner?

Fijn dat jullie nog om me kunnen lachen

Mom from Hell Star??? Wacht maar!

Nou, 2e vrije ochtend; belt de kapper af. grrr. Bellen ze later weer dat er toch een vervangster is, maar dat stond op de voicemail en die hoorde ik pas om 11 uur. Nou loop ik er nog armoedig bij, bah. Zo stom.

Wanneer gaan die smiley's weer werken? Dit is toch te kneuterig?
vanmorgen enkel verstuikt en nou zit er een harde bult onder die behoorlijk zeer doet. Iemand dat ook wel eens gehad en niks aan het handje? Huisarts is er niet dus aan die tip heb ik niks .
Verder alles perfect Kokos! Dushi blijft een dushi, ze is alleen zo saaaaiiii, alleen maar slapen en eten en luiers vol produceren
Ai Su! dat is niet fijn. Koude lap met eventueel wat ijs erop (niet te lang wegens onderkoeling) en voetje omhoog?

En als het donker wordt even langs de vervanger? Je gaat het toch het weekend in. Heb je arniflor in huis (die groenige crème)? Smeren!

En wat gaat de ha zeggen met een verstuiking? Niets toch? Mss kan je nog een drukverband erop doen tegen een zwelling.

Sterkte!

Oja, nog 1 tip: friet laten halen door man en niets doen. Want lopen kan natuurlijk niet nu.
Suus, klinkt als iets van een opgezwollen of gescheurd spiertje, zeer dus. Hoe kreeg je dat nou voor elkaar?

Amalia, Kutner is uit House

Fijn stickers op de verwarming
quote:amalia schreef op 06 november 2009 @ 14:10:

Sterkte!

Oja, nog 1 tip: friet laten halen door man en niets doen. Want lopen kan natuurlijk niet nu.*stikt in drinken*
Grappig, ik denk dat Bridge d'r goede nieuws op het werkgebied ligt.

Suus, klinkt niet fijn, hier gelukkig geen ervaring met verstuikte enkels, maar de tips van Amalia klinken goed.

Je vraagt het maar hoor

Kutner is een personage of echt iemand? Nouja, ik geloof dat ik het niet wil weten...

Mamax, werk bridges zou ook kunnen. Hmm, ze maakt het spannend
Voor de extra service;

Als u een enkel verstuikt, begin dan zo snel mogelijk met koelen, liefst nog met de schoen aan. Daarna zijn er verschillende manieren om de zwelling te beperken. Koel bij voorkeur gedurende 15 tot 20 minuten met koud stromend water of met ijs. Let wel op met ijs: breng dit nooit direct op de huid aan maar bijvoorbeeld in een washandje of gewikkeld in een katoenen handdoek om te voorkomen dat de huid bevriest. Herhaal het koelen 4 tot 5 keer per dag. Uw enkel wordt dan niet zo dik en u krijgt minder pijn. Om de zwelling te verminderen, is het goed om na het koelen rondom druk op de geblesseerde enkel uit te oefenen, bijvoorbeeld met een elastisch verband of een zwachtel. Kunt u na het koelen nog steeds niet steunen op de geblesseerde enkel? Ga dan naar uw huisarts, fysiotherapeut of de eerstehulpafdeling van een ziekenhuis. Als uw enkel toch dik en pijnlijk is geworden, is een korte tijd rust het beste. Beperk lopen tot de ergste zwelling weg is. De genezing gaat sneller als u wel regelmatig uw enkel beweegt, bijvoorbeeld door rondjes te draaien met de tenen of de voet. Dit bevordert de doorbloeding, dringt de zwelling terug en voorkomt stijfheid.Verder is het belangrijk om de voet zo vaak als mogelijk hoog te leggen. Ook dit vermindert de zwelling.
Shit, zelf patat halen dus

De genezing gaat sneller als u wel regelmatig uw enkel beweegt
Kutner is het personage en IRL werkt hij nu voor Obama.

Die muts staat je goed, verdoezelt het feit dat je hoognodig naar de kapper moet een beetje .
quote:mamax schreef op 06 november 2009 @ 14:15:

Grappig, ik denk dat Bridge d'r goede nieuws op het werkgebied ligt.

Ja dat dacht ik ook want afgelopen maandag gesprek toch?
quote:[message=4345774,noline]mamax schreef op 06 november

Die muts staat je goed, verdoezelt het feit dat je hoognodig naar de kapper moet een beetje .Ja staat eeeeeenig op de uitgroei
Volgens mij wel.
Oja Mal; die schoen ziet er leuk uit maar lijkt het niet te halen bij de Uggs. Ik heb vorig jaar van Replay zoiets gekocht en die zaten okee. Maar nu ik Uggs heb voelt dat zoveel beter! Veeeeel dikke vacht, echt zacht. Bij die Replay's was de vacht heel dun en ik voelde steeds een stiksel boven op mijn wreef duwen (zie ik bij deze schoen ook...).

Wat kost deze? Heb je het geld niet voor Uggs over? Ze zijn niet mooi maar ze zijn het wel echt waard. Ik vond ze ook stom maar ze zitten zo onwijs lekker. En ze gaan ook lang mee!
Hoe kreeg ik dat voor elkaar: nou door op mijn tacones (hakken) over ons door mollen aan alle kanten verzakte tuinpad naar de auto lopen was voldoende.... Ben overeind gebleven maar daar is ook alles mee gezegd.

Amalia, friet is een goed idee . Heb nog tomaten voor sla dus gezonde deel ook ok. De gezellige risotto met garnalen bewaar ik wel tot morgen, ghe ghe ghe.
quote:Star schreef op 06 november 2009 @ 14:25:

[...]

Ja staat eeeeeenig op de uitgroei Kappen jullie ja!
Ghe ghe ghe, beetje lief zijn voor Amalia dames, anders moet ze straks weeeer huilen .

En nee, de man haalt friet, ik draai nog wel een rondje, das ook goed zegt het stuk
Kijk daar hebben we het al..... och gossie, arme zwangere doos, doen die meisjes lelijk tegen je? Niks van aantrekken hoor! Het zijn de Viva-mutsen maar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven