Good Luck

03-12-2009 11:03 3111 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het wel gezellig, ja je bent wel wat onthand dat alles met de benenwagen moet, maar goed het heeft wel wat.
Ik heb net dubbele schaatsen voor Maxi, dus voorlopig moet het nog even blijven vriezen. Ik vind het ook wel leuk, maar misschien scheelt het dat ik niet veel de deur uit hoef. Mannen vinden het ook nog helemaal geweldig op de slee.
Ik moet hier nog even zoeken, of ze hier en schaatsbaan gemaakt hebben. Vorig jaar lag er 1tje voor de deur (nouja bijna dan, 2x vallen) leuk hoor!
Ja vriezen mag wel. Schaatsen

: prima. (Mooi klusje voor vent!) Maar dat gladde en die sneeuw mag nu wel weg.

Maar goed. Zo is er altijd wat hè. Stiekem hoop ik nog steeds op sneeuw op mijn trouwdag!
Max, had jij de mail gehad van de meeting?

CD, heb jij die ook gehad?
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:bridges6 schreef op 07 januari 2010 @ 10:36:

Ja vriezen mag wel. Schaatsen

: prima. (Mooi klusje voor vent!) Maar dat gladde en die sneeuw mag nu wel weg.

Maar goed. Zo is er altijd wat hè. Stiekem hoop ik nog steeds op sneeuw op mijn trouwdag!

Dat zal mooie foto's geven.. Samen op de slee

10 maart toch?
Star is veilig en wel in het Disneyhotel beland!
Ah mooi, gelukkig!
Goedemorgen allemaal,

Wat een weerpraatjes . Hier is niet zo veel sneeuw gevallen, het is wel glad, op sommige straten waren ze gisteren aan het schaatsen.

Dank voor alle felicitaties en kaarten, T vindt het erg leuk. Gisteren mocht hij op de "koningsstoel" op school dus toen was hij helemaal trots. Vanmiddag gaat hij oefenen op de BSO en dan morgen nog een halve dag, met schoolzwemmen, en dan is de kop er af voor zijn ongeveer 20 jaar durende school carrière. Hij is trouwens wel moe, dus we houden hem voorlopig op de di middag thuis, want de wo en do zijn dan lange dagen met BSO enzo.

ff posten laptop doet raar
Mal, spannend weer, mijn duimen zijn weer eelt aan het kweken Hoe gaat het nu met Mr J?

Bridges, sneeuw op je bruiloft? Hoe ga je dat doen met je hakken of heb je witte sneeuwboots? Ben je al wat verder met de kleding van de kinderen, T had toen een witte stoere broek aan en een wit overhemdje en een donkergrijze stoere ribcord blazer. En fijn zeg dat het nu al een stuk beter gaat op school.

Bam, ben je niet helemaal gek geworden van alle cijfertjes en heb je goed gedraaid?

Juud, altijd leuk nieuwe kleding kopen omdat je zo bent afgevallen. Heb je al een datum staan of moet je dan eerst echt alle kilo's kwijt?

Hel, ben je gisteren nog thuisgekomen of was het echt

drama?

Star, fijn dat jullie goed zijn aangekomen, heel veel plezier!

Amalia, hoe voel je je vandaag, een beetje goede nacht gehad?
Compu, jullie ook nog gefeliciteerd! Kaart komt later want hier zitten de brievenbussen nog steeds dicht en de enveloppen die ik heb passen niet door die smalle opening...en postkantoor lukt steeds niet. Grrr, dus CG, Sjors, Lianne en Oudste de kaart komt echt.

Kokos, gezellig zo'n speelafspraak. Heeft Lianne verder geen enge gedachtes meer gehad?

Mamax, heb je al calendula gelei/zalf geprobeerd. Helpt tegen de jeuk en bij bultjes en pijn.

Vraagje, hebben jullie kindjes ook wel eens last van groeipijnen?

T werd vannacht weer hard huilend wakker en toen deed zijn been pijn. Dus ik erover heen wrijven, zegt hij "je doet het niet goed"dus ik "wat moet ik dan doen?", T "Nee, jij wel maar mijn been niet" Toen heb ik maar even bij hem gelegen en ben toen hij uiteindelijk weer sliep naar ons eigen bed gekropen. Maar herkenbaar of niet, zo ja wat zou je ertegen kunnen doen om het te verlichten?

Nu spring ik even op de fiets, even T uit school plukken
Mijn hemel, een mens kan ook overal een probleem van maken......

Zo, genoeg over topics die ik niet vat, over naar belangrijker zaken

CG, T, nog van harte gefeliciteerd met jullie verjaardag!

Mijn oudste is vandaag naar school. Zonder huilen heeft mama haar in de klas gezet alwaar ze direct door haar beste vriendinnetje op een stoel gezet werd om uitgelegd te krijgen wat je allemaal wel niet kan doen op school. Mama nog een kus et voila, de kop is er af! Nu zit ik te wachten tot ik haar weer mag halen. Kleine loeder slaapt dus die ga ik maar eens wakker maken. Bis straks dames!
nog schoolspullen nodig voor Mare Hel?
ohh knappe Juul Suze. Ben benieuwd hoe ze het heeft gehad.

Klinkt erg leuk Enka. Schoolzwemmen? nu al?

Ben nog niet helemaal klaar, en gelukkig doet manlief ook een deel, want anders... hahaha

Wat zal ik zeggen: het is nogal dubbel, gezien de omstandigheden van vorig jaar hebben we het niet slecht gedaan, maar we zitten wel onder de omzet van het jaar 2008, maar goed realistisch gezien is dat ook niet zo gek, als je 4 maanden dicht bent en een maand of 7 maar half kunt draaien en dus weinig gedaan aan promotie en ander soort zaken.

Eigenlijk is het alleen maar knap te noemen, haha want het scheelt niet zo heel erg veel, maar goed ik ben een strebertje en wil elk jaar vooruitgang zien en heel stiekum baal ik een heel klein beetje. Maar verstandelijk weet ik gewoon dat we het goed hebben gedaan!
Enka, vergeet ik je nog helemaal te bedanken voor eht leuke kaartje! Maxi was er helemaal mee in de wolken. Loopt al dagenmet z'n notitieblok als een soort Steve (Blues Clues) door het huis!

Mini smeer ik nu met Calendulan emulsie in. Verder krijgt hij nu iets homeopatisch tegen de pijn bij waterpokken. Gisteren geen tijd gehad om het zalfje van de dokter te halen, maar het lijkt nu ook wel wat beter te gaan.

Mal, heb gereageerd. Sorry hoor, mailbox zat vol en met de vakantie en Zieke Man is het even blijven liggen.
Fijn voor Star!

Mamax: fijn dat het pietsie beter lijkt te gaan!

Enka: nee ik herken het niet. Sneu, klinkt niet fijn!

Suus: ja hoor. Jij niet eens huilen? (Ik voel me zowat alleen ) nee hoor: wat een kanjer die meid van jou! En jij ook natuurlijk! Fijn!
Bij Juul niet herkenbaar, maar ik weet nog wel dat het bij bamjongen ook regelmatig voorkwam, en dat je er voor zover ik weet niet echt wat tegen kunt doen, behalve dan wat je al doet.
Tja, hier blijft het een drama. Ik zie nou al op tegen de verjaardag van Jonathan, dat hij dan zo gaat brullen als ik weer wegga zonder hem. Na Sinterklaas was het ook al 1 groot drama.

Ik wil denk ik Nemovisjes maken van de mandarijntjes en snoeppinguins.

dan heb ik iets gezonds en iets ongezonds. Het zijn toch maar 8 kindjes, dus dat heb ik zo klaar.
Leuk!

zit er schuimblokken in de pinguings??
goh 8 stuks, da's idd zo gedaan hier 27
Is groeipijn te behandelen?

Groeipijn is gelukkig ongevaarlijk. Maar het is wel verstandig om bij aanhoudende pijn in de armen of benen van je kind de huisarts te raadplegen. Hij zal je kind geen gerichte behandeling geven, maar onderzoeken of het ook echt om groeipijn gaat. Zo kunnen andere oorzaken, zoals gewrichtsontstekingen, gescheurde gewrichtsbanden of reuma, worden uitgesloten. Schakel ook de huisarts in als de pijn bij je kind gepaard gaat met koorts, want dit zou kunnen duiden op een beenmergontsteking.

Meestal schrijft je huisarts bij erge groeipijn Paracetamol of Sinaspril voor en adviseert hij om spierstrekoefeningen te doen. Die kan je kind ’s ochtends en ’s avonds samen met jou doen. Deze oefeningen zorgen voor een betere bloeddoorstroming van zijn spieren, waardoor de pijn minder wordt. Sommige mensen beweren dat een kind door deze oefeningen meer aandacht krijgt en dat daardoor de klachten al kunnen afnemen.

Je kunt zelf ook een heleboel doen. Geef je kind bijvoorbeeld een lichte massage, stop hem in een warm bad en stel hem gerust. Een andere tip is om een koude doek met water en citroensap op de pijnlijke plek te doen. Dit stimuleert de doorbloeding en verlicht de pijn.

Dit vond ik enka, misschien heb je er wat aan!
Ja, dat zijn witte spekjes

de pootjes is een banaan

de armen zijn trekdrop

het hoofdje is een kokkindje

en de snavel een rijstsnoepje

en dan met een satehprikker
Hè bah, daar staan ook weer allemaal enge dingen tussen... Maar vanmorgen ging het goed en had hij nergens last van, dus we houden het even in de gaten. Ik weet dat mijn zusje het vroeger ook had.

Leuke traktaties Mal! En maar 7 kindjes? Dat valt dan zeker mee.

Bam, doosje was hier binnen, bedankt erg leuk! En T was net tijdens de lunch ook erg blij en heeft meteen druk van alles in zijn stickerboekje geplakt :-)

Mamax, graag gedaan. Tja hij hoort ook bij de jan. kindjes, alleen had ik toen alles nog niet verzonnen en klaar.
Hoi,

Enka, geen ervaring met groeipijn bij kinderen. Is het wel groeipijn? Kan het niet wat anders zijn?

Lianne heeft geen enge gedachtes meer. Hopelijk blijft het bij die ene keer.

Suus, wat fijn dat het zo goed ging met Juul. Was ze enthousiast toen je haar weer kwam ophalen?

Bam, als ik het zo lees, heb je het niet slecht gedaan.
Tjee, ik krijg net de brief van het CIZ. En ze hebben alles toegekend waar we om hebben gevraagd. Ik ben er een beetje beduusd van. Een dag extra KDV en 2 uur thuiszorg meer per week.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven