Good Luck

16-02-2010 14:03 2785 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hmmm, de riolering is verstopt. Boom in pijp gegroeid. Best vervelend....
Hoi ook dus
Doe maar spontaan, als dat voor jou handig is tenminste! Ik werk morgenochtend nog en heb nog geen idee wat het plan voor de rest is

Ouders willen de beroemde dingen zien uiteraard.

Is er niet een leuk grand cafe oid midden in de stad waar we kunnen afspreken?

Groen ding? Ik ben even confuus
quote:Suze2 schreef op 18 maart 2010 @ 20:45:

Hmmm, de riolering is verstopt. Boom in pijp gegroeid. Best vervelend....Ah fuck, da's niet fijn. Morgen loodgietert?
quote:Star schreef op 18 maart 2010 @ 20:48:

[...]

Ah fuck, da's niet fijn. Morgen loodgietert?

Ik vrees dat we dat stadium reeds voorbij zijn... Morgen de Dixie dus . En dan zaterdag en zondag stenen weg halen, boom eruit rossen en graven.... Heel veel graven...

En dan komt er woensdag een meneer een nieuwe pijp leggen.

Tot morgen: alleen plassen....

Tot na de nwe pijp: zuinig, zeer zuinig met water. Wel lekker dat ik anderhalve week niet hoef te wassen .
Oei, Dixie. Hoop dat dat geen probleem voor Jeetje gaat opleveren, ik kan me zomaar een dwarse kleuter voorstellen die er niet op wil

Ceetje denkt altijd dat die dingen gaan vliegen (ooit dr Who gezien )

De was stapelt zich natuurlijk wel op...
Zo, hoest hiero?

Bruidges terug dus. Hoe was het mop? Lekker weertje en nog leuke dingen gedaan? Do tell!

Morgen lekker weg Star. Leuk man! Hoe lang is het rijden trouwens? Ik denk dat wij die kant ook eens op moeten. Kan mooi de eerste trip zonder Meetje worden.

Oh ja over Jeetje: juf heeft in haar 8 jarige carrière maar heel zelden een kind in de klas gekregen dat zich zo snel thuis voelt! Ze draait helemaal mee in de groep en doet het echt uitstekend. Ze accepteert opdrachten zonder problemen en ligt goed in de groep.

Mooi zo!
Ongeveer 650 kilometer geloof ik Suus, verder dan Parijs. Dus da's ook nog een optie wellicht? Of was dat nou vorig jaar dat jullie daar met Jeetje waren?

SuperJeetje Leuk om te horen!

Van de week op het CB ook te horen dat mijn kleinste meisje een uitzondering was. Ze pakte namelijk het gele blokje in plaats van het blauwe en volgens die maffe arts pakken alle kindjes op die leeftijd het blauwe blokje. Kind was trouwens helemaal niet in die suffe blokjes geinteresseerd
ben met L zijn uitnodigingen bezig dus kom niet veel verder dan hoi
Nou hoi terug dan maar

Vieren jullie het op de dag zelf?
Als Jeetje moet poepen zal ze toch echt op de Dixi moeten want echt, ik heb vandaag 1x gevist voor haar en daar ga ik geen gewoonte van maken, dat snap je. :puke:

En de was: ik zal morgen op kantoor eens vragen hoe de machines werken. Ga ik volgend week alles in 1x doen want industriële machines . Kunnen als ik het goed heb 4 normale wassen per keer in.
quote:Star schreef op 18 maart 2010 @ 21:02:

Van de week op het CB ook te horen dat mijn kleinste meisje een uitzondering was. Ze pakte namelijk het gele blokje in plaats van het blauwe en volgens die maffe arts pakken alle kindjes op die leeftijd het blauwe blokje. Kind was trouwens helemaal niet in die suffe blokjes geinteresseerd Kijk, altijd goed: opvallen .
O dat klinkt wel heel erg handig voor de time being!

En vissen nee, echt, niet mijn hobby.
Dixie??? Fijn Suze Leuk hoor zo in de natuur wonen met het bos in je broekzak maar mooi klote dus.

Wel leuk zeg dat Jeetje het zo super doet

Hé Bruidges, ben je lekker bruinverbrand weer met jullie kindjes aan het knuffelen? Hebben jullie genoten?

Star, ik is jaloers! Echt leuk zeg zo'n weekendje weg. Nog gefeliciteerd met opa hoe oud?

Wij moeten zaterdag uit eten met oma in Friesland, die wordt 97 en die belde me van de week wakker om 22.30 om ff te kletsen
quote:Suze2 schreef op 18 maart 2010 @ 21:07:

[...]

Kijk, altijd goed: opvallen .Ja want aangezien het van die kleine Laafjes zijn, moeten ze toch wat
Enka, je bent net terug uit Cambridge

Opa is 82 geworden. Ik vond hem ineens echt oud en fragiel, ging heel hard.

97?!?!?! Jeetje! Helemaal gezond nog?
Star, Eetje kijkt gewoon teveel naar jou star avatar vandaar de gele voorkeur. Mèn waar letten ze op zeg... bij ons nog nooit zoiets gehoord.
Nee joh, haar kamertje is geel
quote:Star schreef op 18 maart 2010 @ 21:10:

Enka, je bent net terug uit Cambridge

Ja vandaar dat ik ook schrijf echt leuk, ik wil het wel ieder weekend.

Opa is 82 geworden. Ik vond hem ineens echt oud en fragiel, ging heel hard.

97?!?!?! Jeetje! Helemaal gezond nog?Ja, woont in aanleunwoning, vrouwenvereniging, hometrainer iedere dag, boodschappen doen in het dorp en beetje doof en erg eigenwijs
Hometrainer?
Hometrainer doe ik niet eens aan
Hoe doen jullie dat? Van die briljante kindjes maken? .

Knap van Jeetje en Ceetje!!!!
Ja want ze wilde nog fietsen maar dat mocht niet meer aangezien ze dover is en dus geen auto's meer hoort en het evenwicht toch ook minder wordt.

Maar ze is druk, als je langs wil moet je echt bellen voor een afspraak. Alleen etentje is niet echt super, maar ja. Lekker 5 uur in de auto voor 2 uur aan tafel. Wij gaan altijd liever bij haar zelf langs, kan je beter met haar praten en vind ze ook leuker met haar achterkleinkinderen.

Heb geen zin meer om adressen te schrijven...wil boek lezen
Oh en respect voor opa zeg!!
Ja knap hè dat Ceetje een blokje kan vasthouden

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven