Good Luck

16-02-2010 14:03 2785 berichten
Alle reacties Link kopieren
quote:amalia schreef op 10 maart 2010 @ 17:36:

Bam, blijf jij met Juul in dezelfde groep zwemmen of ga je switchen?Geen idee nog, jij?
quote:Jinny schreef op 10 maart 2010 @ 19:20:

Mal, wat onwijs spannend!!!! Het klinkt wel zo hoor!

Compu, gaat het niet zo goed met CG?

Bam, ik kom snel bij jou op de koffie .Zou maa rniet te snel doen, heb nog steeds die smerige zooi, ik ben er nu echt sjagerijnig van.
Ik weet het nog niet. Het valt midden in de bevallingsperiode. Ik ben het nogal zat om 2x daar heen te rijden in het weekend. Moest het natuurlijk ook alleen doen de laatste weken ivm pols man. Maarja, dat probleem heeft hij natuurlijk ook als ik staks ontplof.

Ik hoop dat het schema nog wordt aangepast zodat ze na elkaar kunnen zwemmen. Dat scheelt al een hoop. L vindt het zo leuk bij T. Hij is echt lyrisch over hem, niet normaal. Helemaal verliefd lijkt wel Heel schattig. Ik kan het bijna niet over mijn hart verkrijgen hem niet meer te laten zwemmen.

En om B dan niet te doen vind ik ook zo zielig. Hoewel hij niets doet en alleen maar om je nek hangt en in paniek raakt zodra hij het idee heeft dat je hem los gaat laten, staat hij echt letterlijk te juichen als we gaan zwemmen. Jaa jaaaa, ikke zwemmen!!!

Moeilijk moeilijk. Wat ook nog mee telt is dat ik het ook wel lekker vind om eens een weekend NIETS te hebben.

Nou maar hopen dat ze het rooster nog veranderen en dat ze na elkaar kunnen, dan hebben we iig 1 dag niets.

Duidelijk antwoord ?
Heel duidelijk.

Die tijden zijn SUCKS!

Heb je gemaild dan over de tijden?, want volgens mij staan de nieuwe tijden er al.

Ik vind dat Juul wel 1 hoger kan, maar die tijdstippen zijn niet echt je van het. Juul mocht vorige cursus al hoger, maar goed nie handig nie.
Ik kreeg ook een mailtje dat ik kon inschrijven voor de cursus die in april begint. 16.00 zaterdagmiddag meen ik uit mijn hoofd. Rottijd.
Volgens mij passen ze de tijden altijd nog aan later. Het is iedere keer zo dat ik denk: snel opgeven anders vergeet ik het weer en dan kijk ik later en dan staan er hele andere tijden. Ik wacht het dus nog maar even af.

Welke groep moet hij dan? Voorbereidend diplomazwemmen? Deze groep is toch tot 5 jaar?

Ik vind het ook echt heel leuk bij T. Maar je bent wel je hele dag kwijt zo om half 2.

Ik heb trouwens zwemles (diploma) in Baarn aangevraagd. Is wat dichterbij. Schijnt wel heel leuk te zijn. Hier in het zwembad is het echt bagger. Hoorde echt een horrorverhaal van een moeder, en dan ben ik al klaar. Dan ga ik nog liever naar A'dam.
quote:amalia schreef op 10 maart 2010 @ 20:05:

Volgens mij passen ze de tijden altijd nog aan later. Het is iedere keer zo dat ik denk: snel opgeven anders vergeet ik het weer en dan kijk ik later en dan staan er hele andere tijden. Ik wacht het dus nog maar even af.

Welke groep moet hij dan? Voorbereidend diplomazwemmen? Deze groep is toch tot 5 jaar?

Ik vind het ook echt heel leuk bij T. Maar je bent wel je hele dag kwijt zo om half 2.

Ik heb trouwens zwemles (diploma) in Baarn aangevraagd. Is wat dichterbij. Schijnt wel heel leuk te zijn. Hier in het zwembad is het echt bagger. Hoorde echt een horrorverhaal van een moeder, en dan ben ik al klaar. Dan ga ik nog liever naar A'dam.

Dan wil ik dat horror verhaal wel even weten want Juul staat daar ingeschreven

Anders wordt het dus ook Baarn, ik twijfelde tussen die 2.

Hier in hilversum zitten er ook, maar daar weet ik helemaal niks van
Ze hebben daar hele grote groepen en allemaal van die schreeuwleraren. De ouders mogen niet mee maar moeten achter het glas zitten. Er was geloof ik 1 les dat de ouders wel mee mochten en een meisje moest heel erg huilen omdat ze het vreselijk vond. Zegt die leraar: als je nu niet stopt met huilen stuur ik je moeder weg zodat ze niet kan kijken

Ik vind dat horror. Die kinderen moeten aan de lopende band het water inspringen en hun kunstjes doen.

Ik wil in ieder geval niet hier op diplomazwemmen.

Waarom doe jij het niet in Amsterdam? Ik vind de tijden nogal laat (begin van de avond op zondag). Maargoed, kan altijd nog want we hebben nog een jaar ofzo. Ik dacht wel; ik oriënteer me vast.
Okee horror was mss wat overdreven. Jij dacht zeker aan verdronken kinderen ofzo. Zo erg is het gelukkig niet, ha ha.
quote:amalia schreef op 10 maart 2010 @ 20:24:

Ze hebben daar hele grote groepen en allemaal van die schreeuwleraren. De ouders mogen niet mee maar moeten achter het glas zitten. Er was geloof ik 1 les dat de ouders wel mee mochten en een meisje moest heel erg huilen omdat ze het vreselijk vond. Zegt die leraar: als je nu niet stopt met huilen stuur ik je moeder weg zodat ze niet kan kijken

Ik vind dat horror. Die kinderen moeten aan de lopende band het water inspringen en hun kunstjes doen.

Ik wil in ieder geval niet hier op diplomazwemmen.

Waarom doe jij het niet in Amsterdam? Ik vind de tijden nogal laat (begin van de avond op zondag). Maargoed, kan altijd nog want we hebben nog een jaar ofzo. Ik dacht wel; ik oriënteer me vast.

Ik heb laatst gebeld, en ze vertelde me dat het maximaal 10 kinderen waren.

Maar in baarn mag je er wel bij?

Ik wil Juul eerder op zwemles doen, waarschijnlijk na de volgende cursus.

reden is dat het te laat is, en op zondag zou in het begin nog kunnen, maar tegen het afzwemmen is het op woensdag en dan laat, niet haalbaar dus.

Liefst had ik Juul daar gehouden.
quote:amalia schreef op 10 maart 2010 @ 20:24:

Okee horror was mss wat overdreven. Jij dacht zeker aan verdronken kinderen ofzo. Zo erg is het gelukkig niet, ha ha.

Bovenstaande wordt ik anders ook niet echt blij van.....

Zwemmen moet wel leuk zijn.
Amaal, dat is bij de meeste reguliere zwemlessen zo hoor, dat ouders niet mogen kijken, zijn speciale kijkdagen voor.
Wat is er leuk aan Baarn dan?

Zo zie ik een zwemschool hier wel zitten, maar die hebben 5 maanden cursus.

Zij zwemmen met zo,n pak aan waar je steeds die kurken uithaalt en ik weet van mijn vriendin, dat dat echt perfect werkt en omdat Juul nu ook zonder niks zwemt, zou dat wel ideaal zijn. wat voor methode hebben ze bij Baarn?
725,- euro voor 5 maanden cursus. Goedemorgen.
Klinkt wel lollig zo'n pak
quote:Star schreef op 10 maart 2010 @ 20:37:

725,- euro voor 5 maanden cursus. Goedemorgen.Goedenavond is het hoor
quote:Star schreef op 10 maart 2010 @ 20:37:

725,- euro voor 5 maanden cursus. Goedemorgen.

Hier 675,- maar dat scheelt wel een jaar (als ik even uit ga van een gemiddelde van 1,5 jaar voor A) op zaterdagmorgen om 9 uur naar het zwembad rijden

U begrijpt: Jeetje start in feb 2011 met de cursus van 5 maanden, 2 uur per week op woe middag.

En over de horrorverhalen: er wordt teveel geluld door iedereen want echt, ik hoor over alles wel iets. Ik kan hier kiezen uit 3 zwembaden en dus zwemlessen en moeder a zeikt over b, b over c en c over a. Ik leg het allemaal lekker naast me neer en kies wat handig is.

Amaal, is het niet wat om ze incidenteel mee te nemen naar zwembad? Gewoon als het zo uit komt en je zin hebt?
Compu jammer, nou hebben we geen inside info

Van onderzoeken heb je niet direct uitslag zeker?

Star, vaag gedoe op werk dus. Moet je niet solliciteren naar baan manageres? Leuk man, promotie

Bam, koop nou ff een nieuw koffiezetapparaat. Je verdiend gewoon lekkere koffie. Dus.

Goh, hoe zou Bridge het hebben he? Is er nu vanavond nog feest?

Jin, ik heb misschien over antwoord heen gelezen maar gaat oudste wel naar Kita? Of heb jij vrij moeten nemen van werk?
Oh ja, die 5 maanden cursus is wel met diploma garantie, scheelt dat nog wat Star?
Nee dat is geen optie want ik vind het zwembad hier verschrikkelijk ha ha.

Ik wil ook niet te vroeg beginnen met diploma zwemmen want volgens mij houden ze dat helemaal niet vol zo lang als ze zo klein zijn. 't Is echt best zwaar. Maar dat scheelt natuurlijk ook per kind.

Overigens zwemt L wel bijna het bad over hoor (vooral onder water, zucht... kind krijgt nog kieuwen).

Baarn hoorde ik als leuk zwembad. Heb even wat info aangevraagd, nog niet opgegeven hoor.

Star, het gaat er niet om dat de ouders er niet bij mogen zijn. Dat lijkt me logisch. Maar de heerlijk pedagogische reactie van die badmeester

Suze, heb jij dat boek adem naar je yoni al gevonden? zo niet, maakt niet uit maar dan bestel ik het even bij Bol.com.
Wat een suf stel bij Bouwval gezocht. Ze zijn vooral maatjes. Maar ze houden ook wel van elkaar

Zie daar dus geen kinderen komen. Ja, adoptie misschien, maar geen 'liefdesbaby' (uit hete sex dus ofzo).

Maar dit tussendoor
Ik zal morgen even zoeken Amaal. Ik laat je morgenavond weten of ik het heb kunnen vinden.
Okidoki. Je was het alweer vergeten hè
Dat wordt dan of een nieuw koffieapparaat of zwemles Bam. Of een extra staatslot.

Lastig he, die zwemlestoestand? Ben op verhalen van ouders in de buurt afgegaan, staan nu voor feb '11 ingeschreven bij klein zwemschooltje in buurdorp. Ze heeft enorme lol in het zwembad, vanmiddag ook weer, echt een waterratje. Zou zonde zijn als dat door een drilsergeant werd verprutst (die verhalen hoor ik ook).

Mal, ik zeg niks, ik duim.

Star, vage toestanden bij jou op werk zeg. Wilde speculaties bij het koffieapparaat of houdt iedereen zich op de vlakte? Managerette trouwens, Ah, en gelukkig dat het jurkje tegenviel!

Amalia, zijn ze bij L op school dan veel met taakjes bezig? Bij Maatje knutselen volgens mij alleen maar, weer het andere uiterste. Nou ja, als ze in de middenbouw nog steeds alleen maar knutselen gaan we wel eens rondkijken voor een andere school. Maar ze zijn nu de hele week al met vogels bezig. Vandaag kwam de vader van een van de kindjes in de les. De man is vogelaar (tja, je moet een hobby hebben nietwaar...) en had twee enorme verrekijkers mee, op zo'n statief. Mochten ze om te beurt door kijken. En de juf had een ooievaarknuffel in de boom op de speelplaats gehangen, "en die is echt heel groot als je door zo'n verrekijker kijkt." Mooi man. Het allermooiste was dat de juf bijna uit de boom was gevallen toen ze de knuffel erin hing. Zou bijna willen dat ik zelf weer naar school mocht.

Jee, die Bridges, echt getrouwd.... Jammer dat je 'dr gemist hebt Compu. Een langdradig middagje voor jullie dus. Wanneer horen jullie meer (of heb ik daar overheen gelezen)? En over de observatie van CG op school? Trouwens, dat van de Miss Etam, dat draag je dan wel met klasse hoor.
quote:Suze2 schreef op 10 maart 2010 @ 20:53:

Oh ja, die 5 maanden cursus is wel met diploma garantie, scheelt dat nog wat Star? Is dat ook met de Easyswim Suze?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven