Good Luck

16-02-2010 14:03 2785 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zo ik ben wel weer bij geloof ik
Heb je het naar je zin Star?Een Tia is een kleine uitschakeling van een deel in je hersens. Heel lokaal hersenbloedinkje zeg maar. Dan kan dat deel van de hersens wel beschadigd raken. Mijn oma heeft er een paar gehad. Je hoeft er niets van te merken. Toen ze het vaker kreeg hadden we later pas door dat ze dat ws ook eerder gehad moet hebben.

Ik heb zin in mijn baby

Nesteldrang nesteldrang nesteldrang... Waarom wil mijn nu jongste niet bij zijn broer op de kamer???? dan kan ik op zijn kamer de boel inrichten. Nu ligt alles maar achter een schot roze te zijn en te wachten
Ik vermaak me goed, moet toch aan mijn dagelijkse quotum komen

Ik heb ook wel zin in jouw baby. Klinkt raarder dan het is

Misschien kan je B wegjagen met roze alvast uit te pakken?

Ceetje vanmorgen weer geballet. Een van de andere meisjes.... Esperanza. Iets voor jou Amaal?
Is dat een naam of een balletstap star? Ha ha ha.

Ik geloof dat L trouwens de naam heeft geraden (nouja, lijkt erop) en roept tegen iedereen dat de baby zo gaat heten. Hij's fijn

Ballet ballet, ik ben net aan judo gewend. Oooh, dit wordt lastig. Gisteren al een duidelijk gesprek gevoerd (hard genoeg zodat Desteny het kon horen) dat ik GEEN paardenmeisje wil.

Brrr, ik hou niet van paarden.....
Ooooooooo dus jullie zijn eruit??????? Please do tell
ha ha ha, oja, dat ga ik even neerzetten hier.

nee, nog heel even wachten. Ik heb jullie toch al verteld dat ik een meisje krijg, is dat niet genoeg info?
Amaal, kan ik op de koffie komen deze week?
Euh nee
Zeg praat niet door me heen
Wie vroeg hoe het met de meisjes is? Met de grote prima. Het kleine mokkeltje minder. Snot lopt er nog uit en het blijkt een bijterT te zijn... Lekker dan
quote:Star_2 schreef op 13 maart 2010 @ 18:53:

Zeg praat niet door me heen
Haaai Ladies,

ik kom even hoi en doei zeggen, we gaan zo even film kijken (Terug naar de Kust) ik werd helemaal enthousiast door Amalia Vandaag rustig aan gedaan en even naar Opa en Oma geweest met Jonathan.
Stressed is just desserts spelled backwards
Oh wat gezellig naar de film! Ha, thuis kijken lees ik. Ook een illegaaltje?

Suze, ik ben er hoor, wanneer wil je komen?
Haai,

Star, wat lul je veel! Hoe komt dat? Leuk hoor!

Jinny, sleutel schat ik in op april. Dan nog een paar maanden verbouwen. Dus verhuizen wordt zo in de zomer. Lekker vlak voor de bevalling.

Goed dat je gelijk al een inschrijving hebt gedaan bij die Kita. Staat ie goed bekend? Gaan andere ouders daar ook heen?

Jammer van het deel van je baan. Maar oudste gaat nu even voor, doe je goed. Ik heb dat gevoel zelf ook bij CG, even investeren op het juiste moment.

Had fijn geweest om nu in de buurt van je familie te wonen he.

Maar het is niet anders.

Goed Kokos, dat hij loopt! Ze zeggen dat grove motoriek en praten vaak hand in hand gaan, dus wie weet wat volgt.

Zat man met fototoestel klaar of juist niet?

Wat is dat voor leuke molen, Mamax, waar je ook nog een kunt lunchen. Was het gezellig?

Zou fijn zijn als je vader deze week herstelt van de pijn.

Amalia, zat je weer te schransen?! Ik vind bij die chique tentjes dat het wel altijd goed uitgebalanceerd is. Dat je je niet zo volpropt zeg maar. Die kans loop ik altijd in eetcafees haha.

Volg. weekend gaan we samen weg naar A'dam. Iemand nog een restaurant tip? Liefst iets nieuws..

Ik voel trouwens erg weinig van de baby, dus ik vermoed een placenta aan de buikkant.
Heb je dat nog niet gezien op de echo Compu of de placenta voor ligt?

Ik weet wel een leuk, goedkoop restaurantje, van een vriendin van me. Maar mss wil je iets sjiekers?

Staaaaarrr!! Spannend topic, waar ben je?????

'Vage kerel'
Idd goed uitgebalanceerd Compu. Van 8 tot 12 gegeten en prima geslapen zonder overvolle buik. Zelfs nu ik zwanger ben! (merk dat het dan toch ergens bovenop ligt).

genoeg leuke tenten in Amsterdam toch? Wat zoek je voor iets? Makkelijk, duur, spaans, frans, intiem?

Waar is Cg dan?
quote:amalia schreef op 13 maart 2010 @ 21:23:

Staaaaarrr!! Spannend topic, waar ben je?????

'Vage kerel'Ja cewl he??
Shit, op slot...

Nouja, kan ik weer tv kijken ha ha.

Heel vaag zeg! Yek.

Ik had van de week iemand op een ander forum die nog iets van me wist van een forum van 7 jaar geleden!!! Niets ergs hoor ha ha, maar het verbaast me dan zo dat dit dus heel erg openbaar is....
He darn....
Was best een leuke zaterdagavond daaro :-)
Nou Amaal, Jady wordt net op handjes getikt dat ze niet mag dubbelnicken in een topic. Jady = Tara?? Gosje, als er morgen een ban de deur uit gaat weten we hoe het zit.

Heeft ze me wel de hele avond van de straat gehouden
Ja, wel vaag. ze is niet snel bang voor die man maar zit wel meteen op de kast.

Anyway, wanneer en hoelaat wil je komen ?
Sjonge, iets gemist dus? Grmbl
Echt wat gemist ja! Maar hij is op slot dus je kan nu 20 pagina's rustig bijlezen. Morgen gaat het volgens mij weer door...
Mogge,

Zal me eens verdiepen in het topic. Ben benieuwd.

CG zit bij haar favo Karaoke Kids.

Ze is volg week 2 dagen bij opa en oma Amalia. Hoop dat het goed gaat.

Restaurantje maakt niet zoveel uit, als het maar niet zo ver van centrum ligt en beetje nieuw, leuk gestyled en niet superduur is.

Suze, wil je bevallingsverhaal van Meetje graag een keer lezen. Heb je dat ooit geschreven en evt. opgeslagen?

Vanwege mijn ruggenprikwens.

Fijne zondag!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven