Good Luck
vrijdag 12 maart 2010 om 14:17
Ik ben heel nieuwsgierig aangelegd HalHel, kan er niks aan doen
Ik denk dat WB naar de bank gaat. Hij heeft er een aantal aardig wat geld toegestopt, dus geld genoeg voor flinke bonussen.
Ik denk dat WB naar de bank gaat. Hij heeft er een aantal aardig wat geld toegestopt, dus geld genoeg voor flinke bonussen.
anoniem_39144 wijzigde dit bericht op 12-03-2010 14:18
Reden: Hal was die van ATWT, niet echt een compliment...
Reden: Hal was die van ATWT, niet echt een compliment...
% gewijzigd
vrijdag 12 maart 2010 om 15:48
Hoi hoi,
Mamax, goed bericht van je vader. Heeft hij er vertrouwen in?
Wanneer de uitslag?
Zonde Star!! Had je een grote voorraad aangelegd?
Hel, ik richt een anonieme LK moedergroep op, daar ga je maar lekker bij. Nog erger dan Miss Etam doelgroep haha!
Bedankt voor de nieuwe kijk op mijn ME look, zo kun je het ook zien. Maar die rugzak-rugzak moet af denk ik hoor..
Wat zal Maatje er blij mee geweest zijn!!
Fijn zo'n deukenrijder Enka. Had niemand het gezien? Dat is bij ons een keertje gebeurd, dat de buren hem gespot hadden, handig!
Gelukkig alles goedgekomen met Bruidges!!
En ze is al op weg, heerlijk voor haar en hem.
Geen verschijnselen erbij dus, Mal. Malman ook in grote spanning?Ben je wat tot rust gekomen? Zal even lezen nog over je zwager.
School gaat nog niet fijn nee. Uit de observatie is gekomen dat ze nu 3 ochtenden achter elkaar heen gaat en het liefst in korte blokken van 3 uur. 1 Op 1 aandacht, geen wisselingen van lokaal en leerkracht en nog wat puntjes.
We moeten het ervaren. Volg. week starten we ermee.
1 Voordeel als ik het hier zo lees, op school zijn de zwemlessen!
En nu...bijlezen, -kijken op de groep!!!
Mamax, goed bericht van je vader. Heeft hij er vertrouwen in?
Wanneer de uitslag?
Zonde Star!! Had je een grote voorraad aangelegd?
Hel, ik richt een anonieme LK moedergroep op, daar ga je maar lekker bij. Nog erger dan Miss Etam doelgroep haha!
Bedankt voor de nieuwe kijk op mijn ME look, zo kun je het ook zien. Maar die rugzak-rugzak moet af denk ik hoor..
Wat zal Maatje er blij mee geweest zijn!!
Fijn zo'n deukenrijder Enka. Had niemand het gezien? Dat is bij ons een keertje gebeurd, dat de buren hem gespot hadden, handig!
Gelukkig alles goedgekomen met Bruidges!!
En ze is al op weg, heerlijk voor haar en hem.
Geen verschijnselen erbij dus, Mal. Malman ook in grote spanning?Ben je wat tot rust gekomen? Zal even lezen nog over je zwager.
School gaat nog niet fijn nee. Uit de observatie is gekomen dat ze nu 3 ochtenden achter elkaar heen gaat en het liefst in korte blokken van 3 uur. 1 Op 1 aandacht, geen wisselingen van lokaal en leerkracht en nog wat puntjes.
We moeten het ervaren. Volg. week starten we ermee.
1 Voordeel als ik het hier zo lees, op school zijn de zwemlessen!
En nu...bijlezen, -kijken op de groep!!!
vrijdag 12 maart 2010 om 19:26
Hel, dat koffiezetapparaat . Dank je wel voor je lieve kaart voor oudste.Hij vindt em echt heel mooi!
Star, oh nee van die voorraad! Catastrofe, echt zo balen gewoon, gatver (ik zou echt een enorme dip krijgen geloof ik).
Mal, wat spannend elke keer. Ga je iets doen dit weekend om de tijd te verdrijven?
Mamax, goed nieuws van je vader! Wat fijn zeg! Opgelucht?
Bam, al een leker bakkie pleur gehad ?
Juud, we doen het even zonder akela. Ik merk aan oudste dat het hem echt veel rust geeft namelijk. Of pappa is centen verdienen, of mamma of ze zijn allebei thuis. Is heel duidelijk en dat heeft hij wel nodig (heb helaas helaas helaas helft van baan moeten opzeggen vandaag per juni, ben er wel wat verdrietig van). Ik wil wel graag weer een akela voor eens een avondje weg.
Weet je al wanneer je op is? Ben je zenuwachtig?
Naatie, auw van die vinger! Gij bikkel! Wat akelig zeg!
Compu, hoe gaat het met alle verhuisperikelen? Kindjes moeten echt weer vanaf augustus naar een kita hoor. We staan ingeschreven bij een grote maar wel professionele, ik hoop dat we er tussen komen! Staan vanaf september daar op de wachtlijst (we hadden al een voorgevoel). Duim!!
Star, oh nee van die voorraad! Catastrofe, echt zo balen gewoon, gatver (ik zou echt een enorme dip krijgen geloof ik).
Mal, wat spannend elke keer. Ga je iets doen dit weekend om de tijd te verdrijven?
Mamax, goed nieuws van je vader! Wat fijn zeg! Opgelucht?
Bam, al een leker bakkie pleur gehad ?
Juud, we doen het even zonder akela. Ik merk aan oudste dat het hem echt veel rust geeft namelijk. Of pappa is centen verdienen, of mamma of ze zijn allebei thuis. Is heel duidelijk en dat heeft hij wel nodig (heb helaas helaas helaas helft van baan moeten opzeggen vandaag per juni, ben er wel wat verdrietig van). Ik wil wel graag weer een akela voor eens een avondje weg.
Weet je al wanneer je op is? Ben je zenuwachtig?
Naatie, auw van die vinger! Gij bikkel! Wat akelig zeg!
Compu, hoe gaat het met alle verhuisperikelen? Kindjes moeten echt weer vanaf augustus naar een kita hoor. We staan ingeschreven bij een grote maar wel professionele, ik hoop dat we er tussen komen! Staan vanaf september daar op de wachtlijst (we hadden al een voorgevoel). Duim!!