Good Luck

16-02-2010 14:03 2785 berichten
Alle reacties Link kopieren
En ambtenaar, dus lekker van 10-16 werken.
Hij gaat ook geen burgervader (het woord alleen al ) worden. Die gaat terug het bedrijfsleven in.
Zomerspul Ikea, kwam van de week folder van binnen, volgs mij gaan ze het volgend weekend uitstallen. Zie niks op site zo gauw. Ik kijk straks thuis wel even of ik het nog kan vinden.

Haha, jij wilt het echt graag weten he Mamax!
Leuke avatar Mal! Misschien moet je er nog een mooi (bevrucht) ei bij leggen, wie weet brengt het geluk!
Ik ben heel nieuwsgierig aangelegd HalHel, kan er niks aan doen

Ik denk dat WB naar de bank gaat. Hij heeft er een aantal aardig wat geld toegestopt, dus geld genoeg voor flinke bonussen.
anoniem_39144 wijzigde dit bericht op 12-03-2010 14:18
Reden: Hal was die van ATWT, niet echt een compliment...
% gewijzigd
Rob Oudkerk ook een optie
quote:Star schreef op 12 maart 2010 @ 14:18:

Rob Oudkerk ook een optie Bah nee!
Stressed is just desserts spelled backwards
Grrrrrrrrrapje
Krijgen we iig de Wallen weer terug
Het is de huisarts van mijn vriendin
Gets.

Mail doet het weer
Nou mijn netwerk niet. Wat een ellende. Ik ga maar kolven...
En daarna thuis werken? Of kan dat niet?
O ja over kolven; ik kan mijn voorraad weg gooien. Stroom was uit van 23.00 tot ruim over negen vanmorgen
Hoi hoi,

Mamax, goed bericht van je vader. Heeft hij er vertrouwen in?

Wanneer de uitslag?

Zonde Star!! Had je een grote voorraad aangelegd?

Hel, ik richt een anonieme LK moedergroep op, daar ga je maar lekker bij. Nog erger dan Miss Etam doelgroep haha!

Bedankt voor de nieuwe kijk op mijn ME look, zo kun je het ook zien. Maar die rugzak-rugzak moet af denk ik hoor..

Wat zal Maatje er blij mee geweest zijn!!

Fijn zo'n deukenrijder Enka. Had niemand het gezien? Dat is bij ons een keertje gebeurd, dat de buren hem gespot hadden, handig!

Gelukkig alles goedgekomen met Bruidges!!

En ze is al op weg, heerlijk voor haar en hem.

Geen verschijnselen erbij dus, Mal. Malman ook in grote spanning?Ben je wat tot rust gekomen? Zal even lezen nog over je zwager.

School gaat nog niet fijn nee. Uit de observatie is gekomen dat ze nu 3 ochtenden achter elkaar heen gaat en het liefst in korte blokken van 3 uur. 1 Op 1 aandacht, geen wisselingen van lokaal en leerkracht en nog wat puntjes.

We moeten het ervaren. Volg. week starten we ermee.

1 Voordeel als ik het hier zo lees, op school zijn de zwemlessen!

En nu...bijlezen, -kijken op de groep!!!
Wat een narigheid! Had je veel liggen in de vriezer?
CV zei dat ik het badkamerraam open had laten staan. Zag ie op Google streetview.
Kan dat nou Star? Das shit zeg.....
Hel, dat koffiezetapparaat . Dank je wel voor je lieve kaart voor oudste.Hij vindt em echt heel mooi!

Star, oh nee van die voorraad! Catastrofe, echt zo balen gewoon, gatver (ik zou echt een enorme dip krijgen geloof ik).

Mal, wat spannend elke keer. Ga je iets doen dit weekend om de tijd te verdrijven?

Mamax, goed nieuws van je vader! Wat fijn zeg! Opgelucht?

Bam, al een leker bakkie pleur gehad ?

Juud, we doen het even zonder akela. Ik merk aan oudste dat het hem echt veel rust geeft namelijk. Of pappa is centen verdienen, of mamma of ze zijn allebei thuis. Is heel duidelijk en dat heeft hij wel nodig (heb helaas helaas helaas helft van baan moeten opzeggen vandaag per juni, ben er wel wat verdrietig van). Ik wil wel graag weer een akela voor eens een avondje weg.

Weet je al wanneer je op is? Ben je zenuwachtig?

Naatie, auw van die vinger! Gij bikkel! Wat akelig zeg!

Compu, hoe gaat het met alle verhuisperikelen? Kindjes moeten echt weer vanaf augustus naar een kita hoor. We staan ingeschreven bij een grote maar wel professionele, ik hoop dat we er tussen komen! Staan vanaf september daar op de wachtlijst (we hadden al een voorgevoel). Duim!!
Proest van die wallen .

Kokos, toch een beetje spannend nog steeds van schoonmoeder. Is al bekend wanneer ze het ziekenhuis uit mag? Misschien heb ik er overheen gelezen hoor.
Streetview klinkt wat Big Brother Compu!
Goed, even hulp vragen: ik zoek deze rammelaar maar dan met 2 bollen (in de vorm van een halter dus)

Anyone??
Jin, wat ontzettend jammer van je ene werk. Maar ik snap het wel hoor, en je baas vast ook. Het zal je uiteindelijk vooral rust brengen vermoed ik...

Kokos, ik heb helemaal over je schoonmoeder heen gelezen?? Even terug lezen..
Aha, cardioloog. Dat had ik wel gelezen maar niet begrepen dat ze in zkh ligt? Mag ze snel naar huis?

En gaan de medicijnen het probleem verhelpen? Zijn dat bloedvat verwijderaars ofzo?
Zooooo Bammie, cadeautechnisch goed bezig op de andere topics, je bent lief!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven