Good Luck
dinsdag 6 april 2010 om 22:06
Niet bijgelezen, kom alleen even klagen. Volgens mij hangt het in de lucht Suus, krijg net een mailtje van schoonzus dat ze niet op Mini's verjaardag komt omdat we haar met Sinterklaas (!) erg veel verdriet gedaan hebben. Ben me van geen kwaad bewust. Maar goed, nu wil ze het er verder niet over hebben, voor mij hoeft het dan helemaal niet meer, maar dat zal wel aan mij liggen. Ben er toch een beetje door van slag. Vent is ziek, dus die ligt ook al op bed, kan ik er dus niet mee lastig vallen.
dinsdag 6 april 2010 om 22:06
Enka, ik denk dat het ook meer het beeld is dat volwassenen hebben bij opvang. Als iets dat moet terwijl wij werken. Ik kom er ook vaak wat gejaagd aan en verwacht dan ook wat oververmoeide kinderen. Maar die ervaren natuurlijk niet die werkdruk van ons en spelen daar heerlijk relaxed of rusten wat uit.
Die van mij mopperen als ik voor half vijf kom want ze willen er liever eerst fruit eten nog. Dus kom ik braaf om vijf uur als dat kan.
Die van mij mopperen als ik voor half vijf kom want ze willen er liever eerst fruit eten nog. Dus kom ik braaf om vijf uur als dat kan.
dinsdag 6 april 2010 om 22:10
Jee Mamax! Wat een raar gedoe! En je hebt geen gedoe waar het over gaat= Sjonge jonge. Sommige mensen... Maar dat heb ik al vaker gezegd. Als je iets op je hart hebt, zeg dat dan gewoon. maar dat stomme gedoe van iets zeggen en het er niet meer over willen hebben... En dan een kind daarvoor gebruiken?
Cin: haha, heerlijk toch, dat ze het zo naar de zin hebben!
Cin: haha, heerlijk toch, dat ze het zo naar de zin hebben!
dinsdag 6 april 2010 om 22:10
Ik sta gemiddeld 1 dag per week om half vier aan school, 1 dag haal ik ze rond half vijf, 1 dag rond vijf uur, 1 dag om zes uur en op woensdagmiddag gaan ze uit school met opa mee.
Ik moet 1 à 2 avonden per maand iets doen op school.
Ik zou meer om half vier kunnen halen maar ik sport nog twee keer door de week ook voor ik ze ophaal. Dat moet ook gebeuren en dat doe ik niet 's avonds.
Ik moet 1 à 2 avonden per maand iets doen op school.
Ik zou meer om half vier kunnen halen maar ik sport nog twee keer door de week ook voor ik ze ophaal. Dat moet ook gebeuren en dat doe ik niet 's avonds.
dinsdag 6 april 2010 om 22:25
dinsdag 6 april 2010 om 22:30
Tss Mamax, wat een raar verhaal! En dan wordt Mini ervoor 'gestraft'. Niet eerlijk toch? Ik zou er ook klaar mee zijn.
Nog meer slecht nieuws; vriendinnetje die na haar curettage verklevingen had, bleek vandaag weer verklevingen te hebben bij de nacontrole
Boehoe, ik wil nu weer blije mensen met babies in de buik om me heen...
Cin, lekker een dagje feest voor de kinderen dus!
Nog meer slecht nieuws; vriendinnetje die na haar curettage verklevingen had, bleek vandaag weer verklevingen te hebben bij de nacontrole
Boehoe, ik wil nu weer blije mensen met babies in de buik om me heen...
Cin, lekker een dagje feest voor de kinderen dus!
dinsdag 6 april 2010 om 22:54
Ah Amaal, dan moet ik afhaken, geen baby in m'n buik en ook even niet zo blij
Cin, het is de zus van man.
Net schoonmoeder gebeld, ik kan nog wel eens bot zijn zonder het door te hebben namelijk, maar die was ook verrast. Ik heb wel een vermoeden waar het over gaat, maar dat vind ik niet echt ruziewaardig.
Cin, klinkt als een leuke dag voor de kinderen!
Ga naar bed, ben klaar met deze dag. Tot morgen!
Cin, het is de zus van man.
Net schoonmoeder gebeld, ik kan nog wel eens bot zijn zonder het door te hebben namelijk, maar die was ook verrast. Ik heb wel een vermoeden waar het over gaat, maar dat vind ik niet echt ruziewaardig.
Cin, klinkt als een leuke dag voor de kinderen!
Ga naar bed, ben klaar met deze dag. Tot morgen!
woensdag 7 april 2010 om 07:47
woensdag 7 april 2010 om 09:28
quote:mamax schreef op 06 april 2010 @ 22:06:
Niet bijgelezen, kom alleen even klagen. Volgens mij hangt het in de lucht Suus, krijg net een mailtje van schoonzus dat ze niet op Mini's verjaardag komt omdat we haar met Sinterklaas (!) erg veel verdriet gedaan hebben. Ben me van geen kwaad bewust. Maar goed, nu wil ze het er verder niet over hebben, voor mij hoeft het dan helemaal niet meer, maar dat zal wel aan mij liggen. Ben er toch een beetje door van slag. Vent is ziek, dus die ligt ook al op bed, kan ik er dus niet mee lastig vallen.O dat is lekker zeg, wees dan een vrouw en zeg dan wat je dwars zit. Zou er flink pissig om worden Mamax. Kan me voorstellen dat je je toch gaat afvragen wat er is gebeurd.
Niet bijgelezen, kom alleen even klagen. Volgens mij hangt het in de lucht Suus, krijg net een mailtje van schoonzus dat ze niet op Mini's verjaardag komt omdat we haar met Sinterklaas (!) erg veel verdriet gedaan hebben. Ben me van geen kwaad bewust. Maar goed, nu wil ze het er verder niet over hebben, voor mij hoeft het dan helemaal niet meer, maar dat zal wel aan mij liggen. Ben er toch een beetje door van slag. Vent is ziek, dus die ligt ook al op bed, kan ik er dus niet mee lastig vallen.O dat is lekker zeg, wees dan een vrouw en zeg dan wat je dwars zit. Zou er flink pissig om worden Mamax. Kan me voorstellen dat je je toch gaat afvragen wat er is gebeurd.
woensdag 7 april 2010 om 09:34
Cin, hoi! Fijn dat het zo lekker gaat bij jullie.
Mamax, wat is dat nou? Praat het dan uit inderdaad, maar gebruik niet de verjaardag van een kind. Ik kan daar zo kwaad om worden, zeg dan wat er is.
Amaal, ach, wat verdrietig voor je vriendin!
Hoe gaat het met jou? Is de blaasonsteking helemaal weg?
Ga weer, vent is thuis
woensdag 7 april 2010 om 09:45
Echt, dat vind ik toch wel zo sneu, even een bommetje droppen en het er dan verder niet meer over willen hebben.... Ik zou er ook helemaal klaar mee zijn Mamax. Maar niet leuk voor jou.
Amalia, je vriendin krijgt het wel voor haar kiezen zeg. Bah. Wat doen ze met verklevingen eigenlijk, moet dat geopereerd? Maar fijn dat de ogen goed zijn! Moesten jullie daar voor terug komen of was het nog de normale controle? En kregen jullie de test met de plaatjes of met de rondjes? (Moet met Maatje nog steeds een keer terug voor de ogen)
Juud, ik krijg een punthoofd van dat buitenspelen! Hoef er bij Maatje niet meer de hele tijd bij te blijven, maar ga ook niet rustig binnen zitten (veel water en interessante steegjes rond het huis). Vermoeiend. Doe mij maar winter, kindjes lekker veilig binnen onder mama's hoede.
Enka, klinkt erg leuk, jullie BSO! Hier is 'ie ook leuk, maar de buitenruimte is niet bijzonder. Gelukkig vindt Maatje het wel okee als ze er eenmaal is (laatste keer kreeg ik haar ook niet mee want wilde ze nog een crackertje mee eten), maar de eerste weken was het drama als ze door de BSO van school werd gehaald. Nog steeds vraagt ze elke ochtend als ze wakker wordt: "Moet ik vandaag naar *naamBSO*?". Dus ik herken dat dubbele gevoel helemaal.
Cin, drukte zit in je hoofd, niet in je agenda, riep ik vroeger altijd. Voordat ik een kind en man en een huis had. Goed dat jij me eraan herinnert, want ik was het een beetje vergeten. Ik werk nu 32 uur, waarvan 3 uur thuis (woensdagochtend). Alles loopt, maar omdat ik ook nog rekening moet houden met reistijden en files zie ik nog niet waar ik tijd vandaan moet halen om te sporten (wat ik wel graag wil). Ja. 's avonds, maar pffff....
Zo weer naar school, kindjes naar de boerderij rijden. Heb een stoelverhoger gekocht, als er twee mee moeten heeft er eentje pech (of mazzel ).
Amalia, je vriendin krijgt het wel voor haar kiezen zeg. Bah. Wat doen ze met verklevingen eigenlijk, moet dat geopereerd? Maar fijn dat de ogen goed zijn! Moesten jullie daar voor terug komen of was het nog de normale controle? En kregen jullie de test met de plaatjes of met de rondjes? (Moet met Maatje nog steeds een keer terug voor de ogen)
Juud, ik krijg een punthoofd van dat buitenspelen! Hoef er bij Maatje niet meer de hele tijd bij te blijven, maar ga ook niet rustig binnen zitten (veel water en interessante steegjes rond het huis). Vermoeiend. Doe mij maar winter, kindjes lekker veilig binnen onder mama's hoede.
Enka, klinkt erg leuk, jullie BSO! Hier is 'ie ook leuk, maar de buitenruimte is niet bijzonder. Gelukkig vindt Maatje het wel okee als ze er eenmaal is (laatste keer kreeg ik haar ook niet mee want wilde ze nog een crackertje mee eten), maar de eerste weken was het drama als ze door de BSO van school werd gehaald. Nog steeds vraagt ze elke ochtend als ze wakker wordt: "Moet ik vandaag naar *naamBSO*?". Dus ik herken dat dubbele gevoel helemaal.
Cin, drukte zit in je hoofd, niet in je agenda, riep ik vroeger altijd. Voordat ik een kind en man en een huis had. Goed dat jij me eraan herinnert, want ik was het een beetje vergeten. Ik werk nu 32 uur, waarvan 3 uur thuis (woensdagochtend). Alles loopt, maar omdat ik ook nog rekening moet houden met reistijden en files zie ik nog niet waar ik tijd vandaan moet halen om te sporten (wat ik wel graag wil). Ja. 's avonds, maar pffff....
Zo weer naar school, kindjes naar de boerderij rijden. Heb een stoelverhoger gekocht, als er twee mee moeten heeft er eentje pech (of mazzel ).
woensdag 7 april 2010 om 09:51
woensdag 7 april 2010 om 10:24
Mama, wat een muts zeg... Maar je laat het er neem ik aan niet bij zitten toch? Want hoe ziet ze het verder voor zich op de eerst volgende familiebijeenkomst?? Ik zou er toch een gesprek over willen, dan gaat Pamax zich er maar mee bemoeien (zijn kant neem ik aan?). Suf gedoe...
Cin, haai! Als ik je schema zo zie denk ik dat je het zo prima geregeld hebt. Mooie afwisseling in de week. Hier 1 dag bso en een kind dat het daar heel erg naar haar zin heeft dus dat is mooi.
Mal, arme man van je... Door het gênante aspect van onderzoek ziet hij er ws zo tegenop?Wel cool dat zkh een mld-arts laat komen om de wachtlijsten weg te werken cq te beperken. Laat het maar snel zondag worden, is hij daar ook weer vanaf...
Gosje, ik zit al een uur in de tuin thee te drinken, is dat even zalig!!
Cin, haai! Als ik je schema zo zie denk ik dat je het zo prima geregeld hebt. Mooie afwisseling in de week. Hier 1 dag bso en een kind dat het daar heel erg naar haar zin heeft dus dat is mooi.
Mal, arme man van je... Door het gênante aspect van onderzoek ziet hij er ws zo tegenop?Wel cool dat zkh een mld-arts laat komen om de wachtlijsten weg te werken cq te beperken. Laat het maar snel zondag worden, is hij daar ook weer vanaf...
Gosje, ik zit al een uur in de tuin thee te drinken, is dat even zalig!!
woensdag 7 april 2010 om 13:34
Hai!
Star en Hel, hoe is gesprek gegaan? Lovende woorden over de meiden?
Mal: ai arme malman... Idd hopen dat realiteit meevalt...
Amalia: ah wat naar voor vriendinnetje zeg! Zit niet mee!
Pff hier opeens gesloopt. Slaap sinds dat stomme uur om is zo slecht, en heb vandaag even geen puf. Maar moeder en stiefvader zijn vandaag 12,5 jaar getrouwd dus goeie reden om straks lekker even te tutten en vanavond samen uit eten. Leuk!
Meisje hier ziekig, dat is minder. Moeten logeren dus wens schoonouders succes! Stomme hoest!
Star en Hel, hoe is gesprek gegaan? Lovende woorden over de meiden?
Mal: ai arme malman... Idd hopen dat realiteit meevalt...
Amalia: ah wat naar voor vriendinnetje zeg! Zit niet mee!
Pff hier opeens gesloopt. Slaap sinds dat stomme uur om is zo slecht, en heb vandaag even geen puf. Maar moeder en stiefvader zijn vandaag 12,5 jaar getrouwd dus goeie reden om straks lekker even te tutten en vanavond samen uit eten. Leuk!
Meisje hier ziekig, dat is minder. Moeten logeren dus wens schoonouders succes! Stomme hoest!