Good Luck
vrijdag 16 april 2010 om 12:10
Oh, das charter. Aan de ene kant gunstig: die willen echt iedereen wel weg hebben morgen en zijn een dikke partij op Schiphol. Ongunstig omdat daar nu echt niks te regelen valt. Ze hebben alles tot volgende wk zaterdag geblokkeerd. Hebben jullie pakketreis of losse vlucht en accomodatie?
Trek J een eventuele overstap op Madrid met twee uur wachten daar?
Trek J een eventuele overstap op Madrid met twee uur wachten daar?
vrijdag 16 april 2010 om 12:23
Tja, weet je, ik heb mijn vader net gebeld en die is heel afwachtend.... dus ik kan niks anders doen dan maar mee afwachten. Generatieverschil denk ik. Zij hebben geboekt dus ik kan verder ook niks doen. Ik had al gevraagd of hij nog een keer wil bellen naar de reisorganisatie maar hij heeft gemaild zegt ie en dat is voldoende.
Stressed is just desserts spelled backwards
vrijdag 16 april 2010 om 12:31
Zo. Weer een moe mannetje thuis die nu op de bank ligt en boterhammen eet. Vanmorgen natuurlijk ook zwemles gehad en dan nog eigen speelgoed mee naar school en vanmiddag is spannend (voor hem) gaan we nog naar de Fancy Fair van school. En dan logeren bij oma. Gelukkig heeft hij wel overal zin in.
Star, bij jou blijft het ook maar aanrommelen op het werk hè, ze leren niet echt van hun fouten volgens mij.
Ja, 2 babies!! Hij had het ook al bedacht, L bij ons op de kamer en dan de twee babies in L zijn kamer. Ja, nee is goed hoor.
Mal, duimen draaien dat er veel wind staat op die hoogte die een beetje zijn best doet en dat de wolk dan snel weg is.
Star, bij jou blijft het ook maar aanrommelen op het werk hè, ze leren niet echt van hun fouten volgens mij.
Ja, 2 babies!! Hij had het ook al bedacht, L bij ons op de kamer en dan de twee babies in L zijn kamer. Ja, nee is goed hoor.
Mal, duimen draaien dat er veel wind staat op die hoogte die een beetje zijn best doet en dat de wolk dan snel weg is.
vrijdag 16 april 2010 om 12:52
quote:Helenita2 schreef op 16 april 2010 @ 11:40:
:...En wow, computeren, stoer! Wat doet hij dan? Echt spelletjes al?
...
Ze hebben in de klas 2 computers staan en daar kunnen ze oefeningen op doen en spelletjes, van Sesamstraat, Bobo en speciale voor school/onderbouw.
Bridges, wat voor cursus ga jij doen? Ben op mijn werk nu de cursus/advies wijzer in elkaar aan het zetten van Onderwijs Advies en zie allerlei cursussen voorbij komen, was benieuwd of die van jou er tussen staat
:...En wow, computeren, stoer! Wat doet hij dan? Echt spelletjes al?
...
Ze hebben in de klas 2 computers staan en daar kunnen ze oefeningen op doen en spelletjes, van Sesamstraat, Bobo en speciale voor school/onderbouw.
Bridges, wat voor cursus ga jij doen? Ben op mijn werk nu de cursus/advies wijzer in elkaar aan het zetten van Onderwijs Advies en zie allerlei cursussen voorbij komen, was benieuwd of die van jou er tussen staat
vrijdag 16 april 2010 om 13:06
Mal, bellen met reisagentschap heeft echt geen zin nu. Je vader heeft gelijk . Zolang luchtruim dicht zit weet niemand iets.
Ik heb wel voor je uitgezocht dat er morgen en zo plaats is op vluchten van Madrid naar LP. Dus als T annuleert krijg je centen terug als het goed is en dan kunnen jullie best nog weg komen hoor. Komt goed!
Ik heb wel voor je uitgezocht dat er morgen en zo plaats is op vluchten van Madrid naar LP. Dus als T annuleert krijg je centen terug als het goed is en dan kunnen jullie best nog weg komen hoor. Komt goed!
vrijdag 16 april 2010 om 13:25
vrijdag 16 april 2010 om 13:32
Kleding en zwangerschap? Vinnik knap dat je daar een rel van hebt weten te bakken.
Bij Maatje in de klas staan ook 2 computers Enka, hoor haar er nooit over, denk dat ze er nog niet naar taalt. Knap dat T daar al zo mee in de weer is!
Zal ook wel niet door te komen zijn Mal, de reisbureaus. Lekker inpakken, 't komt vast goed (maar ik zou er ook onrustig van zijn). Haha, en een hypere Malman, nee, dat helpt ook niet. Hoe is 't met hem, nog pijn?
Oom die bij mijn ouders logeert zou vandaag weer terug naar C. Maar die blijft dus nog even.
Bij Maatje in de klas staan ook 2 computers Enka, hoor haar er nooit over, denk dat ze er nog niet naar taalt. Knap dat T daar al zo mee in de weer is!
Zal ook wel niet door te komen zijn Mal, de reisbureaus. Lekker inpakken, 't komt vast goed (maar ik zou er ook onrustig van zijn). Haha, en een hypere Malman, nee, dat helpt ook niet. Hoe is 't met hem, nog pijn?
Oom die bij mijn ouders logeert zou vandaag weer terug naar C. Maar die blijft dus nog even.