Good Luck

20-03-2010 08:45 2503 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen!
Oh, das charter. Aan de ene kant gunstig: die willen echt iedereen wel weg hebben morgen en zijn een dikke partij op Schiphol. Ongunstig omdat daar nu echt niks te regelen valt. Ze hebben alles tot volgende wk zaterdag geblokkeerd. Hebben jullie pakketreis of losse vlucht en accomodatie?

Trek J een eventuele overstap op Madrid met twee uur wachten daar?
We duimen gewoon flink!
Tja, weet je, ik heb mijn vader net gebeld en die is heel afwachtend.... dus ik kan niks anders doen dan maar mee afwachten. Generatieverschil denk ik. Zij hebben geboekt dus ik kan verder ook niks doen. Ik had al gevraagd of hij nog een keer wil bellen naar de reisorganisatie maar hij heeft gemaild zegt ie en dat is voldoende.
Stressed is just desserts spelled backwards
En ik word ook helemaal knetter van malman, die er elke 2 seconden weer over begint, die is helemaal hyperdepieper.
Zo. Weer een moe mannetje thuis die nu op de bank ligt en boterhammen eet. Vanmorgen natuurlijk ook zwemles gehad en dan nog eigen speelgoed mee naar school en vanmiddag is spannend (voor hem) gaan we nog naar de Fancy Fair van school. En dan logeren bij oma. Gelukkig heeft hij wel overal zin in.

Star, bij jou blijft het ook maar aanrommelen op het werk hè, ze leren niet echt van hun fouten volgens mij.

Ja, 2 babies!! Hij had het ook al bedacht, L bij ons op de kamer en dan de twee babies in L zijn kamer. Ja, nee is goed hoor.

Mal, duimen draaien dat er veel wind staat op die hoogte die een beetje zijn best doet en dat de wolk dan snel weg is.
quote:Helenita2 schreef op 16 april 2010 @ 11:40:

:...En wow, computeren, stoer! Wat doet hij dan? Echt spelletjes al?

...

Ze hebben in de klas 2 computers staan en daar kunnen ze oefeningen op doen en spelletjes, van Sesamstraat, Bobo en speciale voor school/onderbouw.

Bridges, wat voor cursus ga jij doen? Ben op mijn werk nu de cursus/advies wijzer in elkaar aan het zetten van Onderwijs Advies en zie allerlei cursussen voorbij komen, was benieuwd of die van jou er tussen staat
Mal, net op nieuws, Nl luchtruim blijft tot morgenochtend 06.00 dicht.
Mal, bellen met reisagentschap heeft echt geen zin nu. Je vader heeft gelijk . Zolang luchtruim dicht zit weet niemand iets.

Ik heb wel voor je uitgezocht dat er morgen en zo plaats is op vluchten van Madrid naar LP. Dus als T annuleert krijg je centen terug als het goed is en dan kunnen jullie best nog weg komen hoor. Komt goed!
Vlucht om 16.00 morgenmiddag toch? Dat komt vast goed dan
Maar ja, hoe kom je dan in Madrid?
quote:Star schreef op 16 april 2010 @ 13:07:

Vlucht om 16.00 morgenmiddag toch? Dat komt vast goed dan

half 4

ik ben ook gewoon aan het pakken enzo hoor!
quote:Maleficent schreef op 16 april 2010 @ 13:08:

Maar ja, hoe kom je dan in Madrid?Met een gewone lijnvlucht. Suus bedoelt volgens mij dat als Transavia zou annuleren, dat je dan deze optie nog hebt.
Ik moet even twee weken braaf zijn trouwens vanwege het welke kleding tijdens zwangerschap topic
Foei foei Wat heb je uitgespookt, het is al opgeschoont!
quote:Star schreef op 16 april 2010 @ 13:11:

[...]

Met een gewone lijnvlucht. Suus bedoelt volgens mij dat als Transavia zou annuleren, dat je dan deze optie nog hebt.

Pcies.

En vluchten naar wereldsteden staan hoger op de prio-lijst dan Las Palmas
Hoeveel waarschuwingen heb jij al gehad dan Star?

Ik eentje!!! (en vandaag misschien nog 1 erbij dan )

maar dat was toen ik met Pode allemaal gedichten ging maken in een serieus topic.
Kleding en zwangerschap? Vinnik knap dat je daar een rel van hebt weten te bakken.

Bij Maatje in de klas staan ook 2 computers Enka, hoor haar er nooit over, denk dat ze er nog niet naar taalt. Knap dat T daar al zo mee in de weer is!

Zal ook wel niet door te komen zijn Mal, de reisbureaus. Lekker inpakken, 't komt vast goed (maar ik zou er ook onrustig van zijn). Haha, en een hypere Malman, nee, dat helpt ook niet. Hoe is 't met hem, nog pijn?

Oom die bij mijn ouders logeert zou vandaag weer terug naar C. Maar die blijft dus nog even.
quote:Suze2 schreef op 16 april 2010 @ 13:25:

[...]

Pcies.

En vluchten naar wereldsteden staan hoger op de prio-lijst dan Las Palmas Heb je dan niet kans dat je in Madrid blijft steken als daar de boel dicht gaat?
Gaat niet beuren Hel. Wolk gaat richting oosten. En if wel: Madrid is geheel geen verrotte stad

Mooie grote plas water in park met bootjes. Hastikke leuk voor mr J!
Ah, wolk goede kant op dus. Nee, Madrid is leuk, maar als je niet weet hoe lang je er vast zit is nie fijn (ben nog gefrustreerd van mijn laatste terugreis uit Midden-Amerika ).
Ha ha ha Hel!

Nou Mal, ik hoop dat het gewoon lekker door gaat morgen. Dikke kans dat je wel vertraging op gaat lopen dus neem genoeg te doen mee voor Mr J.

Ik ben leeg dus ga weer aan de arbeid...
Enka, gefeliciteerd!!! Enne, wb die (.)(.) en dat gesprek met T, wil je soms iets vertellen...

Flauw.

Helen, wat kreeg ik net in mijn inbox?? Hyvesberichtje dat je verjaardag eraan komt!!! Ai ai, leuke plannen?
Ik ben nog in denial Amalia. Eénenveertig, gotsamme....
Ik ben leeg iPhone I suppose?
Hee Juud op afspreken.nl. Is ze weer thuis? Hoe gaat het met je? Veel last? Viel tegen of niet die hele operatie? Nu ben je er vanaf, nog even en het genieten kan gaan beginnen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven