Good Luck
vrijdag 16 april 2010 om 10:36
vrijdag 16 april 2010 om 11:33
Morgen.... goed houd ik er even vanaf. L heeft vannacht wel 3 uur geslapen, dus wij ook. Niet spugen of zo maar gewoon niet slapen. Gaahaaap. Vanavond gaan ze logeren en wij naar de Japanner en misschien even uit (of gewoon slaap inhalen) want we zijn vandaag alweer 2 jaar getrouwd
Mal, nog geen nieuws dus.... Balen. Hier ook twee gevallen, vriendin zou morgen naar haar zus in Canada en mijn zus komt zondag weer thuis (hopen we dus) uit Zuid-Amerika...
Wel goed dat jullie even met de buren hebben gesproken om de lucht te klaren.
Mamax, die recepten ga ik ook maar eens proberen
Amalia, ik vind het niet gek dat je zo denkt, ik zou ook niet amused zijn.
Kokos, wat een verhalen van Lianne. Hebben ze het op school bij haar ook al echt over leven en dood en de hemel enzo?
T laatst terwijl we gingen douchen;
Mama, waarom drinkt L niet meer daar uit? (wijzend naar mijn (.)(.) )
Ik : Omdat dat op is en L nu gewoon kan drinken
T: Oh maar komt dat dan nooit meer vol, dan doe je er toch gewoon nieuwe melk in.
Ik: Nee dat kan alleen als er weer een baby is
T: Maar ik wil wel 2 babies hoor!
Het gesprek op school laatst was goed. Hij zat precies op niveau en deed alles lekker mee. Zocht graag grenzen op (Oh, echt waar?! X-) ) Vindt tekenen niet leuk en constructieve werkjes en computeren wel.
Nou nu T weer even halen
Mal, nog geen nieuws dus.... Balen. Hier ook twee gevallen, vriendin zou morgen naar haar zus in Canada en mijn zus komt zondag weer thuis (hopen we dus) uit Zuid-Amerika...
Wel goed dat jullie even met de buren hebben gesproken om de lucht te klaren.
Mamax, die recepten ga ik ook maar eens proberen
Amalia, ik vind het niet gek dat je zo denkt, ik zou ook niet amused zijn.
Kokos, wat een verhalen van Lianne. Hebben ze het op school bij haar ook al echt over leven en dood en de hemel enzo?
T laatst terwijl we gingen douchen;
Mama, waarom drinkt L niet meer daar uit? (wijzend naar mijn (.)(.) )
Ik : Omdat dat op is en L nu gewoon kan drinken
T: Oh maar komt dat dan nooit meer vol, dan doe je er toch gewoon nieuwe melk in.
Ik: Nee dat kan alleen als er weer een baby is
T: Maar ik wil wel 2 babies hoor!
Het gesprek op school laatst was goed. Hij zat precies op niveau en deed alles lekker mee. Zocht graag grenzen op (Oh, echt waar?! X-) ) Vindt tekenen niet leuk en constructieve werkjes en computeren wel.
Nou nu T weer even halen
vrijdag 16 april 2010 om 11:40
om T en de lege (.)(.)! Dus nog een baby dan maar? Lekker dat hij zo goed gaat op school! En wow, computeren, stoer! Wat doet hij dan? Echt spelletjes al?
Ah, belastingdienst Bam! Nou ja, geld is geld, maakt niet uit waar het vandaan komt toch.
Star, klerezooi als in bergen werk of ene vies bureau? Ik heb ook geen zin (en duf, kan me echt niet concentreren vandaag)...
Ah, belastingdienst Bam! Nou ja, geld is geld, maakt niet uit waar het vandaan komt toch.
Star, klerezooi als in bergen werk of ene vies bureau? Ik heb ook geen zin (en duf, kan me echt niet concentreren vandaag)...