Good Luck

20-03-2010 08:45 2503 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen!
quote:Maleficent schreef op 16 april 2010 @ 10:07:

[...]

Ja, maar hij staat toch niet constant aan. Duh
Fijne gesprekken Kokos
Hahaha kokos, lekkere gesprekken.

Ik krijg steeds op mijn falie van Juul als ik iets doe wat hij niet mag of zo
Hahaha Hel, van de belastingdienst uiteraard!
Het blijven kinderen, maar elke auto die er wel voor afremt is er 1 zegik maar. En Juul mag niet van het plein af, maar ja hij moet ook wel eens plassen. En nu is Juul nog wel een redelijke bravert, maar dat zijn niet alle kinderen zullen we maar zeggen
ja, kort nachtje. Het is wat drukkies. Ben het niet meer gewend om zulke nachten te maken, pff dat hakt er wel in!
Ben je vrij Star?
Nee, maar heb de pest in dus geen zin om hard te werken
Waar heb je de pest in?
In die klerezooi die ik hier elke keer aantref.
Haha Kokos, had jouw bericht net nog niet gezien. Wat er al niet in dat hoofdje omgaat...
Leuk is dat! kan je er niets van zeggen?
Mwa, haalt niks uit. Overmacht zeggen ze dan.

Maar goed, heb mijn dag niet, gooi net ook al mijn thee om. Kon nog net wegspringen want kwam net uit de waterkoker. Als het nou over mijn toetsenbord was gegaan
Ha die Juul is ook grappig Bam.

Star,
Mal, zit op iPhone dus even kort: met wie vlieg jij morgen? Welke maatschappij? Ben even aan het rondbellen voor je.
Morgen.... goed houd ik er even vanaf. L heeft vannacht wel 3 uur geslapen, dus wij ook. Niet spugen of zo maar gewoon niet slapen. Gaahaaap. Vanavond gaan ze logeren en wij naar de Japanner en misschien even uit (of gewoon slaap inhalen) want we zijn vandaag alweer 2 jaar getrouwd

Mal, nog geen nieuws dus.... Balen. Hier ook twee gevallen, vriendin zou morgen naar haar zus in Canada en mijn zus komt zondag weer thuis (hopen we dus) uit Zuid-Amerika...

Wel goed dat jullie even met de buren hebben gesproken om de lucht te klaren.

Mamax, die recepten ga ik ook maar eens proberen

Amalia, ik vind het niet gek dat je zo denkt, ik zou ook niet amused zijn.

Kokos, wat een verhalen van Lianne. Hebben ze het op school bij haar ook al echt over leven en dood en de hemel enzo?

T laatst terwijl we gingen douchen;

Mama, waarom drinkt L niet meer daar uit? (wijzend naar mijn (.)(.) )

Ik : Omdat dat op is en L nu gewoon kan drinken

T: Oh maar komt dat dan nooit meer vol, dan doe je er toch gewoon nieuwe melk in.

Ik: Nee dat kan alleen als er weer een baby is

T: Maar ik wil wel 2 babies hoor!

Het gesprek op school laatst was goed. Hij zat precies op niveau en deed alles lekker mee. Zocht graag grenzen op (Oh, echt waar?! X-) ) Vindt tekenen niet leuk en constructieve werkjes en computeren wel.

Nou nu T weer even halen
Happy trouwdag Enka!!! En vooral eet smakelijk.. Ik ben echt helemaal niet jaloers heur...
om T en de lege (.)(.)! Dus nog een baby dan maar? Lekker dat hij zo goed gaat op school! En wow, computeren, stoer! Wat doet hij dan? Echt spelletjes al?

Ah, belastingdienst Bam! Nou ja, geld is geld, maakt niet uit waar het vandaan komt toch.

Star, klerezooi als in bergen werk of ene vies bureau? Ik heb ook geen zin (en duf, kan me echt niet concentreren vandaag)...
Haai Suus!
O ja zeg, en Enka gefeliciteerd met tweejarig jubileum! Ongelooflijk dat dat alweer twee jaar geleden is....
2 babies Lekker ding
Bergen werk Hel.

Enka en Enkaman, gefeliciteerd, 2 jaar alweer

Heb nog even iets op de groep gezet
Kunnen luchtvaartmaatschappijen er al iets over zeggen dan Suus? In het noorden vliegen ze weer want daar is de wolk weg.
Dit zou wellicht gunstig zijn:

Forecasts suggest that the cloud of volcanic ash is continuing to move east and south-east and that the impact will continue for at least the next 24 hours.
quote:Suze2 schreef op 16 april 2010 @ 11:31:

Mal, zit op iPhone dus even kort: met wie vlieg jij morgen? Welke maatschappij? Ben even aan het rondbellen voor je.Transavia
Stressed is just desserts spelled backwards

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven