Good Luck

20-03-2010 08:45 2503 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen!
De touroperator heeft gebeld, het gaat niet door
Stressed is just desserts spelled backwards
Kut kut kut, balen. Ongelooflijk dit, het zit niet mee.
mijn ouders zijn er heel rustig onder en als ze het geld verliezen dan is het niet anders, we kunnen er niets aan veranderen.

Dit weekeinde gaat ANVR in gesprek met calamiteitenfonds. Dit omdat de verzekeraars natuurrampen uitgesloten hebben. Ik hoop dat de overheid of iemand iets regelt het zal maar je zomervakantie zijn of zo. Gelukkig gaan wij nog op zomervakantie dat is ook al over een paar weekjes.
Godsamme Mal... Dat is kut!
Oh Mal wat verrot!!!! Nu definitief niet..

Nou, koffers uitpakken en leuke dingen doen dan maar. Gelukkig krijgen we een week met mooi weer. Schamele troost he..

Heb buikgriep. Hoop dat de rest niet volgt.
Mal, wat sneu! Maar geloof me, als je echt in een aswolk komt met het toestel zou je willen dat je aan de grond stond. Dat neemt niet weg dat het een teleurstelling is. . Hopelijk krijg je het geld vergoed (je ouders). Dat zou een schrale troost zijn.

Compu, beterschap! Buikgriep is echt brrr.
Ik zie het maar zo dat als we vandaag weg zouden gaan, en die vulkaan gaat maar door dat je daar misschien ook wel niet meer wegkomt, en dat is nog veel erger. Het is niet anders. Ik ben er wel verdrietig om maar er zijn ergere dingen in het leven toch!
Kut Mal!

En over dat laatste! Mijn buuf is stewardess en zit in heel erg ver weggiestan, en komt dus niet terug! Da's ook mooi kluts.

Ben benieuwd hoe lang het allemaal gaat duren.
Shit zeg Mal, echt onwijs balen!!! Inderdaad schrale troost, maar het wordt morgen in ieder geval heel mooi weer (verder heb ik niet gekeken) dus een heel klein beetje vakantiegevoel in de achtertuin??

Jin, gelukkig dat je je niet gepasseerd voelt. We hadden even bij Mamax afgesproken. Ik wil je er graag bij hebben hoor!!!
Dat is ook bagger idd Bam. En stel dat je kinderen hebt.. ik zou redelijk paniekerig worden.
Die heeft ze.....
Wat dacht je van mensen die bevallingen en trouwerijen en begrafenissen enzo gaan missen. Sneu hoor.

Tuurlijk zijn er ergere dingen, maar daarom mag je nog wel hartstikke verdrietig zijn! En je ouders, jee al de tweede keer dit jaar voor hen!
Mooi gezegd Star!

Ja dat van die bevallingen enzo, dat is ook echt mooi triest!
En wat vond Cee van dr Kado?

Je hebt geen behang meer nodig voor haar kamer
Ik heb je net gemaild Bam, kleine heks had 'm niet verdiend vandaag
ik zag het net ja, u heeft mail terug.

Haha kleine heks....

Manlief is naar Julian Sas, wat een rust, hahaha
Home sweet home, eindelijk! Het zat even tegen maar het ziet er nu erg mooi uit, nu duimen dat de hechtingen ook mooi genezen. Ik zal de rest van het verhaal wel even op de groep zetten. Maar ik ben nu moehoehoe. Is dat een uitwerking van 2x onder narcose?

Oh nee Mal wat ontzettend kut van je vakantie zeg! Balen, balen, balen. Nu maar hopen dat je ouders nog wat geld terug krijgen.

Compu bah buikgriep, beterschap!

Bridge wat leuk dat je die opleiding gaat doen, wanneer begin je daarmee?

Jin fijn dat je een kitakeuze hebt! Hoe is het met je Oudste? Loopt hij al wat meer?
Ben je nu pas thuis Juud? O nee, ik zal voorzichtig met je doen

Nee serieus, heftige ingreep wel zo op deze manier. Moe en uitwerking narcose lijkt me logisch.
http://nieuws.nl.msn.com/algemeen/artic ... =153069174
Er is net een half uurtje geleden een testvlucht de lucht in gegaan hier.
Ben benieuwd.

Juud: Heftige ingreep zeg, en logisch hoor, dat hakt er in 2 x achter elkaar narcose! Lekker bijkomen van alles !
Gistermiddag Star, maar het voelt als net. Ik lig nu heerlijk onder een dekentje op de bank en Vent zorgt lekker voor me dus ik neem het er goed van, zo vaak komt dat tenslotte niet voor.
Jongens je erg gemist?
Ja ze zijn aardig van slag. Sjimmie wilde in het ziekenhuis niets van me weten en hangt nu nog erg aan zijn papa. Sjors is wat opstandig en was vooral boos omdat ik had gezegd dat ik maar 2 nachtjes weg zou blijven. Nu is het vooral lastig dat ik ze niet kan tillen, stoeien enz.

Hoe is het met jou meisje dan? Ik las dat ze ziek was?
Ja jee het is ook niet niks mama zoveel dagen weg ineens. Niks aan.

Maar hoe is het met je borsten nu, al duidelijk nieuwe formaat te zien of nog teveel opgezwollen?

Die is weer beter, die was erg aan het overgeven. En Starman en mijn ouders ook allebei. En vriendinnetje en vriendje van Ceetje. Zal wel roto- of norovirus of hoe heet die kotskakgriep heten zijn geweest

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven