Good Luck

20-03-2010 08:45 2503 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen!
He Juud! Welkom thuis mop. Heel veel beterschap deze dagen en inderdaad, laat je meneer maar lekker voor je zorgen.

Mal
Formaat is prachtig! Ze zitten nog strak ingesnoerd in een sportbh maar onder de douche zijn ze al erg mooi!

Een is nog erg opgezwollen, die is ook helemaal blauw Er is natuurlijk 2x aan geopereerd dus dat zal iets langer duren voordat die geslonken is. Pijn valt mee, al slik ik natuurlijk nog wel veel paracetamol. Het is meer het ongemak wat naar is en heel veel niet kunnen doen.

Gelukkig dat ze weer zijn opgeknapt. Jij en Ceetje slaan het over toch!
Mogge
Morgen!

Juud: fijn dat je weer thuis bent. En nu opknappende heen hè! Lekker!

Star: gaaf huisje!!! Heksje helemaal blij evengoed?

Mal: vind het echt naar voor jullie en meteen weer zo knap dat je het van een positeve/nuchtere kant kunt bekijken. Je bent een kanjer!

Jin: alles wel daar?
Huisje? Heksje? Heb ik wat gemist?
Huisje in de tuin van Star. Heksje = Ceetje omdat ze nogal drakerig was/is Kreeg dus niet kado gister, maar dat was geen huisje
Goedemorgen!
Apie is weer zwemmen, ben benieuwd.

Zijn Oom is nu mee, dus ik ben nu braaf aan het werk...

Het moet er in elk geval op lijken
Ah bon. Senks voor de uitleg Bam .
Ook goeiemorgen!

Juud, fijn dat je er weer bent! Oei die narcose... ja kan je heel veel last van hebben. Man heeft 3 kwartier narcose gehad en was daarna 2 weken echt de weg kwijt en daarna nog 6 weken behoorlijk last (even liggen tussen de middag enzo). En jij 2x 3 uur ofzo toch? Reken maar uit.

Heel veel water drinken en bananen eten schijnt ook te helpen.

Star, hele zieke familie dus Hopelijk sla jij even over.. :puke:

Zooo, weertje weer vandaag zeg, heerlijk! Eens kijken wat we gaan doen. Man zou eigenlijk Nike city run doen maar heeft nu weer een peesontsteking dus ik direct on hold gezet qua hardlopen door de fysio. Dus onverwacht een vrije dag zeg maar

Ik gok op in de tuin zitten en nog even naar Oud Valkenveen. Klinkt relaxt.
Klinkt idd als relaxed.

Een potiëntele vriendin van mij doet mee aan de Run, dus ik ga even kijken. Is hier de straat uit dus dat is wel handig. Daarna hebben we een feestje van Oma, die een Kartmiddag geregeld heeft. Klinkt eigenlijk ook wel relaxed!
Karten, gaaf! Zijn het karts waar Juul ook al in kan?

Mooi dat je tevreden met het resultaat bent Juud
Karten met oma, dat is hip!

Ik ga de zon in, doei
Juud, wat fijn dat het formaat mooi is geworden. Wat sneu voor de kindjes. Hopelijk heelt alles nu prachtig en snel.

Bam, wat leuk zeg, karten met oma. Gezellig! Juul ook? Nog lekker gewerkt? Haha een potentiele vriendin, vertel?

Amalia, kun jij in de zon zitten? Krijg je dan geen vlekken nu je zwanger bent? Van dat afspreken.nl, ik dacht echt alleen dat ik wat gemist had gekkie, ik voelde me echt totaal niet gepasseerd, kwam niet eens in mijn hoofd op troela .

Dag Suze, alles naar wens?
Sorry Mal , maar I love die vulkaan! Man heerlijk thuis vandaag, had ik niet gedacht. Ik hoop stiekem morgen ook nog .
Ik vind die vulkaan ook gaaf, mooi natuurgeweld en het is hier werkelijk heerlijk stil, merk het duidelijk. Maar goed, zie mijn post van gisteravond voor betrokkenen.
Ik smeer de hele dag Jin, want ik ben idd bang voor een masker. Had ik bij b en l ook. Niet heel ergmaar ik zie het toch op foto's.

Lekker voor jouan thuis!!
Ik had bij Eetje mooie bruine vlekken op mijn voorhoofd, wel weer weggetrokken gelukkig
Wij zijn naar de Efteling geweest
Stressed is just desserts spelled backwards
Jaaaaa hoe was het???? Hoe vond mr J het? Druk zeker?
Het was wel druk binnen maar bij de attracties waar we in gingen vielen de wachttijden enorm mee (nergens langer dan 15 minuten) dus we zijn ook een paar keer in sommige gegaan omdat Mr J die zo leuk vond. Heerlijk weer zeg!
Stressed is just desserts spelled backwards
Mooi, klinkt als een lekker dagje
Bam, wereldkaart is een groot succes, ze liep helemaal te stuiteren
Geniet er maar van Jin, zolang het kan lekker.

Star: hahaha wat leuk zeg, foto's van het kleine meisje met de grote kaart?

Mal: Klkinkt als een lekker dagje weg, waren jullie met zijn 3-tjes?
Ik heb niks meer gedaan vanochten!

Neee, juul niet veels te klein. Vindt het btw ook geen plek voor een kind van 4. Heb juul zoet gehouden met een zak chips.

Ik zelf ben niet gegaan, omdat ik niet de verantwoordelijkheid voor Juul aan een ander overlaat op zo,n plek.

Wel jammer, want ik ben gek op dat soort dingen.

En Juul vond het ook 10 minuten interresant, logisch ook, dus vandaar maar een zak chips. je moet wat, hahaha

Manlief had de tweede heat wel gewonnen, haha snelheidsduiveltje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven