Good luck!

21-04-2010 09:14 2518 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zoet?

Ach wat sneu Jin! Stomen in de douche, helpt dat misschien ook wat?

Je hebt het wel te verduren met die 2 hè? De een net weer enigzins op de been, nu de andere weer. Echt zielig voor ze (en ook voor jou natuurlijk) voor jullie daar!!
Was de ene maar op de been, hij loopt nog steeds niet goed...... Morgen weer fysio.

Stomen al gedaan, maar weer prednison arm kind.

Ja, het ziet er zoet uit, leuk zoet he!
Suus was jij dat?! Hoe was het in bannistan?

Leuk Amalia, dat behang met relief! Hoop dat het meevalt met het net-niet-helemaal-oud-roze, haha. Wilde je meer hard roze? Jouw huis is wel strak idd (van Mamax ook trouwens), maar niet design-strak. Ik denk dat Compu voor een beetje retro/jaren '50-strak gaat. Maar goed, laat ik maar ophouden met mijn interieuranalyses voordat ik mensen ga beledigen (ik vind al jullie interieurs superleuk en smaakvol hoor, echt waar! ).

Mal en Malman, beterschap!

Jin, jee wat een never ending story met die schoonouders van jou. Sommige mensen zijn onmogelijk te vriend te houden. He, en dat na zo'n relaxte week met man thuis. Oudste al weer een beetje vertrouwen in z'n genezen been? Beterschap voor piepende kleine ventje...

Enka, batterijen in de kermis, hahaha! Zag hier laatst ook al een kermisje ergens. Maar mij nog te koud.

Weeksluiting was erg leuk. Maatje was prachtig geschminkt en zag er helemaal vlinderig uit met haar vleugels. Het was een heuse voorstelling van een half uur, knap hoor, dat ze dat met die kleintjes helemaal voorbereiden en alles... Wilde fotootje/filmpje plaatsen maar laptop wil SD-card niet lezen. Ga zo nog wel even proberen.
O, ik lees het al van oudste Jin.
Suus is ont-band begrijp ik.
Huh, heeft Suze een Ban? Heb ik wat gemist?

Oh Hel, dat klinkt echt heel erg leuk dat geschminkte kind van jou! Leuk zo´n weeksluiting! Ben benieuwd naar Foto!
Mal: beterschap!

Suus: je bent dus ontband? En dan kom je alleen maar even zwaaien? Tss... We willen wel het hele avontuur horen hoor!

Star: ah nieuwe bril uitzoeken op zich niet gek. jammer als het moet, maar goed...

Jin: ai dat is niet fijn. gedoe. Bah zeg. Hopelijk kunnen ze er toch gewoon leuk bezoek van maken volgende week! Succes met oudste en arme piepende jongste...

Bam: aan de bril, leuk! krijgen we dan wel een foto?

Hel: leuk, echte heuze voorstelling! Trots zeker?

Amalia: leuk schattig behang hoor! Ben benieuwd naar het geheel!

Enka: haha de batterijen, leuk!
Schattig, zoet... ik wilde geen schattig zoet kamertje, maar stoer doch roze.

Hmm, niet gelukt Ach, wordt het wellicht toch een echt poppetje dat meisje van me. Ik verwacht een rauwdouwer met 2 broers maar wie weet.

Jin, gaat helemaal goedkomen met dat been. Op een dag heeft ie vertrouwen en hop, daar gaat ie.

Hoe doet hij het nu als hij zijn energie kwijt wilt?

Hel wat schattig die weeksluiting!!! Cute. Minder van die sd kaart... gaat vast lukken.

Bridges, hoe is het nou met Ties z'n fiets? Heb ik nog steeds geen antwoord op
Zeg Suze,je zit wel op het forumonarchietopic van Willem maar kan niet hier even verslag doen van je forumloze dag?????
Goedemorgen uit de ziekenboeg. Gaat al wel weer ietsjes beter hoor

Jinny, bah wat een nare toestand. Je bent welkom samen met Star en mij in het-onbeleefde-schoonouder-clubje Beterschap voor jongste.
Stressed is just desserts spelled backwards
Hoe is het vannacht gegaan met Jpngste Jin? Naar toch dat PK. Nog reactie van schoonouders gehad? Zal even foto van nwe bril zoeken straks.

Hel, filmpje gelukt? Klinkt onwijs stoer en schattig, knap hoor zo optreden
Goedemorgen! Fijn dat het ietsje beter gaat Mal!

Ik heb die ban van Suze echt totaal gemist, kan iemand me inlichten? Ik moet wel op de hoogte blijven!

Jongste erg benauwd vannacht, maar prednison hielp wel gelukkig.

Amalia, ik vind het echt een leuk kamertje worden! Zoet stoer!

Nog geen reactie van schoonouders, ze krijgen vandaag ook nog een kaart dat we het zo leuk vinden dat ze komen . Die had ik al verstuurd voordat het plof zei.
Much ado about nothing Jin. MrsC en Angel 1 en haar reacties

Ik had er even poep aan zeg maar .

Maar goed, ban is terug gedraaid door Naomi (zeg maar de opperAngel) dus uiteindelijk is er niks gebeurd

Zo, goedemorgen zonder zorgen!

Al zijn voor enkelen ziekenboeg en/of zeikende inlaws weer gezellig bezig. Sterkte dames!

Ik moet nu in de veren want anders kan ik niet meer douchen voor man en oudste de deur uit gaan naar dansles dus tot later!

Fijne, heeeerlijke zonnige dag!
Schattig behangetje Amalia
Deze bril

Lijkt wel wat op de vorige Star?

Suze, fijn dat u er weer is dan!
Klopt, zelfde idee inderdaad, alleen wat minder breed en weer terug naar good old fashioned zwart
Leuk Star! wanneer klaar?

Amalia: sorry vergat het steeds idd. Ties vindt de fiets nog wat hoog en daardoor eng. wil nog niet zonder zijwieltjes (kan hij wel hoor, maar deze net te hoog) dus nu gebruikt hij hem niet zo vaak. En wij wonen oploopafstand dus fietsen naar school mag hij als hij geen zijwieltjes meer heeft
Dinsdag klaar denk ik, maar dan is het marktdag dus dan waag ik me niet in P.
Hee Suus niet zo paniekerig meteen, ik zie je wel hoor
Mooie bril Star. Cool.

Jin, moest even om dat kaartje van voor het plof zei. Maar erg bah natuurlijk, zulke inlaws. Gelukkig dat de prednison helpt.

Mal, beetje opgeknapt, fijn. Ja, jij ook van die horkerige schoonouders, tijd voor een lotgenotenclub inderdaad (maar jullie mogen ook gewoon hier blijven klagen hoor)...

Maatje sinds vanochtend ook aan de Birkenstocks (Betula's dan, die andere zijn er pas vanaf maat 30), ze is helemaal gelukkig want alle grote meisjes uit de buurt hebben ook Birkenstocks. Die kwamen haar ook allemaal uitgebreid bewonderen, heel schattig. Hele stel zit al anderhalf uur boven op haar kamer. Ik zal eens als een heuse suffe moeder bekertjes limonade en wat lekkers gaan brengen...
Mogen jullie nog wel mee op de boot met Suze en Jeetje?

Suffe moeder
Suus, wel tof dat ze het zo openlijk herroepen hebben. Zag links en rechts wat voorbij komen over de hele toestand. Broek zakte er van af.
Tja, de reservering van de hut staat op mijn naam. Maar we zullen ook nog wat elegants meenemen.

He bah, vriend belt net, gaat helemaal niet goed met schoonmoeder.
He getsie Hel, wassup met schoonmoeder dan? Ze ging toch lekker in zkh? Of heb ik gemist dat ze naar huis is?

voor je meneer. Het zal dan wel een lange avond worden voor hem?

En Birkies voor kleintjes mogen wel heur. Wie weet wil Jeetje ze ook wel. Ik zal eens googlen

Ja Star, beetje suf wel maar mobiel inloggen doet het helaas niet meer. Dat zal wel komen doordat ik mailadres aangepast heb. Nu hotmail, eerst minder gratis .

Ik zal vanavond eens wat proberen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven