Good luck!
zaterdag 24 april 2010 om 17:47
quote:Star schreef op 24 april 2010 @ 17:43:
Ik zag voor onze jongste moppies (moeten ze wel hun best doen met lopen ) ouderwetse waterschoentjes. Zo schattig.
Ik heb vandaag (naast het boek voor Amaal dat ze ondertussen zelf al gekocht heeft) de aarbeien Teva's in maat 20 gevonden. Ik heb ze maar niet meer opgeborgen (want dan kan ik ze zeker weten niet vinden als ik ze nodig heb...).
Nou wel hopen dat Meetje mijn voeten heeft want anders past dat volgend jaar echt niet meer vrees ik.
Ik zag voor onze jongste moppies (moeten ze wel hun best doen met lopen ) ouderwetse waterschoentjes. Zo schattig.
Ik heb vandaag (naast het boek voor Amaal dat ze ondertussen zelf al gekocht heeft) de aarbeien Teva's in maat 20 gevonden. Ik heb ze maar niet meer opgeborgen (want dan kan ik ze zeker weten niet vinden als ik ze nodig heb...).
Nou wel hopen dat Meetje mijn voeten heeft want anders past dat volgend jaar echt niet meer vrees ik.
zaterdag 24 april 2010 om 18:55
Man heeft het bijgelegd met schoonouders nadat ik eerst heb gezegd wat ik er van vond, die man lokt gewoon uit dat je dingen zegt die je eigenlijk beter niet tegen je schoonouders kan zeggen . Maar goed, hele zaakje weer wat beter geloof ik.
Maar weet je wat ik echt een erge uitspraak vind? Dat manlief niet zulke dingen tegen zijn ouders mag zeggen, omdat manlief dan zeker even vergeten is hoe dankbaar hij zijn ouders moet zijn voor alles wat ze voor hem gedaan hebben.
Ik zou echt NOOIT willen dat mijn kinderen mij later dankbaar zullen zijn, :puke: . Mijn hemel, ik hoop dat ze later gelukkig en gezond zijn en een fijn leven hebben, dat is waar ik het voor doe. Een kind kiest toch niet zelf om op de wereld gezet te worden?
Maar weet je wat ik echt een erge uitspraak vind? Dat manlief niet zulke dingen tegen zijn ouders mag zeggen, omdat manlief dan zeker even vergeten is hoe dankbaar hij zijn ouders moet zijn voor alles wat ze voor hem gedaan hebben.
Ik zou echt NOOIT willen dat mijn kinderen mij later dankbaar zullen zijn, :puke: . Mijn hemel, ik hoop dat ze later gelukkig en gezond zijn en een fijn leven hebben, dat is waar ik het voor doe. Een kind kiest toch niet zelf om op de wereld gezet te worden?
zaterdag 24 april 2010 om 19:55
Wij hadden vandaag andere schoonouders op bezoek (dus de vader van malman) en dat was zo gezellig. Opa heeft zo'n beetje de hele middag in de zandbak gezeten met kleinzoon, die niet meer wilde dat opa eruit ging (en hem dan tegenhield) ach, schattig toch! En wat een lekker weertje he!
Stressed is just desserts spelled backwards
zaterdag 24 april 2010 om 19:58
Ik vond het ook fijn voor opa, want hij had Jonathan door omstandigheden al zo lang niet gezien, en Jonathan was zo lief en open vandaag, als opa dan even wegging voor een drankje kwam hij hem weer aan de hand ophalen naar de zandbak, ik merk dat hem dat ook erg goed doet, dat Jonathan zo open is naar hem (dat is, onder invloed van medicatie, wel heel anders geweest).
Ik had een boekje kado gedaan met foto's van 0 tot 4, en daar was hij erg blij mee ook.
Ik had een boekje kado gedaan met foto's van 0 tot 4, en daar was hij erg blij mee ook.
Stressed is just desserts spelled backwards
zaterdag 24 april 2010 om 20:00