Good Luck!!!

27-05-2010 20:37 2613 berichten
Alle reacties Link kopieren

Laatste topic
Enka, ik weet nog dat die uitkwam, geweldig! Maar nee, helaas - als het zo klonk had ik heerlijk geslapen! Harlem Soul Food, ken ik niet, klinkt hip & happening! He, krijg ook helemaal zin in dagje A'dam....

Sterkte vanmiddag Kokos. Wat sneu, Lianne zo van slag. Enig idee wat er aan de hand was?
quote:enka schreef op 18 juni 2010 @ 11:11:

[afbeelding] Daarom ga ik ook niet naar de sportschool voordat ik 5 kg ben afgevallen...
Jin wat stond erop de kaart dan? Ik weet het niet eens meer ha ha.

Geboortekaartjes dinsdag pas klaar . Stom zeg... Ik wil ze vanmiddag al hebben. Nouja, wachten dus.

Wie vroeg het? We doen het rustig aan met bezoek. Wel zo prettig. Al die mensen aan je bed die haar maar vast willen houden, nee bedankt
Nou Hel, ik heb er nu dus 2 extra mee... Ben benieuwd, er stonden er 4 te springen of ze mee mochten, heb ik maar even gehalveerd
Er zaten 7 kikkertjes al in een boerensloot

klinkt gezellig he? Sloot is hier een straat verder maar kan monsters nog horen!

Enka, fijn dat je er nu zo over denkt, heel wijs idd

Kokos, sterkte!

Lianne ziekig dus gister?
Amaal, lig jij je hele kraamweek in bed dan???
Sterkte Enka! Je hebt afgezien van een leuk mannetje natuurlijk ook nog die tuin als vriendjes-magneet! Ga je nog wat met ze ondernemen of vermaken ze zich wel?

Monsters indeed Star. Leuk, wonen aan het water (gek, vorig jaar helemaal geen last van gehad). Weet jij hoe lang dat kwaakseizoen duurt?
Geen idee, niet zo heel lang. Ik hoor ze iig niet de hele zomer.

Nu zijn ze bronstig denk ik al heet dat bij kikkers vast anders
quote:Star_2 schreef op 18 juni 2010 @ 12:24:

Amaal, lig jij je hele kraamweek in bed dan???

Ha ha, heerlijk!

Nee, niet de hele week. Maar ik blijf nu wel een beetje boven. Ik merk dat ik toch nog best slap ben plus dat ik heel veel ga doen met B en L als ik beneden ben en om mezelf een beetje te beschermen blijf ik een beetje boven rondhangen. Voor de jongens ook duidelijker dat niet alles nog kan.

Daarnaast ben ik idd wel zo dat ik met bepaald kraambezoek idd boven blijf zodat ik ze weer weg kan sturen

Maar vanmorgen lekker met mijn zus beneden koffie gedronken hoor.

Maar de trap af en op om even wat te halen beneden, en ik sta behoorlijk te hijgen.

Eten -behalve ontbijt- doe ik wel beneden btw.

En als jullie komen zal ik mijn acte presence ook beneden doen.
En wanneer is dat? Heeft er al iemand iets geroepen?
Klinkt eigenlijk niet eens zo heel verkeerd Amalia

Mooi mopje, net je mail gezien

Maar vertel inderdaad, wanneer mogen we komen kijken?
Ik wil ook kijken!

Ik vind A op de 2e foto die je stuurde (dat man haar op z'n arm heeft) erg op B lijken trouwens. Zie je zelf ook de jongens erin of niet?
Zo zeg! Gezellig geweest hier! Allemaal voetbal kijkende mannen of zo?

Amalia: ik vind het echt een moppie! En je klinkt ook fijn! Lekker hoor, weekje laten vertroetelen! Heerlijk! je mag straks nog hard genoeg aan de bak!

Hel: haha kikkers. Stomme beesten zo nu en dan hè... En toe maar, 4 meiden! Respect hoor!

Star en Suus: idd knap dat jullie het volhouden!

Mamax: heb je nog hempje onder jurkje gepast? en?

Compu: ah leuk, nieuwe vloer!

Kokos: hoe is het gegaan? Sneu voor Lianne...

Enka: wel fijn dat je er nu beter mee om kunt gaan. Wat maakt dat ze nu weer lichttherapie opstarten?
Kokos, hoe was het vandaag? .

Bridges, hallo! Hoe is het nu met Fieke haar buien?

Amalia, mooie dame, heel lief gezichtje.

Hel, dank je wel voor je mooie kaart! Wat een leuke ouderwetse! Geweldig!
Hai Jin! Buien nog vrijwel hetzelfde. Faaaaase... (heb paar dagen hier nog gelucht dat het bij elkaar niet zo soepeltjes loopt... Heb je gemist natuurlijk... Is ook niet erg... Mocht je je vervelen, vanaf hier blz. of 15/16 terug...)

Jij nog leuke plannen voor het weekend?
Gefeliciteerd Amalia!!!! Wat leuk!!!

Dat was leuk nieuws vandaag!
quote:mamax schreef op 18 juni 2010 @ 18:03:

Ik wil ook kijken!

Ik vind A op de 2e foto die je stuurde (dat man haar op z'n arm heeft) erg op B lijken trouwens. Zie je zelf ook de jongens erin of niet?En ik mailde terug dat ik haar juist op L vond lijken, bij de eerste foto iig!
Ik kon de foto's niet openen. Was een dat-bestand of zoiets!
En Mal schreef op Hyves dat ze op Amaal lijkt . Amaal, geef jij eens de doorslag, op wie lijkt ze?

Bridge, hemdje niet gekocht, paste niet ongezien onder de jurk. Toch maar buikspieroefeningen dus.

*schuift (hopelijk ongezien) de bak met net gevonden paaseitjes aan de kant...*
Hyves Cin, daar staat ze ook. trouwens!
PAASEITJES?!

*grist*
Ik had ijs.

Morgen maar weer sporten. :-)
Sport ze allemaal!

Heb de koude frituurpan laten vallen, getver. Echt overal frituurvet.... Kan het je niet aanraden.

Bridges, . Vermoeiend he? Had weer zo´n middag met oudste. Hij hing zich zo ongeveer op aan de wasmolen, en maar doorgaan. Pfff. Ik leef met je mee hoor! Sterkte!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Oei, heb je het een beetje weg kunnen krijgen?
Haai,

Gatver Jin wat vies dat vet, voordat je dat weer schoon hebt. Sorry niet echt opbeurend, ruikt je huis nu naar een frietkraam?

Suze leuke naam van de baby van je vriendin. Gaat het alweer wat beter met haar? Haha grappige Jeetje lopend met haar fiets aan de hand.

Bam lekker gewinkeld?

Aah mijn oudste zoon heeft vandaag zijn eerste rapport mee naar huis genomen en ik ben er lichtelijk door ontroerd. Zijn rapport is zo Sjors! Op nog aardig wat dingen scoort hij matig, dus helemaal niet super maar het feit dat hij op school gewoon zo heerlijk zichzelf is en op het sociale vlak wel hoog scoort maakt dat ik overloop van trots, mijn kanjer!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven