Good Luck!!!
donderdag 24 juni 2010 om 15:27
quote:Helenita2 schreef op 24 juni 2010 @ 14:26:
Nou, vriend volgende week een MRI scan. Operatie ws niet nodig, maar uitvalsverschijnselen in voet en been toch zorgelijk. Gelukkig heeft hij niet zo heel veel pijn en kan hij nog aardig uit de voeten (hij ligt nu aan het strand dus hoe erg kan het zijn ).
Als ie goed stil ligt op strand wel te doen ja
Toch minder dat MRI nodig is.
Nou, vriend volgende week een MRI scan. Operatie ws niet nodig, maar uitvalsverschijnselen in voet en been toch zorgelijk. Gelukkig heeft hij niet zo heel veel pijn en kan hij nog aardig uit de voeten (hij ligt nu aan het strand dus hoe erg kan het zijn ).
Als ie goed stil ligt op strand wel te doen ja
Toch minder dat MRI nodig is.
donderdag 24 juni 2010 om 15:52
Goddank heeft hij niet superveel pijn, Hel! Dat is het belangrijkst. Nu even zien waar het precies zit dus. Hoop dat het niet nodig is.
Bridges, in de krant vanmorgen stond dat het zwembadwater nu 21 graden is. Eindelijk!
Amalia, ik weet het niet met de broekjes. Ik zie er zo tegenop om dagelijks poepbroeken uit te schrapen (sorry) en te wassen.
Ze had trouwens laatst onder de douche gepoept!
Zwembadje in de tuin, super!! Mevr. geniet en ik zit er bij uit te buiken. Gelukkig ziet niemand me. Nu wk. 34.
Bridges, in de krant vanmorgen stond dat het zwembadwater nu 21 graden is. Eindelijk!
Amalia, ik weet het niet met de broekjes. Ik zie er zo tegenop om dagelijks poepbroeken uit te schrapen (sorry) en te wassen.
Ze had trouwens laatst onder de douche gepoept!
Zwembadje in de tuin, super!! Mevr. geniet en ik zit er bij uit te buiken. Gelukkig ziet niemand me. Nu wk. 34.
donderdag 24 juni 2010 om 17:41
donderdag 24 juni 2010 om 18:27
donderdag 24 juni 2010 om 18:56
donderdag 24 juni 2010 om 19:41
donderdag 24 juni 2010 om 20:58