Good Luck!!!

27-05-2010 20:37 2613 berichten
Alle reacties Link kopieren

Laatste topic
Dat is leuk Amalia!

Goeie site trouwens.

Weet iemand goed sluitende onderbroeken.

Juul verliest steeds zijn pielemuis ( in een aantal onderbroeken)
Hier boxershorts bam, met slips floept dat ding er idd steeds uit.

Mal dat is gaaf als jij hem groter maakt! Ik dacht dat deze versie al vergroot kon worden trouwens. Canvas is ook mooi ja maar een mooie lijst er omheen vind ik ook erg leuk. Ik ga er nog even over nadenken, dan hoor je het. Denken gaat momenteel nog niet zo best .

Ik blijf steeds naar het kaartje kijken, vind m zo mooi

Suze, knap van jee dat ze los fietst!!!! En vier tanden voor meertje, gaat dat nog met de bv? Ai ai, b heeft me twee c gebeten, doet zoooo'n pijn
Meetje en x moet het zijn, lastig typen op da phone
Ik heb boxershorts, maar sommige zijn gewoon niet goed.

Welk merk heb jij?
quote:bambino schreef op 24 juni 2010 @ 09:50:

Dat is leuk Amalia!

Goeie site trouwens.

Weet iemand goed sluitende onderbroeken.

Juul verliest steeds zijn pielemuis ( in een aantal onderbroeken)

Ik koop altijd Claesens. Maar ik weet niet hoe dat met verliezen gaat omdat hij nog een luier draagt.

Oa te koop bij de Bijenkorf, die hebben nu ook een webshop.
Stressed is just desserts spelled backwards
En ik heb daar goede ervaringen mee. Sommige heb ik al een jaar en gaan elke dag in de was natuurlijk maar zijn net zo mooi als toen ik ze kocht.
Hebben ze van claesens ook bijpassende hemden Mal?
ik zie het al
En die zijn lekker lang, kun je goed instoppen.

Ik vind de hemdjes van Vingino ook fijn.

Eerder kocht ik wel eens bij de Zeeman ofzo, maar die hemdjes zijn zo kort en na 3 keer wassen was de rek uit de elastiek. Dan is goedkoop duurkoop, vind ik.

Hahah humor
Die is leuk ja!

Ten Cate haal ik ook wel eens, ook goede kwaliteit. Maar Claessens is van katoen en dat vind ik in de zomer fijner voor hem.
quote:Maleficent schreef op 24 juni 2010 @ 10:21:

En die zijn lekker lang, kun je goed instoppen.

Ik vind de hemdjes van Vingino ook fijn.

Eerder kocht ik wel eens bij de Zeeman ofzo, maar die hemdjes zijn zo kort en na 3 keer wassen was de rek uit de elastiek. Dan is goedkoop duurkoop, vind ik.

Dat is idd niks. Heb daar in het veleden ook wel gekocht.

SLuiten die pijpjes wel goed aan Mal, op de beentjes?
quote:Maleficent schreef op 24 juni 2010 @ 09:04:

Wie weet trouwens, zonder te google-en, welk beestje dit is?

Mijn kersenboom zit er helemaal vol mee.

[afbeelding]

Ik vond de uitslag zelf nogal verrassend Ik zeg: een WK rups?
quote:bambino schreef op 24 juni 2010 @ 10:24:

[...]

Dat is idd niks. Heb daar in het veleden ook wel gekocht.

SLuiten die pijpjes wel goed aan Mal, op de beentjes?

Bij Mr J wel, maar die heeft ook wel lekker stevige om in te bijten beentjes

Juul heeft spillepootjes....

Weer zo,n leuk shirt/pyama. Ook van de h&m weg?
Koekiemonster pyama verkochten ze bij de Kruidvat een tijdje terug. Dat is zijn lievelingspyama. Als ik hem 's morgens uit wil doen is het drama. gelukkig heb ik hem ook al in de volgende maat

Dat shortje is van Claesens, heel jaren 70, haha.
Anders koop je er eerst 1, dan weet je of het wat is.

Ten Cate sluit wat nauwer aan de beentjes maar dat is geen katoen, en dat vind ik wat zweterig in de zomer. Maar dat is meer mijn gevoel omdat ik in de zomer zelf liever katoen draag.
Juul heeft nu ook zoiets, maar daar sluiten de pijpjes dus niet bij aan op zijn beentjes... En dan koop ik al 2 maten kleiner......
Ik heb al zoveel geprobeerd, en overal 1 of 2 van, maar het is allemaal niks, haha

Die van de We zijn fijn, alleen de band verkleurt heel snel & ze hebben alleen een zwart of een wit hemd, en dat vind ik niet mooi bij een rood boxershort bv.
http://shop.wefashion.com/-/BOXER-2-PAC ... 40Page%3D2
Ah, een lieveheersbeesie dus. Gezellige boel in je kersenboom Mal! Niet je auto eronder parkeren (bladluizen geven plaktroep die moeilijk van auto's af gaat).

Bridges, ja, bij zo'n serieuze opleiding hoort natuurlijk wel een serieuze tas! Ha ha, heb jij nog dingne over dan, voor op MP - je bent best actief daar toch?

Jin, klinkt mooi stylish, je bank! Plaatje?! Kijk, en het leuke van kussens is dat je zo af en toe weer eens wat anders kunt kopen als je wilt restylen. Blijven ze wel goed liggen op het gladde leer (hier spreekt iemand uit ervaring...)?

Amalia, lopend buffet. Gaat goed zeg, dat slapen? Vind het zo'n maf idee, dat je vorige week (toch? of zijn we alweer een week verder?) nog aan het puffen en steunen was met dikke buik en nu een verse baby! Nee, verslapen niet meer, maar ik word niet meer 3x per nacht wakker om te verliggen en ik voel me veel uitgeruster 's morgens. We worden echt vrolijker wakker, de reclameslogan is in dit geval 100% waar.

Chique ondergoed voor de heren, Mal en Bam!

Vanochtend een echte prinses afgeleverd. Vrijdag schoolreisje naar kasteel dus de hele week staat al in het teken van ridders, jonkvrouwen enz enz, met als hoogtepunt dat ze vandaag verkleed mochten komen. Hele klas vol prinsesjes en ridders, schattig (behalve dat twee ridders elkaar al te lijf gingen met hun nepzwaarden)...

Vriend zit nu bij de neurochirurg, ben benieuwd wat die te melden heeft.
Kokos, jammer dat favoriete juf weg gaat... Gaat zij mee met de helft van de groep die nu doorstroomt? Voordeel is wel dat ze in een klein groep beter aan hun trekken komen. Bij Maatje blijft na de vakantie ook maar de helft over, lekker rustig!
Eetje heeft ook vier tanden, veel sneller dan haar zus.

Bijt om de haverklap en expres. Mormeltje.

Lig op apegapen, ben een zwemband aan het opblazen
quote:Star schreef op 22 juni 2010 @ 21:10:

Zeg, spelen er al kinderen op de DS?Maxi heeft laatst op de PSP van neefje gespeeld. Vond hij wel leuk geloof ik, maar er is nooit een vraag gekomen of hij hem ook mag. Af en toe een spelletje op de pc vind hij wel leuk, maar z'n V-Smile kijkt hij weer niet naar om.
PSP hebben we maar niet echt leuke spelletjes voor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven