Good Luck!

05-07-2010 17:11 2501 berichten
Alle reacties Link kopieren
Stressed is just desserts spelled backwards
Star: ik ga gewoon door tot ze zeggen dat het niet meer mag

1x per dag kwartiertje nog dus moet kunnen toch?

Fijn dat apie het leuk gehad heeft Bam! Jullie ook toch? Of viel het je wel zwaar?

Nog 4 dagen en dan wat Bam? Vakantie?? Lekkah!
Het is heerlijk zonder Juul, al mis ik hem wel maar goed zou ook niet gezond zijn als dat niet zo was.

jaaaaaaaaaaa vakantie...
Ook wel een goeie Suus, gewoon doen of je gek bent dat kwartiertje kunnen ze je wel missen

Lief apie hoor

Ja nee ik hoor niet vaak van mensen die zonder kinderen naar het circus gaan, vandaar dat ik even de kluts kwijt was
Hallo allemaal,

Wij zijn ook weer terug van een weekendje kamperen bij de boer in Drenthe. Was toch nog een andere boer geworden dan die van de groep, maar het was erg leuk en gezellig.

T heeft heeeel veel op een skelter rondgereden en zat continu bij de geiten, kalfjes, jonge poesjes, konijnen, paarden, kippen waar hij ook de eieren mocht rapen etc. L vond alle beesten ook geweldig, vooral de paarden. Op het veld naast ons kwamen steeds mensen met een huifkar. Die kan je dus huren, daarmee op vakantie en dan krijgen ze dus een soort vastgestelde route.

We zijn lekker over de hei wezen struinen, hunnebedden gezien en gisteren nog naar een leuke zomermarkt. We hebben daar nog een insecten- en vlinderkast gescoord.

Jongens vonden het geweldig in de tent en Quispel ook. Wel grappig schoonzus en vriendin hadden de pup bij zich en dan zie je Quispel ineens van een heel andere kant, een soort van opvoedend.

Nu vanmorgen alweer zwemles gehad en weer over tot de orde van de dag.
Bikini van mens hiernaast is idd niet helemaal zeg maar uhm "passend".

Suze en Star, ik vind het knap van jullie met dat soort nachten en dan nog normaal functioneren

Juud, verveelt Sjors zich, wil hij weer graag naar school? Wel moeilijk

Bridges, leuk zeg dat picknicken, echt met kleedje, eten en al? En Compu ook nog gezien, ik kan me voorstellen dat het zwaar wordt voor haar. Was alles nog gelukt, bij hun?

Bam, en heeft Juul vannacht weer lekker in zijn eigen bed geslapen? Ik dacht trouwens ook dat jullie met Juul naar het circus zouden gaan, maar het was dus gewoon een gezellig date met z'n tweetjes.
Jinny, ik doe vandaag wat op de post. En wat lekker dat je even hebt kunnen shoppen met je mega nagels.

Mal, heb je het gevoel dat de medicijnen al wat aan slaan bij de mannen? En Mr. J een soort van streaker in de auto?
Het is dat ik toch wel op mijn luxe gesteld ben en niet zo van kamperen binnen het bereik van koeienvlaaien hou, het klinkt wel heel leuk voor kinderen Enka!
quote:Star schreef op 02 augustus 2010 @ 10:41:

Ook wel een goeie Suus, gewoon doen of je gek bent dat kwartiertje kunnen ze je wel missen

Lief apie hoor

Ja nee ik hoor niet vaak van mensen die zonder kinderen naar het circus gaan, vandaar dat ik even de kluts kwijt was Het was hier meerendeel zonder kinderen....
Jee zeg, de dames zijn gewoon al zooo groot. Kolfrecht voorbij. Gaat snel dan opeens hè... (Maar goed, idd dat kwartiertje... moet kunnen toch?)

Bam: J. weer terug dus? Lekker dat hij zo heeft genoten, en jullie ook!

Enka: ah heerlijk even weg dus. leuk! Klinkt als goeie camping!

Fijne vakantie Amalia!

Wij vanmorgen naar indoor zwemding paradijs geweest. Was erg leuk! Kindjes hebben genoten. Verder vanavond met buren pizza bestellen dus ook leuk. Hopelijk blijft het droog want dan zittenw e lekker buiten!
Buiten? Spoor jij wel helemaal? Het is KOUD
Koud? Aansteller! Hartstikke mooi weer hier! (Oké, mag paar graadjes warmer, maar goed...) Net 14 pizza's besteld, dus komt vast goed. En ik drink me wel warm, ha!

Ties is nu met buurjongetje mee naar het buitenzwembadje hier. Dat is pas koud! Maar goed, hij wilde en mocht mee, dus goed. Leef je uit!
Jullie hebben beter weer dan wij hier: het regent dat het giet...
Echt? Hier droog met voorzichtig zonnetje en (even kijken) ... 23 graden. Prima dus!
Hier ook :(

Wij zijn er weer! Hebben het heerlijk gehad in het vlaaienland. Kom snel weer bijlezen en kletsen.
Dat bedoel ik Suus, regen en een graad of 16. Vind ik toch echt koud.

14 pizza's? Zo, nou eet smakelijk dan maar

Kokos, fijn dat je er weer bent.
Haai Kokos, leuk dat je er weer bent.

Vlaaienland..wat is dat voor land? of doe ik nu heel dom
Limburg Bam.

Leuk dat je er weer bent Kokos.

Bridge, eet smakelijk met de 14 pizza's en ik hoop dat het droog blijft.

O huilende man, later meer.
Grote man?
quote:Maleficent schreef op 02 augustus 2010 @ 18:16:

Limburg Bam.

Jij trapt ook overal in

Leuk dat je er weer bent Kokos.

Bridge, eet smakelijk met de 14 pizza's en ik hoop dat het droog blijft.

O huilende man, later meer.?
Whahahahahaha muts jij Bam

Hadden ze ook nog act met leeuwen bij circus Renz?
ja, dat was de eerste act, geweldig!!
Ja vond ik ook twee jaar terug, meeste circussen hebben dat niet meer (en misschien in het kader van dierenleed ook wel begrijpelijk), maar het hoort voor mij wel echt bij circus.
Ja Mr J ging huilen omdat Malman wegreed met de auto voor een boodschapje. Maar is nu wel weer blij hoor.

Klinkt als een heerlijke minivakantie Enka! Lekker hoor, en wat leuk dat T zo gek is op alle dieren.

Star, bah niks aan, weer aan het werk. Viel het mee qua drukte de eerste dag?

Suus, wat naar dat Meetje zo aan het klooien is met de nachtvoedingen.
Hier komt het met bakken uit de hemel...

Ik hoop dat het bij Bridges droog blijft...

* ik ze daar allemaal al hard rennen met hun pizza's

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven