Good Luck!
zaterdag 14 augustus 2010 om 08:21
zaterdag 14 augustus 2010 om 08:49
quote:Maleficent schreef op 14 augustus 2010 @ 08:15:
Arme Meetje en arme jij. Niks aan als ze zo snotterig zijn.
Kan je vandaag nog wat bijtukken?
Was eigenlijk niet de bedoeling. Wil dingen doen want teringzooi hier. Maar goed, ik denk dat ik het zonder tukkie niet ga trekken
Leuk, familiebezoek! Have fun!
Naat jij ook veel plezier!
Arme Meetje en arme jij. Niks aan als ze zo snotterig zijn.
Kan je vandaag nog wat bijtukken?
Was eigenlijk niet de bedoeling. Wil dingen doen want teringzooi hier. Maar goed, ik denk dat ik het zonder tukkie niet ga trekken
Leuk, familiebezoek! Have fun!
Naat jij ook veel plezier!
zaterdag 14 augustus 2010 om 09:49
Zo bijgelezen en alles weer vergeten, bahalve dat van dat tietenstaren, maar wie dat was en hoe en zo ook weer vergeten.
Heb er al strijd met oudste vanaf vijf uur vanochtend op zitten, dus neem me niet kwalijk. Heb knutselpakketje ingezet dus nu een uurtje rust. Wat een weer hier, pist de hemel uit.
Heb er al strijd met oudste vanaf vijf uur vanochtend op zitten, dus neem me niet kwalijk. Heb knutselpakketje ingezet dus nu een uurtje rust. Wat een weer hier, pist de hemel uit.
zaterdag 14 augustus 2010 om 19:58
Nee, ze willen liever eerste kerst in hun huisje vieren en ze skieën ook allebei niet, dus waarschijnlijk gaan ze dan met mijn ouders naar Las Vegas, daar is voor mijn hummels nog weer niks aan.
Sjonge, wat moet je nou met zo'n vakantieadres wat niet altijd beschikbaar is?
Of je gaat net voor de freule 5 wordt in januari nog even.
Sjonge, wat moet je nou met zo'n vakantieadres wat niet altijd beschikbaar is?
Of je gaat net voor de freule 5 wordt in januari nog even.
zaterdag 14 augustus 2010 om 21:09
Hier was het idd schitterend weer! Lekker hoor! (Al ben ik hele dag met klusjes/boodschappen/was etc bezig geweest. En man had zijn portemonnee ergens laten liggen dus ben ook nog hele tijd lekker allenig op route geweest met heeeeeel hard RW op de radio. Heerlijk!
Suus: whoehoe voor die meid! Knap zeg! Stoere dame hoor, zo voor d'r eerste. Was J ook zo vlot? Jammer van Abu... Januari idd?
Star: ha gaaf vakantie geboekt. Leuk leuk leuk! Lekker een witte kerst en zo. gaaf hoor! Fijn dat het geregeld is. En LV voor hun ook niet gek toch?
Jin: ah oudste weer bokkig. Gelukkig heb jij altijd genoeg knutselspul in huis volgens mij. Hoe is het met man? Nog erg de balen of heeft hij er vertrouwen in dat het wel goed gaat komen?
Mal: leuke bezoekjes gehad?
Suus: whoehoe voor die meid! Knap zeg! Stoere dame hoor, zo voor d'r eerste. Was J ook zo vlot? Jammer van Abu... Januari idd?
Star: ha gaaf vakantie geboekt. Leuk leuk leuk! Lekker een witte kerst en zo. gaaf hoor! Fijn dat het geregeld is. En LV voor hun ook niet gek toch?
Jin: ah oudste weer bokkig. Gelukkig heb jij altijd genoeg knutselspul in huis volgens mij. Hoe is het met man? Nog erg de balen of heeft hij er vertrouwen in dat het wel goed gaat komen?
Mal: leuke bezoekjes gehad?